Childish Gambino bedoel je?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Community met Donald Glover en Chevy Chase
Favoriete show hands down.
Ja. Zijn rapcarriere is goed maar hij was ook erg goed in communityquote:
Haha zuiderlingen zijn echt hommo`s. Niks gewend en altijd klagen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:47 schreef Montelly het volgende:
Wat is dezen..wil naar gym ligt er een pak sneeuw
ga gewoon speedmarsen die kant opquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:47 schreef Montelly het volgende:
IS ROMANTISCH.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:47 schreef Montelly het volgende:
Tis echt vies, natte sneeuwquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IS ROMANTISCH.
Lekker utiglijden en je nek breken in dagen oud sneeuw
Vriend, kleine stukje naar mijn auto en mijn schoenen zijn natquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon speedmarsen die kant op
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriend, kleine stukje naar mijn auto en mijn schoenen zijn nat
hier niet, maar het is wel kk irritantquote:
Hey Weissmanquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
En voor de daily dose of cringe: http://imgur.com/gallery/7AQBw
bah veel te grootquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Montelly het volgende:
ik kijk alleen Hitomi Tanaka, hey beach
kunnen moslimmannen in de zandbaklanden überhaupt lezen of luisteren ze alleen naar wat een of andere ophitser meldt over het westen en vrouwenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens de koran hoor je ook eerst de vrouw te plezieren. Is een paragraaf wat niet veel gelezen is onder moslimmannen tho.
Zij hebben dan ook geen 30+cm peynirs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens de koran hoor je ook eerst de vrouw te plezieren. Is een paragraaf wat niet veel gelezen is onder moslimmannen tho.
Volgens mij hebben ze sowieso de hele koran niet gelezen want er staat ook in dat je niet mag stelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
je mag alleen stelen van ongelovigenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze sowieso de hele koran niet gelezen want er staat ook in dat je niet mag stelen.
Aldus de woordvoerder van ISIS.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je mag alleen stelen van ongelovigen
zij zou me best mogen geven.quote:
Betere schoenen kopenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriend, kleine stukje naar mijn auto en mijn schoenen zijn nat
ja en ze scheren niet en ze hebben kleine penorsquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
In Japan komt de man altijd eerst hoorde ik eens.
210 lbs, 6'4 masterrace vriendquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:00 schreef kaasplankje het volgende:
jij ben cker zelf ook ecto klokov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef Montelly het volgende:
Hey CCVerkapte-kijk-mij-C_C-gemeet-hebben-postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Azië begint bij de Bosporus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:05 schreef Klokov het volgende:
Ik dacht dat jij alleen op Aziaten viel Beach?
Bij ons in de gym ook zo'n manlet. Doet mee aan wedstrijden en best ripped, maar 1,65~1,70 max ofzo en aan de annabole. Altijd van die singlets aan die bekant je hele bovenlichaam laten zien. Dat mag dan wel he, maar ik mag niet even na anderhalf uur boksen mijn shirt uittrekken omdat hij natter is dan hun moeders vagijn als ze op mijn hete lichaam soppen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |