Kan bijvoorbeeld XTC iedereen een keer aanraden. Al blijft het nooit bij 1 keer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen.
En niet nodig, maar van tijd tot tijd wel een leuke bijkomstigheid
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan bijvoorbeeld XTC iedereen een keer aanraden. Al blijft het nooit bij 1 keer.
Moet ik ook nog.quote:
Dat hoef ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik ook nog.
En stofzuigen. Dikke bende
Ik net een goddelijk full english breakfastquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:44 schreef Dqod het volgende:
Ik ga me gvd zo toch gvd een lekker broodje ei maken gvd... DAAAAAAMN
Ik benijd jequote:
Omfg ook zin in. Rond 1 uur maar eens doen. Gebakken ei, op speltbrood...quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:44 schreef Dqod het volgende:
Wordt nu voor me gemaaktquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:44 schreef Dqod het volgende:
Dat ga ik ook doen!quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel lekker in bad![]()
.
Bonen, bahquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik net een goddelijk full english breakfast
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan bijvoorbeeld XTC iedereen een keer aanraden. Al blijft het nooit bij 1 keer.
Mag k mee? Heb geen bad :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel lekker in bad![]()
.
inbe4 DM-regenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Oh ja. Ik ben weer single. Niet leuk, wel 't beste.
Enjoyquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omfg ook zin in. Rond 1 uur maar eens doen. Gebakken ei, op speltbrood...
Long distance werkte niet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Is dat gisteren gebeurd?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Maak maar alvast ruimte in je DM box danquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Hmm minderquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Omgquote:
Jij bent niet single toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omg
Samen zielg single zijn in bad :$
Nee. En er waren geen mogelijkheden om in een werkbare periode samen te zijn. Het is kut, maar niet andersquote:
Waarom heb je zoveel nummers?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kankizooi ik ben 800 nummers kwijt
Neequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat gisteren gebeurd?
Klote, maar dan is het niet anders idd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En er waren geen mogelijkheden om in een werkbare periode samen te zijn. Het is kut, maar niet anders.
quote:
als je er maar vrede mee hebtquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is verdrietig. Maar wel het beste.
Wel sterk van je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is verdrietig. Maar wel het beste.
Slaapkamer DJ met ambitiequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel nummers?
Is ze wel, al een tijdje.quote:
Ja, beide.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
als je er maar vrede mee hebthij ook?
Oh okay, alsnog succes er meequote:
Oh, ik dacht andere nummers.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slaapkamer DJ met ambitie
Kan jij niets aan doen.quote:
Dat niet samenzijn gaat problemen geven. Dat weet ik zeker. Dus dan moet je realistisch zijn als er in een werkbare periode geen kans op samenzijn is...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel sterk van je.Maar als je inderdaad niet samen kan zijn ...
Mijn post is correct getypt. Dus het antwoord moge duidelijk zijnquote:
Sorryquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn post is correct getypt. Dus het antwoord moge duidelijk zijn
Kom maar. Gaan we samen huilen in bad. Wijntje erbij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha ok. Ik dacht dat ik nu eindelijk de allergrootste hosselaar had ontmoet op Fok!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slaapkamer DJ met ambitie
Aww.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geeft niets. Ik mag iig bij samzz in badquote:
Ahw,sterkte Samzzquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
Ik sta met 300 06 nummers als nog bovenaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha ok. Ik dacht dat ik nu eindelijk de allergrootste hosselaar had ontmoet op Fok!
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta met 300 06 nummers als nog bovenaan
Ik heb er precies 0 van geneuktquote:
061 t/m 06300?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snap ik. Dat verzacht de pijn. Ik heb net al 37 smeekbedes verstuurd naar haar inbox.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geeft niets. Ik mag iig bij samzz in bad
Leugensquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Maak maar alvast ruimte in je DM box dan
Met vlagen. Al komt er wel steeds meer acceptatie en begripquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aww.Of zit je er niet erg mee?
Overkill, dudequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik. Dat verzacht de pijn. Ik heb net al 37 smeekbedes verstuurd naar haar inbox.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik. Dat verzacht de pijn. Ik heb net al 37 smeekbedes verstuurd naar haar inbox.
Nee 0600000001 t/m 0600000300quote:
Het komt wel goed met jou,maar dat heb ik je al vaker gezegd.Hoe is t met die caravan afgelopen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met vlagen. Al komt er wel steeds meer acceptatie en begrip
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
300?Damn...Smooth like VAquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groen, bruin, oranje?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, de wijn is er weer uit. Ik voel me iets beter nu.
Vast welquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het komt wel goed met jou,maar dat heb ik je al vaker gezegd.Hoe is t met die caravan afgelopen eigenlijk?
Als t van Rokje mag, dan mag je er wel bij komen. Omdat jij 't bent.quote:
Mag wel. Kerstgedachte :$quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als t van Rokje mag, dan mag je er wel bij komen. Omdat jij 't bent.
Daar ben ik van overtuigd,jou kennendequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast wel
Niet gelukt overigens so the search continues
Ik wel, als goedmakertje voor dat ik je heb ingemaakt samen met Yv.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:25 schreef Royco1 het volgende:
Wie komt er mij even ontbijt op bed brengen?
Wat krijg ik er voor terug?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:25 schreef Royco1 het volgende:
Wie komt er mij even ontbijt op bed brengen?
Nu krijg ik ook zin om in bad te gaan aangezien ik toch nog moest douchen.Ik zet de kraan maar vast open hier...quote:
Dat mag natuurlijk altijd. Rest bespreek ik zo wel even met je. Ff wat dingetjes doen hierquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd,jou kennende
Zal ik kijken of ik tijdens mijn eigen zoektocht hier iets tegen kom dat boor jou geschikt is?Wat is jouw budget ongeveer?
Dat is aardig, hele nacht niet geslapen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel, als goedmakertje voor dat ik je heb ingemaakt samen met Yv.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is aardig, hele nacht niet geslapen.
Yv heeft me ook alleen nog een keer verslagen
Heb gechecked, het zijn er 110 waarvan 70% manquote:
Matigquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kop thee/koffie, croissantje, gekookt eitje, massage.
Klinkt als een goede eerste kerstdagquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
Het broodje gezond van net was wel een aanslag op de brakke maag
Wijn was lekker maar teveelquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt als een goede eerste kerstdag
Ow, nu heb ik heel veel zin in een goed badquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boekje erbij, drankje er bij. Lekker badschuim er in.
Wel lekker gegeten ja. Maar het echte kerstdiner komt vandaag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Burgerlijke kerst betekent vaak wel goed voedsel
Kom er ook maar bij dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ow, nu heb ik heel veel zin in een goed bad
Ik moet zo koken, heb het beloofdquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lekker gegeten ja. Maar het echte kerstdiner komt vandaag.
Ja dit dusquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Fera het volgende:
Ik ben altijd jaloers op mensen met een bad.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet zo koken, heb het beloofd
Gisteren was gewoon een eenpansmaaltijd, maar het is nu al een geslaagdere kerst qua eten dan vorig jaar met de pizza in het bushokje
Pizza in een bushokje?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet zo koken, heb het beloofd
Gisteren was gewoon een eenpansmaaltijd, maar het is nu al een geslaagdere kerst qua eten dan vorig jaar met de pizza in het bushokje
Ja het enige dat open was 's avonds laat op 2e kerstdag en wat ik kon betalen was new york pizza en daar kon je niet ter plaatse eten, dus heb het in een bushokje opgegetenquote:
Ik ga het dadelijk leķker vol laten lopen. Ipad mee, beetje fok!en.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook een bad
Kan mezelf er nog niet toe zetten om er onder te stappen
Awwwquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het enige dat open was 's avonds laat op 2e kerstdag en wat ik kon betalen was new york pizza en daar kon je niet ter plaatse eten, dus heb het in een bushokje opgegeten
Stahp makin me jellyquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga het dadelijk leķker vol laten lopen. Ipad mee, beetje fok!en.
The good life.
Herkenbaar die douchestrugglesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ook een bad
Kan mezelf er nog niet toe zetten om er onder te stappen
Klinkt als een geslaagde kerst. Lekker alleen jezelf emofeedenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het enige dat open was 's avonds laat op 2e kerstdag en wat ik kon betalen was new york pizza en daar kon je niet ter plaatse eten, dus heb het in een bushokje opgegeten
Vind het wel lekker rustig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awww
Ik ben ook alleen nu, dat wil ik helemaal niet!
Kom je hierheen, heb ik tenminste gezelschap. Win-win zeg ik jequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar die douchestruggles
Ik moet zo ook maar een hete douche nemen als ik thuis ben, ben eraan toe
Hmm, ook een manier om er naar te kijken jaquote:
Ik moet kerst vieren met mijn vadertjequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je hierheen, heb ik tenminste gezelschap. Win-win zeg ik je
Oh ja. Fffuuuuuuuquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet kerst vieren met mijn vadertje
Ik belde hem net maar blijkbaar stoorde ik hem tijdens het vogelen
Ja dat laatste ben ik ook nog niet uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je hierheen, heb ik tenminste gezelschap. Win-win zeg ik je
[..]
Hmm, ook een manier om er naar te kijken ja
Mja, ik weet niet zo goed wat ik moet doen
quote:
Verbondenheidquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat laatste ben ik ook nog niet uit.
Doe ik nu ook. Straks na het badderen m'n Audrey jurk aan. Rode hakken, haar omhoogquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga het dadelijk leķker vol laten lopen. Ipad mee, beetje fok!en.
The good life.
#jealousquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef artelligence het volgende:
Ik had me al een tijd niet gewogen. Ondanks al het eten van gisteravond ben ik onder de 80kgHeb lange tijd rond de 83 gezeten
Ik lig nog lekker in badquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:14 schreef yats het volgende:
Zo,weer heerlijk schoon.Ik ben klaar voor vanmiddag
Ahw,dat klinkt sneu.Was er niemand in de buurt die mee wilde eten?Waar was jouw ex?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet denken aan push upsquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef Samzz het volgende:
Aaaaaargh, ik ben m'n hold ups vergeten.
Had ik ook wel gewild,maar ik zit met een tijdslimiet om op tijd in de stad te zijn straks.quote:
Ik heb het ineens heel warmquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef Dqod het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens schoon worden, zodat ik straks als een ware narcist aan mezelf kan snuffelen en m'n Godcomplex kan opkrikken![]()
Date?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Had ik ook wel gewild,maar ik zit met een tijdslimiet om op tijd in de stad te zijn straks.
Kousen die je zonder jarretellegordel kan dragen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet denken aan push ups
Maar wat zijn hold ups dan weer?
Ergens in de 1.75 toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben niet bijna 2 meter he
irritante plakrandenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kousen die je zonder jarretellegordel kan dragen.
ja maar ook niet bijna 110quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben niet bijna 2 meter he
Ja,al kennen we elkaar al een paar jaar en ontstond t vooral doordat we beiden blijkbaar rampzalig zijn in daten.Dus of het heel serieus is?quote:
Neukze!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,al kennen we elkaar al een paar jaar en ontstond t vooral doordat we beiden blijkbaar rampzalig zijn in daten.Dus of het heel serieus is?
Heb ik helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
irritante plakranden![]()
Of ik heb gewoon te dikke poten.
Rode hakken staan me niet zo goed, en mijn haar kan ik ook niks meequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik nu ook. Straks na het badderen m'n Audrey jurk aan. Rode hakken, haar omhoog.
Gezellig! Lekker ouwehoeren en grappen maken over de faaldatesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,al kennen we elkaar al een paar jaar en ontstond t vooral doordat we beiden blijkbaar rampzalig zijn in daten.Dus of het heel serieus is?
I beg to differ over de hakken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rode hakken staan me niet zo goed, en mijn haar kan ik ook niks mee
En dan na wat teveel drank in bed belanden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gezellig! Lekker ouwehoeren en grappen maken over de faaldatesOngedwongen. Nergens van uit gaan.
I'm talking about mequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rode hakken staan me niet zo goed, en mijn haar kan ik ook niks mee
Maar niet van uit gaan, want als je weer alleen naar huis gaat zonder zoen of seks is dan minder leukquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan na wat teveel drank in bed belanden.
Ooh, oké. Dan ben ik met hakken aan groter dan jij bentquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ergens in de 1.70
1.70 eigenlijk gewoon
FMLquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh, oké. Dan ben ik met hakken aan groter dan jij bent.
Ik ga er eigenlijk nooit vanuit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar niet van uit gaan, want als je weer alleen naar huis gaat zonder zoen of seks is dan minder leuk
Alleen je standaarden nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk nooit vanuit.
Verwachtingen laag houden jeweet.
Goede raad, dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk nooit vanuit.
Verwachtingen laag houden jeweet.
Ik weet niet waarom ik mijzelf nog verbaas over de hoeveelheid goede adviezen hier.quote:
365 dagen per jaar gaat het door hier.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik mijzelf nog verbaas over de hoeveelheid goede adviezen hier.
En zelfs met kerst!
Ja, wonderlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
365 dagen per jaar gaat het door hier.
Juist dan doe je toch wat extra's voor je medemens?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik weet niet waarom ik mijzelf nog verbaas over de hoeveelheid goede adviezen hier.
En zelfs met kerst!
Ja schijnbaar, al zou het meer bijzonder/gewaardeerd zijn op een 'normale' dag eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist dan doe je toch wat extra's voor je medemens?
Ik maak geen verschil tussen een feestdag of een reguliere vrijdag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist dan doe je toch wat extra's voor je medemens?
ik ben altijd bang voor overkill aan complimentjes en goede adviezen geven aan mijn kant.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, al zou het meer bijzonder/gewaardeerd zijn op een 'normale' dag eigenlijk.
+1quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak geen verschil tussen een feestdag of een reguliere vrijdag.
quote:
Daar gaat t waarschijnlijk wel op neer komen. Ik verwacht sowieso nooit iets van een (eerste) date.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gezellig! Lekker ouwehoeren en grappen maken over de faaldatesOngedwongen. Nergens van uit gaan.
Not gonna happenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan na wat teveel drank in bed belanden.
Daar heeft Roy geen ervaring mee,in tegenstelling tot jou of mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar niet van uit gaan, want als je weer alleen naar huis gaat zonder zoen of seks is dan minder leuk
Ja, pft... Het hele jaar aardig en behulpzaam zijn voor je medemens is wel heel veel he. Twee dagen per jaar is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja schijnbaar, al zou het meer bijzonder/gewaardeerd zijn op een 'normale' dag eigenlijk.
Deze man!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik maak geen verschil tussen een feestdag of een reguliere vrijdag.
Eet dan iets normaals zoals beschuitjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gewaagd wat chipjes te eten.
Ze zijn er al weer uit
2 per jaar is jouw limiet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, pft... Het hele jaar aardig en behulpzaam zijn voor je medemens is wel heel veel he. Twee dagen per jaar is meer dan genoeg.
Ja, want al mijn dates zijn succesvol.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]Right...Je weet dat ik t ben he?
[..]
Daar gaat t waarschijnlijk wel op neer komen. Ik verwacht sowieso nooit iets van een (eerste) date.
[..]
Not gonna happen
[..]
Daar heeft Roy geen ervaring mee,in tegenstelling tot jou of mij.
Ja ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eet dan iets normaals zoals beschuitjes
Ik gedraag mij het hele jaar door ongeveer hetzelfde. Kerst is voor mij geen reden om mij anders te gedragen ten opzichte van mijn medemens. Vind ik je het hele jaar door niet de moeite waard, dan is dat met kerst niet anders en omgekeerd.quote:
Iedereen heeft weleens 'geen succes' lijkt me. De een wat vaker dan de ander.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, want al mijn dates zijn succesvol.
Stiekem vind ik het fijn om naar de jammerstem van Andre te luisteren, weet niet zo goed wat ik van mezelf moet denkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, want al mijn dates zijn succesvol.
Goede keuzequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga trouwens toch maar voor een zwart pak denk ik.
Als je geen succes opzoekt in de van Dale staat daar een foto van mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens 'geen succes' lijkt me. De een wat vaker dan de ander.
Daar hoef je je niet voor te schamen Lokje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het fijn om naar de jammerstem van Andre te luisteren, weet niet zo goed wat ik van mezelf moet denken
Jij weetquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen Lokje.
Ik kan hem zelf ook altijd wel waarderen.
Maakt ons dat vreemd? Misschien. Is dat erg? Nee.
omdat Hazes. Zo fout dat het goed is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het fijn om naar de jammerstem van Andre te luisteren, weet niet zo goed wat ik van mezelf moet denken
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je geen succes opzoekt in de van Dale staat daar een foto van mij.
Met 2 katten.
Het leven zou zoveel makkelijker en leuker worden als ik het voor het zeggen zou hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:49 schreef Samzz het volgende:
Hallo Air. Verhelderende kijk op zaken, wederom.
Tijd om het nu om te gaan draaien Yats.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:49 schreef yats het volgende:
[..]Daar zouden meer mensen passen denk ik. Mezelf incluis.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijd om het nu om te gaan draaien Yats.
Heb je een grote spiegel in huis?
Ga daar nu dan ff voor staan.
Kijk nu eens goed naar jezelf.
Daar staat een topper, een casanova, een don juan. Wat zeg ik, die gasten verbleken bij jou.
Jij mag er zijn, je bent slim, hebt humor (denk ik) charisma en sex appeal.
Jij gaat dadelijk wat drinken en je gaat dat arme meisje omver blazen met je aanwezigheid.
Al bij het eerste kopje thee zit ze met trillende benen.
Wat zeg ik, de hele kroeg zit met trillende benen, want Yats is in da building.
Succes is een keuze en jouw keuze staat vast. En ook al ga je alleen naar huis, dan is dat omdat ze jouw awesomeness niet kan handelen.
Go out their and get em player.
Royco1, motivational speakerquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:57 schreef Inolvidable het volgende:
Dat noem ik nog eens een peptalk.
Ga meedoen aan de verkiezingen, ik denk dat je wel landheerser zou wordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar staat een topper, een casanova, een don juan. Wat zeg ik, die gasten verbleken bij jou.
Jij gaat dadelijk wat drinken en je gaat dat arme meisje omver blazen met je aanwezigheid.
Succes is een keuze en jouw keuze staat vast. En ook al ga je alleen naar huis, dan is dat omdat ze jouw awesomeness niet kan handelen.
Dat worden epische debatten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga meedoen aan de verkiezingen, ik denk dat je wel landheerser zou worden
Misschien moet je mental coach worden?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit niet snap?quote:
Ja dat lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien moet je mental coach worden?
Ja wel een beetjequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit niet snap?
Chicks, kuikentjes, meisjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit niet snap?
Ja die link had ik ook al gelegd maar misschien dat ik het gewoon niet grappig vind ofzo.quote:
Gekkiequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja die link had ik ook al gelegd maar misschien dat ik het gewoon niet grappig vind ofzo.
Voor wie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het leven zou zoveel makkelijker en leuker worden als ik het voor het zeggen zou hebben.
Jij ook.quote:
Is er een postverkiezing? Dit is de post van 2014.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet lief genoeg geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:17 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb geen cadeaus gehad en ben te gierig om dingen te kopen van het geld dat ik heb gehad.![]()
Struggles.
Dit is niet echt mental coachachtig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet lief genoeg geweest.
Op de bank zetten, word het alleen maar meer van.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:17 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb geen cadeaus gehad en ben te gierig om dingen te kopen van het geld dat ik heb gehad.![]()
Struggles.
Krentquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:17 schreef Inolvidable het volgende:
Struggles.
Had je me ingehuurd dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dit is niet echt mental coachachtig.
Tegen 0,00001% dat schiet op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Op de bank zetten, word het alleen maar meer van.
Beleggen dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tegen 0,00001% dat schiet op.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Op de bank zetten, word het alleen maar meer van.
Dus je wilt en niet sparen en niet spenderen dat schiet opquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tegen 0,00001% dat schiet op.
Ik zeg toch struggles.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dus je wilt en niet sparen en niet spenderen dat schiet op
Mijn rekeningen moeten ook betaald worden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe jij dat niet uit de goedheid va je hart tijdens een bezoekje aan de Mac dan?
Dan vind je toch toch een suggarmommy? Moet vast lukken met jouw motivatieskills.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn rekeningen moeten ook betaald worden.
Misschien moet ik op mezelf gaan wonen dan moet ik het wel uitgeven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Komt helemaal goed, je verzint vast wel een oplossing!
Vrouwen die niet weten wat ze willen...quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dus je wilt en niet sparen en niet spenderen dat schiet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna in de stad by the wayMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nee zo werkt het voor mij niet Yv.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan vind je toch toch een suggarmommy? Moet vast lukken met jouw motivatieskills.
Sowieso strak plan toch, op jezelf wonenquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien moet ik op mezelf gaan wonen dan moet ik het wel uitgeven.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen die niet weten wat ze willen...Veel plezier YatsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna in de stad by the way(of is de date nu nog niet?
)
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan vind je toch toch een suggarmommy? Moet vast lukken met jouw motivatieskills.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen die niet weten wat ze willen...Veel plezier met datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna in de stad by the way![]()
Jup. Gisteren heel veel sollicitaties de deur uitgedaan. Als ik een bijbaan zou hebben zou ik nog 400 euro tekortkomen volgens Nibud.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso strak plan toch, op jezelf wonen
Dank je! En ja,dat is dadelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel plezier Yatsie(of is de date nu nog niet?
)
Je studeert nu?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jup. Gisteren heel veel sollicitaties de deur uitgedaan. Als ik een bijbaan zou hebben zou ik nog 400 euro tekortkomen volgens Nibud.
Met een bijbaan kan je toch wel op kamers oid?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jup. Gisteren heel veel sollicitaties de deur uitgedaan. Als ik een bijbaan zou hebben zou ik nog 400 euro tekortkomen volgens Nibud.
Ligt er maar net aan hoeveel je bijverdiend denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een bijbaan kan je toch wel op kamers oid?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel je bijverdiendt denk ik.
Hoe krijg je dat voor elkaar? En woon je dan op kamers of een zelfstandige woning?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je studeert nu?
Ik kom met stufi en bijbanen wel rond nu, krijg wel geld van mijn ouders maar dat gaat sinds ik genoeg werk eigenlijk meteen naar de spaarrekening.
Volgend jaar zonder stufi wordt wel lastiger
Op kamers zou denk ik wel lukken maar als ik uit huis ga wil ik gewoon een studio anders zie ik het nut er niet zo van in. Ik heb m'n ziektekosten etc. ook meegerekend.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een bijbaan kan je toch wel op kamers oid?
Ik heb een kamer van 300 euro, ik verdien een euro of 400-500 bij met mijn baantjes als postbode en bijlesdocent. Beetje lenen kun je toch wel doen anders?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? En woon je dan op kamers of een zelfstandige woning?
Ik heb een 'vrijwilligersbaantje' waarmee ik gemiddeld 80 per maand mee verdien en dan zou ik nog uitwonende stufi krijgen en eventueel huurtoeslag en bijbaan. Als mijn ouders niet mee betalen krijg ik het echt niet voor elkaar.
Ja ik wil ook naar een studio binnenkort eigenlijk, maar weet niet zeker of het gaat lukken met geldquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Op kamers zou denk ik wel lukken maar als ik uit huis ga wil ik gewoon een studio anders zie ik het nut er niet zo van in. Ik heb m'n ziektekosten etc. ook meegerekend.
Dan verdien je wel veel. Ik denk dat ik met een bijbaan op zaterdag en m'n vrijwilligerswerk maximaal 300 euro zou verdienen. Lenen vind ik al zo'n valse start dan blijf ik liever zitten denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van 300 euro, ik verdien een euro of 400-500 bij met mijn baantjes als postbode en bijlesdocent. Beetje lenen kun je toch wel doen anders?
Ik werk ook op doordeweekse dagen omdat ik niet vaak bij mijn opleiding te vinden benquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan verdien je wel veel. Ik denk dat ik met een bijbaan op zaterdag en m'n vrijwilligerswerk maximaal 300 euro zou verdienen. Lenen vind ik al zo'n valse start dan blijf ik liever zitten denk ik.
Ah okequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Op kamers zou denk ik wel lukken maar als ik uit huis ga wil ik gewoon een studio anders zie ik het nut er niet zo van in. Ik heb m'n ziektekosten etc. ook meegerekend.
Dat scheelt. Ik heb ook wel veel vrije dagen behalve als ik in maart op stage ga maar dan heb ik wel weer stagevergoeding. Zullen we gewoon gaan samenwonen Loka?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk ook op doordeweekse dagen omdat ik niet vaak bij mijn opleiding te vinden ben
Dus dan kan het wel.
Lenen bij DUO moet je niet te bang voor zijn hoor, dat kan niet zoveel kwaad.
Welke plaats zit je?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik heb ook wel veel vrije dagen behalve als ik in maart op stage ga maar dan heb ik wel weer stagevergoeding. Zullen we gewoon gaan samenwonen Loka?
Ik bel straks gewoon aan bij die leuke meid haar ouders. "Hallo, ik ben de nieuwe vriend van uw dochter."quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel van single zijn.
Tilburg.quote:
Jij hebt 2 dames he, die kosten geld als water natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:41 schreef JJH het volgende:
Ik werkte naast mijn opleiding ook nog 25u in de week, kreeg maximale beurs voor thuiswonend. Geld als water in die tijd.
Ik heb het tegenwoordig toch echt stukken minder.
Lievquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:41 schreef Fylax het volgende:
Ik heb trouwens nu al 4 dagen een vriendinnetje.
Is het zo ver?quote:
Veel plezier Sammiequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaar voor kerst. Maar even bij opa en oma langs... Denk ik.
Uhuh, en de hele rambam die erbij komt kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt 2 dames he, die kosten geld als water natuurlijk.
Nu nog niet. Heb geen zin om op te staan... Bleh. Motivatie is wegquote:
Leuk, opa's en oma'squote:Op vrijdag 26 december 2014 14:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaar voor kerst. Maar even bij opa en oma langs... Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |