Die kijk ik na die tijd altijd terug...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:24 schreef Amnistia het volgende:
Ik heb alleen de klusjesmannen gemist op tv..
dat was t al sinds dag 1 helaasquote:Op woensdag 24 december 2014 18:25 schreef Zaktabak het volgende:
Galantis nu 'officieel' het anthem ja?
Moet je doen. Je gaat kapot!!quote:
EN NU JE MOND HOUDENquote:
De eerste 2 dagen leek het Albatroaz te worden hoor.quote:
Ik heb het maar 1x gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De eerste 2 dagen leek het Albatroaz te worden hoor.
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef Snowballed het volgende:
Ooh Gerrie.... Ik kwam een beetje...
al op de eerste dag lieten ze alle drie weten galantis te willenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef PG18 het volgende:
Geraldine is wel de laatste waarbij ik de telefoon zal ophangen
Daarom geen bn'ers in het callcenter. Giro 555 praktijken dit.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef Zaktabak het volgende:
"Dit is geen mainstreet" *ophangen*
Gooi jezelf weg
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oké.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef asco het volgende:
Vier van de buurt in de tafel waar de kast kan maar weet ik niet heel zeker.
Waarschijnlijk is dat een maaier maar daar weet ik het fijne ook niet van.
Kan niet vriezen kan dooien maar de bowlingbaan is niet pluis.
Over 2 maanden bel ik terug.
Ok.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef asco het volgende:
Heb er al 1 op internet gezien afgelopen week (de slager aflevering) en ik ging stuk...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet je doen. Je gaat kapot!!/fangirl
Welke letterlijk vertaalde songtekst is dit nou weer?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:27 schreef asco het volgende:
iddquote:Op woensdag 24 december 2014 18:28 schreef marcodej het volgende:
270000,- is toch helemaal niet veel?
Bløf.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Welke letterlijk vertaalde songtekst is dit nou weer?
Die met de dansles voor peuters is ook hilarischquote:Op woensdag 24 december 2014 18:29 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Heb er al 1 op internet gezien afgelopen week (de slager aflevering) en ik ging stuk...
Nee joh, een habbekrats. Zou jij er uberhaupt je bed voor uit komen?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:28 schreef marcodej het volgende:
die vond ik de leukstequote:Op woensdag 24 december 2014 18:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die met de dansles voor peuters is ook hilarischdie kinderen hebben alleen wel een trauma nu denk ik
quote:
Ik ga nu kijken!quote:Op woensdag 24 december 2014 18:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die met de dansles voor peuters is ook hilarischdie kinderen hebben alleen wel een trauma nu denk ik
De allerbeste vind ik die bij het Office Depot, van een paar jaar terug. Daar moet ik nog steeds zo om lachenquote:
Dat zijn maar maximaal 27000 aanvragen geweest. Dat is gewoon weinig.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, een habbekrats. Zou jij er uberhaupt je bed voor uit komen?
18.000 sessies met een psycholoog.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:28 schreef marcodej het volgende:
Je hebt meer aan een trui dan aan een liedje wat voor je afgespeeld wordt.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:31 schreef Jovatov het volgende:
Het is wel frappant dat er aan merchandise voor de actie meer is opgehaald dan voor het plaatjesaanvragen.
van dit jaar bedoelde ikquote:Op woensdag 24 december 2014 18:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De allerbeste vind ik die bij het Office Depot, van een paar jaar terug. Daar moet ik nog steeds zo om lachen![]()
Die van de voetbal was jammer, daar was niet zoveel aan...
Maar dan "krijg" je een trui, muts of andere meuk, die je mee naar huis kan nemenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:31 schreef Jovatov het volgende:
Het is wel frappant dat er aan merchandise voor de actie meer is opgehaald dan voor het plaatjesaanvragen.
Op 8 miljoen is het nogal weinig.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, een habbekrats. Zou jij er uberhaupt je bed voor uit komen?
euro niet verzoekenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zijn maar maximaal 27000 aanvragen geweest. Dat is gewoon weinig.
Dan die met die peutersquote:
Ik ben ook verbaasd dat het niet eens miljoen oplevert.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:32 schreef Zaktabak het volgende:
Maar even serieus? Hoe kan er bij een actie genaamd 'Serious Request' nou nog niet eens een halve ton aan request zijn aangevraagd?
De meeste mensen/bedrijven willen met een cheque op tv.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:32 schreef Zaktabak het volgende:
Maar even serieus? Hoe kan er bij een actie genaamd 'Serious Request' nou nog niet eens een halve ton aan request zijn aangevraagd?
preciesquote:Op woensdag 24 december 2014 18:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan die met die peuters"volgende keer op tijd he!! "
Die mensen met die cheques en geld aan de deur vragen toch ook een liedje aan? Alleen bellen die niet met het callcenter.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:32 schreef Zaktabak het volgende:
maar t ging dus om t callcenterquote:Op woensdag 24 december 2014 18:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die mensen met die cheques en geld aan de deur vragen toch ook een liedje aan? Alleen bellen die niet met het callcenter.
maximaal 27000 omdat je hele euro's moet geven. Dus als je überhaupt maar 1 euro per verzoek doet, zouden dat maximaal 27000 verzoeken zijn. En dat zou wel heel frappant zijn.quote:
mag niet van de VVDquote:Op woensdag 24 december 2014 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Bert Koenders is inmiddels weer Minister, komt hij weer de verdubbelaar inzetten?
uh okequote:Op woensdag 24 december 2014 18:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat was 40 minuten geleden al bekend
ah zoquote:Op woensdag 24 december 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
maximaal 27000 omdat je hele euro's moet geven. Dus als je überhaupt maar 1 euro per verzoek doet, zouden dat maximaal 27000 verzoeken zijn. En dat zou wel heel frappant zijn.
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar we maken er geen wedstrijd van.
Klopt. Maar er wordt gesproken over dat het vreemd is dat een actie die Request heet, met plaatjes aanvragen niet veel ophaalt. Maar dat doet t natuurlijk wel.quote:
Als je dacht Gerard al veel in herhaling viel Coen al helemaal. Elke keer weer dat 'zijn jullie nog een beetje wakker' en 'hebben jullie om te springen'. Het is geen drive-in show.quote:
Zoals Timur ook Ràmon nodig had. Maar Timur en Ràmon in het huis zal wel nooit gebeuren denk ikquote:Op woensdag 24 december 2014 18:35 schreef heloef het volgende:
Plus het is weer meteen duidelijk dat hij Sander nodig heeft.
Ok ik hebt niet helemaal gevolgd, maar dit is duidelijk ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dacht Gerard al veel in herhaling viel Coen al helemaal. Elke keer weer dat 'zijn jullie nog een beetje wakker' en 'hebben jullie om te springen'. Het is geen drive-in show.
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja maar Coen is normaal ook gewoon maar trekkerchauffeur he..?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dacht Gerard al veel in herhaling viel Coen al helemaal. Elke keer weer dat 'zijn jullie nog een beetje wakker' en 'hebben jullie om te springen'. Het is geen drive-in show.
Jaaaaquote:Op woensdag 24 december 2014 18:37 schreef Amnistia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en nu een gabber... en kauwen he
![]()
![]()
Oh wacht natuurlijk. Vraageenplaataan.nl wordt helemaal niet meegeteldquote:Op woensdag 24 december 2014 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt. Maar er wordt gesproken over dat het vreemd is dat een actie die Request heet, met plaatjes aanvragen niet veel ophaalt. Maar dat doet t natuurlijk wel.
Je mist nog 'applausjuh voor jezeluhf! en 'waar is dat feestjuh?!'..quote:Op woensdag 24 december 2014 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dacht Gerard al veel in herhaling viel Coen al helemaal. Elke keer weer dat 'zijn jullie nog een beetje wakker' en 'hebben jullie zin om te springen'. Het is geen drive-in show.
Gary Fomdeck blijft daar ook maar voorbijkomen he..quote:Op woensdag 24 december 2014 18:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh wacht natuurlijk. Vraageenplaataan.nl wordt helemaal niet meegeteld
Komt ie.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Bert Koenders is inmiddels weer Minister, komt hij weer de verdubbelaar inzetten?
Coen is echt een aardige man. Dat zie ik meteen. Maar met alleen een aardige jongen en verder weinig humor of originaliteit ben ik na een dag of twee al snel klaar met hem.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar Coen is normaal ook gewoon maar trekkerchauffeur he..?
En Wilbert is zn voorman...
Met een mooie hartverwarmende speech... Timmerfransquote:Op woensdag 24 december 2014 18:40 schreef Evertjan het volgende:
dit had natuurlijk Frans Timmerfans moeten wezen
Beter dan die 1,1 miljard voor Brusselquote:Op woensdag 24 december 2014 18:40 schreef Qunix het volgende:
Namens de belasting betaler willen wij 1 miljoen doneren.
Ondertussen nog even inside info over MH17 te vertellenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Met een mooie hartverwarmende speech... Timmerfrans
Klopt.. maar das met Sander ook.. die doet niets in zn eentje...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Coen is echt een aardige man. Dat zie ik meteen. Maar met alleen een aardige jongen en verder weinig humor of originaliteit ben ik na een dag of twee al snel klaar met hem.
Misschien ligt het aan mijn geavanceerde leeftijd van 33 maar ik vind Coen juist een hele prettige DJ, ook alleen en ook voor het Glazen Huis. De balans is dit jaar precies goed voor mij.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Coen is echt een aardige man. Dat zie ik meteen. Maar met alleen een aardige jongen en verder weinig humor of originaliteit ben ik na een dag of twee al snel klaar met hem.
Vond je die grap dan niet leuk!?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Beter dan die 1,1 miljard voor BrusselEXTRA
![]()
Mooie speech vol leugens en vals sentiment inderdaad ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Met een mooie hartverwarmende speech... Timmerfrans
En op FOK!.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:42 schreef Zaktabak het volgende:
Als de politiek zich er mee gaat bemoeien gaat het tokkie volk op Facebook nog eens een aanknooppuntje krijgen
Oh dan moet er voor mij in 3 jaar nog heel wat veranderen...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mijn geavanceerde leeftijd van 33 maar ik vind Coen juist een hele prettige DJ, ook alleen en ook voor het Glazen Huis. De balans is dit jaar precies goed voor mij.
1 miljoen is niks op de rijksbegroting voor dit soort doelenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:40 schreef Qunix het volgende:
Namens de belasting betaler willen wij 1 miljoen doneren.
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh dan moet er voor mij in 3 1 jaar nog heel wat veranderen...
Zeer verstandig.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt.. maar das met Sander ook.. die doet niets in zn eentje...
Kan snel gaan hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 18:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh dan moet er voor mij in 3 jaar nog heel wat veranderen...
Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mijn geavanceerde leeftijd van 33 maar ik vind Coen juist een hele prettige DJ, ook alleen en ook voor het Glazen Huis. De balans is dit jaar precies goed voor mij.
Er wordt al genoeg geld stukgeslagen aan die nutteloze ontwikkelingshulp, elke euro minder uitgegeven aan die onzin is winst.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:44 schreef Kyran het volgende:
Mensen die zeiken als de regering geld doneert .... Denk je nou echt dat dat extra geld is? Er gaat iedere jaar al MILJOENEN naar ontwikkelingshulp. Als er dus een miljoentje naar SR zou gaan is dat gewoon inbegrepen en niet EXTRA.
Nope...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan snel gaan hoorOver een paar jaar zitten jij en ik heerlijk rustig Radio 2 te luisteren.
Eigenlijk het publiek dat naar hun heeft geluisterdquote:
net zo kansloos als 2000 euro van een voetbalclub ( psv?) bij een andere editiequote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Kyran het volgende:
450 euro
Kom dan niet langs ... kansloos.
oke doeiquote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Dit was de laatste Serious Request voor mij
Lig je op sterven?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Zou tof zijn als ze deze smilie op een spandoen doenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Stickertje het volgende:
je had nu de fok1kers op dat plein kunnen herkennen omdat ze 'echt fantastisch' riepen
Ok het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Weet je wat voor fratsen die lui uithalen met hun status..?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
En nu is iedereen opeens niet meer blij met 450 euro.?
Ekdom zei ook 'fantastisch'quote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Stickertje het volgende:
je had nu de fok1kers op dat plein kunnen herkennen omdat ze 'echt fantastisch' riepen
Dat is prima. Ik zeg ook niet dat wij er meer in moeten stoppen. Ik zeg alleen dat als er geld vanuit de regering naar SR gaat dat dan echt wel uit het potje ontwikkelingshulp komt. Dat geld zou al uitgegeven worden aan ontwikkelingshulp en is dus niet extra.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er wordt al genoeg geld stukgeslagen aan die nutteloze ontwikkelingshulp, elke euro minder uitgegeven aan die onzin is winst.
Ik zou wel met jou en johannes in een glazen huisje willen zitten.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er wordt al genoeg geld stukgeslagen aan die nutteloze ontwikkelingshulp, elke euro minder uitgegeven aan die onzin is winst.
Het was gezellig! De groetenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Mag je gewoon zelf organiseren met wat medefokkers.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga alleen nog kijken als ze het goede doel schrappen en er gewoon een kerstfeest van maken
Hele dag VI-imitaties doen, je komt niet meer bij man.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou wel met jou en johannes in een glazen huisje willen zitten.
Oh word het warmer?quote:
Diarree was vorig jaarquote:Op woensdag 24 december 2014 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag je gewoon zelf organiseren met wat medefokkers.
"FOK! This Shit 2015".
Ja, had ik begrepenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Weet je wat voor fratsen die lui uithalen met hun status..?
Dat zou dan een kloon zijn van z'n echte accountquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zou dan een kloon zijn van z'n echte account
Die staat er al twee uur ofzo...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:48 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de Pausmobiel staat er al. Heeft Wilbert weer mooi gemicromanaget.
Is alleen het callcenter. Aanvraag via internet via het giro niet eens meegeteld. Wat vast en zeker veel groter zal zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
Nog geen 3 ton met requests
Serious Auction, with a few requests vanaf 2015.
Jeuy wat minder zuur!quote:Op woensdag 24 december 2014 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben die naam even vergeten, volgens mij gewoon 'Ekdom'quote:
ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben die naam even vergeten, volgens mij gewoon 'Ekdom'
Oh. Ik dacht dat Timur zei dat internets er wel bij zat.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is alleen het callcenter. Aanvraag via internet via het giro niet eens meegeteld. Wat vast en zeker veel groter zal zijn.
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:50 schreef Strani het volgende:
Bontkraagjes? Logisch, er vertrekt over een paar uur een waardetransport vanaf het Glazen Huis.
Blijft mooiquote:Op woensdag 24 december 2014 18:50 schreef Snowballed het volgende:
Cameramensen die te lang bij een meisje blijven hangen die niet weet wat ze ermee moet...
haha kansloze vooroordelen.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:50 schreef Strani het volgende:
Bontkraagjes? Logisch, er vertrekt over een paar uur een waardetransport vanaf het Glazen Huis.
Ik mag toch hopen van niet. Want dan zijn er niet meer dan 27000 requests aangevraagd in totaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Timur zei dat internets er wel bij zat.
Verkeerd begrepen dan
Fixedquote:Op woensdag 24 december 2014 18:50 schreef Kyran het volgende:
Wat doen al die zuurpruimen hier. Ga dan iets leuks doen met je dag. avond
Onbevooroordeeld.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zouden we zijn zonder vooroordelen?
Dat vraag ik me al zes dagen af.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:50 schreef Kyran het volgende:
Wat doen al die zuurpruimen hier. Ga dan iets leuks doen met je dag.
Verdomme manquote:
Je kan ook dit jaar er al mee stoppen hèquote:
Jaquote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef Blester het volgende:
Net even die Klusjesmannen gekeken, die van de slager en tandarts waren weer machtig mooi![]()
![]()
Echt he, wordt door idioten alleen maar aangegrepen om er weer eens 'eigen volk eerst' uit te gooien.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:44 schreef Kyran het volgende:
Mensen die zeiken als de regering geld doneert .... Denk je nou echt dat dat extra geld is? Er gaat iedere jaar al MILJOENEN naar ontwikkelingshulp. Als er dus een miljoentje naar SR zou gaan is dat gewoon inbegrepen en niet EXTRA.
Nee daarvoor moet eerst mijn piemel bij jou naar binnen.. eerder mis ik je niet...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, iedereen gaat me super missen.
Nee, dat ze het huis uitkomen vind ik altijd een mooi moment!quote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je kan ook dit jaar er al mee stoppen hè
tevens eens
Dit, want zolang er nog voedselbanken in Nederland zijn blablablaquote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he, wordt door idioten alleen maar aangegrepen om er weer eens 'eigen volk eerst' uit te gooien.
Die met die dansschool was ook geweldig. Die blik van die kinderen, pricelessquote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja![]()
"Even kijken of hij een gaatje heeft"![]()
Gelukkig niet! Zou wel erg uitgekauwd zijn....quote:Op woensdag 24 december 2014 18:51 schreef Cassius het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar is er dit jaar geen Living Doll-uitvoering geweest?
Vast niet, waar moet het brandstof van z'n prive vliegtuig anders van betaald worden om hier bij te kunnen zijn?quote:
dat laatste. zo pijnlijkquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:54 schreef Stickertje het volgende:
publiek is net zo enthousiast over afrojack als de meisjes uit de SR actie over hun verkrachter
Ik denk dat ze daar zo kachel waren dat ze helemaal geen reet meer interesseerde, mooi man.quote:
Ja, vooroordelen zijn wel de gangmakers van het leven ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me vrij saai. Zeker als het slechts satirisch bedoeld is.
Die moet ik nog zien.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Die met die dansschool was ook geweldig. Die blik van die kinderen, priceless
Niet van het leven. Wel van een feestje.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooroordelen zijn wel de gangmakers van het leven ja.
Waar is het feestje?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet van het leven. Wel van een feestje.
Bij Jim Vorwaldquote:
Sowieso problemen die wij hier in NL hebben vergelijken met problemen in Midden- en Zuid-Amerika of Afrika .....quote:Op woensdag 24 december 2014 18:53 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dit, want zolang er nog voedselbanken in Nederland zijn blablabla
Dit zijn een van de beste filmpjes ooitquote:
Met die pukkel boven d'r oog?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
Annemieke in haar skinny jeans
MILF
Jammer welquote:Op woensdag 24 december 2014 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen hier, maar het is in Haarlem
Heeft Annemieke geworpen, ja?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
Annemieke in haar skinny jeans
MILF
Ah ik zie het al, bij Timur dus.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
feestje is waar afrojack niet draait
Ik heb ze niet horen demonstreren op Prinsjesdag.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:53 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dit, want zolang er nog voedselbanken in Nederland zijn blablabla
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Mijn handjes gaan uit mijn broek als die Oost Duitse kogelstootster in beeld komt. Hoe heet ze ook alweer?
Nooit van gehoord, is dat gek?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/jim-vorwald/30-07-2013/POMS_NTR_376462
Tsja als ze de handjes zien, kunnen ze niet aan meisjes zittenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:57 schreef Zaktabak het volgende:
Ze hebben dit jaar wel iets met handjes..
Met je handjes af van de meisjes, maar toch willen steeds alle handjes zien.
Neuh... hij draaide snachts en is alweer weg..quote:Op woensdag 24 december 2014 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat gek?
Als ze nou gewoon Gary Fomdeck als achtergrondmuziek hadden gedaan, was 't meteen een heel ander filmpje.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Mijn handjes gaan uit mijn broek als die Oost Duitse kogelstootster in beeld komt. Hoe heet ze ook alweer?
Oh.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neuh... hij draaide snachts en is alweer weg..
maar riep de hele tijd: waar is dat feestje.. hier is dat feestje...
Nope.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:01 schreef Blester het volgende:
Dit mens is ook niet van de televisie af te slaan, of wel?
Gewoon om keihard te trollenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Callcenter heeft een nieuw nummer. Net zoals vorig jaar. Waarom was dat ook al weer?
Wat slecht ook.quote:IBAN giro 661
Wilt u geld doneren aan dit goede doel op giro 661? Gebruik dan IBAN NL56INGB0000000661, ten name van het Nederlandse Rode Kruis Den Haag.
Omdat dit het moment is dat ze waarschijnlijk 20x zoveel bellers hebben als normaliter tijdens deze week.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Callcenter heeft een nieuw nummer. Net zoals vorig jaar. Waarom was dat ook al weer?
Ah is het weer zover.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Laten we toch hopen van niet, vreselijk gênant is dat altijd.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:06 schreef Cee het volgende:
De grote vraag luidt: is Living Doll al geweest?
Neuh, afsluitertje denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:06 schreef Cee het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:06 schreef Cee het volgende:
DJ Chuckie was al geweestquote:Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
was afrojack echt de beste dj die ze konden krijgen?
Sandstorm is te duurquote:Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
Hardwell en Armin zouden wel niet kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
En het komt dit jaar ook niet want als ik me niet vergis is het de hele week nog niet genoemd in het Huis zelf.quote:
nee dj coen zit nog vastquote:Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
Niks mis mee. Ik weet dat de meeste mensen er klaar mee zijn maar zo lang Gerard het nog wil doen (al betwijfel ik dat) vind ik het hartstikke mooiquote:
Tiësto heeft zich als 3fm DJ ook weer maximaal ingezet voor deze actie.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Hardwell en Armin zouden wel niet kunnen.
Denk dat hij er idd wel klaar mee is, en onder andere daarom met z'n kersthit als vervanger is gekomen.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik weet dat de meeste mensen er klaar mee zijn maar zo lang Gerard het nog wil doen (al betwijfel ik dat) vind ik het hartstikke mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |