En fietsbanden om je schouders.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
Plus een of andere veel te grote fietspomp
En een ongewassen reflectiehesje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En fietsbanden om je schouders.
Wowquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En een ongewassen reflectiehesje.
[ afbeelding ]
Brits staal, coole adidassen, matchende helm/shirt. Dit is wel een gesoigneerde randonneur hoor.quote:
http://www.wielertoerist.be/forum/viewtopic.php?f=53&t=54722quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Dus geen garmin, maar gewoon ouderwetse stafkaarten icm stuurtasje ?
Alle wielrenners die op fietsvakantie en aan de rapha 500 meedoen zijn busted.quote:Train je ook tijdens de vakantie of op feestdagen?
Geloof me, op het vliegveld van Bangkok is geen reet te doen. Op welk vliegveld eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Tis wat zeg Patroon, op vakantie nog Belgische site's afstruinen naar meer sportkennis. Is dat ook geen verslaving?
Euh. Goeie. Op die in Cairns kan je naar een racefiets kijken met Aboriginal versieringenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geloof me, op het vliegveld van Bangkok is geen reet te doen. Op welk vliegveld eigenlijk wel?
Singapore kun je van de glijbaan, is een vlindertuin en een imaxbioscoop.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geloof me, op het vliegveld van Bangkok is geen reet te doen. Op welk vliegveld eigenlijk wel?
En dan loopt hij ook nog flink hard....quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef ddx het volgende:
Volgens mij is iedereen in dit topic volgens die vragenlijst verslaafd aan sporten
Merendeel van de vragen kan ik gewoon met nee beantwoorden, dus het zit nog goed
Sander Grijpink moet volgens mij alle vragen wel met ja beantwoorden, die gek zit op 36k dit jaar![]()
(heeft hij zich ooit in dit topic gemeld trouwens, of alleen aangemeld bij fok strava groep?)
Superduur man. Pils op Hong Kong was 10 keer zo duur als in de stadquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Singapore kun je van de glijbaan, is een vlindertuin en een imaxbioscoop.
En op ieder vliegveld hebben zebier
![]()
Geen bier ivm antibioticaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Singapore kun je van de glijbaan, is een vlindertuin en een imaxbioscoop.
En op ieder vliegveld hebben zebier
![]()
Je moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Superduur man. Pils op Hong Kong was 10 keer zo duur als in de stad
Gemist? Ik heb 2 dagen voedselvergiftiging ofzo gehad. Met antibiotica snel weer opgeknapt.quote:
Dan moet ik die ook maar eens gaan opzoekenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh. Goeie. Op die in Cairns kan je naar een racefiets kijken met Aboriginal versieringen
Hoeveel fiets je nu dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:50 schreef Ericr het volgende:
Bijna geen ja's op de lijst over sportverslaving maar zie sport dan ook als middel en niet als doel. Van meer sporten word ik ook niet veel fitter dan ik nu al ben maar wel een hogere kans op blessures of zaken die met overbelasting te maken hebben.
Mwah, 100% accuraat zal het niet zijn. Woon/werk is 35-100 hm elke dag. Klopt ook niequote:Op woensdag 31 december 2014 01:01 schreef Oksel het volgende:
En mijn hm´s kloppen volgens mij wel, want ik log niet met een of andere gare foon GPS die 1000miljoen hm´s ernaast zit.
Heb ik dan echt 50k hoogtemeters gemaakt..
Wanneer ging je ookweer heen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dan moet ik die ook maar eens gaan opzoeken
20 februari naar Hong Kong en 3 dagen later naar Australië. Maar Cairns zal pas eind maart begin april zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer ging je ookweer heen?
Ga gelijk voor de top of the morning badgequote:Op woensdag 31 december 2014 07:47 schreef muzas het volgende:
Om 07:30 alvast een stoofpannetje aanzetten... Met gulden draak. Ja dan neem je toch ook even een slokje![]()
![]()
![]()
Vanmiddag nog even mn gabba (en linker bil) testen.
Fijn uiteinde fok!peloton! En let op de vingertjes
Haha één slokje zet ik niet op bierstravaquote:Op woensdag 31 december 2014 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gelijk voor de top of the morning badge
Nou nou nou, ik was van plan om mee te doen maar dat is er niet ect van gekomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alle wielrenners die op fietsvakantie en aan de rapha 500 meedoen zijn busted.
Ik ben dus geen verslaafde. DDX, Patroon, Oksel, Gripper, Kaas, Marco en Jan iig wel. En ivo al helemaal.
Die pagina is geschreven door een of andere a-sportieve luiwammes die iedereen die meer dan een half uur aan sport doet een verslaafde noemt.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik was van plan om mee te doen maar dat is er niet ect van gekomen.
Oude vloer uit huis slopen, nieuwe leggen, alles schilderen en daarnaast nog op de kleine letten. Weinig tijd om te fietsen overgehouden dus ik ben niet verslaafd ja
Het is ook nog is zo dat tussen verschillende sporten een groot verschil zit. Wielrennen kan je makkelijk 20 uur per week doen. Hardlopen niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die pagina is geschreven door een of andere a-sportieve luiwammes die iedereen die meer dan een half uur aan sport doet een verslaafde noemt.
Mensen projecteren meestal alleen vanuit hun eigen perspectief. Als ik vroeger wel eens een veldtoertocht van de dtc reed in de winter haalde je wel eens iemand rustig in die dan semi geïrriteerd tegen je zegt "het is geen wedstrijd hoor!"
Ja want iedereen die harder rijdt dan hij/zij is met een wedstrijd bezig.
Moet je eens het bochtje van van de Poel opzoeken tijdens de druivencrossquote:Op woensdag 31 december 2014 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)_opvallend/1.2196544
Niet, doe nu alleen krachttraining in de sportschool. Conditie heb ik ieder jaar zo weer terug, dat hoef ik niet zo nodig de hele winter bij te houden.quote:
Die was ook cool ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je eens het bochtje van van de Poel opzoeken tijdens de druivencross
Hoeveel heb je dit jaar gefietst?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet, doe nu alleen krachttraining in de sportschool. Conditie heb ik ieder jaar zo weer terug, dat hoef ik niet zo nodig de hele winter bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |