Ragnaros, altijd een goede kaart imo maar ja, of het past in een rush deck...quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb ondertussen trouwens genoeg dust om een legendary te craften, maar ik weet niet welke
In mijn bezit: Sneed's, Sylvanas, Onyxia, Pagle
Speel voornamelijk rush mech, dus zit te denken aan een Antonidas als sterke finisher met alle spare parts. Probleem is wel dat het niet helemaal in mijn deck past, maar aan de andere kant weer wel
Iemand een idee wat echt een musthave is? En nee, geen Boom, kut kaart![]()
Kan natuurlijk ook iemand zijn dit nieuwe decks aan het uitproberen is of simpelweg een hele slechte beginhand. Dan leg je het zelfs tegen level 3 rogues wel eens afquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan het me nauwelijks voorstellen.
Zit je daar met je compleet epic mechazoid deckje tegen tazdinga
Karn, goeie. Ga er eens naar kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ragnaros, altijd een goede kaart imo maar ja, of het past in een rush deck...
Karn kan ook trouwens. De 4/5 met deathrattle.
Mimirons Head, fucking BEAASST in mechquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb ondertussen trouwens genoeg dust om een legendary te craften, maar ik weet niet welke
In mijn bezit: Sneed's, Sylvanas, Onyxia, Pagle
Speel voornamelijk rush mech, dus zit te denken aan een Antonidas als sterke finisher met alle spare parts. Probleem is wel dat het niet helemaal in mijn deck past, maar aan de andere kant weer wel
Iemand een idee wat echt een musthave is? En nee, geen Boom, kut kaart![]()
Er zijn teveel BGH in de meta tegenwoordig om er nog erg veel value uit te halen IMO. Twee van die 1-1tjes vind ik dan te magertjes. Mimiron ook interessant ja, zeker bij een erg sterke openingquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mimirons Head, fucking BEAASST in mech
waarom geen dr boom
Ook interessant! Zoveel goede kaarten, zo weinig dustquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:33 schreef muhahaha het volgende:
Black Night is ook een goede kaart, die kan taunters voor je slopen en geeft een goede body
Waarom is dat zo goed? Ik ben die combo nog niet tegen gekomen ...quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom geen dr boom
Mimirons Head is veel te incidenteel. The Black Knight is dan idd veel beter. Nu er nog meer wapens zijn, vind ik Harrison Jones ook te overwegen. Hij heeft mij behoorlijk veel potjes doen winnen. Ook leuk in combinatie met blingtron.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom geen dr boom
Ze moeten dit kaartspel ook gaan drukken, face to face spelenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Gisteren 9-3 gegaan met arena, 250 goud terug.Krijg weer zin om te spelen.
Gewoon printen toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze moeten dit kaartspel ook gaan drukken, face to face spelen
Zonder tablet
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is dat zo goed? Ik ben die combo nog niet tegen gekomen ...
Mja, het incidentele valt opzich wel mee. Met kaarten zoals clockwork gnome/harvest golem kun je hem relatief makkelijk opzetten, en op het moment dat het lukt heb je eigenlijk al gewonnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mimirons Head is veel te incidenteel. The Black Knight is dan idd veel beter. Nu er nog meer wapens zijn, vind ik Harrison Jones ook te overwegen. Hij heeft mij behoorlijk veel potjes doen winnen. Ook leuk in combinatie met blingtron.
Dr. Boom is geweldig, goede stats, ruilt altijd wel voor iets.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Er zijn teveel BGH in de meta tegenwoordig om er nog erg veel value uit te halen IMO. Twee van die 1-1tjes vind ik dan te magertjes. Mimiron ook interessant ja, zeker bij een erg sterke opening
Mjah, stats vind ik dus niet, aangezien hij altijd dood gaat door een BGH. Die random 1-4 damage vind ik awesome (en het feit dat er mana verspild moet worden boom zelf te slopen), maar het kost mij meer om hem te summonen dan mijn tegenstand hem te verwijderen. Verre van ideaal IMOquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dr. Boom is geweldig, goede stats, ruilt altijd wel voor iets.
7/7 ruilt met bijna alles. Ook al zou hij een BGH gebruiken dan is worst case scenario dat je je twee boombots gebruikt om te ruilen met de BGH en doe je je tegenstander twee schade.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mjah, stats vind ik dus niet, aangezien hij altijd dood gaat door een BGH. Die random 1-4 damage vind ik awesome (en het feit dat er mana verspild moet worden boom zelf te slopen), maar het kost mij meer om hem te summonen dan mijn tegenstand hem te verwijderen. Verre van ideaal IMO
Op fotopapierquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon printen toch.Lekker cheap.
Alleen ramp druids hebben BGH tegenwoordig in hun deck zitten. Zo heel vaak word die niet gerunt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mjah, stats vind ik dus niet, aangezien hij altijd dood gaat door een BGH. Die random 1-4 damage vind ik awesome (en het feit dat er mana verspild moet worden boom zelf te slopen), maar het kost mij meer om hem te summonen dan mijn tegenstand hem te verwijderen. Verre van ideaal IMO
Kom ze anders nog erg vaak tegen, zeker niet alleen bij ramp druid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Alleen ramp druids hebben BGH tegenwoordig in hun deck zitten. Zo heel vaak word die niet gerunt.
such luckyquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef Omentuva het volgende:
Okay, I don't mind dat ik opeens absurd geluk heb met legendaries... Een betere verdeling mag wel...
Vorige week al Doctor Boom en Bolvar (waarover eerder gepost, ik had Boom ook al gecraft), ondertussen ook Blingtron - en als één van de rewards van een 8 win arena: Doctor Boom #3. Nu tied met Deathwing voor Legendary die ik het vaakste heb gekregen.
Ik kom nog redelijk wat BGHs tegen tbh, Handlock heeft er vaak wel eentje, Control Warrior ook.
Er was een TCG versie van dit spel voor hearthstone. Die hebben ze juist gestopt om met HS verder te gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze moeten dit kaartspel ook gaan drukken, face to face spelen
Zonder tablet
Hm dat was het Warcraft spel toch? Ik weet wel dat veel art daarvandaan komt iig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er was een TCG versie van dit spel voor hearthstone. Die hebben ze juist gestopt om met HS verder te gaan.Hier nog hoop kaarten van liggen die ik bij WoW kreeg. Zitten wel wat andere mechanics in dan in HS.
Dat was geen TCG versie van hearthstone, dat was gewoon een compleet ander spel. WoW tcg was bij lang niet zo succesvol als HS overigens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er was een TCG versie van dit spel voor hearthstone. Die hebben ze juist gestopt om met HS verder te gaan.Hier nog hoop kaarten van liggen die ik bij WoW kreeg. Zitten wel wat andere mechanics in dan in HS.
Dat was het wel. Hearthstone is behoorlijk anders maar ze hebben bijna de gehele basis overgenomen inclusief veel van de artwork. De diepgang van de TCG heeft heartstone niet want het is wel duidelijk voor een breder publiek bedoelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat was geen TCG versie van hearthstone, dat was gewoon een compleet ander spel. WoW tcg was bij lang niet zo succesvol als HS overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |