Nee man, lasagne is voor lepra.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat ik dit voor niets eet. Oh kut mijn arm.
* LompeHork 300 ton lasagne laat importerenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee man, lasagne is voor lepra.
Wat?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
Alles wat met liefde en goedheid te maken heeft.
Ja. Een vreemde ziekte. [/Doe Maar]quote:Op woensdag 24 december 2014 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
Liefde? Wat is dat? Een of andere ziekte of zo?
Mensen die niet Satanquote:
Niet elke avond voordat je je bed in kruipt een baby offeren aan Satan.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet Satan_________!
En een geitquote:Op woensdag 24 december 2014 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet elke avond voordat je je bed in kruipt een baby offeren aan Satan.
Niet jezelf anaal bevredigen in de naam van satan met de hoorn van een opgeofferde ram.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En een geitmensen die amateurs
Daarom een minifridge in je nachtkastje. Verse baby altijd.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet elke avond voordat je je bed in kruipt een baby offeren aan Satan.
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom een minifridge in je nachtkastje. Verse baby altijd.
Precies.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom een minifridge in je nachtkastje. Verse baby altijd.
En dan rest alleen nog de magnetische baby-opener op de deur te plakken.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]beste oplossing ooit! Mijn kadavers begonnen al te rieken namelijk!
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan rest alleen nog de magnetische baby-opener op de deur te plakken.
Met een beetje handigheid heb je geen opener meer nodig, en kan je het met van alles. De rand van een krat, deurknop, naaldhak.quote:
Anusrand.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een beetje handigheid heb je geen opener meer nodig, en kan je het met van alles. De rand van een krat, deurknop, naaldhak.
Of de ene baby openmaken met de andere. Of twist-off, maar dan moet je wel een beetje kracht in je arm hebben.quote:
Dat is een soort van dubbele schroevendraaier.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of de ene baby openmaken met de andere. Of twist-off, maar dan moet je wel een beetje kracht in je arm hebben.
Obvious.quote:
Give all of your rum and beer to me! We are here to drink your beer!quote:
Kusje terug van mijn moeder aan jouw moeder.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Give all of your rum and beer to me! We are here to drink your beer!
Courtesy of Hork en Zwab kusjes aan je moeder.
Ik kan haar naar je moeder laten bellen? Geloof me, boeit haar niet zoveel, mijn moeder is awesome.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kusje terug van mijn moeder aan jouw moeder.
Toffe moeder welquote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan haar naar je moeder laten bellen? Geloof me, boeit haar niet zoveel, mijn moeder is awesome.
Een trein is geen busquote:
Awesome moeder, awesome zoon?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan haar naar je moeder laten bellen? Geloof me, boeit haar niet zoveel, mijn moeder is awesome.
Kusquote:
Oh ja jij ook fijne kerssemus hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja jij ook fijne kerssemus hèThank you very musSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wat jank je?quote:
HEB JE MIJN KAART ALquote:
quote:
Niet zo'n bijzondere kaart van een bijzonder iemand is nog steeds bijzonderquote:Op donderdag 25 december 2014 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet dat m'n kaart zo bijzonder is
Die film moet ik nog zien omdat:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie foto's van mensen![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die film moet ik nog zien
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo'n bijzondere kaart van een bijzonder iemand is nog steeds bijzonder
Het einde is al in zicht?quote:Op donderdag 25 december 2014 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
You're not the one but the only one who can make me feel like thiiiiissss
Yup, vergeten aan je te vertellenquote:
Not sure if serious.. damn, fuck you autismquote:Op donderdag 25 december 2014 02:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup, vergeten aan je te vertellen
Feli met je chickquote:
Very seriousquote:Op donderdag 25 december 2014 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Not sure if serious.. damn, fuck you autism
Hihihihihiquote:
Whehe. Dave Grohl als de duivel is awesome.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die film moet ik nog zien omdat:
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Dave Grohl is awesome.
Bruhquote:
Hoi popjequote:Op donderdag 25 december 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hey schat
hoe is het met littlebrownie
Ik heb vandaag gedaan:quote:Op donderdag 25 december 2014 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi popje
Prima primawat ga jij vandaag doen op de geboortedag van Jezus?
Ik heb een kerstbrunch met ouders en grandparents. Daarna komt m'n nichtje denk ik nog langs. Niet al te bijzonder.quote:Op donderdag 25 december 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gedaan:
viesdik veel gegeten bij oma
2 ekrstfilms gekeken
naar de kerstmis geweest
Morgen ga ik van sochtends tot savonds bij de schoonfamilie zijn.
en jij
gezellig hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 02:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een kerstbrunch met ouders en grandparents. Daarna komt m'n nichtje denk ik nog langs. Niet al te bijzonder.
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gezellig hoor
wist niet dat jullie ook kerst deden als ALLOCHTOONPRIDE
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
Morgen weer Home Alone, weet niet of ik er zin in heb.. nu al zovaak gezien
Goed nummerquote:Op donderdag 25 december 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
I see no changes, wake up in the morning and I ask myself:
"Is life worth living? Should I blast myself?"
Dacht dat je een goede smaak hadquote:
Richhhhhhhhhhhhhhiequote:
Hiquote:
hoi dave, hoe gaat het jongen, ben je alleen?quote:
quote:
Ik heb verschillende soorten v akanties gehad, kamperen kan (heel) leuk zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
in een tent slapen dan ben je echt kaolo gek heb in US ook 1 weekend gedaan
never again
totdat je anaal vernederd wordt door de lokale stinkzwerverquote:Op donderdag 25 december 2014 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb verschillende soorten v akanties gehad, kamperen kan (heel) leuk zijn![]()
Lijkt me prachtig, tentje op zetten op een berg met een mooi uitzicht
is fatoe doe maar rustig vriend ik zou ook wel ontmaagd willen worden in een tentquote:Op donderdag 25 december 2014 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ja of tot je camper vol gas wordt gespoten tot je bewusteloos ligt en alles gejat wordt
Of tot je op je resort een overstroming krijgt
Of of of of als als als als
Waar?quote:Op donderdag 25 december 2014 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
in een tent slapen dan ben je echt kaolo gek heb in US ook 1 weekend gedaan
never again
In ieder geval heb je in chille casa op een fatsoenlijk bed geslapen met ruimte.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ja of tot je camper vol gas wordt gespoten tot je bewusteloos ligt en alles gejat wordt
Of tot je op je resort een overstroming krijgt
Of of of of als als als als
Kan een prima plek zijn, vind ik zelf.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
is fatoe doe maar rustig vriend ik zou ook wel ontmaagd willen worden in een tent
Dat is mooi dudequote:
Zeker. 6 weken US mooiste 6 weken in mn levenquote:
Want?quote:Op donderdag 25 december 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. 6 weken US mooiste 6 weken in mn leven
Al was dat ene weekend dat ik beloofd had in een tent te slapen wel een grove miscalculatie.
Ik heb zelden zoiets kut meegemaakt als in een tent op een luchtbed te slapen.quote:
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op donderdag 25 december 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. 6 weken US mooiste 6 weken in mn leven
Al was dat ene weekend dat ik beloofd had in een tent te slapen wel een grove miscalculatie.
valt toch wel mee, of ben je zo'n type die problemen krijgt als ie niet lekker slaapt?quote:Op donderdag 25 december 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoiets kut meegemaakt als in een tent op een luchtbed te slapen.
Als ik op vakantie ben wil ik het graag minstens zo goed hebben als thuis.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
valt toch wel mee, of ben je zo'n type die problemen krijgt als ie niet lekker slaapt?
Als ik niet lekker slaap krijgen andere meestal problemenquote:Op donderdag 25 december 2014 03:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
valt toch wel mee, of ben je zo'n type die problemen krijgt als ie niet lekker slaapt?
NY > Chicago > route 66 > LA/SFquote:Op donderdag 25 december 2014 03:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest?en hoezo vond je het vreselijk?
Ohja trouwens, roadtrip dit jaar gaat waarschijnlijk niet door, geen tussenstop in Polen
Jij gaat op vakantie om te relaxen vooral zeker?quote:Op donderdag 25 december 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben wil ik het graag minstens zo goed hebben als thuis.
begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben wil ik het graag minstens zo goed hebben als thuis.
Nee hoor. maar niet om aan zelfkastijding te doen op een kut luchtbed.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij gaat op vakantie om te relaxen vooral zeker?
Je had ook op de grond kunnen slapenquote:Op donderdag 25 december 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. maar niet om aan zelfkastijding te doen op een kut luchtbed.
Of op een bed.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je had ook op de grond kunnen slapen
Route 66, tof!quote:Op donderdag 25 december 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NY > Chicago > route 66 > LA/SF
topshow.
ik wil weer maar heb de komende 10 jaar niet genoeg geld.quote:
Ja had gewoon een bed in Yosemite moeten neerzettenquote:
lol.quote:Op donderdag 25 december 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Een tent doet me enigzins denken aan als kind met je broertje op een te kleine kamer slapen.
En dan nog zonder een fatsoenlijk bed.
Door trouwerij?quote:Op donderdag 25 december 2014 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil weer maar heb de komende 10 jaar niet genoeg geld.
rip
tja wat moet dat moetquote:Op donderdag 25 december 2014 03:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol.
met anderen in een kamer slapen
Ligt eraan wiequote:Op donderdag 25 december 2014 03:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol.
met anderen in een kamer slapen
Wat dan?quote:
met jou zou ik het niet erg vinden neequote:
je weet hoe het gaatquote:
welterusten man met leuke naamquote:
Ik heb liever iemand anders naast mequote:Op donderdag 25 december 2014 03:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
met jou zou ik het niet erg vinden nee
ik ga ook door het oog van de naald moeten kruipenquote:Op donderdag 25 december 2014 03:42 schreef Fok-it het volgende:
Half 3: ik ga op tijd naar bed (op tijd) morgen vroeg op
Kwart voor 3: laat ik ng filmpje kijken
Way to go
Meh, slechte..quote:Op donderdag 25 december 2014 03:42 schreef Blackings het volgende:
[..]
welterusten man met leuke naam
quote:Op donderdag 25 december 2014 03:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand anders naast me
Neequote:
Eyo fokitquote:
Half okéquote:
Hoe is het?quote:
Wel halen. Heb alleen alle vakken vorige blok niet gehaaldquote:Op donderdag 25 december 2014 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga je het halen of ga je ook falen
Goeeeeeddddquote:
beetje domquote:Op donderdag 25 december 2014 03:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel halen. Heb alleen alle vakken vorige blok niet gehaald
Mja, heb er best veel voor gedaan nog.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 03:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mja, heb er best veel voor gedaan nog.
Nou nouquote:
Je lijkt René welquote:
Had toch wel verwacht dat ik 1 of 2 niet zou halen misschien. Maar helaas faalde ik bij allesquote:
Ik heb inderdaad training tot motiveren gehad van Rene.quote:
Uhquote:Op donderdag 25 december 2014 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou
Hoezo zo enthousiast? Heb je boy?
Ja goed goed
Ik had je dus eigenlijk ook dik varken moeten noemen na je kerstmaalquote:Op donderdag 25 december 2014 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad training tot motiveren gehad van Rene.
Vertellquote:
jaquote:Op donderdag 25 december 2014 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had je dus eigenlijk ook dik varken moeten noemen na je kerstmaal
Als je een beetje terugleest, weet je denk ik genoegquote:
Watquote:Op donderdag 25 december 2014 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
had gekund
helaas zal dat averechts werken aangezien er een kg of 15 bij moet
je kent dr niet eens dus beetje rare opmerkingquote:Op donderdag 25 december 2014 03:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben weer een film met Shailene Woodley aan het kijken, ik wil haar als vriendin
Gewoon nu
Meteen
Sloerie weer zekerquote:Op donderdag 25 december 2014 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je kent dr niet eens dus beetje rare opmerking
quote:Op donderdag 25 december 2014 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
amerikanen staan nl niet bekend om hun intelligentie dus zou erg terughoudend zijn
Inso vindt elke Amerikaanse actrice een hoer.quote:
kijk die wenkbrauwenquote:Op donderdag 25 december 2014 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is class
tegenwoordig allemaal sloeries
o nee zo bedoelde ik het niet, ik vind het 1945 nazitijdperk haardracht het minst aantrekkelijke.quote:
Ja leuk als je in de tijd van Marie antoinette leeft jaquote:Op donderdag 25 december 2014 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is class
tegenwoordig allemaal sloeries
gewoon klassequote:Op donderdag 25 december 2014 03:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk als je in de tijd van Marie antoinette leeft ja
quote:Op donderdag 25 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon klasse
nu allemaal half naakt zonder zelfrespect
goed pijpmondjequote:Op donderdag 25 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ziet ze er wel anders uit
Ze lijkt op de moeder van m'n ex. Echt heel veel zelfsquote:Op donderdag 25 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ziet ze er wel anders uit
Jij ookquote:
Doe jij dan ook de groetjens aan je caafsquote:Op donderdag 25 december 2014 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Groetjes aan je hont
quote:
slijmertquote:Op donderdag 25 december 2014 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Groetjes aan je hont
quote:
Would do again?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
uur of 1 was het grotendeels uitgewerkt, enkel wat na-effecten.
Geen LP van Lil Wayne vragenquote:Op donderdag 25 december 2014 16:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Twee stenen, kraslot zonder prijs, geld en een LP van Pink Floyd.
Beter dan geen cadeausquote:Op donderdag 25 december 2014 16:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Een LP van Pink Floyd een matig cadeau vinden.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die was wel tof, maar de rest gewoonquote:Op donderdag 25 december 2014 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een LP van Pink Floyd een matig cadeau vinden.
Ach, mijn vader denkt helemaal niet na over cadeaus. Met m'n verjaardag vraagt hij een paar dagen van te voren wat ik wil, en als het goedkoop genoeg is moet ik het maar bestellen.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:33 schreef DrNick het volgende:
Mutti had wel wat originelers kunnen bedenken
Hier ligt ook nog wat onder de boom, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:33 schreef DrNick het volgende:
Jammer wel.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, mijn vader denkt helemaal niet na over cadeaus. Met m'n verjaardag vraagt hij een paar dagen van te voren wat ik wil, en als het goedkoop genoeg is moet ik het maar bestellen.
Spoiled bratquote:Op donderdag 25 december 2014 16:33 schreef DrNick het volgende:
Uhuh, wat persoonlijkere dingen. Zoals bijvoorbeeld, ehh, ik noem maar wat, een Pink Floyd LP of zo.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind geld altijd zo meh. Gewoon iets iets heeft meer waarde. Ook persoonlijker ofzo.
quote:Op donderdag 25 december 2014 17:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind geld altijd zo meh. Gewoon iets iets heeft meer waarde. Ook persoonlijker ofzo.
quote:
Twee stenenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, wat persoonlijkere dingen. Zoals bijvoorbeeld, ehh, ik noem maar wat, een Pink Floyd LP of zo.
You go girlquote:Op donderdag 25 december 2014 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik heb zojuist een kerstpakket aan een dakloze gegeven
Merry Christmasquote:
Ik had het meer over Mutti's presentjequote:Op donderdag 25 december 2014 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, wat persoonlijkere dingen. Zoals bijvoorbeeld, ehh, ik noem maar wat, een Pink Floyd LP of zo.
Van wie kwam de LP dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik had het meer over Mutti's presentje
Probably zusjequote:Op donderdag 25 december 2014 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wie kwam de LP dan?
Ik snap het niet meer help.
Thanksquote:
Zusjequote:Op donderdag 25 december 2014 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wie kwam de LP dan?
Ik snap het niet meer help.
Was ergens in Vlissingenquote:Op donderdag 25 december 2014 17:28 schreef DrNick het volgende:
LB, hoe vind je eigenlijk zwervers in Middelburg?
Ze worden allemaal getagd bij het asiel.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:28 schreef DrNick het volgende:
LB, hoe vind je eigenlijk zwervers in Middelburg?
Bij de AH wel?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah ok. Zie eigenlijk nooit daklozen hier.
Zou je niet verhuizen?quote:Op donderdag 25 december 2014 17:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
De krantenverkoper wel ja, maar verder niet.
ABO en ONZ zijn mijn thuisquote:Op donderdag 25 december 2014 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou je niet verhuizen?
UVT / [Abusers SC] #380 Woensdag pepdag
ABO is overrated.quote:
Helemaal kapot gaan alles.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja hoor , tis kerst en alles gaat kapot hier
ALLES KAN KAPOT!quote:
Piemel erin.quote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |