als je nu wegfietst ben je nog op tijdquote:Op donderdag 25 december 2014 13:08 schreef chufi het volgende:
Ik sla deze even over .. Ik kan mn rollator zo snel niet vinden
Volgens mij is het op een verdieping lagerquote:Op donderdag 25 december 2014 13:29 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nu wegfietst ben je nog op tijd
zit je al in de lift?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het op een verdieping lager
Gewoon als mezelfquote:Op donderdag 25 december 2014 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je daar als vrijwilliger heen Hut? Om te helpen, of ga je gewoon voor de gezelligheid?
Deze vond ik mooier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:57 schreef FANN het volgende:
Ik wou dat het 100 jaar terug was ofzo...
Dan zou ik me nu aankleden en naar mijn ouders gaan...
Dan zou het huis vol zitten met broers en zussen en dan zou ik kippensoep eten van ongetwijfeld
plofkip, maar die wel altijd goddelijk lekker was en overal zouden schalen zelfgebakken oliebollen en
appelflappen staan en kerstbrood en van die gore kerst chocolade kransjes met die gekleurde spikkeltjes erop, die mijn moeder elk jaar weer kocht maar die geen hond lustteen dan 's avonds kon je blijven eten als je wilde en had mijn vader de rollade gemaakt en die ging hij dan aan de keukentafel in flinterdunne plakjes snijden, met een engelengeduld en ondertussen pikte ik altijd alvast een paar plakkies, vroeger kreeg ik dan op mijn mieter, maar later moest hij daar alleen maar om lachen, trots dat iedereen zijn rollade altijd zo lekker vond.
Mijn moeder zou voor de 100.000 keer aan die Griek vragen of hij nog steeds geen vlees lust...![]()
Ook geen Vis?Nee... Ook geen kip?
Nee...
Ik ga straks de kaarsjes maar aansteken hier ofzo![]()
Gelukkig wél familiedag in januari
daar zou ik wat vrolijker bij kijken, karma enzoquote:Op donderdag 25 december 2014 18:01 schreef sig000 het volgende:
Nu ga ik paardenbiefstuk de pan in gooien.
Kijk maar uit dat je niet gaat hinneken.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:01 schreef sig000 het volgende:
Nu ga ik paardenbiefstuk de pan in gooien.
Het lijkt wel een zin uit het Dictee der Nederlandse Taal...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:57 schreef FANN het volgende:
Dan zou het huis vol zitten met broers en zussen en dan zou ik kippensoep eten van ongetwijfeld
plofkip, maar die wel altijd goddelijk lekker was en overal zouden schalen zelfgebakken oliebollen en
appelflappen staan en kerstbrood en van die gore kerst chocolade kransjes met die gekleurde spikkeltjes erop, die mijn moeder elk jaar weer kocht maar die geen hond lustteen dan 's avonds kon je blijven eten als je wilde en had mijn vader de rollade gemaakt en die ging hij dan aan de keukentafel in flinterdunne plakjes snijden, met een engelengeduld en ondertussen pikte ik altijd alvast een paar plakkies, vroeger kreeg ik dan op mijn mieter, maar later moest hij daar alleen maar om lachen, trots dat iedereen zijn rollade altijd zo lekker vond.
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet gaat hinneken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |