Wielrennen. Dat is nog eens pas kut hey.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Mani normaal wel een geinige kerel, maar nu het over muziek gaat raak ik 'm toch wel een beetje kwijt.
Kunnen we het niet even over wielrennen hebben?
Zo kennen we ze weer inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is ie meer muziekliefhebber dan PSV-fan
Dat zeg jij, met zo'n UI. Jij durft wel zeg.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Mani normaal wel een geinige kerel, maar nu het over muziek gaat raak ik 'm toch wel een beetje kwijt.
Kunnen we het niet even over wielrennen hebben?
Ik infecteer je nog wel met het virus.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wielrennen. Dat is nog eens pas kut hey.
Is Paul voor Liverpool of Everton?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Jane het volgende:
Moet ik nu ook al gaan bijhouden welke artiest supporter is van welke voetbalclub?
Wow, ben je nu aan het haten op Hansi?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeg jij, met zo'n UI. Jij durft wel zeg.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wielrennen. Dat is nog eens pas kut hey.
Everton, natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Paul voor Liverpool of Everton?
Alleen bij Guus, want die kon geen eigen fanbase vinden dus heeft zich bij PSV binnengedrongenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Jane het volgende:
Moet ik nu ook al gaan bijhouden welke artiest supporter is van welke voetbalclub?
Net als clubvoetbal zeker.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik infecteer je nog wel met het virus.
quote:
Ik raak je nu kwijt R-R, op WZV heb je ook al zo'n rare UI.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow, ben je nu aan het haten op Hansi?
Ik ben helemaal niet voor Ajax.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net als clubvoetbal zeker.
Wzawzdb!
Ze heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |