Nee man, lasagne is voor lepra.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat ik dit voor niets eet. Oh kut mijn arm.
* LompeHork 300 ton lasagne laat importerenquote:Op woensdag 24 december 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee man, lasagne is voor lepra.
Wat?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
Alles wat met liefde en goedheid te maken heeft.
Ja. Een vreemde ziekte. [/Doe Maar]quote:Op woensdag 24 december 2014 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
Liefde? Wat is dat? Een of andere ziekte of zo?
Mensen die niet Satanquote:
Niet elke avond voordat je je bed in kruipt een baby offeren aan Satan.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet Satan_________!
En een geitquote:Op woensdag 24 december 2014 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet elke avond voordat je je bed in kruipt een baby offeren aan Satan.
Niet jezelf anaal bevredigen in de naam van satan met de hoorn van een opgeofferde ram.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En een geitmensen die amateurs
Daarom een minifridge in je nachtkastje. Verse baby altijd.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet elke avond voordat je je bed in kruipt een baby offeren aan Satan.
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom een minifridge in je nachtkastje. Verse baby altijd.
Precies.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom een minifridge in je nachtkastje. Verse baby altijd.
En dan rest alleen nog de magnetische baby-opener op de deur te plakken.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]beste oplossing ooit! Mijn kadavers begonnen al te rieken namelijk!
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan rest alleen nog de magnetische baby-opener op de deur te plakken.
Met een beetje handigheid heb je geen opener meer nodig, en kan je het met van alles. De rand van een krat, deurknop, naaldhak.quote:
Anusrand.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een beetje handigheid heb je geen opener meer nodig, en kan je het met van alles. De rand van een krat, deurknop, naaldhak.
Of de ene baby openmaken met de andere. Of twist-off, maar dan moet je wel een beetje kracht in je arm hebben.quote:
Dat is een soort van dubbele schroevendraaier.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of de ene baby openmaken met de andere. Of twist-off, maar dan moet je wel een beetje kracht in je arm hebben.
Obvious.quote:
Give all of your rum and beer to me! We are here to drink your beer!quote:
Kusje terug van mijn moeder aan jouw moeder.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Give all of your rum and beer to me! We are here to drink your beer!
Courtesy of Hork en Zwab kusjes aan je moeder.
Ik kan haar naar je moeder laten bellen? Geloof me, boeit haar niet zoveel, mijn moeder is awesome.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kusje terug van mijn moeder aan jouw moeder.
Toffe moeder welquote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan haar naar je moeder laten bellen? Geloof me, boeit haar niet zoveel, mijn moeder is awesome.
Een trein is geen busquote:
Awesome moeder, awesome zoon?quote:Op donderdag 25 december 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan haar naar je moeder laten bellen? Geloof me, boeit haar niet zoveel, mijn moeder is awesome.
Kusquote:
Oh ja jij ook fijne kerssemus hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2014 02:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja jij ook fijne kerssemus hèThank you very musSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |