Operatie Toto: Begin decemberquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:
Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens (
) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan
na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee
(ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)
De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed!(Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)
- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)
Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd.
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen.
Misschien kun je eens logisch nadenken en dan zelf ook snappen dat iemand die er al zolang mee loopt te kutten dan dus ook over de meest idiote oplossingen heeft nagedacht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef SuperFood het volgende:
misschien moet je het verhaal in de op een beetje uitbreiden dan kunnen mensen zoals ik die er niets van snappen en totaal geen kennis hebben van de medische wetenschap worden weerhouden om informatie te geven waar je toch niets aan hebt omdat je het allemaal al geprobeerd hebt
daar is de op voor uitgevonden vrind.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien kun je eens logisch nadenken en dan zelf ook snappen dat iemand die er al zolang mee loopt te kutten dan dus ook over de meest idiote oplossingen heeft nagedacht.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:26 schreef Fylax het volgende:
Toto, ik wilde je eigenlijk opgeven voor RTL viert de Kerst maar ik ben het vergeten.
Ik zal wel eens kijken of ik hem kan updaten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef SuperFood het volgende:
misschien moet je het verhaal in de op een beetje uitbreiden dan kunnen mensen zoals ik die er niets van snappen en totaal geen kennis hebben van de medische wetenschap worden weerhouden om informatie te geven waar je toch niets aan hebt omdat je het allemaal al geprobeerd hebt
Ik leef nog, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totoooooooooooo hoe ging je operatie?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel eens kijken of ik hem kan updaten.
[..]
Ik leef nog, maar daar is alles mee gezegd.
Teruglezen een optie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:25 schreef SuperFood het volgende:
[..]
daar is de op voor uitgevonden vrind.
Wel eerst boter erop anders blijft het niet zitten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Al vond ik hagelslag wel een topidee.
Slaatje erbijquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:00 schreef d4v1d het volgende:
Of gewoon marineren of een lekkere dressing erover
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik durf adhv die foto ook niet heel veel uitspraken te doen. Op zich lijkt de lap zich wel goed te houden, maar dat gaatje is wel vervelend. Dat het post operatief bloedt is op zich niet erg, zoals Cat al zei, maar het zou jammer zijn als net dat ene gaatje open blijft. Dat verwacht ik niet, overigens, maar kan er niets over zeggen zo over interwebs (en ik ben nog geen chirurg he, ook).
quote:
Dit lijkt mij ook zeker niet normaal! Hier moet toch naar gekeken worden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:42 schreef Toto69 het volgende:
Nee het is niet minder, het wordt alleen maar erger. We zijn weer op het punt dat het bloed op de vloer lekt zodra het verband er voor weg is. Lijkt me niet normaal meer.
Ja morgen maar weeeeeer bellen en vast weeeer langskomen. Wat een leven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook zeker niet normaal! Hier moet toch naar gekeken worden?
Ik vind het echt zwaar klote dit... Ik word er zelf gewoon pissig van dat het nu weer niet goed gaat. Ik gun het je zo dat het nu eindelijk eens voorbij is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja morgen maar weeeeeer bellen en vast weeeer langskomen. Wat een leven.
Ja ze gaan maar weer hechten of zo.. her is wel duidelijk dat de oplosbare hechtingen daar gewoon weg zijn. Na een week al. Waarom dan ook oplosbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik vind het echt zwaar klote dit... Ik word er zelf gewoon pissig van dat het nu weer niet goed gaat. Ik gun het je zo dat het nu eindelijk eens voorbij is.
Geen idee waarom ze daarvoor hebben gekozen, ik weet ook niet wanneer die hechtingen volledig opgelost zouden moeten zijn... Maar ik weet wel dat ze zelfs na mijn operatie er langer dan een week zaten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ze gaan maar weer hechten of zo.. her is wel duidelijk dat de oplosbare hechtingen daar gewoon weg zijn. Na een week al. Waarom dan ook oplosbaar.
Ja idd. En dat in de bloei van zijn leven. Echt moedeloos wordt je ervan. Maar Toot is gelukkig geen opgever en het komt uiteindelijk goed. Zo nu en dan je gal spuwen verlicht gelukkig de pijn een klein beetje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik vind het echt zwaar klote dit... Ik word er zelf gewoon pissig van dat het nu weer niet goed gaat. Ik gun het je zo dat het nu eindelijk eens voorbij is.
Ze lossen t maar op. En niet aan komen zetten met oud bloed want dit is echt no way oud bloud.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze daarvoor hebben gekozen, ik weet ook niet wanneer die hechtingen volledig opgelost zouden moeten zijn... Maar ik weet wel dat ze zelfs na mijn operatie er langer dan een week zaten.
Echt пиздец dit.
Helder bloed hè? Dat is inderdaad no way oud bloed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze lossen t maar op. En niet aan komen zetten met oud bloed want dit is echt no way oud bloud.
Het is helder bloed, ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Helder bloed hè? Dat is inderdaad no way oud bloed.
Ik begrijp heel goed dat je hier moe van wordt, lieve Toto. Het is ook zuur en ongelooflijk oneerlijk, dat jij de normaalste zaken als studeren en sporten, niet eens kunt. Voor je ouders is het natuurlijk ook heel moeilijk, dit vreet ook aan je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is helder bloed, ja.
Ik weet alleen dat ik hier moe van word.
Zo moe.
Ik wil ook zoals andere 19-jarigen zijn. Studeren, werken, sporten, ouwehoeren met vrienden, vriendinnetje, reizen, noem maar op. Maar geen van allen is mogelijk. Dat is zuur, heel erg zuur. Zeker na inmiddels meer dan 3 jaar. En dan elke keer horen "het komt wel goed" "er is niets mis met je". Hoewel lief, het is natuurlijk lief, wil je dan ook dat het een keer zo is. Ik zie mijn eigen ouders ook gewoon wit wegtrekken.
Dan heb je verdomme een goede persoonlijkheid, kun je er geen fuck mee omdat je niks kan. 2015 Breekt aan en het wordt weer eenzaam. Bah.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:27 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat je hier moe van wordt, lieve Toto. Het is ook zuur en ongelooflijk oneerlijk, dat jij de normaalste zaken als studeren en sporten, niet eens kunt. Voor je ouders is het natuurlijk ook heel moeilijk, dit vreet ook aan je.
Ik zou je zo graag helpen, maar ik zou niet weten hoe. Ik kan zo weinig... Maar je weet dat je me altijd als praatpaal mag gebruiken, er voor je zijn is wat ik kan doen.
Uhu. Doe ik. En als 't goed is krijg ik nu een plastisch chirurg. Ik help 't ze hopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Succes. Zeg er ook bij dat je je slap en ellendig voelt.
Heb je al contact gehad ja? Mooi zo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uhu. Doe ik. En als 't goed is krijg ik nu een plastisch chirurg. Ik help 't ze hopen.
Succes! Zet 'm op!quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:01 schreef Toto69 het volgende:
Thanks all. Ik ga nu naar het ziekenhuis en ik ga ook niet weg voor ze met een OPLOSSING komen. En dus NIET met 'oud bloed' of dat soort dingen. Want dat is het niet. Ik zit nu weer helemaal onder 't bloed en dat lijkt me niet gezond. Het wordt ook niet minder maar alleen maar erger.
Succes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:01 schreef Toto69 het volgende:
Thanks all. Ik ga nu naar het ziekenhuis en ik ga ook niet weg voor ze met een OPLOSSING komen. En dus NIET met 'oud bloed' of dat soort dingen. Want dat is het niet. Ik zit nu weer helemaal onder 't bloed en dat lijkt me niet gezond. Het wordt ook niet minder maar alleen maar erger.
Succes, mopquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:01 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:01 schreef Toto69 het volgende:
Wie is bij je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Ja ik zit nu al binnen. Wachten op de pl chirurg. Zit op de SEH
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Toto69 het volgende:
Ja ik zit nu al binnen. Wachten op de pl chirurg. Zit op de SEH
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
Thnx all. Kreeg een hele oude vrouw die slecht verstaanbaar was (zal ook es niet.)Weer dat zelfde geneuzel. Oud bloed. Groeit vanzelf weer dicht. We gaan niks voor je doen want hiee kunnen we njks mee. Verband voor en spoelen. Vrijdag naar mn eigen chirurg. Deze deed nieuw verband voor, nou dat was lachwekkend. Ze plakte het gewoon naast de wond en het liet meteen weer los en weg was zekon de zuster het rechtzetten. Sjongejonge wat een volk.
Wtfquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
Thnx all. Kreeg een hele oude vrouw die slecht verstaanbaar was (zal ook es niet.)Weer dat zelfde geneuzel. Oud bloed. Groeit vanzelf weer dicht. We gaan niks voor je doen want hiee kunnen we njks mee. Verband voor en spoelen. Vrijdag naar mn eigen chirurg. Deze deed nieuw verband voor, nou dat was lachwekkend. Ze plakte het gewoon naast de wond en het liet meteen weer los en weg was zekon de zuster het rechtzetten. Sjongejonge wat een volk.
Misschien zou het serieus wel eens kunnen helpen om de media te zoeken. Je krijgt natuurlijk allerlei onzinbehandelmethodes naar je hoofd geslingerd, maar misschien brengt het wat verbetering of is er een arts die zich echt over je ontfermt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]... Stennis schoppen. Dreigen met de media. Schrijf een boek!
Heb je nog recht op een maatschappelijk werkster?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
Ja ik ben alweer op weg nwar huis. Ze doen niks. Die zuster snapte het beter dan de plastisxh chirurg
Het kan werken, ja. Dat deed het voor mijn paps wel (andere zaak, maar idee is hetzelfde).quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Misschien zou het serieus wel eens kunnen helpen om de media te zoeken. Je krijgt natuurlijk allerlei onzinbehandelmethodes naar je hoofd geslingerd, maar misschien brengt het wat verbetering of is er een arts die zich echt over je ontfermt.
Hart van Nederlandquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Fylax het volgende:
Pff wat erg toto..
Ik zou idd de media erbij halen. Hart van nederland ofzo
Niemand neemt Hart van NL meer serieusquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Fylax het volgende:
Pff wat erg toto..
Ik zou idd de media erbij halen. Hart van nederland ofzo
Krijgt hij hooguit een paar kaartjes van bejaarden uit Frieslandquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand neemt Hart van NL meer serieus.
Op zijn minst een klacht indienen bij je zorgverzekeraar. Die kunnen hier ook nog wel eens wat mee. Aangezien zij de forse rekening betalen voor een chirurg die niet eens een pleister kan plakken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
Ja, natuurlijk. Maar daar klagen 'we' al 15 topics overquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Voszje het volgende:
Er wordt wel heel negatief gedaan over Hart van Nederland, maar is het niet überhaupt van de zotte dat je al na moet gaan denken over de media? Het is gewoon misselijkmakend dat Toto continu wordt afgescheept met bullshit.
Ik weet het. Hart van Nederland zou wellicht meer uithalen dan onze klaagmuur hier, maar ik betwijfel of Toto zelf nog zin heeft om de media op te zoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar daar klagen 'we' al 15 topics over
Mijn eerste keus zou zijn om een maatschappelijk werkster in te schakelen. Laat die maar eerst met de vuist op tafel slaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik weet het. Hart van Nederland zou wellicht meer uithalen dan onze klaagmuur hier, maar ik betwijfel of Toto zelf nog zin heeft om de media op te zoeken.
Ik dacht dat Toto dit al eens had geprobeerd, maar misschien ben ik wel gewoon in de war. Met de vuist op tafel slaan is een goed idee. Als er daarna ook maar gewoon eens actie komt, want dit duurt maar en duurt maar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn eerste keus zou zijn om een maatschappelijk werkster in te schakelen. Laat die maar eerst met de vuist op tafel slaan
Volgens mij niet en hebben alleen Toots en zijn ouders actie ondernomen. Dat lijkt niet te werken, dus misschien dat een maatschappelijk werkster wat meer invloed kan uitoefenen. Media kan altijd nogquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Toto dit al eens had geprobeerd, maar misschien ben ik wel gewoon in de war. Met de vuist op tafel slaan is een goed idee. Als er daarna ook maar gewoon eens actie komt, want dit duurt maar en duurt maar.
Ja, kan best hoor. Liever eerst een mw dan de media inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij niet en hebben alleen Toots en zijn ouders actie ondernomen. Dat lijkt niet te werken, dus misschien dat een maatschappelijk werkster wat meer invloed kan uitoefenen. Media kan altijd nog
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je nog recht op een maatschappelijk werkster?
Ja dit was wel erg dramatisch hoor. Ook echt verband voor doen dat doorweekt met bloed is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Fixers het volgende:
[..]
Op zijn minst een klacht indienen bij je zorgverzekeraar. Die kunnen hier ook nog wel eens wat mee. Aangezien zij de forse rekening betalen voor een chirurg die niet eens een pleister kan plakken.
Scheld ze gewoon een keer helemaal verrot daar als ze je weer afschepen. Ze moeten snappen dat dit niet kan op deze manier. Maar aan de andere kant kunnen ze ook misschien weinig op dit moment, maar daar heb ik de kennis niet voor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef Toto69 het volgende:
Wat een stel malloten man![]()
ik had dus doorweekt verband voor en dat hebben ze zo weer voorgedaan
![]()
![]()
Druk van de media kan heel vaak helpen met het vinden van een oplossing omdat dan meer mensen je zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:51 schreef Toto69 het volgende:
En media opzoeken... tsja.. wat moet ik daar mee bereikenik hoef geen publiciteit, ik wil gewoon een oplossing
Media is een pressiemiddel. Je ziet vaak genoeg dat als een camera in beeld is, ineens van alles mogelijk is. Maar ga eerst uitzoeken of een maatschappelijk werker je kan helpen. Ik vind het ontzettend goed dat je naar de SEH bent gegaan en iemand hebt gesproken. Maar daarna moet je ook doorzetten. Je bent nu toch weer naar huis gestuurd met oud verband en de mededeling "is oud bloed". Terwijl je je had voorgenomen niet genoegen te nemen daarmee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:51 schreef Toto69 het volgende:
En media opzoeken... tsja.. wat moet ik daar mee bereikenik hoef geen publiciteit, ik wil gewoon een oplossing
Tja, ik kan ze doodmaken, verrot schelden, het helpt me niet. Dat is het probleem. Thanks.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Scheld ze gewoon een keer helemaal verrot daar als ze je weer afschepen. Ze moeten snappen dat dit niet kan op deze manier. Maar aan de andere kant kunnen ze ook misschien weinig op dit moment, maar daar heb ik de kennis niet voor.
Sterkte in ieder geval
Ik ga m'n best doen, thanksquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:52 schreef komrad het volgende:
Wat (piep) toto! Behalve je veel sterkte wensen, kan ik helaas niet zo veel voor je betekenen.
Ik hoop dat je toch een beetje de dag door kan komen want dat zal inmiddels ook niet meevallen
Dat weet ik. Laat ik eerst vrijdag maar afwachten wat mijn eigen chirurg te melden heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druk van de media kan heel vaak helpen met het vinden van een oplossing omdat dan meer mensen je zien.
Ik kan niet veel meer, hè. Kan wel stennis gaan schoppen maar daar schiet ik niks mee op en ik heb er de kracht ook niet voor. En m'n oudjes ook niet, m'n pa is ook al niet lekker geworden en gevallen op z'n schouder. Gaat goed dus. Ik help ze echt enorm hard hopen dat vrijdag alles in orde is en de chirurg tevreden is. Als dat NIET zo is sta ik niet voor mezelf inquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Media is een pressiemiddel. Je ziet vaak genoeg dat als een camera in beeld is, ineens van alles mogelijk is. Maar ga eerst uitzoeken of een maatschappelijk werker je kan helpen. Ik vind het ontzettend goed dat je naar de SEH bent gegaan en iemand hebt gesproken. Maar daarna moet je ook doorzetten. Je bent nu toch weer naar huis gestuurd met oud verband en de mededeling "is oud bloed". Terwijl je je had voorgenomen niet genoegen te nemen daarmee.
Lieve Toots, daarom moet je een mw inschakelen. Die kan al dat gezeik uit jouw en je ouders handen nemen. Het is niet raar dat je op bent (en je ouders).. daar heb ik alle begrip voor, want je hebt hard gevochten. Maar nu is het tijd om het uit handen te geven..quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan niet veel meer, hè. Kan wel stennis gaan schoppen maar daar schiet ik niks mee op en ik heb er de kracht ook niet voor. En m'n oudjes ook niet, m'n pa is ook al niet lekker geworden en gevallen op z'n schouder. Gaat goed dus. Ik help ze echt enorm hard hopen dat vrijdag alles in orde is en de chirurg tevreden is. Als dat NIET zo is sta ik niet voor mezelf indan kan 't nog wel eens zo zijn dat ik wél de media opzoek. Echt, ik help het ze hopen.
Uhuh. Ik ga eerst eens even proberen nog iets van een dag te hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lieve Toots, daarom moet je een mw inschakelen. Die kan al dat gezeik uit jouw en je ouders handen nemen. Het is niet raar dat je op bent (en je ouders).. daar heb ik alle begrip voor, want je hebt hard gevochten. Maar nu is het tijd om het uit handen te geven..
Ga in ieder geval kijken wat mogelijk is. Als je wilt, wil ik best helpen met informatie verzamelen.
Snap ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ga eerst eens even proberen nog iets van een dag te hebben.
Ja ik snap het wel. Maar op deze manier schiet het ook niet op. Zeker omdat je eerder nog dit zei:quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik kan ze doodmaken, verrot schelden, het helpt me niet. Dat is het probleem. Thanks.
En een uurtje later dit:quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:01 schreef Toto69 het volgende:
Maar goed, ik ga je verder niet afvallen ofzo, alleen zo komt het soms wel op mij over. Maar volg vooral je eigen pad, ik lul hier maar als buitenstaanderquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap het niet hoor. Wat moet ik nu dan? Moet ik ze vermoorden? Moet ik ze uitschelden? Ik heb heel duidelijk gemaakt wat er aan de hand is en dat ik het spuugzat ben. Wat kan ik nog meer? Ze sturen me weer weg, hoe is dat nou ingodsnaam mijn fout? Ik doe gewoon m'n best, ik vertel ze heel duidelijk wat er is en dat ik het maar raar vind. Maar ik kan ze moeilijk afmaken of uitschelden. Is verder geen aanval of zo maar ik snap het niet wat ik nou 'verkeerd' doe. Ik laat me niet zomaar afschepen, maar ik ben geen tokkie die met geweld of dat soort onzin aan komt zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel. Maar op deze manier schiet het ook niet op. Zeker omdat je eerder nog dit zei:
[..]
En een uurtje later dit:
[..]
Maar goed, ik ga je verder niet afvallen ofzo, alleen zo komt het soms wel op mij over. Maar volg vooral je eigen pad, ik lul hier maar als buitenstaander
Schelden zou in dit geval nieteens een slechte optie zijn. En dat maakt je geen tokkie, dat maakt je iemand die opkomt voor zijn eigen lichaam en dus ook levenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Wat moet ik nu dan? Moet ik ze vermoorden? Moet ik ze uitschelden? Ik heb heel duidelijk gemaakt wat er aan de hand is en dat ik het spuugzat ben. Wat kan ik nog meer? Ze sturen me weer weg, hoe is dat nou ingodsnaam mijn fout? Ik doe gewoon m'n best, ik vertel ze heel duidelijk wat er is en dat ik het maar raar vind. Maar ik kan ze moeilijk afmaken of uitschelden. Is verder geen aanval of zo maar ik snap het niet wat ik nou 'verkeerd' doe. Ik laat me niet zomaar afschepen, maar ik ben geen tokkie die met geweld of dat soort onzin aan komt zetten.
Ik vloek wel, maar wat schiet het op om die arts een teringhond te noemen? Ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Schelden zou in dit geval nieteens een slechte optie zijn. En dat maakt je geen tokkie, dat maakt je iemand die opkomt voor zijn eigen lichaam en dus ook leven
Niet doen, dan kun je hulp helemaal vergetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vloek wel, maar wat schiet het op om die arts een teringhond te noemen? Ik ben heel benieuwd.
Ja dat is dus wat ik zeg??quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet doen, dan kun je hulp helemaal vergeten
Ja, en dat bevestig ikquote:
Kijk wat ik bedoel. Je schrijft eerst dat je naar ziekenhuis gaat en echt een oplossing wilt. En dan komt er zo'n dom vrouwtje zonder oplossing, maar zit je alsnog een uur later thuis. Natuurlijk moet je geen geweld gebruiken, maar je kan wel een keer écht een keer de hele boel bij elkaar schelden. Maar ik snap dat het vanaf mijn positie makkelijk praten is, en ik ben er natuurlijk niet bij. Maar je spreekt jezelf soms een beetje tegen heb ik het idee. That's it, maar laat je tegelijkertijd ook niet gek maken door mensen zoals ik die zich er allemaal mee bemoeienquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Wat moet ik nu dan? Moet ik ze vermoorden? Moet ik ze uitschelden? Ik heb heel duidelijk gemaakt wat er aan de hand is en dat ik het spuugzat ben. Wat kan ik nog meer? Ze sturen me weer weg, hoe is dat nou ingodsnaam mijn fout? Ik doe gewoon m'n best, ik vertel ze heel duidelijk wat er is en dat ik het maar raar vind. Maar ik kan ze moeilijk afmaken of uitschelden. Is verder geen aanval of zo maar ik snap het niet wat ik nou 'verkeerd' doe. Ik laat me niet zomaar afschepen, maar ik ben geen tokkie die met geweld of dat soort onzin aan komt zetten.
Ik vloek wel, ik maak het écht wel duidelijk hoe erg ik er mee zit. Meer kan ik niet. Echt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk wat ik bedoel. Je schrijft eerst dat je naar ziekenhuis gaat en echt een oplossing wilt. En dan komt er zo'n dom vrouwtje zonder oplossing, maar zit je alsnog een uur later thuis. Natuurlijk moet je geen geweld gebruiken, maar je kan wel een keer écht een keer de hele boel bij elkaar schelden. Maar ik snap dat het vanaf mijn positie makkelijk praten is, en ik ben er natuurlijk niet bij. Maar je spreekt jezelf soms een beetje tegen heb ik het idee. That's it, maar laat je tegelijkertijd ook niet gek maken door mensen zoals ik die zich er allemaal mee bemoeien
Nee tuurlijk niet. Dat werkt averechts. Maar ik doelde op het opkomen voor jezelf. En als ze je wegsturen eisen dat ze je niet wegsturen maar er daadwerkelijk iets aan doen. Daarnaast klacht indienenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vloek wel, maar wat schiet het op om die arts een teringhond te noemen? Ik ben heel benieuwd.
En dat. Heb ik al eerder gezegd. Bij de thuiszorg zijn gespecialiseerde wondzorgverpleegkundigen. Die staan in contact met fabrikanten (geen sponsoring), krijgen bijscholing en zijn daarom upto date voor wat betreft de ontwikkelingen in wondzorg. En kunnen wél de tijd nemen voor jou en je zorgen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Mord_Sith het volgende:
Waarom regel je in godsnaam geen thuiszorg voor jezelf.
Volgens mij had hij daar geen recht op na de operatiequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Mord_Sith het volgende:
Waarom regel je in godsnaam geen thuiszorg voor jezelf.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij had hij daar geen recht op na de operatie
Zou ik ook denken, maar volgens mij had hij dat gepostquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]daar heb je 'juist' recht op na een operatie
Onzin.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij had hij daar geen recht op na de operatie
Ja, dat, zeker als je een open wond op je reet hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]daar heb je 'juist' recht op na een operatie
Inderdaad. Maar ik wee toch al hoe het gaat lopen en over 10 topics vraagt iemand anders het nog eens een keerquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Ja, dat, zeker als je een open wond op je reet hebt.
Het is niet zo alsof je dat zelf goed kunt verzorgen. En mantelzorg van mensen die ook niet weten wat ze doen maakt het ook niet beter.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wee toch al hoe het gaat lopen en over 10 topics vraagt iemand anders het nog eens een keer
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wee toch al hoe het gaat lopen en over 10 topics vraagt iemand anders het nog eens een keer
Vooral ook dingen als wajong en maatschappelijke hulp afwijzen, en nooit eens naar academische ziekenhuizen gaan ipv die regionale als je daar zulke slechte ervaringen bij hebt. Sorry ik mag toto ook en ik hoop van harte dat het volgend jaar allemaal beter gaat maar daar word je wel echt spuugziek van als je dat leestquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ook.
Het houdt ook ergens op.
We zeiken niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
ja godverdetyfus zeg
ten eerste ben ik naar het radboud in nijmegen geweest en heb daar een mri scan gehad
ten tweede heb ik een wajong aanvraag gedaan en meerdere gesprekken gehad waaronder met een arts
maar ik was niet half dood en geen iq van een visstick dus ik had er geen recht op. afgewezen. nieuwe wajong wet.
ten derde heb ik HEEL duidelijk aan die chirurg gevraagd voor en na de operatie of ik thuiszorg moest hebben. dat hoefde niet. verband verwisselen konden m'n ouders doen. vrijdag ga ik het weer vragen.
ga ff ergens anders lopen zeiken of zo man godverdomme
En daar geloof ik dus geen kut van. Want jij hebt gewoon recht op wajong omdat je een medisch rapport hebt van hier totquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:
ja godverdetyfus zeg
ten eerste ben ik naar het radboud in nijmegen geweest en heb daar een mri scan gehad
ten tweede heb ik een wajong aanvraag gedaan en meerdere gesprekken gehad waaronder met een arts
maar ik was niet half dood en geen iq van een visstick dus ik had er geen recht op. afgewezen. nieuwe wajong wet.
ten derde heb ik HEEL duidelijk aan die chirurg gevraagd voor en na de operatie of ik thuiszorg moest hebben. dat hoefde niet. verband verwisselen konden m'n ouders doen. vrijdag ga ik het weer vragen.
ga ff ergens anders lopen zeiken of zo man godverdomme
Ja ik laat me niet indirect voor leugenaar uitmaken of zo hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef appelen het volgende:
Nou, je kunt merken dat kerst voorbij is
Doe ik niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik laat me niet indirect voor leugenaar uitmaken of zo hoor.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik niet?lekker overdrijven. Goed bezig toto.
Lees nog eens?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus geen kut van. Want jij hebt gewoon recht op wajong omdat je een medisch rapport hebt van hier tot
Tokyo. Dus ze kunnen zien dat ie niet kan werken. En meerdere gesprekken? Ik geloof dat het 1 keer hier besproken is en toen wilde je het niet omdat je nie zielig gevonden wilde worden. Maar laat maar. Je mag hier ook niks zeggen behalve 20 kusjes per bericht
Ik snap ook niet helemaal wat zijn punt isquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik laat me niet indirect voor leugenaar uitmaken of zo hoor.
Ik heb ooit eens gepost dat ik geen wajong wilde. Uiteindelijk heb ik het toch aangevraagd, maar dat is afgewezen. Maar blijkbaar is dat ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal wat zijn punt is
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
Wat doe je nu zoals op een dag toot? Lijkt me behoorlijk saai eigenlijk. Heb je nog dingen naast FOK?
Ja ik ga wel thuiszorg regelen. Vind 't allemaal best. Maar ik hoef niet direct, en ook niet indirect, als leugenaar bestempeld te worden. Of weet ik wat voor dingen nog meer. Ik doe meer dan m'n best, sorry hoor dat ik hier niet alles post wat ik doe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef easy-t het volgende:
Thuiszorg Eisen nu ik zo lees dat je het wilt. Zeggen: "Hoeft nie" van die chirurg slaat nergens op. Ik kreeg het toegewezen zonder dat ze van mij achtergrond af wisten. En ik moest er niet aan denken dat mijn pa mijn verschoond zonder professioneel oog.
Prima toto. Ik zeg wel niks meer verderquote:
Is het niet.. het is gewoon opmerkelijk dat het is afgewezen. Maar dat is meer een sneer naar het UWV dan naar jou.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gepost dat ik geen wajong wilde. Uiteindelijk heb ik het toch aangevraagd, maar dat is afgewezen. Maar blijkbaar is dat ongeloofwaardig.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gepost dat ik geen wajong wilde. Uiteindelijk heb ik het toch aangevraagd, maar dat is afgewezen. Maar blijkbaar is dat ongeloofwaardig.
Godverdomme, kan je nu echt niet lezen? Ik zeg toch dat ik dat niet hoef? Je kan prima dingen zeggen of vragen stellen maar op een normale manier. Niet hoe jij het nu doet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima toto. Ik zeg wel niks meer verderkan je 10 pagina's aan berichtjes krijgen van mensen die je wel steunen hoor
;*
![]()
alsof ik dat niet doe
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou nou, Toto mag ook wel eens een keer uit z'n plaat gaan hoor. Ik vind m altijd al zo rustig. Soms moet je het ook even kwijt, die frustratie.
Dat weet ik. En ik lieg er ook niet over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef appelen het volgende:
[..]
Wajong krijg je tegenwoordig niet meer zomaar, zelfs met een been niet![]()
Maar waarom zou je daarover liegen
Tja, nieuwe wajong hè. Ik krijg niks in elk geval.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet.. het is gewoon opmerkelijk dat het is afgewezen. Maar dat is meer een sneer naar het UWV dan naar jou.
overigens kunnen mensen met down wel werken, itt jou.
Dat doe ik toch? Het is gewoon waar dat jij een paar delen lang alles afwees van iedereen die je dingen adviseerde van thuishulp tot wajong tot een fucking rolstoel, overal zei je nee opquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Godverdomme, kan je nu echt niet lezen? Ik zeg toch dat ik dat niet hoef? Je kan prima dingen zeggen of vragen stellen maar op een normale manier. Niet hoe jij het nu doet.
Ik ga Alberto inschakelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef AF_ het volgende:
Ik krijg wel een beetje het gevoel alsof die chirurg een klapmongool is
'Verband kunnen je ouders vervangen' beetje achterlijke reactie van die man.
En no offence tegen joh toto. Probeer alleen te helpen
Weet ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef AF_ het volgende:
Ik krijg wel een beetje het gevoel alsof die chirurg een klapmongool is
'Verband kunnen je ouders vervangen' beetje achterlijke reactie van die man.
En no offence tegen joh toto. Probeer alleen te helpen
Als het allemaal wat normaler gebracht wordt hoef ik niet uit de school te klappen want dat doe ik normaal ook niet. Maar bij mij zit de frustratie ook een keertje hoog, en zeker als er dan wordt gedaan alsof ik alleen maar kusjekroel wil. Ik sta best open voor adviezen, maar op een normale manier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou nou, Toto mag ook wel eens een keer uit z'n plaat gaan hoor. Ik vind m altijd al zo rustig. Soms moet je het ook even kwijt, die frustratie.
Nee, en dat is achterlijk. Mensen met down kunnen werken, mensen met 1 been kunnen ook prima werken. Iemand met een open wond op zo'n rotplaats? Zou niet weten wat je kunt doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik lieg er ook niet over.
[..]
Tja, nieuwe wajong hè. Ik krijg niks in elk geval.
Ja, dat was in september, ja. Dat is dik 3 maanden geleden. Toen had ik inderdaad zoiets van: fuck it. Toen ben ik toch doorgegaan met ziekenhuizen en dus die operatie. En wajong. En noem maar op. ALs je het normaler bracht hoef ik ook niet over de zeik tegen je te doen. Je bracht het gewoon op z'n zachtst gezegd nogal lullig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Het is gewoon waar dat jij een paar delen lang alles afwees van iedereen die je dingen adviseerde van thuishulp tot wajong tot een fucking rolstoel, overal zei je nee op
Maar dat zal wel veranderd zijn dan
Wajong is niet zo simpel hoor, om het te krijgen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus geen kut van. Want jij hebt gewoon recht op wajong omdat je een medisch rapport hebt van hier tot
Tokyo. Dus ze kunnen zien dat ie niet kan werken. En meerdere gesprekken? Ik geloof dat het 1 keer hier besproken is en toen wilde je het niet omdat je nie zielig gevonden wilde worden. Maar laat maar. Je mag hier ook niks zeggen behalve 20 kusjes per bericht
En ik ben niet de enige die zich geïrriteerd heeft in dit topic. Want het komt af en toe gewoon frustrerend over op internet. Niet alleen voor jou maar ook voor mensen die dit meelezen omdat het elk deel gewoon hetzelfde is. Niet dat jij daar veel aan kan doen verder. Dat kloptquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat was in september, ja. Dat is dik 3 maanden geleden. Toen had ik inderdaad zoiets van: fuck it. Toen ben ik toch doorgegaan met ziekenhuizen en dus die operatie. En wajong. En noem maar op. ALs je het normaler bracht hoef ik ook niet over de zeik tegen je te doen. Je bracht het gewoon op z'n zachtst gezegd nogal lullig.
Hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wajong is niet zo simpel hoor, om het te krijgen.
Ja ik erger me zelf ook wel aan hoe alles gaat. Ik doe m'n best, m'n ouders doen hun best, WIJ kunnen niet meer dan dat. De medici moeten het verder oplossen. En blijkbaar ben ik niet geschikt voor Wajong, tja, dan kan ik ze met een pistool gaan bedreigen maar ook dat lost niks op. Het is te hopen dat die arts vrijdag tevreden is en thuishulp een handje kan helpen. Meer kan ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik ben niet de enige die zich geïrriteerd heeft in dit topic. Want het komt af en toe gewoon frustrerend over op internet. Niet alleen voor jou maar ook voor mensen die dit meelezen omdat het elk deel gewoon hetzelfde is. Niet dat jij daar veel aan kan doen verder. Dat klopt
Het wàs niet zo moeilijk om het te krijgen. Dat is het nu wel. Deels terecht ook. Maar voor gevallen zoals Toto (en talloze andere gevallen) is het zuur dat het ze nu zo moeilijk/onmogelijk wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahagrapjas
Waarom denken ze dat ze de schop door de wajong halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |