Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Serieus... die dingen zijn in mijn psyche zo nauw verbonden met de kerstviering dat ik er verdikkeme wel haakjes aan kan maken en ze in de boom kan hangen. The Highest of Noms
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.
J'accuse!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.
Je had ze in het kerstpakket kunnen stoppen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.
krokant inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
Maar wel met krokant korstje, geen zompige rotzooi.
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
Maar wel met krokant korstje, geen zompige rotzooi.
Wow, bitterballen verneukenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.Haha, toch opgegeten.
Alweer strippokeren?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
Als je dadelijk nog mee wil doen Engeltje
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>-
Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu
Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
Klik op de knop 'Lid worden van een club'-
Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571
Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod
Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.
Ga voor meer informatie naar <a href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Die had Twi toch gemaakt?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.Haha, toch opgegeten.
Ik had zoiets ranzigs in mijn kerstpakket, bitterballenragout. Werkelijk waar niet te vretenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna niet meer, niet overdrijven hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yv heeft op dit moment geen kleren meer in haar kast hangen
Ragout.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had zoiets ranzigs in mijn kerstpakket, bitterballenragout. Werkelijk waar niet te vreten
Alleen op de bakplaat, niet in zo'n klein pannetje. Dat werkt niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekker gegourmet hoor, maar liever eet ik pussy
Oh, sorry hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna niet meer, niet overdrijven hoor
Die meet in rotterdam had hij ook al een frituur verneukt. Afgelopen zomer bbq'en ging ook niet lekker met hem.quote:
Beats me, het smaakte naar hondenvoer, maar dan gemaakt van honden.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ragout.Maar wat maakt iets bitterballen ragout?
Nog nooit ossehaas op?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nog nooit op. Mis ik iets?
Ojaquote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik heb ooit frikandellen gegrilled.
Een frituur verneukt? Je bedoelt dat de frituurpan het begaf en ik gewoon uitermate innovatief geimproviseerde grill-frikandellen serveerde? Die hamburgers waren verder niet te vreten, wees blij dat ik ze tussen de kolen mikte.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die meet in rotterdam had hij ook al een frituur verneukt. Afgelopen zomer bbq'en ging ook niet lekker met hem.
Zonder myr had hij een hongerdood gestorven
Kibbelingquote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Een frituur verneukt? Je bedoelt dat de frituurpan het begaf en ik gewoon uitermate innovatief geimproviseerde grill-frikandellen serveerde? Die hamburgers waren verder niet te vreten, wees blij dat ik ze tussen de kolen mikte.
Ik heb Myra nog nooit horen klagen over mijn eitjes, pannenkoeken en kibbeling met ravigottesaus
Noem je het zo als je naar een meet komt en dermate irritant bent dat we je proberen te lozen zodra je naar de toilet gaat? Goed om te weten.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi, ik heb Myraela nog een keer gedate.
Hoe is je kerstmenu gelukt? Alles naar wens verlopen?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit ossenhaas op heb, of het zou in een restaurant moeten geweest zijn toen ik wat jonger was.
Geintje natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem je het zo als je naar een meet komt en dermate irritant bent dat we je proberen te lozen zodra je naar de toilet gaat? Goed om te weten.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem je het zo als je naar een meet komt en dermate irritant bent dat we je proberen te lozen zodra je naar de toilet gaat? Goed om te weten.
Jij mag elke dag wel koken van mij.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Een frituur verneukt? Je bedoelt dat de frituurpan het begaf en ik gewoon uitermate innovatief geimproviseerde grill-frikandellen serveerde? Die hamburgers waren verder niet te vreten, wees blij dat ik ze tussen de kolen mikte.
Ik heb Myra nog nooit horen klagen over mijn eitjes, pannenkoeken en kibbeling met ravigottesaus
Bij de schoonfamilie ging het wel goed.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is je kerstmenu gelukt? Alles naar wens verlopen?
Smoesjes, smoesjesquote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
#stukquote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zomaar?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Samzz het volgende:
Oh jee... Er is wat mis met m'n oor. Begint op te zwellen. Net als m'n wang. Hmmm. Fijn.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Samzz het volgende:
Oh jee... Er is wat mis met m'n oor. Begint op te zwellen. Net als m'n wang. Hmmm. Fijn.
Dank je welquote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
Als je dadelijk nog mee wil doen Engeltje
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>-
Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu
Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
Klik op de knop 'Lid worden van een club'-
Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571
Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod
Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.
Ga voor meer informatie naar <a href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Ach er zijn tenminste nog lozingen geweest in die wcquote:Op donderdag 25 december 2014 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, al was het lastig om je te lozen in je eigen wc (x2).
En niet eens door mijquote:Op donderdag 25 december 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach er zijn tenminste nog lozingen geweest in die wc
Het valt me nu pas op. Ik heb al wel een paar dagen een ruis in m'n oor en het gevoel wat je ook in het vliegtuig hebt. Oor dat dicht gaat zitten. Maar nu wordt ie warm en zit er binnenin een zwelling en zwelt het stukje wang dat overloopt in t oor ook op en voelt wat pijnlijk.quote:
He bah, oorontstekingen zijn zo balen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op. Ik heb al wel een paar dagen een ruis in m'n oor en het gevoel wat je ook in het vliegtuig hebt. Oor dat dicht gaat zitten. Maar nu wordt ie warm en zit er binnenin een zwelling en zwelt het stukje wang dat overloopt in t oor ook op en voelt wat pijnlijk.
Ik had net ook zo'n zelfde soort moment, toen de B&J's op was.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
He bah, oorontstekingen zijn zo balen.
Jawel, maar niet datquote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit wat geloosd in je eigen cafe-toiletten?
Gij zijt dokterquote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
He bah, oorontstekingen zijn zo balen.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:
allemaal...
Niet te veel happen en snappen want anders is de kerstwandeling niet meer zo fijn![]()
Fijne avond engel!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:
allemaal...
Niet te veel happen en snappen want anders is de kerstwandeling niet meer zo fijn![]()
Dag Engeltjequote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:
allemaal...
Ik ben vegetariër en zelfs ik vind dat je wat mist als je nog nooit ossehaas hebt gehadquote:
Klinkt niet goed. Zou er iemand naar laten kijken als dat kan.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op. Ik heb al wel een paar dagen een ruis in m'n oor en het gevoel wat je ook in het vliegtuig hebt. Oor dat dicht gaat zitten. Maar nu wordt ie warm en zit er binnenin een zwelling en zwelt het stukje wang dat overloopt in t oor ook op en voelt wat pijnlijk.
Heeft er veel van weg en heb er zelf te veel gehad dus kan het weten. Garantie tot aan de drempel.quote:
Ik ga het zaterdag make, nu maak je me benieuwdquote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër en zelfs ik vind dat je wat mist als je nog nooit ossehaas hebt gehad
Ja. Maandag denk ik maar. Even kijken hoe dat in België werkt.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt niet goed. Zou er iemand naar laten kijken als dat kan.
Toen ik jonger was heb ik enorm veel en heftige oorontstekingen gehad, dus ik raak altijd in paniek zodra ik iets aan mijn oor voel.
Ah oké! Maandag maar even de dokter bellen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heeft er veel van weg en heb er zelf te veel gehad dus kan het weten. Garantie tot aan de drempel.
Have fun Sammiequote:Op donderdag 25 december 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
Goed. Eindelijk in Enschede. Op naar huis. Later.
Kusje op je oorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
Goed. Eindelijk in Enschede. Op naar huis. Later.
Combi van beidequote:Op donderdag 25 december 2014 23:02 schreef bamibij het volgende:
Bijten in een oorlel vind ik wel lekker, maar een kusje op m'n por meh
brengt nog wel eens schot in de zaak jaquote:
Ik ben weer aan het verliezen van Roycoquote:Op donderdag 25 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie zijn er nu aan het pokeren dan?
U riep?quote:
Volledig mee eensquote:
Weet ik niet Artquote:Op donderdag 25 december 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
Je kunt geen homegames spelen mobiel, Roy?
Misschien join ik jullie zo even dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het verliezen van Royco
Ik ga weer een nieuwe startenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien join ik jullie zo even dan.
Fijn, misschien kan jij winnenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien join ik jullie zo even dan.
Je wilt zelf niet uit de kleren?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
Kan ik ook als toeschouwer aanwezig zijn?
Geen idee of dat kan eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
Kan ik ook als toeschouwer aanwezig zijn?
Dat durf ik niet hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt zelf niet uit de kleren?
quote:
Is dat een eis?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt zelf niet uit de kleren?
Niet altijdquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd al in een badjas zat? Schijnbaar de verkeerde MI dan voor mij,
quote:
Ik vind poker niet zo leukquote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op Fax, van mij in pak de hele tijd krijgt Yv het niet warm, gun haar ook iets
Ik heb verlorenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:31 schreef artelligence het volgende:
Nice, homegames worden niet ondersteund. Dan maar een sit&go doen
Wat is er mee?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef Samzz het volgende:
Mijn hele oor is gezwollen. Net in de spiegel gekeken. Oeps
.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef Samzz het volgende:
Mijn hele oor is gezwollen. Net in de spiegel gekeken. Oeps
.
Geen idee... Ik heb al een paar dagen een ruis in m'n oor. Nu zit er ook een piep bij (zelfde idee als wanneer je met uitgaan te dicht bij de boxen staat) en nu dus ook rood en gezwollen. En bij aanraking pijnlijkquote:Op donderdag 25 december 2014 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er mee?
Kusje er op
Geen flauw idee.quote:
Maandag maar naar de dokterquote:
van Yv en Strawquote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van Yv? Ik ben maar aan het swipen op plague. Lig op bed met buik/maagpijn
Dus zij zijn nu druk aan het fappen op een naakte roy?quote:
Teveel gegetenquote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van Yv? Ik ben maar aan het swipen op plague. Lig op bed met buik/maagpijn
Gadverquote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook. Plus dat ik de hele week al maagklachten heb :/
Goed schudden ookquote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadver. Cola drinken helpt. Wel eerst even laten staan zodat de prik eruit is.
Jaquote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus zij zijn nu druk aan het fappen op een naakte roy?
Mag je nog wel meekijken? Heb je toch een klein beetje gewonnen.quote:
Nee ik mag niks meerquote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag je nog wel meekijken? Heb je toch een klein beetje gewonnen.
Als de fles toch bijna leeg is kan het bestquote:
Als de fles vol is ook wel. Maar dat geeft zo'n troep.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als de fles toch bijna leeg is kan het best
Dan blijf je lekker wakker?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ook. Ik heb geen zin om te slapen.
Streng zeg. Ze zijn ook verdacht stil ineens, ondanks hun overwinningquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb geen zin om te slapen.
Die zijn vast virtueel aan het scharen ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:53 schreef yats het volgende:
Streng zeg. Ze zijn ook verdacht stil ineens, ondanks hun overwinning
Ze zijn samen nog aan het spelen om de overwinning.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Schaterlachen en typen gaat moeilijk tegelijkquote:Op donderdag 25 december 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook mee bezig. Ik ben schoenen aan het uitzoeken voor morgen. Narrowed it down to 4 pairquote:
Dat gaat nog minimaal een uur duren dus.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook mee bezig. Ik ben schoenen aan het uitzoeken voor morgen. Narrowed it down to 4 pair.
Kans is aanwezig... Zwart, zwart met witte stiksels, zwart met rode bloem en rood. De jurken zijn zwart en zwart met witte polkadot.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat gaat nog minimaal een uur duren dus.
Jezusquote:Op donderdag 25 december 2014 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook mee bezig. Ik ben schoenen aan het uitzoeken voor morgen. Narrowed it down to 4 pair.
Aww. Jammer, is wel leuker met meer personen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:56 schreef artelligence het volgende:
Ik wil met jullie pokerenprobeerde net geld over te maken naar m'n account, lukte het niet. Kut app.
zwart met witte stikselsquote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kans is aanwezig... Zwart, zwart met witte stiksels, zwart met rode bloem en rood. De jurken zijn zwart en zwart met witte polkadot.
Schijnbaar ben jij al magisch genoeg dat jij alleen al Roy aankanquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aww. Jammer, is wel leuker met meer personen.
Ik heb twee jurken. De zwarte met de witte stiksels gaan onder de polkadot heb ik beslotenquote:
De zwartequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee jurken. De zwarte met de witte stiksels gaan onder de polkadot heb ik besloten. Nu nog een paar voor m'n andere jurk.
jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar ben jij al magisch genoeg dat jij alleen al Roy aankan
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is hetWel fijn dat we nu weten wat je zwakte is.
Ik ben al lang blij dat Sammie niet mee doet, lig ik er binnen 5 handen uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roykes kryptonite.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga slapen. Bedankt voor het potje!
Oh ja, hit en run he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeker. Nu eens zien of dat in het echt ook zo werktquote:
Kusje op je gekneusde egoquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, hit en run he.
Nu kan ik niet slapen vannacht
Zo lang ik niet naar jullie kijk moet het vast goed komenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Nu eens zien of dat in het echt ook zo werkt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hmmm. Dat ga je verliezen danquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo lang ik niet naar jullie kijk moet het vast goed komen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Checkquote:
Nee, dat is ook nog eens zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk helemaal niet nodig
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:13 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Welterusten allen
Oh, en ik dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag heel veel opgegeten, sorry.
Ja jij was niet hier he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slaap lekker!
[..]
Oh, en ik dan?
Nja ik heb gelukkig wel iets minder dan gisteren nodig,
want vandaag ging wel iets beter. Over een week kan ik gewoon van je winnen hoor
En anders bel ik Straw gewoon!
Ik heb nog een halve kilo liggen hier.quote:
Trustequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:13 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Welterusten allen
Halve kilo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve kilo liggen hier.
Van alles, repen, chocotoffs en in allerlei verschillende smaken.quote:
Wauw, goede voorraad danquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van alles, repen, chocotoffs en in allerlei verschillende smaken.
quote:
Voor mij wel, maar misschien ben ik wel teveel van de MSN-generatie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Koen66 het volgende:
biw is toch redelijk standaard qua uitspraak?
Ja, eigenlijk ook wel, was er gewoon even niet bij, stom van mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Koen66 het volgende:
biw is toch redelijk standaard qua uitspraak?
hmmm het is wellicht te ouderwetsquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar misschien ben ik wel teveel van de MSN-generatie.
Sweet dreams Sammiequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn ooges sluiten. Tot morgen
.
truste Sammiequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn oogjes sluiten. Tot morgen
.
Trustequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn oogjes sluiten. Tot morgen
.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ook wel, was er gewoon even niet bij, stom van mij.
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:26 schreef Koen66 het volgende:
kan je in Whatsapp je volledige WA history naar 1 persoon exporteren?
Je vrouw denkt dat je schunnig appt met andere dames?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:26 schreef Koen66 het volgende:
kan je in Whatsapp je volledige WA history naar 1 persoon exporteren?
Misschien wel andersom.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vrouw denkt dat je schunnig appt met andere dames?
wil een andere foon en berichten naar 1 persoon bewarenquote:
Koen heeft een vrouw?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vrouw denkt dat je schunnig appt met andere dames?
quote:
owwww dat is nog niet algemeen bekend dus......quote:
Ik kende je niet, dus zegt meer over mij hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dat is nog niet algemeen bekend dus......
Maar ook als getrouwde kan je relatieproblemen hebben he
maar dat kan best kloppen, ik heb een forse tijd voornamelijk op wat andere chats rondgehangen, kwam meer dan een jaar geleden wel regelmatig op deze en de SEX SC.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kende je niet, dus zegt meer over mij hoor.
Nah, je staat er nog zoveel voor, maar ben blij dat ik wat luck van Straw mee heb gekregenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betekend dit nu dat mijn massage niet door gaat?
Het is gewoon allemaal de schuld van Strawquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, je staat er nog zoveel voor, maar ben blij dat ik wat luck van Straw mee heb gekregen
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal de schuld van Straw
Slaap lekker Thijske!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
Gaan jullie maar lekker verder pokeren/schuld geven/masseren, ik ga slapen
Welterusten allen!
truste kerelquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
Gaan jullie maar lekker verder pokeren/schuld geven/masseren, ik ga slapen
Welterusten allen!
Jij ook Yvke!quote:
Insgelijks!quote:
hmmmm ff kijken of ik de dienstregeling kan vindenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe laat zal de kerstman overvliegen in zijn slee? Iemand een suggestie voor het midden van het land?
Je gaat hem uit de lucht schieten?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe laat zal de kerstman overvliegen in zijn slee? Iemand een suggestie voor het midden van het land?
03:47 komt 'ie daar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, misschien zit er nog wel een verlaten pakje onderin de sleequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat hem uit de lucht schieten?
Ben jij wel lief geweest dit jaar dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, misschien zit er nog wel een verlaten pakje onderin de slee
Ik vond van wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij wel lief geweest dit jaar dan?
Denk dat de kerstman je maten niet weetquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vond van wel eigenlijk.
En Perro zei dat als dat het geval was dat de kerstman mij dan wel lingerie zou brengen, dus ben netjes aan het wachten, maar ben bang dat ik om kwart voor 4 toch echt al slaap of schijnbaar toch niet lief genoeg geweest ben dan.
De kerstman weet toch alles?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de kerstman je maten niet weet
Maar wel of je stout bent geweest, beetje luie informanten houdt hij erop na.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de kerstman je maten niet weet
Sweet dreams Yvjequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou als hij vannacht niet langskomt, dan geloof ik gewoon niet meer in de kerstman hoor.
Ik ga slapen!
trustequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou als hij vannacht niet langskomt, dan geloof ik gewoon niet meer in de kerstman hoor.
Ik ga slapen!
Haha, ja wrijf het nog maar een keer in hequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dank je, jij ook en bedankt voor de winst
Amsterdam is tof, maar enige hotel dat ik er uit ervaring ken is hotel Arenaquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb nu sinds een maand een relatie met mijn vriendin uit Zuid-Amerika en nu heeft ze een ticket naar Nederland kunnen regelen waardoor ze begin volgend jaar hier 3,5 week is, echt super schattig![]()
Nu ben ik in de weekenden vrij en werk ik de gehele week verder ( nieuwe baan start begin januari dus lastig denk om nog ergens al vrij te regelen ) maar dat moet wel te overleven zijn. Nu zit ik eigenlijk eraan te denken om als verassing een hotel te boeken van vrijdag tot en met zondag ergens om haar een andere stad ook goed te laten zien....wat raden jullie aan? Ik denk zelf eigenlijk gewoon aan Amsterdm omdat ze daar nog niet geweest is en wat het meest aanspreekt voor buitenlanders. Tips?
Goede ervaringen mee? Romantisch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amsterdam is tof, maar enige hotel dat ik er uit ervaring ken is hotel Arena
prima hotel, niet al te groot, zeker wel apart, maar super romatisch, neuh. was vroeger een ziekenhuis,. Wel veel zeer aparte kamers met een trap etcquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Goede ervaringen mee? Romantisch?
Ja het ziet er echt super goed en romantisch uit...wel prijzig ook. Best wel boven budget eigenlijk maar ik hou hem in de gaten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima hotel, niet al te groot, zeker wel apart, maar super romatisch, neuh. was vroeger een ziekenhuis,. Wel veel zeer aparte kamers met een trap etc
ik zat er regelmatig met m'n werk paar jaar terugquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja het ziet er echt super goed en romantisch uit...wel prijzig ook. Best wel boven budget eigenlijk maar ik hou hem in de gaten.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hallon, familiegezeur is voorbij
Ze bleven een beetje hangenquote:
ik ken het gevoel dat mensen niet op willen krassen maar al te goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze bleven een beetje hangenMaar iedereen is nu weg of ligt in bed
Waarom schamen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:51 schreef NiceHat het volgende:
Vanavond even op en neer gefietst. Viel me op hoeveel mensen net aan het diner hadden gezeten. Het lijkt wel een sport te zijn om de gordijnen open te laten staan, om maar naar de buitenwereld te tonen hoe gezellig en sociaal ze zijn. Hebben die mensen dan geen schaamte?
Dat vraag ik me gewoon af. Ik krijg altijd het idee dat mensen me zitten te bekijken als ik voor het raam zit enzovoorts.quote:
Zit jij nooit op het terras ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 05:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me gewoon af. Ik krijg altijd het idee dat mensen me zitten te bekijken als ik voor het raam zit enzovoorts.
Als je je daarvoor al moet schamen ...quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:51 schreef NiceHat het volgende:
Vanavond even op en neer gefietst. Viel me op hoeveel mensen net aan het diner hadden gezeten. Het lijkt wel een sport te zijn om de gordijnen open te laten staan, om maar naar de buitenwereld te tonen hoe gezellig en sociaal ze zijn. Hebben die mensen dan geen schaamte?
Wtf.quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:51 schreef NiceHat het volgende:
Dit is sarcastisch, tochquote:Op vrijdag 26 december 2014 04:51 schreef NiceHat het volgende:
Was het gezellig?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, ik heb een kater en schaam mij hiervoor.
Nergens voor nodig. Dat soort dingen mogenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je dit meent dan heb je echt een compleet verwrongen kijk op de wereld.quote:Op vrijdag 26 december 2014 04:51 schreef NiceHat het volgende:
Tuurlijk, maar als je gezondheid je lief is, niet al te vaak.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Dat soort dingen mogen
Uiteraard, daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:28 schreef netchip het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je gezondheid je lief is, niet al te vaak.De gevaren van alcohol worden zo onderschat door de Nederlandse samenleving.
Beetje plezier in je leven maken is wel fijn, ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, daar ben ik het helemaal mee eens
Afhankelijkheid van alcohol of welke drugs dan ook is niet aan te raden.
Al blijft het fijn van tijd tot tijd. Inclusief de katers achteraf
Amen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:33 schreef netchip het volgende:
[..]
Beetje plezier in je leven maken is wel fijn, ja.(niet dat daar alcohol/drugs voor nodig zijn maar goed)
Yesquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen.
En niet nodig, maar van tijd tot tijd wel een leuke bijkomstigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |