SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2014 21:28:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Zo beter?quote:Op donderdag 25 december 2014 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi nu kan eindelijk dat lelijke groen en geel uit de OP.
Kom je hier voor Ang3l?quote:
wie is ang3l?quote:
Als die Mongolen nou alleen zichzelf de tering in schoten zou het prima zijn, maar elk jaar zijn er weer een aantal bystanders de lul.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:03 schreef Montelly het volgende:
Dit is toch geen vuurwerk meer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger was t mannetje als je met deze badboys liep, nou daar had je wel mee gehad...owja of widowmakers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
Heb je een nieuwe cruizer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Sander gekregen voor kerst?
Welke is het?
Nice :-)
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
lol sjonniebak gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen hier weet dat dat CarbonC is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:02 schreef Peunage het volgende:
Ik ben die neger die in de hoek staat te chillen als een baas.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
iedereen hier weet dat dat CarbonC is.
en nu terug naar het turkentopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent hier de Turk met je hoofd!
quote:
waar is carbon eigk gebleven vond hem echt een goede userquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
iedereen hier weet dat dat CarbonC is.
en nu terug naar het turkentopic
gast flikker even opquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
DAN GA JE TOCH LEKKER FAPPEN OP ANDERE GESPIERDE HALF NAAKTE MANNEN
Geen wonder dat ze failliet zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:19 schreef Weissman het volgende:
Hey EleikoSnakeyLonic
http://www.daanauctions.c(...)ntrum-Amsterdam-B-V-
is n van mijn favo nummersquote:
ik dacht jij bent van de anime muziekquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:35 schreef seto het volgende:
[..]
is n van mijn favo nummers
maar ik luister heel veel verschillende dingen, behalve death metal en shit want dat is voor nerds
2~3 Jaar terug was er een mongool die stoer liep te doen en vuurwerk in een drukke stapstraat aan het gooien was. Voelde zich helemaal het mannetje, totdat hij een van die dingen te lang vasthield en het in z'n hand ontplofte. Bam, 3 vingers weg, iedereen lachen. Karma komt hard aan.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als die Mongolen nou alleen zichzelf de tering in schoten zou het prima zijn, maar elk jaar zijn er weer een aantal bystanders de lul.
Ik heb in m'n gore-operaties-foldertje nog wel foto's staan van een vent van in de fucking 30, die aan zo'n Cobra had zitten sleutelen met een vriend van 'm, waarna het ding iets te snel afging. Hop, hand eraf. En dan die vriend van 'm de schuld gevenquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
2~3 Jaar terug was er een mongool die stoer liep te doen en vuurwerk in een drukke stapstraat aan het gooien was. Voelde zich helemaal het mannetje, totdat hij een van die dingen te lang vasthield en het in z'n hand ontplofte. Bam, 3 vingers weg, iedereen lachen. Karma komt hard aan.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb in m'n gore-operaties-foldertje nog wel foto's staan van een vent van in de fucking 30, die aan zo'n Cobra had zitten sleutelen met een vriend van 'm, waarna het ding iets te snel afging. Hop, hand eraf. En dan die vriend van 'm de schuld geven.
Sneuer is dat vorig jaar een kind van 13 een metalen schijf in z'n hersenen geramd kreeg toen hij ergens langsliep waar zo'n kreng in een brievenbus was gedaan. Kind heeft het niet overleefd.
Het valt me mee, ik heb nu dienst en had al een telefoontje verwacht, maar blijkbaar is het (nog) rustig.
Dan hoop ik niet dat ze jou erbij roepen als in de fabrieken iemand z'n hand weer eens ergens in heeft gestopt waar hij niet hoort.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt niet tegenkunnen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb in m'n gore-operaties-foldertje nog wel foto's staan van een vent van in de fucking 30, die aan zo'n Cobra had zitten sleutelen met een vriend van 'm, waarna het ding iets te snel afging. Hop, hand eraf. En dan die vriend van 'm de schuld geven.
Sneuer is dat vorig jaar een kind van 13 een metalen schijf in z'n hersenen geramd kreeg toen hij ergens langsliep waar zo'n kreng in een brievenbus was gedaan. Kind heeft het niet overleefd.
Het valt me mee, ik heb nu dienst en had al een telefoontje verwacht, maar blijkbaar is het (nog) rustig.
Dat zou wat zijn zeg! Maar ik ben al blij met een McLaren P1 hoor, zo simpel ben ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe cruizer?
Van Sander gekregen voor kerst?
Welke is het?
Nice :-)
lol, 2gb ook nogquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol het een usb stokje
dan word er ook met je klote gespeeld zeg als je dat krijgt
Beste serie ooit?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Willekeurige Scrubs-aflevering opzetten voor het slapen gaan om blij van te worden, per ongeluk een feels-aflevering te pakken krijgen. Klootzakken. Blijft de beste serie ooit tho.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Zou Crip niet geloven wat weten die woestijnbewoners nou van vikingen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Zou Crip niet geloven wat weten die woestijnbewoners nou van vikingen
Geen woord tegen Scrubs henkie. Sowieso beste comedyserie, en op dramagebied scoren ze ook hoog.quote:
Christine le Ducquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
De rekening van m'n bestelling bij Christine le Duc is naar m'n ouderlijk huis, waar ik al een jaar of 7 niet meer woon, verstuurd, terwijl het pakketje wel gewoon bij mij is bezorgd. Ik heb geen flauw idee hoe ze aan dat adres komen en waarom ze de behoefte voelen m'n ouders op de hoogte te stellen van mijn bestellingen.
Nu? geen idee. Maar in het algemeen: ja. Zitten gewoon op de schieweg, tussen 4 andere sexshops en 3 kinderdagverblijven. En de paaldansschool.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Christine le Duczijn ze nog open in Rotterdam?
Ik dacht dat ze al een tijdje gesloten waren. Wat heb je allemaal besteld?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu? geen idee. Maar in het algemeen: ja. Zitten gewoon op de schieweg, tussen 4 andere sexshops en 3 kinderdagverblijven. En de paaldansschool.
Is goed ik sta er wel open voor (haha snapje open)quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een keer fisten/10.
no homo
Ik kom ook dan...neem gelijk Ang3l mee voor onvergetelijke ervaring.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is goed ik sta er wel open voor (haha snapje open)
Nohomo
haha ik snap het jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
Is goed ik sta er wel open voor (haha snapje open)
Nohomo
Bitch please, mijn poeperd prolapst niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen als je ook meedoet en ik closeup mag maken van prolapse
Alle goede dingen gaan rectaalquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle medicijnen moesten rectaal dus heb afgelopen weken goed geoefend.
Gewoon zonder lingerie haha ja toch. Beetje lichaamshaar laten groeien is lingerie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Gelukkig niet. Zou toch een ongemakkelijk gesprek opleveren bij m'n dagelijks koran reciterende, mekka-bezoekende moeder.
Gew lingerie. Teleurstellende kwaliteit, overigens.
Community met Donald Glover en Chevy Chasequote:
zal ik je verklappen hoe BrBa eindigt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:03 schreef Weissman het volgende:
Allemaal werkloze junkies hier die hele dag series zitten te kijken
Ik heb er nog nooit wat grappigs in kunnen ontdekken. Iedere keer gaat mn gezicht weer zo:quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen woord tegen Scrubs henkie. Sowieso beste comedyserie, en op dramagebied scoren ze ook hoog.
Hoeft niet ik weet al dat Walter dood gaat en Jesse nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
zal ik je verklappen hoe BrBa eindigt?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit wat grappigs in kunnen ontdekken. Iedere keer gaat mn gezicht weer zo:. Alleen Melissa&Joey is nog kutter.
dus daar is dar gifje vanquote:
okeeequote:Sweet Egyptian teen cutie enjoys fucking with mature man but unaware of a spycam recording her
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |