van op netflix staan er niet zoveel films op maar Jason Statham vind ik wel goeie acteur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef KingRadler het volgende:
Wat is jullie favoriete acteur/actrice op Netflix?
Joel Kinnaman, die Holder speelt in The Killing USA.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef KingRadler het volgende:
Edward Nortonquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef KingRadler het volgende:
Nou, dit. Vooral omdat Netflix zijn series/films overal vandaan haalt, dus het concept "Netflix-acteur/actrice" begrijp ik niet zo...quote:
Bron ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:00 schreef KingRadler het volgende:
Deze Disney Films kunnen we in 2016/17 op Netflix verwachten.
Strange Magic. McFarland, USA
Cinderella
Monkey Kingdom
Avengers: Age of Ultron
Tomorrowland
Inside Out
Ant-Man
The Jungle Book
The Good Dinosaur
Star Wars: The Force Awakens
Dit zijn alle films die Disney volgend jaar uit brengt. Omdat Netflix een afspraak heeft met Disney is de kans groot dat dit op Netflix komt.quote:
Ja, ik was ook positief verrast. Vooral dat ze niet eindeloos mysteries opbouwen, maar ze ook lekker snel weer oplossen. En niet te bang zijn om duister te worden. Soort battlestar Galactica light.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
The 100 (US Netflix) is best tof. Houdt me op dit moment van Marco Polo af
Jan Smit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef KingRadler het volgende:
Toch maar even doorgezet en seizoen 1 afgekeken. Maar echtquote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt daarna eigenlijk steeds minder, met een ontzettend kutslot.
Nieuwe 60" tv gekocht?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:26 schreef Drankster het volgende:
Binnenkort Breaking Bad bewonderen in 4k!
ja! Tenminste, seizoen 1 en 2 erg van genoten. S3 ging ook nog wel maar vanaf dat moment wordt er met de vast cast geschuift en vanaf begin S4 had ik er genoeg van. Maar die eerste seizoenen vond ik erg goedquote:
6 seizoenen. 1e helft seizoen 7 komt in januari waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:51 schreef Isabeau het volgende:
Is er maar 1 seizoen van Mad Men op Netflix? Wordt de rest ook verwacht?
Dan kijk ik blijkbaar helemaal verkeerd, dacht dat er maar 1 seizoen op stondquote:Op woensdag 31 december 2014 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
6 seizoenen. 1e helft seizoen 7 komt in januari waarschijnlijk.
Mad Men
Ik kijk wel met unblockus, maar ben er toch vrij zeker van dat ik deze ook op NL kon kijken.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kijk ik blijkbaar helemaal verkeerd, dacht dat er maar 1 seizoen op stond![]()
Maar fijn om te weten dat ik hier nog 5 seizoenen van kan genietenzonder het te moeten downloaden
BB is de beste serie ever.Heeft nooit een andere serie aan kunnen tippen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef SunChaser het volgende:
Luther vond ik dan weer geen reet aan. Maar ik vond BB ook niks
Sprak hij voor hij The Wire zag.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:05 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
BB is de beste serie ever.Heeft nooit een andere serie aan kunnen tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |