Tien jaar alweer?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
10 jaar geleden alweer, de Top 2000 Tsunami editie..
quote:
Die heb ik niet mee, moet hier mee doen tot het weekend.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ik het op de iPad ga volhouden, denk dat ik straks de laptop pak
Liever dat dan 123gold.nlquote:
Ik denk dat ik Freddie wel meer kan waarderen dan Donquote:
En beter dan de Soldaat van Oranje reclame die al 10 jaar vertelt dat ze er eind van het jaar mee ophouden.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever dat dan 123gold.nl
Een held! Geeft nieuwe sjeu aan oude meukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan de Eagles meer waarderen, maar ja, dit nummer, daar krijg ik braakneigingen vanquote:Op donderdag 25 december 2014 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Freddie wel meer kan waarderen dan Don
Dat zijn gewoon die virusjes, niet zo overdrijvenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan de Eagles meer waarderen, maar ja, dit nummer, daar krijg ik braakneigingen van
briljant... even kijken of de luisteraars scherp zijn.. bazenactie!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, macht der gewoonte, he?
Op één staat Queen met.... Hé, dit jaar een ander nummer!
Tsja, jij houdt van zoetsappige countrymuziek. Het is je vergeven.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan de Eagles meer waarderen, maar ja, dit nummer, daar krijg ik braakneigingen van
Misschien weet hij wel iets dat wij nog niet weten.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een held! Geeft nieuwe sjeu aan oude meuk
Dat zijn die nummers van Bløf ookquote:Op donderdag 25 december 2014 12:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon die virusjes, niet zo overdrijven
Lekker nummer om mee te beginnen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
2000 Master Blaster (Jammin') Stevie Wonder 1980
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |