abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147974825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:29 schreef Stratman het volgende:
Dat gaat ook wel goed komen! Maar we willen eerst sowieso een setlist van 30-45 minuten goed onder de knie hebben voor we uberhaupt gaan beginnen aan filmen, want het moet representatief worden.
Je werkt toch niet weer met die hommo Maya hè?
pi_147974951
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je werkt toch niet weer met die hommo Maya hè?
Nee, dit zijn wel wat serieuze muzikanten en wat serieuze mensen waar echt wat goeds en productiefs uitkomt, we praten al over eventueel optredens voor radio of wat promotie dingetjes in, maar dan moeten we eerst de setlist die we nu hebben (8 nummers) beter uitwerken en zorgen dat we het gewoon fatsoenlijk kunnen spelen :) Merendeel lukt wel, maar de puntjes moeten natuurlijk ook nog op de i geplaatst worden, we kunnen moeilijk gaan optreden en dergelijke als we allemaal nog een beetje onzeker zijn qua "flow"
pi_147974964
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Stratman het volgende:

[..]

Nee, dit zijn wel wat serieuze muzikanten en wat serieuze mensen waar echt wat goeds en productiefs uitkomt, we praten al over eventueel optredens voor radio of wat promotie dingetjes in, maar dan moeten we eerst de setlist die we nu hebben (8 nummers) beter uitwerken en zorgen dat we het gewoon fatsoenlijk kunnen spelen :) Merendeel lukt wel, maar de puntjes moeten natuurlijk ook nog op de i geplaatst worden, we kunnen moeilijk gaan optreden en dergelijke als we allemaal nog een beetje onzeker zijn qua "flow"
*O*
pi_147975050
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

*O*
Totoooooooooooo hoe ging je operatie?
pi_147976512
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

*O*
Ja man, dit is wel serieus.
pi_147978512
Alleen jammer van de bandnaam, die is niet zo uniek. Google staat vol met ''unicornflakes'', vandaar dat ik jullie ook niet kon vinden.

Maar mocht je mijn advies nog willen aannemen :P ; let it go. Loop niet achter iemand aan die jou op deze manier behandeld. Hier wil je geen vriendschap mee opbouwen.
pi_147979246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Alleen jammer van de bandnaam, die is niet zo uniek. Google staat vol met ''unicornflakes'', vandaar dat ik jullie ook niet kon vinden.

Maar mocht je mijn advies nog willen aannemen :P ; let it go. Loop niet achter iemand aan die jou op deze manier behandeld. Hier wil je geen vriendschap mee opbouwen.
Heb je zeker gelijk in! Laat haar nu ook helemaal gaan en ga d`r uit m`n hoofd zetten, is het beste.
Fijn dat je er op in gaat :) Neem het zeker aan.
pi_147979410
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef Stratman het volgende:

[..]

Heb je zeker gelijk in! Laat haar nu ook helemaal gaan en ga d`r uit m`n hoofd zetten, is het beste.
Fijn dat je er op in gaat :) Neem het zeker aan.
Slotje op dit topic en het er gewoon niet meer over hebben. Ze is zelfs je FOK!energie niet waard.
pi_147979433
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Slotje op dit topic en het er gewoon niet meer over hebben. Ze is zelfs je FOK!energie niet waard.
Heb je helemaal gelijk in, gooi maar op slot.
pi_147979562
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 december 2014 01:51 schreef Stratman het volgende:
Het hoort mij niets te boeien maar het knaagt nog wel, want ondanks dat we geen relatie hadden en puur wat aan het daten/rotzooien waren ontwikkelde ik wel gevoelens voor haar en in het begin had ze ook sterke gevoelens voor mij, na de vakantie werd ik gefriendzoned en wilde ze vrienden blijven, dat wilde ik niet, en nu wilde ik het wel weer gewoon proberen qua vriendschap, dat wilde ze in eerste instantie niet, maar ze kwam er later op terug al had ze nog geen behoefte aan "intensief contact", prima.. Ik stuurde haar 1x per 3 weken een berichtje.. Bij het laatste berichtje reageerde ze nog al arrogant en kortaf (iets wat ik absoluut niet van haar gewend was) Dus ik heb haar 1 maandje genegeerd en daarna een lang chat bericht gestuurd op facebook.

Heb daarin gevraagd om uitleg en wat er nou precies aan de hand was waardoor ze zo kortaf was, naja.. Lang verhaal kort, toen kreeg ik terug dat ze zich niet kon openstellen voor een vriendschap met mij en dat ze het nog niet verwerkt had, nouja.. Heb ik wel begrip voor, maar ze typte 1 alinea later "Oh en heb je al gehoord via facebook of van die en die dat ik een relatie heb? " Toen had ik zoiets van, waarom moet je mij dit melden?... En vervolgens heeft ze mij gestuurd dat mocht ze zichzelf ooit kunnen openstellen voor een vriendschap dat ik het dan wel zou horen en als ze dan haar kans zou hebben verkeken dan zou ze dat jammer vinden.

Vervolgens stuurde ik haar dat ik hoopte dat die kans op vriendschap er nog wel in zou zitten omdat ondanks dat we wat liepen te daten ik nou niet echt het idee kreeg dat er zo veel was gebeurd dat we ook maar meteen geen vrienden konden zijn(Er is wel wát intiem contact geweest) Toen wenste ze mij nog een fijn leven en "Misschien hoor ik jullie liedje ooit nog op de radio, groetjes" En toen werd ik geblokkeerd.

Nou zit ik met dubbele gevoelens, want ik ben aan de ene kant echt heel erg blij dat het contact verbroken is, mede doordat het de laatste tijd ook weer terug kwam dat ze constant op me liep te zeuren, op het laatst werd op alles wat ik zei gereageerd met "miep" of "-.-" of ze begon er over heen te praten.

Maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer, want mijn intentie was helemaal niet om überhaupt met haar te daten, ik wilde puur vriendschap met haar, maar de klik/vonk was zo heftig dat het nou eenmaal zo gelopen is, maar daar staat nu wel tegen over dat het helemaal voorbij is, en dat zit me nog dwars.

Iemand tips? Zou fijn zijn, want wat ik al zei, het hoort mij totaal niet meer te boeien, maar toch zit het mij een klein beetje dwars nog..
Heb je enig eergevoel jongen? Kappen met dat wijf!
Nog een tip
Als het uit is met een meisje, nooit bedelen om vriendschap of dergelijks. Gewoon kappen, weg ermee.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_147979586
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:54 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Heb je enig eergevoel jongen? Kappen met dat wijf!
Ik heb zeker wel eergevoel, dus ik ga me er ook bij neerleggen en er mee nokken.
pi_147979673
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:55 schreef Stratman het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel eergevoel, dus ik ga me er ook bij neerleggen en er mee nokken.
Dat wil ik zien! Gewoon keihard zijn met zulke trienen. Op naar echte liefde die zeker je pad zal kruisen.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_147979684
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:57 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Dat wil ik zien! Gewoon keihard zijn met zulke trienen. Op naar echte liefde die zeker je pad zal kruisen.
Gaat ook wel goed komen denk ik! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')