Op IMDB oaquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:13 schreef karr-1 het volgende:
Mee eens, het einde van seizoen 1 was echt ruk. Ik heb seizoen 2 nog liggen, maar ben bang om er aan te beginnen.
quote:Exactly. Not only will you hate every single character on this show, but you will hate every single nonsensical "story" line, every false emotion and hyper-melodramatic lovey-dovey retardedness, and every leap in logic and incoherent inconsistency. (If you do watch, keep reminding yourself: "This all happened in week one??" and season two: "This all happened in two weeks?!?" Also, characters don't seem to care when their siblings are killed. They just go on hanging out with the murderer as if nothing happened.)
You will also hate that there are "writers" out there getting paid to spew this swill. And finally you will hate yourself (as I did) for bothering to stick it out past the already atrocious season 1. The only way I got myself to feel good about the wasted time is watching it for the comedic train wreck that it is and making fun of it from start to finish.
quote:It's remarkable. Remarkably bad. I didn't think it was possible but the 2nd season is notably worse than the first one. At least when you pass a trainwreck you can't help looking, I'm 3 episodes in to season 2 and strongly considering just dropping it.
Maybe it's partially because I read the novel first and feel that it would've made a fine extended mini-series as written. Also remarkable, SK is not only approving of it but (apparently) actively involved. I think they just mail him a synopsis and he signs off on it thinking "Hey, they're script writers and I'm not. What could go wrong?"
quote:People told me: "go watch under the dome, you'll like it!" so I did...
I just watched the season 2 finale and I seriously don't get how anyone can watch this and like it. All it did was annoy me with every choice that the characters made and it bored me with every conversation they had. The acting was bad and so was the writing. I'm not saying I can do better (although I probably could if it were my job and had the time for it) but it just sucked.
So I asked myself; who would I not want to die? ... Not a single character. They could all die and I wouldn't mind. The whole dome could crash down on all of them and I'd consider it a fitting ending to this show.
I don't want to sound like a negative douche (I am though), but please... Please tell me what makes this show good.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist dat Stephen King er iets over geschreven had:
http://stephenking.com/promo/utd_on_tv/letter.html
Heel veel lovende reacties over gehoord. Op basis daarvan de DVD's aangeschaft, maar heb tot nu toe alleen de eerste aflevering (of eerste 2, weet het niet meer) gezien en die kon(den) mij helemaal niet bekoren... wellicht geef ik het ooit nog wel eens kans.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand de serie Luther al gezien op Netflix? Wat zijn jullie ervaringen? Hoor in mijn omgeving wisselende reacties.
Topserie!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand de serie Luther al gezien op Netflix? Wat zijn jullie ervaringen? Hoor in mijn omgeving wisselende reacties.
Ok, thanx voor reactiequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heel veel lovende reacties over gehoord. Op basis daarvan de DVD's aangeschaft, maar heb tot nu toe alleen de eerste aflevering (of eerste 2, weet het niet meer) gezien en die kon(den) mij helemaal niet bekoren... wellicht geef ik het ooit nog wel eens kans.
Ja, we worden wel steeds meer verwend met topseries als Breaking Bad, House of Cards en Fargo (heb je die al gezien?). The Killing USA is ook aan te raden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben Breaking Bad niveau gewend, dan nog steeds aan te raden ?Thanx voor reactie
Breaking Bad vind ik de beste serie ooit gemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef SunChaser het volgende:
Luther vond ik dan weer geen reet aan. Maar ik vond BB ook niks
Ga ik doen, thanx voor je uitgebreide antwoordquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, we worden wel steeds meer verwend met topseries als Breaking Bad, House of Cards en Fargo (heb je die al gezien?). The Killing USA is ook aan te raden.
Luther vond ik toch ook dan nog heel goed. Er gebeuren wel een aantal dingen waar je even verbijsterd van achter blijft.
Overigens inderdaad wel even door de eerste twee afleveringen doorbijten. Daarna wordt het pas echt spannend!
Ik vond die meid vreselijk irritant (en dat ligt op zich niet aan de actrice, want in een andere rol vond ik haar wel leuk)...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, we worden wel steeds meer verwend met topseries als Breaking Bad, House of Cards en Fargo (heb je die al gezien?). The Killing USA is ook aan te raden.
Luther vond ik toch ook dan nog heel goed. Er gebeuren wel een aantal dingen waar je even verbijsterd van achter blijft.
een van de beste series ooit jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Snap ik, had ik ook. Maar later wordt dat wel leuker wordt ze meer een soort JamesBondactige gimmick.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond die meid vreselijk irritant (en dat ligt op zich niet aan de actrice, want in een andere rol vond ik haar wel leuk)...
Staat iig in mijn top 3. Als je BB goed vond, dan is Fargo zeker ook een aanraderquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Breaking Bad vind ik de beste serie ooit gemaakt
die nu in the affair speelt (wat ze fantastisch doet)?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond die meid vreselijk irritant (en dat ligt op zich niet aan de actrice, want in een andere rol vond ik haar wel leuk)...
Ja, dat is die actrice iddquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:27 schreef Re het volgende:
[..]
die nu in the affair speelt (wat ze fantastisch doet)?
Nou ja, wat ik al schreef... ik geef die serie wellicht (ooit) nog wel eens een kans.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Snap ik, had ik ook. Maar later wordt dat wel leuker wordt ze meer een soort JamesBondactige gimmick.
Topserie, zeker kijken!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Inderdaad op voorhand dacht ik witte huis geneuzel en politiek dat is vast een saaie stoffige serie maar niks is minder waar. Al lijkt die vrouw Claire wel een beetje op Skylar uit breakingbad dat is wel een minpuntje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, de hele opzet van die serie (politiek en intriges) is ook echt mijn ding niet, maar wat hèb ik genoten
Vind je? Qua uiterlijk of innerlijk? Ik zie het geen van beiden eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad op voorhand dacht ik witte huis geneuzel en politiek dat is vast een saaie stoffige serie maar niks is minder waar. Al lijkt die vrouw Claire wel een beetje op Skylar uit breakingbad dat is wel een minpuntje.
Dan moet je zeker eens Romanzo Criminale kijken (2 seizoenen) en de serie van Gomorra. Keihard en keigoed. Al staan deze niet op Netflix...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef redboyke het volgende:
vrijdag beginnen aan season 3 van homeland. echt goeie serie
mafia en drugs staan bij mij op 1 maar af en toe wat terrorisme kan geen kwaad
van op netflix staan er niet zoveel films op maar Jason Statham vind ik wel goeie acteur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef KingRadler het volgende:
Wat is jullie favoriete acteur/actrice op Netflix?
Joel Kinnaman, die Holder speelt in The Killing USA.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef KingRadler het volgende:
Edward Nortonquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef KingRadler het volgende:
Nou, dit. Vooral omdat Netflix zijn series/films overal vandaan haalt, dus het concept "Netflix-acteur/actrice" begrijp ik niet zo...quote:
Bron ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:00 schreef KingRadler het volgende:
Deze Disney Films kunnen we in 2016/17 op Netflix verwachten.
Strange Magic. McFarland, USA
Cinderella
Monkey Kingdom
Avengers: Age of Ultron
Tomorrowland
Inside Out
Ant-Man
The Jungle Book
The Good Dinosaur
Star Wars: The Force Awakens
Dit zijn alle films die Disney volgend jaar uit brengt. Omdat Netflix een afspraak heeft met Disney is de kans groot dat dit op Netflix komt.quote:
Ja, ik was ook positief verrast. Vooral dat ze niet eindeloos mysteries opbouwen, maar ze ook lekker snel weer oplossen. En niet te bang zijn om duister te worden. Soort battlestar Galactica light.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
The 100 (US Netflix) is best tof. Houdt me op dit moment van Marco Polo af
Jan Smit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef KingRadler het volgende:
Toch maar even doorgezet en seizoen 1 afgekeken. Maar echtquote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt daarna eigenlijk steeds minder, met een ontzettend kutslot.
Nieuwe 60" tv gekocht?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:26 schreef Drankster het volgende:
Binnenkort Breaking Bad bewonderen in 4k!
ja! Tenminste, seizoen 1 en 2 erg van genoten. S3 ging ook nog wel maar vanaf dat moment wordt er met de vast cast geschuift en vanaf begin S4 had ik er genoeg van. Maar die eerste seizoenen vond ik erg goedquote:
6 seizoenen. 1e helft seizoen 7 komt in januari waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:51 schreef Isabeau het volgende:
Is er maar 1 seizoen van Mad Men op Netflix? Wordt de rest ook verwacht?
Dan kijk ik blijkbaar helemaal verkeerd, dacht dat er maar 1 seizoen op stondquote:Op woensdag 31 december 2014 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
6 seizoenen. 1e helft seizoen 7 komt in januari waarschijnlijk.
Mad Men
Ik kijk wel met unblockus, maar ben er toch vrij zeker van dat ik deze ook op NL kon kijken.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kijk ik blijkbaar helemaal verkeerd, dacht dat er maar 1 seizoen op stond![]()
Maar fijn om te weten dat ik hier nog 5 seizoenen van kan genietenzonder het te moeten downloaden
BB is de beste serie ever.Heeft nooit een andere serie aan kunnen tippen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef SunChaser het volgende:
Luther vond ik dan weer geen reet aan. Maar ik vond BB ook niks
Sprak hij voor hij The Wire zag.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:05 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
BB is de beste serie ever.Heeft nooit een andere serie aan kunnen tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |