Wielrennen. Dat is nog eens pas kut hey.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Mani normaal wel een geinige kerel, maar nu het over muziek gaat raak ik 'm toch wel een beetje kwijt.
Kunnen we het niet even over wielrennen hebben?
Zo kennen we ze weer inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is ie meer muziekliefhebber dan PSV-fan
Dat zeg jij, met zo'n UI. Jij durft wel zeg.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Mani normaal wel een geinige kerel, maar nu het over muziek gaat raak ik 'm toch wel een beetje kwijt.
Kunnen we het niet even over wielrennen hebben?
Ik infecteer je nog wel met het virus.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wielrennen. Dat is nog eens pas kut hey.
Is Paul voor Liverpool of Everton?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Jane het volgende:
Moet ik nu ook al gaan bijhouden welke artiest supporter is van welke voetbalclub?
Wow, ben je nu aan het haten op Hansi?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeg jij, met zo'n UI. Jij durft wel zeg.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wielrennen. Dat is nog eens pas kut hey.
Everton, natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Paul voor Liverpool of Everton?
Alleen bij Guus, want die kon geen eigen fanbase vinden dus heeft zich bij PSV binnengedrongenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Jane het volgende:
Moet ik nu ook al gaan bijhouden welke artiest supporter is van welke voetbalclub?
Net als clubvoetbal zeker.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik infecteer je nog wel met het virus.
quote:
Ik raak je nu kwijt R-R, op WZV heb je ook al zo'n rare UI.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow, ben je nu aan het haten op Hansi?
Ik ben helemaal niet voor Ajax.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net als clubvoetbal zeker.
Wzawzdb!
Ze heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.
Jan van Halst met een pruillipje, beter gaat het niet worden.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik raak je nu kwijt R-R, op WZV heb je ook al zo'n rare UI.
Alleen homo's vinden het raar als je je benen scheert.quote:
Die UI vind ik eigenlijk beter.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan van Halst met een pruillipje, beter gaat het niet worden.
Hmm, als John voor Liverpool was snap ik waarom ik daar meer mee heb..quote:
Ik vind deze Strootman Bukkake anders ook best geslaagd.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die UI vind ik eigenlijk beter.
Wat heb ik gedaan!?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan van Halst, speciaal voor jullie.
Allemaal voor Everton, dus dat is het niet iig.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, als John voor Liverpool was snap ik waarom ik daar meer mee heb..
Jantjequote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan van Halst, speciaal voor jullie.
Na al die jaren zie ik het nog steeds als het 'extra' blokquote:
Wat jij wel of niet scheert zal me worst wezen, maar dat rondjes fietsen is slaapverwekkendquote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen homo's vinden het raar als je je benen scheert.
Ik hoop dat je blij bent. Het is dat ik mobiel geen uien zie anders was mn autisme helemaal van slag.quote:
Misschien toch maar op You'll Never Walk Alone stemmen ipv mijn Beatlestem danquote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Allemaal voor Everton, dus dat is het niet iig.
Wel op de versie van Leen dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien toch maar op You'll Never Walk Alone stemmen ipv mijn Beatlestem dan
Tja, niemand is perfect hequote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze man. Jammer van je muzieksmaak.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef nipeng het volgende:
De combinatie Andre H en Piet V. overleef ik niet denk ik. Ik schakel af voor vandaag.
Je hebt geluk, ik krijg een autistische beroerte van hier tot Siberië.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop dat je blij bent. Het is dat ik mobiel geen uien zie anders was mn autisme helemaal van slag.
R_R vindt dit leukquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop dat je blij bent. Het is dat ik mobiel geen uien zie anders was mn autisme helemaal van slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |