Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:35 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Serieus... die dingen zijn in mijn psyche zo nauw verbonden met de kerstviering dat ik er verdikkeme wel haakjes aan kan maken en ze in de boom kan hangen. The Highest of Noms
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.
J'accuse!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef Myraela het volgende:
Aardappelkroketjes zijn voor de plebs. Pommes duchesse zijn Kerst.
Je had ze in het kerstpakket kunnen stoppen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil best een pleb zijn, als het me aardappelkroketjes oplevert.
krokant inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
Maar wel met krokant korstje, geen zompige rotzooi.
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
Maar wel met krokant korstje, geen zompige rotzooi.
Wow, bitterballen verneukenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.Haha, toch opgegeten.
Alweer strippokeren?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
Als je dadelijk nog mee wil doen Engeltje
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>-
Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu
Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
Klik op de knop 'Lid worden van een club'-
Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571
Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod
Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.
Ga voor meer informatie naar <a href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Die had Twi toch gemaakt?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zompige aardappelkroketjes op. Wel zompige bitterballen, dat was bij Fera.Haha, toch opgegeten.
Ik had zoiets ranzigs in mijn kerstpakket, bitterballenragout. Werkelijk waar niet te vretenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna niet meer, niet overdrijven hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yv heeft op dit moment geen kleren meer in haar kast hangen
Ragout.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had zoiets ranzigs in mijn kerstpakket, bitterballenragout. Werkelijk waar niet te vreten
Alleen op de bakplaat, niet in zo'n klein pannetje. Dat werkt niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekker gegourmet hoor, maar liever eet ik pussy
Oh, sorry hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna niet meer, niet overdrijven hoor
Die meet in rotterdam had hij ook al een frituur verneukt. Afgelopen zomer bbq'en ging ook niet lekker met hem.quote:
Beats me, het smaakte naar hondenvoer, maar dan gemaakt van honden.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ragout.Maar wat maakt iets bitterballen ragout?
Nog nooit ossehaas op?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:42 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nog nooit op. Mis ik iets?
Ojaquote:Op donderdag 25 december 2014 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik heb ooit frikandellen gegrilled.
Een frituur verneukt? Je bedoelt dat de frituurpan het begaf en ik gewoon uitermate innovatief geimproviseerde grill-frikandellen serveerde? Die hamburgers waren verder niet te vreten, wees blij dat ik ze tussen de kolen mikte.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die meet in rotterdam had hij ook al een frituur verneukt. Afgelopen zomer bbq'en ging ook niet lekker met hem.
Zonder myr had hij een hongerdood gestorven
Kibbelingquote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Een frituur verneukt? Je bedoelt dat de frituurpan het begaf en ik gewoon uitermate innovatief geimproviseerde grill-frikandellen serveerde? Die hamburgers waren verder niet te vreten, wees blij dat ik ze tussen de kolen mikte.
Ik heb Myra nog nooit horen klagen over mijn eitjes, pannenkoeken en kibbeling met ravigottesaus
Noem je het zo als je naar een meet komt en dermate irritant bent dat we je proberen te lozen zodra je naar de toilet gaat? Goed om te weten.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi, ik heb Myraela nog een keer gedate.
Hoe is je kerstmenu gelukt? Alles naar wens verlopen?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit ossenhaas op heb, of het zou in een restaurant moeten geweest zijn toen ik wat jonger was.
Geintje natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem je het zo als je naar een meet komt en dermate irritant bent dat we je proberen te lozen zodra je naar de toilet gaat? Goed om te weten.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem je het zo als je naar een meet komt en dermate irritant bent dat we je proberen te lozen zodra je naar de toilet gaat? Goed om te weten.
Jij mag elke dag wel koken van mij.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Een frituur verneukt? Je bedoelt dat de frituurpan het begaf en ik gewoon uitermate innovatief geimproviseerde grill-frikandellen serveerde? Die hamburgers waren verder niet te vreten, wees blij dat ik ze tussen de kolen mikte.
Ik heb Myra nog nooit horen klagen over mijn eitjes, pannenkoeken en kibbeling met ravigottesaus
Bij de schoonfamilie ging het wel goed.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is je kerstmenu gelukt? Alles naar wens verlopen?
Smoesjes, smoesjesquote:Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
#stukquote:Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zomaar?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Samzz het volgende:
Oh jee... Er is wat mis met m'n oor. Begint op te zwellen. Net als m'n wang. Hmmm. Fijn.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Samzz het volgende:
Oh jee... Er is wat mis met m'n oor. Begint op te zwellen. Net als m'n wang. Hmmm. Fijn.
Dank je welquote:Op donderdag 25 december 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
Als je dadelijk nog mee wil doen Engeltje
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>-
Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu
Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'
Klik op de knop 'Lid worden van een club'-
Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571
Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod
Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.
Ga voor meer informatie naar <a href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Ach er zijn tenminste nog lozingen geweest in die wcquote:Op donderdag 25 december 2014 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, al was het lastig om je te lozen in je eigen wc (x2).
En niet eens door mijquote:Op donderdag 25 december 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach er zijn tenminste nog lozingen geweest in die wc
Het valt me nu pas op. Ik heb al wel een paar dagen een ruis in m'n oor en het gevoel wat je ook in het vliegtuig hebt. Oor dat dicht gaat zitten. Maar nu wordt ie warm en zit er binnenin een zwelling en zwelt het stukje wang dat overloopt in t oor ook op en voelt wat pijnlijk.quote:
He bah, oorontstekingen zijn zo balen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op. Ik heb al wel een paar dagen een ruis in m'n oor en het gevoel wat je ook in het vliegtuig hebt. Oor dat dicht gaat zitten. Maar nu wordt ie warm en zit er binnenin een zwelling en zwelt het stukje wang dat overloopt in t oor ook op en voelt wat pijnlijk.
Ik had net ook zo'n zelfde soort moment, toen de B&J's op was.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
He bah, oorontstekingen zijn zo balen.
Jawel, maar niet datquote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit wat geloosd in je eigen cafe-toiletten?
Gij zijt dokterquote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
He bah, oorontstekingen zijn zo balen.
quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:
allemaal...
Niet te veel happen en snappen want anders is de kerstwandeling niet meer zo fijn![]()
Fijne avond engel!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:
allemaal...
Niet te veel happen en snappen want anders is de kerstwandeling niet meer zo fijn![]()
Dag Engeltjequote:Op donderdag 25 december 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:
allemaal...
Ik ben vegetariër en zelfs ik vind dat je wat mist als je nog nooit ossehaas hebt gehadquote:
Klinkt niet goed. Zou er iemand naar laten kijken als dat kan.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op. Ik heb al wel een paar dagen een ruis in m'n oor en het gevoel wat je ook in het vliegtuig hebt. Oor dat dicht gaat zitten. Maar nu wordt ie warm en zit er binnenin een zwelling en zwelt het stukje wang dat overloopt in t oor ook op en voelt wat pijnlijk.
Heeft er veel van weg en heb er zelf te veel gehad dus kan het weten. Garantie tot aan de drempel.quote:
Ik ga het zaterdag make, nu maak je me benieuwdquote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër en zelfs ik vind dat je wat mist als je nog nooit ossehaas hebt gehad
Ja. Maandag denk ik maar. Even kijken hoe dat in België werkt.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt niet goed. Zou er iemand naar laten kijken als dat kan.
Toen ik jonger was heb ik enorm veel en heftige oorontstekingen gehad, dus ik raak altijd in paniek zodra ik iets aan mijn oor voel.
Ah oké! Maandag maar even de dokter bellen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heeft er veel van weg en heb er zelf te veel gehad dus kan het weten. Garantie tot aan de drempel.
Have fun Sammiequote:Op donderdag 25 december 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
Goed. Eindelijk in Enschede. Op naar huis. Later.
Kusje op je oorquote:Op donderdag 25 december 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
Goed. Eindelijk in Enschede. Op naar huis. Later.
Combi van beidequote:Op donderdag 25 december 2014 23:02 schreef bamibij het volgende:
Bijten in een oorlel vind ik wel lekker, maar een kusje op m'n por meh
brengt nog wel eens schot in de zaak jaquote:
Ik ben weer aan het verliezen van Roycoquote:Op donderdag 25 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie zijn er nu aan het pokeren dan?
U riep?quote:
Volledig mee eensquote:
Weet ik niet Artquote:Op donderdag 25 december 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
Je kunt geen homegames spelen mobiel, Roy?
Misschien join ik jullie zo even dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het verliezen van Royco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |