Klopt. Je moet je fiets na de tijd eigenlijk meteen helemaal schoonmaken. En goed blijven onderhouden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat crossen lijkt mij ook slopend voor het materiaal.
Dus geen garmin, maar gewoon ouderwetse stafkaarten icm stuurtasje ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat Patroon zegt, daarvoor is jouw materiaal nog veel te geavanceerd
Plus een of andere veel te grote fietspompquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Dus geen garmin, maar gewoon ouderwetse stafkaarten icm stuurtasje ?
En fietsbanden om je schouders.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
Plus een of andere veel te grote fietspomp
En een ongewassen reflectiehesje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En fietsbanden om je schouders.
Wowquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En een ongewassen reflectiehesje.
[ afbeelding ]
Brits staal, coole adidassen, matchende helm/shirt. Dit is wel een gesoigneerde randonneur hoor.quote:
http://www.wielertoerist.be/forum/viewtopic.php?f=53&t=54722quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Dus geen garmin, maar gewoon ouderwetse stafkaarten icm stuurtasje ?
Alle wielrenners die op fietsvakantie en aan de rapha 500 meedoen zijn busted.quote:Train je ook tijdens de vakantie of op feestdagen?
Geloof me, op het vliegveld van Bangkok is geen reet te doen. Op welk vliegveld eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Tis wat zeg Patroon, op vakantie nog Belgische site's afstruinen naar meer sportkennis. Is dat ook geen verslaving?
Euh. Goeie. Op die in Cairns kan je naar een racefiets kijken met Aboriginal versieringenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geloof me, op het vliegveld van Bangkok is geen reet te doen. Op welk vliegveld eigenlijk wel?
Singapore kun je van de glijbaan, is een vlindertuin en een imaxbioscoop.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geloof me, op het vliegveld van Bangkok is geen reet te doen. Op welk vliegveld eigenlijk wel?
En dan loopt hij ook nog flink hard....quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef ddx het volgende:
Volgens mij is iedereen in dit topic volgens die vragenlijst verslaafd aan sporten
Merendeel van de vragen kan ik gewoon met nee beantwoorden, dus het zit nog goed
Sander Grijpink moet volgens mij alle vragen wel met ja beantwoorden, die gek zit op 36k dit jaar![]()
(heeft hij zich ooit in dit topic gemeld trouwens, of alleen aangemeld bij fok strava groep?)
Superduur man. Pils op Hong Kong was 10 keer zo duur als in de stadquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Singapore kun je van de glijbaan, is een vlindertuin en een imaxbioscoop.
En op ieder vliegveld hebben zebier
![]()
Geen bier ivm antibioticaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Singapore kun je van de glijbaan, is een vlindertuin en een imaxbioscoop.
En op ieder vliegveld hebben zebier
![]()
Je moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Superduur man. Pils op Hong Kong was 10 keer zo duur als in de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |