Heb je the station agent al gezien? Heb ik net opgezet.quote:
Mijn leven...wat doe jequote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef timmmmm het volgende:
Is het weer tijd voor de dagelijkse tirade? Het is weer tijd voor de dagelijkse tirade!
Mijn oog is zojuist gevallen op een van de mest sneue topics die ik ooit op FOK! gezien heb. Ja, daar reken ik mijn eerdere posts over het FOK!sters sexy en gewaagd topic ook bij. Ik heb als trouw luisteraar van de radio top 2000 ook dit jaar weer af en toe de radio aan. Ik had een jolige anekdote over een der gespeelde liedjes en jullie weten hoe ik ben, ik vind het altijd fijn dat met jullie allen te delen.
Toen heb ik een kapitale fout gemaakt, ik heb in het radio top2000 topic gekeken. Wat een boel kansloze mafkezen bij elkaar joh. een stuk of 10-20 users die gewoon urenlang alleen maar een beetje in dat topic zitten te posten bij elk liedje wat ze ervan vinden. Zoek alsjeblieft een leven joh, wat is dit nou weer voor een ongein.
Het valt me nog mee dat die trieste figuren daar niet van elk liedje ook nog even de songtekst posten, dan zou het écht het meest kansloze zijn wat ik ooit gezien heb. Nou zit ik hier ook veel hoor, ik post ook redelijk en ik doe hier veel doelloze dingen. Maar gewoon van 2000 liedjes bij elk liedje even posten wat je ervan vindt, dat vind ik toch wel echt het toppunt. Mijn voorstel: al die halve tammen in dat topic in Walcheren te dumpen en daarna snel de brug slopen. Niet meer binnenlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:40 schreef Uccie het volgende:
Al heb ik het afgelopen half uur niet meer gepost daar, omdat het tijd was om Pjo en zijn familie op de foto te zetten. Maar speciaal voor Johannes en de rest hier, een kerstgroet van Pjo:Weinig vlees voor het kerstdiner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik het afgelopen half uur niet meer gepost daar, omdat het tijd was om Pjo en zijn familie op de foto te zetten. Maar speciaal voor Johannes en de rest hier, een kerstgroet van Pjo:AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je hoe klein die gourmetpannen zijnquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je hoe klein die gourmetpannen zijn
Dit is nog veel te klein....en mijn vader heeft nog trauma's van een kwarteldiner, hij dacht dat het het voorgerecht was _ O-quote:
Precies, amuses die in je holle kies kunnen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is nog veel te klein....en mijn vader heeft nog trauma's van een kwarteldiner, hij dacht dat het het voorgerecht was _ O-
Al heb ik het afgelopen half uur niet meer gepost daar, omdat het tijd was om Pjo en zijn familie op de foto te zetten. Maar speciaal voor Johannes en de rest hier, een kerstgroet van Pjo:Wat voor vogel is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een mini-dinosaurus, niet doorvertellen, hebbben we gekloond.quote:
Gaan jullie die eten ?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is een mini-dinosaurus, niet doorvertellen, hebbben we gekloond.
Fijne kerst Speculul !quote:Op donderdag 25 december 2014 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schattig, Fatima doet net of ze geinteresseerd is.
Ja voor ieder eentje, past precies in het gourmet bakje.quote:
Cool ! Eet smakelijk alvastquote:Op donderdag 25 december 2014 16:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja voor ieder eentje, past precies in het gourmet bakje.
Zolang s maar vers zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:05 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij zijn dinosaurussen best lekker om te eten.
Lekker couscous eten, niks mis mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga nu naar mijn kerstdiner. Hoop dat ik wat anders te eten krijg.
Kusjes
Schapie schapie erbij.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker couscous eten, niks mis mee.
Dat het zo blijft hangen in je snor.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker couscous eten, niks mis mee.
Speciaal voor vandaag heb ik mij geschoren.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat het zo blijft hangen in je snor.
Onder of boven?quote:Op donderdag 25 december 2014 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Speciaal voor vandaag heb ik mij geschoren.
Al heb ik het afgelopen half uur niet meer gepost daar, omdat het tijd was om Pjo en zijn familie op de foto te zetten. Maar speciaal voor Johannes en de rest hier, een kerstgroet van Pjo:Kerstgroeten terug, zeker ook aan Pjo. Zet 'm even een kerst vingerhoedje op ofzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kerstgroeten terug, zeker ook aan Pjo. Zet 'm even een kerst vingerhoedje op ofzo!
Ik las eerst dat je zei: mijn moeder vindt me altijd al niet leuk, maar nu heeft ze me al twee keer gebeten vandaag.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]nou zijn moeder vindt me altijd al niet leuk, maar nu heeft ze me al twee keer gebeten vandaag.
Nee, we hadden even een moment met een satéprikker en een grillpan, maar dat is goedgekomen.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las eerst dat je zei: mijn moeder vindt me altijd al niet leuk, maar nu heeft ze me al twee keer gebeten vandaag.
Maar ik ben blij dat het er bij jullie kerstdiner toch niet zo gewelddadig aan toe gaat.
Neequote:Op donderdag 25 december 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Dumb and dumber 2.
Is die leuk?
Ik vermaak me prima met The Da Vinci Code.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Weekend tv is nog leuk als je met deze dagen vergelijkt.
overal is een livetopic van. het is ook wel meer een incrowd sc met de nummers er rondom, maar ja, dat is voor buitenstaanders wat lastig te begrijpenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef timmmmm het volgende:
Is het weer tijd voor de dagelijkse tirade? Het is weer tijd voor de dagelijkse tirade!
Mijn oog is zojuist gevallen op een van de mest sneue topics die ik ooit op FOK! gezien heb. Ja, daar reken ik mijn eerdere posts over het FOK!sters sexy en gewaagd topic ook bij. Ik heb als trouw luisteraar van de radio top 2000 ook dit jaar weer af en toe de radio aan. Ik had een jolige anekdote over een der gespeelde liedjes en jullie weten hoe ik ben, ik vind het altijd fijn dat met jullie allen te delen.
Toen heb ik een kapitale fout gemaakt, ik heb in het radio top2000 topic gekeken. Wat een boel kansloze mafkezen bij elkaar joh. een stuk of 10-20 users die gewoon urenlang alleen maar een beetje in dat topic zitten te posten bij elk liedje wat ze ervan vinden. Zoek alsjeblieft een leven joh, wat is dit nou weer voor een ongein.
Het valt me nog mee dat die trieste figuren daar niet van elk liedje ook nog even de songtekst posten, dan zou het écht het meest kansloze zijn wat ik ooit gezien heb. Nou zit ik hier ook veel hoor, ik post ook redelijk en ik doe hier veel doelloze dingen. Maar gewoon van 2000 liedjes bij elk liedje even posten wat je ervan vindt, dat vind ik toch wel echt het toppunt. Mijn voorstel: al die halve tammen in dat topic in Walcheren te dumpen en daarna snel de brug slopen. Niet meer binnenlaten.
Ik vind je posts hartstikke leuk hoor Mexi, ga zo door!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overal is een livetopic van. het is ook wel meer een incrowd sc met de nummers er rondom, maar ja, dat is voor buitenstaanders wat lastig te begrijpen
Bedankt Maniquote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind je posts hartstikke leuk hoor Mexi, ga zo door!
er is niks mis met livetopics, wel met dat topicquote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overal is een livetopic van. het is ook wel meer een incrowd sc met de nummers er rondom, maar ja, dat is voor buitenstaanders wat lastig te begrijpen
Is gewoon een zeikzak.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Timmmmm heeft wel veel te klagen altijd.
Wat is daar aan de handquote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is er een feestje in KLB.
Date?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe was jullie date gisteren?
[ afbeelding ]
Dacht dat jullie hadden gemeet gisteren op Utrecht centraal.quote:
Ik weet niet waar dit over gaat.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat jullie hadden gemeet gisteren op Utrecht centraal.
Mooi.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima met The Da Vinci Code.
Oh, dan heb ik iets verkeerd begrepen.quote:
Ik dacht dat ik met jou een date had.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik iets verkeerd begrepen.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met jou een date had.
Ik had samen met mijn moeder wat dingetjes gemaakt. Maar als ik dat hier allemaal neerzet lachen jullie me toch uit. Het was wel lekker.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat had je voor een feestmaal vandaag?
Waarom zouden we dat gaan doen?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had samen met mijn moeder wat dingetjes gemaakt. Maar als ik dat hier allemaal neerzet lachen jullie me toch uit.
Zo zijn we niet dus ik wil het wel weten.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had samen met mijn moeder wat dingetjes gemaakt. Maar als ik dat hier allemaal neerzet lachen jullie me toch uit. Het was wel lekker.
En jij?
Whehe.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat gaan doen?
Dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 25 december 2014 23:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo zijn we niet dus ik wil het wel weten.
Ik was bij mijn zus en die had allemaal ouderwetse zooi gemaakt. Hazenpeper,rollade met cranberrysaus,aardappelpuree kastanjes, stoofpeertjes. Wel oke hoor.
Wat voor paté?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker
Wij hadden paté met een salade en daarna een ovenschotel met spruitjes, kip, notenbrood voor de vega's en friet en daarna ijs met rood fruit.
Zie je dat er niemand lacht?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker
Wij hadden paté met een salade en daarna een ovenschotel met spruitjes, kip, notenbrood voor de vega's en friet en daarna ijs met rood fruit.
Notenbrood is ook niet echt om te lachen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie je dat er niemand lacht?
Ik zou er om kunnen lachen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Notenbrood is ook niet echt om te lachen.
Komt nog wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie je dat er niemand lacht?
Is je moeder ook vega?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hadden dit
[ afbeelding ]
En dan gemengd met wat creme fraiche en walnoten.
En die carnivoren hadden echte paté maar weet niet wat voor dat was.
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of houdt ze wel van worst? Hahahahaha.
Nee, er waren geen mannen bij.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Tem het volgende:
Zal wel zo'n typische verdeling zijn. Mannen aan het vleesch en de vrouwtjes aan de tofu.
Waarschijnlijk een vega.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
Dat die Marc nog niet is ontploft.
#Teamdebreijquote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, er waren geen mannen bij.
Waaghals had geen zin in spruiten natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, er waren geen mannen bij.
Ik heb hem al in het mapje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het nu al een goed plaatje.
[ afbeelding ]
Zal wel weer aan het blowen zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:21 schreef Tem het volgende:
Marianne vindt dit niet leuk, ze reageert gelijk niet meer.
Hasj of wiet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel weer aan het blowen zijn.
Een beetje dan.quote:
Iedere dag is ook een beetje overdreven en redelijk hipster.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:24 schreef Tem het volgende:
Nee, niet. Dat hoor ik hier ook iedere dag.
Interesseert mij geen reet, zolang de supermarkt maar open is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Wisten jullie dat Jezus waarschijnlijk niet met kerst geboren is?
Eerlijk gezegd vermoedde ik al zoiets.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja. Ergens in april/mei/juni waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat komt sommige mensen goed uit omdat Judas toch een neger was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Er was laatst ergens een bijbel gevonden waar in stond dat niet Christus maar Judas degene was die gekruisigd werd.
Nou ja, zeg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Er was laatst ergens een bijbel gevonden waar in stond dat niet Christus maar Judas degene was die gekruisigd werd.
Nee jij bent leuk.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:02 schreef timmmmm het volgende:
Gezellig!quote:
Die wil ook al bij Marianne in de bips.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Kingstown probeert mij te lokken naar de 40+ SC, die mensen zijn echt eng.
Hij zegt daar dat ik nog maar 15 ben, dan krijgt dat lokken wel weer een hele andere betekenis. Met zijn regenjas.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wil ook al bij Marianne in de bips.
Ik zou uitkijken, Arie.
Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:16 schreef sp3c het volgende:
kerst gaat dan ook meer over mij dan over jezus
Ja ff eten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schittert ze zelf weer door afwezigheid hoor.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lekker kerstbabies kijken. Niets mis mee.
OUD / Kerstkindjes
Lekker tegendraads weer dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel schattig die outfitjes, kan me voorstellen dat je daar veel plezier uit kunt halen om je kind zo aan te kleden.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:19 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van deze post?
[..]
Sommige dingen moet je binnenshuis houden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel schattig die outfitjes, kan me voorstellen dat je daar veel plezier uit kunt halen om je kind zo aan te kleden.
Geen fotootjes van jouw vogels met kerstballen ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je binnenshuis houden.
Jawel, maar mijn vogels gaan niet ooit zelf googlen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen fotootjes van jouw vogels met kerstballen ofzo?
Hij moet wel heel blij zijn. Zo zal hij het wel waarschijnlijk niet te warm hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik verwacht een juichende Kees op Facebook.
Jij woont in Schiedam toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heerlijk! Morgen ben ik lekker thuis.
Ja, denk dat dat iets is waar veel ouders geen rekening mee houden op dat gebied.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn vogels gaan niet ooit zelf googlen.
Het is idd alleen maar wat als je niet naar buiten hoeft en de weg op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
Kutsneeuw...ik moet ook de weg weer op.
Klopt. Wij hebben er niets van gemerkt. Was ook niet echt in de buurt bij ons.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar was gisteravond een beste fik in een loods vol vrachtwagens.
Alweer?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Kerst afgelopen? Wij moeten nog beginnen.
Goedemondt op Nederland 1.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:47 schreef Webschip het volgende:
Pracht tv-avond.
Dieper kan men niet zinken.
Madagascar 2 op RTL5 is wel een leuke film.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:09 schreef Webschip het volgende:
Ze kunnen net zo goed het beeld op zwart gooien, als ze er toch geen moeite voor willen doen.
Goedemondt is een harde baas.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemondt op Nederland 1.
Verwachte reactie: ja, maar jij vindt Koefnoen leuk...
Huh?!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goedemondt is een harde baas.
Had jij niet verwacht he?
Je vergat het extremist-stukje. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
Koefnoen,.
Mensen die dat leuk vinden en 2 dagen mod zijn geweest,.
Het is kerst.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vergat het extremist-stukje. Gemiste kans.
Laten we het tot deze SC beperken, is al uitdaging genoeg.quote:
Ja..echt vrede, niet een wapenstilstandquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
De lul van de melkboer in je moeder.
Mooi tuinmeubel in je sig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
De lul van de melkboer in je moeder.
Sowieso met timmmmm de la tourette gaat het niet lukken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrede op aarde is tot daar aan toe. Maar in deze SC? Dat is wel érg ambitieus.
Yep, gisteren flink zitten bunkeren met het voer dat mijn vrouw had gemaakt. Toen de kinderen bij schoonmoeder mochten logeren zijn wij op stap geweest waarna ik de maaginhoud van mijn vrouw langs het bed kon opruimen. Vandaag naar de Beekse Bergen geweest en weer flink zitten schransen. Nu lekker rustig, misschien straks nog effe een biertje pakken.quote:
Dat zijn jouw woorden....quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso met timmmmm de la tourette gaat het niet lukken.
Dank u.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi tuinmeubel in je sig.
Ik kan echt genieten van dat soort dingen.
Top! Ik heb op FOK! rondgehangen en gezellig met mijn ouders zitten schransen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, gisteren flink zitten bunkeren met het voer dat mijn vrouw had gemaakt. Toen de kinderen bij schoonmoeder mochten logeren zijn wij op stap geweest waarna ik de maaginhoud van mijn vrouw langs het bed kon opruimen. Vandaag naar de Beekse Bergen geweest en weer flink zitten schransen. Nu lekker rustig, misschien straks nog effe een biertje pakken.
Ik las scharen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Top! Ik heb op FOK! rondgehangen en gezellig met mijn ouders zitten schransen.
Komt er dan meer vrede in deze SC?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]Je moet iets aan die obsessie doen man.
Dat zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt er dan meer vrede in deze SC?
Wat dan precies, Marianne?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Scharen brengt geen vrede volgens mij.
Gaat je niks aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Dat shirt is eigenlijk een jurkje, maar iemand zei een keer dat ik daar een te dikke kont voor had dus nu draag ik het alleen met wat er onder. /truestoryquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie outfit hoor, ik zie dat Yolohenk ook zit te genieten.
Koefnoen vond ik niks met die kerstspecial.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemondt op Nederland 1.
Verwachte reactie: ja, maar jij vindt Koefnoen leuk...
Ow. Die zal nu wel voorbij zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Madagascar 2 op RTL5 is wel een leuke film.
Geen idee, jij en je vriendin specularium hebben het over outfitjes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben ik zo vaag ja? Heb er wel een fles witte huiswijn doorheen gejaagd inmiddels.
We sturen elkaar altijd picca's als we iets nieuws hebben. Modepolitie enzo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, jij en je vriendin specularium hebben het over outfitjes.
Wat heb je naast de wijn vandaag gegeten als Kerstdiner?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We sturen elkaar altijd picca's als we iets nieuws hebben. Modepolitie enzo.
Jij eerst. Vandaag wel zelf gekookt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat heb je naast de wijn vandaag gegeten als Kerstdiner?
Naja koken, tenenkaasfondue.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij eerst. Vandaag wel zelf gekookt?
Lekkerquote:
Klinkt goed, we hadden ook ijs na.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker
Wij hadden pompoensoep en daarna iets met champignons en kaas en quiche. En dan stoofperen met ijs.
Mijn moeder ook niet, maar die mag dan ook niet meer koken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Mijn moeder kan niet koken. Eide mededeling
Maar jouw moeder laat d'r tieten weer zien bij de plaatselijke supermarkt, dat is ook wat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Mijn moeder kan niet koken. Eide mededeling
Welk ijs was het?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:25 schreef Tem het volgende:
Wel lekker ijs. Normaal hou ik van smerig ijs maar dit was lekker ijs.
Slagroom roomijs en pecan karamel ijs.quote:
Pecan caramelquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Slagroom roomijs en pecan caramel ijs.
Beter voor iedereen. Het nadeel is dat mijn moeder ook denkt dat ze echt heel goed kan koken, hoe vaak je ook zegt dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn moeder ook niet, maar die mag dan ook niet meer koken.
Jij hebt haar bruidsjurk niet gezien toen ze hertrouwde. Toen liet ze haar tieten aan íédereen zienquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jouw moeder laat d'r tieten weer zien bij de plaatselijke supermarkt, dat is ook wat.
Mijn vader kookt nooit maar denkt dan wel gevulde hertenreet te kunnen bereiden met kerst. Ook zo'n ellende.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter voor iedereen. Het nadeel is dat mijn moeder ook denkt dat ze echt heel goed kan koken, hoe vaak je ook zegt dat het niet zo is.
Er is werkelijk waar maar één ding wat ik écht heel vies vind en dat zijn hoofdgerechten met zoete dingen erbij. Wat mijn zus en ik dan ook élke keer mededelen. Gelukkig hadden we als voorgerecht lamsgehakt met watermeloensalsa en als hoofdgerecht fazant met banaan en sinaasappel.
Dan zou je denken dat ze gewoon wil dat we niet meer komen maar dat mag ook al niet
Precies marianne, post ze maar eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Tijd dat iemand van onder de 40 de tieten eens laat zien.
Vorig jaar was nog erger dan dit jaar. Ik kan goed koken, en vorig jaar kwam er een man of 20 eten. Toen was ik zo dwaas om ja te zeggen op het verzoek samen te koken. Er is maar één ding erger dan iemand die niet kan koken maar wel denkt dat ze kan koken en dt is iemand die niet kan koken die weigert te luisteren naar hoe het wel moet/lekker is en alsnog smerig vretenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vader kookt nooit maar denkt dan wel gevulde hertenreet te kunnen bereiden met kerst. Ook zo'n ellende.
Precies, gewoon een plens water bij het vlees mikken bijvoorbeeld voor de jus.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorig jaar was nog erger dan dit jaar. Ik kan goed koken, en vorig jaar kwam er een man of 20 eten. Toen was ik zo dwaas om ja te zeggen op het verzoek samen te koken. Er is maar één ding erger dan iemand die niet kan koken maar wel denkt dat ze kan koken en dt is iemand die niet kan koken die weigert te luisteren naar hoe het wel moet/lekker is en alsnog smerig vreten
Dat ga ik niemand aandoen, heb ik al eerder gezegd.quote:
Een fazant 2 uur in de oven doen en dan doen of hij lekker is ipv zo droog als de saharaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, gewoon een plens water bij het vlees mikken bijvoorbeeld voor de jus.
Frituurpannen worden ook steeds makkelijker.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Mijn pa kan echt supergoed koken. Ik heb dan ook gegeten als een baas.
Die wil ik zelf nog wel veel gebruiken ja. Maar in 2015 ga ik het helemaal anders doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frituurpannen worden ook steeds makkelijker.
okequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Die gast van de top 2000 nu heeft echt een heel smal hoofd en een heel fout overhemd aan.
Vind je dat gek?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef YokiKater het volgende:
Eigenlijk is het nog best druk op FOK! zo met de Kerstdagen.
Hoiquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vind je dat gek?
Met dit tv-aanbod?
Valt mee, borstvoeding loopt terug.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
De vriendin van Tem schijnt wel een aardige boezem te hebben.
Drink jij geen wijn meer, aub.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen is de wereld misschien wel vergaan.
Stel je niet zo aan joh, met je vieze uitdrukkingen. Er ligt sneeuw. Met je witte wereldquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef Webschip het volgende:
Morgen is de wereld misschien wel wit.
Wa7ed rasiestquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is je vinger misschien wel bruin.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef Webschip het volgende:
Heb je nou je zinquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef Webschip het volgende:
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen is de wereld misschien wel vergaan.
Bruin is pas vies.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, met je vieze uitdrukkingen. Er ligt sneeuw. Met je witte wereld
je bent zelf vies patjakkerquote:
In Den Haag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef YokiKater het volgende:
Wat een lekker Hollands decemberweer, maar waar is die fucking sneeuw nou?
Ik heb weer een filmtip voor je; take shelter.quote:
Bij de Kerstman.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef YokiKater het volgende:
Wat een lekker Hollands decemberweer, maar waar is die fucking sneeuw nou?
Die heb ik laatst ook gezien, vond hem ook goed. Mysterieus en verwarrend verhaal maar uiteindelijk vallen alle puzzelstukjes op z'n plaats.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef Karina het volgende:
Jullie zullen het wel weer niks vinden, maar ik heb gisteren deze gekeken: Predestination (2014) - IMDb hele goede film vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |