Opvallend dat zowel de Nederlandse als de Duitse versie door een Nederlandse wordt gezondenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja die liedjes he. Op en top Disney. Die aan het begin (als ze ijs zagen) vind ik lekker klinken.
En de grote topper is natuurlijk Let it Go. Veel uitvoeringen van te vinden op Youtube. Leuk om te zien hoe enorm enthousiast kinderen dat kunnen meezingen.
Haha dat is ook precies mijn reden.quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef Rijst het volgende:
Arrow is gewoon een slechte Batman ripoff.
Daarom vind ik het leuk.
tof zeg ook leuk dat ze voor het Vlaams geen Nederlandse stem hebben gebruiktquote:Op maandag 29 december 2014 22:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Opvallend dat zowel de Nederlandse als de Duitse versie door een Nederlandse wordt gezonden
Ik ben maar weer gestopt, zoek wel iets wat wel boeit.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef nattermann het volgende:
Nu bezig met Under the Dome (afl 5), vind het maar "meh" tot nu toe.
Maar wel de moeite!quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Klaar met The Killing USAHet laatste half uur had alleen niet gehoeven.
Maar wat nu? Eerst maar eens Broadchurch, maar dat zijn maar een paar afleveringen.
Niet stoppen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef nattermann het volgende:
Under the Dome is best aardig, maar je moet het los van het boek zien. Behalve de namen zitten er weinig overeenkomsten in en dat is jammer.quote:
Het wordt daarna eigenlijk steeds minder, met een ontzettend kutslot.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef nattermann het volgende:
ok, nu ga ik echt niet meer verder kijken. Als iemand nou nog zei dat het briljant werd halverwege seizoen 1 dan had ik er nog wat afleveringen aan gewaagd.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
Het wordt daarna eigenlijk steeds minder, met een ontzettend kutslot.
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu pas zie dat het niet bij 1 seizoen is geblevenquote:
Mee eens, het einde van seizoen 1 was echt ruk. Ik heb seizoen 2 nog liggen, maar ben bang om er aan te beginnen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het zeer goed te doen. Maar ik ben dan ook wel van de soapachtige dingenquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:50 schreef Aurelius het volgende:
Marco kabbelt wel een beetje voort. Meestal is er wel een leuke cliffhanger waardoor ik blijf kijken. Maar echt episch is het niet. Voelt eerder aan als een aziatische soap.
Oh, de hele opzet van die serie (politiek en intriges) is ook echt mijn ding niet, maar wat hèb ik genotenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb de eerste twee afleveringen van House of Cards gezien normaal niet mijn soort serie maar dit zit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |