Ik kan de Eagles meer waarderen, maar ja, dit nummer, daar krijg ik braakneigingen vanquote:Op donderdag 25 december 2014 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Freddie wel meer kan waarderen dan Don
Dat zijn gewoon die virusjes, niet zo overdrijvenquote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan de Eagles meer waarderen, maar ja, dit nummer, daar krijg ik braakneigingen van
briljant... even kijken of de luisteraars scherp zijn.. bazenactie!quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, macht der gewoonte, he?
Op één staat Queen met.... Hé, dit jaar een ander nummer!
Tsja, jij houdt van zoetsappige countrymuziek. Het is je vergeven.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan de Eagles meer waarderen, maar ja, dit nummer, daar krijg ik braakneigingen van
Misschien weet hij wel iets dat wij nog niet weten.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een held! Geeft nieuwe sjeu aan oude meuk
Dat zijn die nummers van Bløf ookquote:Op donderdag 25 december 2014 12:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon die virusjes, niet zo overdrijven
Lekker nummer om mee te beginnen.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
2000 Master Blaster (Jammin') Stevie Wonder 1980
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |