quote:MOISANDER MAAKT SEIZOEN AF
Ajax-verdediger krijgt te horen dat transfer onbespreekbaar is
’Moisander moet blijven’. Het zou na de bekerblamage van Ajax tegen Vitesse (0-4), die de gespaarde Fin vanaf de bank zag, een actiegroep van verontruste fans kunnen zijn. Het was echter de boodschap die Frank de Boer en Marc Overmars de aanvoerder – per sms – gaven.
Omdat het contract van Moisander (29) in de zomer van 2015 afloopt, was het Overmars’ bedoeling de centrumverdediger komende maand te verkopen. Het was de enige manier om nog iets terug te krijgen van de transfersom van circa vier miljoen euro, die in 2012 naar AZ werd overgemaakt. Inmiddels is er bij De Boer en Overmars het besef dat Ajax (nog) niet zonder Moisander kan, waardoor een wintertransfer onbespreekbaar is.
Dat de speler in juli transfervrij de deur uitloopt, deert de trainer en directeur voetbalzaken niet. Ten eerste omdat hij met twee titels in twee jaar zijn geld al heeft terugverdiend en ten tweede omdat een nieuw kampioenschap belangrijker wordt geacht dan de paar ton euro’s die nog kon worden binnen geharkt.
Dat de speler in juli transfervrij de deur uitloopt, deert de trainer en directeur voetbalzaken niet. Ten eerste omdat hij met twee titels in twee jaar zijn geld al heeft terugverdiend en ten tweede omdat een nieuw kampioenschap belangrijker wordt geacht dan de paar ton euro’s die nog kon worden binnen geharkt.
„Ik ben heel blij met het vertrouwen dat de leiding hiermee uitspreekt”, laat Moisander weten. „Het komende half jaar zal ik er alles aan doen om met Ajax kampioen te worden en zo ver mogelijk te komen in de Europa League.”
Zijn zaakwaarnemer Steinar Dietz van Essel Sports was verrast door de mededeling van Ajax. „Omdat het toch tegen het eigen beleid ingaat en er door de betrokkenen meerdere keren in de media was gezegd dat het voor alle partijen het beste was dat Niklas zou worden verkocht. Maar uit sportief oogpunt begrijp ik Ajax heel goed. Het is logisch dat ze zo’n ervaren jongen, de aanvoerder, er in zo’n jonge groep bij willen houden voor de balans.”
Volgens Dietz ligt de Ajacied goed in de markt. „Er was veel belangstelling voor Niklas, ook uit de grote competities. Maar die clubs zullen een half jaar geduld moeten hebben. Ajax laat hem niet gaan. Punt. Dat is geen teleurstelling voor hem. Integendeel zelfs. Niklas heeft vanaf het begin gezegd dat hij het liefst zijn contract zou uitdienen, maar kende ook het beleid van de club. Nu krijgt hij toch de kans via de voordeur te vertrekken. Hopelijk met weer een kampioensschaal in zijn hand. Dan kan hij helemaal terugkijken op drie fantastische jaren. Wie kan zeggen dat hij drie seizoenen voor een club heeft gespeeld en drie keer kampioen is geworden? Nee, zijn contract met één jaar verlengen, zoals Kolbeinn Sigthorsson heeft gedaan, is niet ter sprake gekomen. Ik denk dat Ajax hem op zijn leeftijd nog een mooie overstap gunt.”
Niklas Moisander speelt ook de tweede seizoenshelft voor Ajax. De Fin is te kennen gegeven dat hij niet weg mag en tot de zomer bij de Amsterdammers dient te blijven. foto’s rené bouwman & pro shots
Volgens Dietz ligt de Ajacied goed in de markt. „Er was veel belangstelling voor Niklas, ook uit de grote competities. Maar die clubs zullen een half jaar geduld moeten hebben. Ajax laat hem niet gaan. Punt. Dat is geen teleurstelling voor hem. Integendeel zelfs. Niklas heeft vanaf het begin gezegd dat hij het liefst zijn contract zou uitdienen, maar kende ook het beleid van de club. Nu krijgt hij toch de kans via de voordeur te vertrekken. Hopelijk met weer een kampioensschaal in zijn hand. Dan kan hij helemaal terugkijken op drie fantastische jaren. Wie kan zeggen dat hij drie seizoenen voor een club heeft gespeeld en drie keer kampioen is geworden? Nee, zijn contract met één jaar verlengen, zoals Kolbeinn Sigthorsson heeft gedaan, is niet ter sprake gekomen. Ik denk dat Ajax hem op zijn leeftijd nog een mooie overstap gunt.”
Dat laatste gaf De Boer al meerdere keren aan en gold ook voor Lasse Schöne (28), die ondanks zijn aflopende verbintenis net als Moisander niet hoefde te vrezen voor een reserverol. Al is de situatie van de Deen toch een tikkeltje anders. Hij kwam in 2012 transfervrij over van NEC Nijmegen, waardoor Ajax het niet nodig vond nog een transfersom voor hem te ontvangen. Ook Schöne wordt cruciaal geacht in de kampioensstrijd met PSV.
wtfquote:DENSWIL PER DIRECT TRANSFERVRIJ
Mike Verweij
De beslissing van Ajax om Niklas Moisander (29) aan zijn contract te houden heeft verregaande gevolgen voor Stefano Denswil (21). Hij mag van directeur voetbalzaken Marco Overmars per direct transfervrij vertrekken.
„Ajax kan door deze beslissing de optie om het contract van Stefano tot medio 2016 te verlengen niet lichten”, zegt Denswils zaakwaarnemer Winny Haatrecht. „Daarvoor moest hij een bepaald aantal wedstrijden in de basis spelen. Ik ben door Overmars gebeld. Omdat Stefano komende zomer transfervrij is, mag hij ook per direct gratis weg, met een doorverkooppercentage voor Ajax indien Stefano in de toekomst door de nieuwe club wordt getransfereerd. Zo kan Ajax nog iets aan hem verdienen. Overigens appte Marc me later dat dit in januari uiteraard niet voor Feyenoord en PSV geldt.” Afgelopen zomer bracht Haatrecht tot frustratie van Ajax Kenneth Vermeer goedkoop onder bij de Rotterdammers.
Volgens Haatrecht was Overmars duidelijk. „Hij zei dat de beslissing niet alleen met de moeizame contractonderhandelingen te maken had, maar dat die ook op sportieve gronden was genomen. Eerlijk gezegd verbaast dat me, want hij krijgt constant complimenten op de training. Dat hij zijn kans in wedstrijden niet heeft gepakt klopt, maar dat is ook moeilijk als je eens in de acht weken een kans krijgt.”
Clubs als Juventus en Celtic informeerden naar de voormalig speler van Jong Oranje, die de deur bij Ajax echter niet in het slot gooit. „Stefano’s voorkeur gaat er in principe naar uit het seizoen af te maken in Amsterdam. Mocht hij zich alsnog in de basis spelen of Ajax van gedachten veranderen, dan kunnen we in maart of april alsnog over een nieuwe verbintenis praten”, aldus Haatrecht.
Dit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:47 schreef Caland het volgende:
Tsja, het beleid is er op gericht om de jeugd de voorrang te geven toch. Maar als die jeugd er werkelijk waar niks van kan zoals Denswil snap ik wel dat je het beleid eventjes omgooit.
ik denk/hoop riedewaldquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:54 schreef Reemi het volgende:
WtfDenswil leek me voor volgend seizoen een prima opvolger voor Moisander. Krijgen we nu Viergever als CB?
Op basis waarvan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:54 schreef Reemi het volgende:
WtfDenswil leek me voor volgend seizoen een prima opvolger voor Moisander.
Die hele periode speelde hij gewoon erg goed. Ook gelijk de enige periode dat hij een reeks wedstrijden heeft kunnen neerzetten, werd nog bijna opgeroepen voor Oranje heeft Van Gaal gezegd destijds.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind t zelf wel kut. Sinds de goal tegen milan ben ik fan van denswil
Begin vorig seizoen, als duo met Moisander, helemaal niet slecht gespeeld hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Ploppertje heeft helemaal niks laten zien.
Dat is ook opmerkelijk ja, blijkbaar is hij niet goed genoeg voor Ajax maar mag hij niet aan PSV of Feyenoord verkocht wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Denswil zo bizar slecht is, dan snap ik niet dat ze hem niet aan PSV of Feyenoord willen verkopen. Dat zou ik eerder snappen van een Vermeer.
Veltman statistisch beste RCV van de eredivisiequote:Op dinsdag 30 december 2014 00:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Een centrum met Riedewald en Veltman, dat kan je toch niet verkopen? Lachertje.
Kongolo is een klasse of 5 beter. En zelfs Rekik een klasse of 3.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is ook opmerkelijk ja, blijkbaar is hij niet goed genoeg voor Ajax maar mag hij niet aan PSV of Feyenoord verkocht worden
Draait ook een redelijk seizoen op de laatste weken na.. geheugen is kort van sommige mensenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veltman statistisch beste RCV van de eredivisie
Je punt is?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Kongolo is een klasse of 5 beter. En zelfs Rekik een klasse of 3.
Daar had ik het ook niet over, het ging over de logica van Overmarsquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij bij PSV of Feyenoord ook niet snel aan de bak komt?
Dat Overmars nogal arrogant is om te melden dat hij niet naar Feyenoord of PSV mag. Alsof die een kneuzenkermis als Denswil nodig hebben.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:02 schreef Caland het volgende:
Maar opmerkelijk blijft het wel natuurlijk, nu gooi je eigenlijk twee CV's weg na dit seizoen. Er moet wel erg veel vertrouwen zijn in de opvolgers.
Linksbenige wel weinigquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:02 schreef Caland het volgende:
Maar opmerkelijk blijft het wel natuurlijk, nu gooi je eigenlijk twee CV's weg na dit seizoen. Er moet wel erg veel vertrouwen zijn in de opvolgers.
Ik denk niet dat er ook een huizenhoog vertrouwen in Viergever is. Zie dan eerder Riedewald daar verschijnen en Viergever pas bij een onvermijdelijke blessure van Boilesen.quote:
Of ze halen die Hoedt van AZ opeensquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook een huizenhoog vertrouwen in Viergever is. Zie dan eerder Riedewald daar verschijnen en Viergever pas bij een onvermijdelijke blessure van Boilesen.
Hoedt heb ik nog niet veel zien spelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Of ze halen die Hoedt van AZ opeens
Jaarlijkse AZ-aankoop moet er zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoedt heb ik nog niet veel zien spelen eigenlijk.
Ik vind het wel humor, de blunder Vermeer zit hem blijkbaar nog steeds diep.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:18 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars![]()
Net of dat Feyenoord of PSV zo'n matige voetballer nodig heeft.
de PSV defensie is ook niet allesquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:18 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars![]()
Wel 10x beter dan denswillquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de PSV defensie is ook niet alles
Frank moet eens schijt hebben aan die links/rechtspoot in het centrum. In het buitenland heeft niemand het daar overquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een jaar bedenktijd gekregen, wil dus niet blijven. Zonder vervanger dus Viergever / Riedewald volgend seizoen, of twee rechtspoten.
HOLLANDSE SCHOOLquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frank moet eens schijt hebben aan die links/rechtspoot in het centrum. In het buitenland heeft niemand het daar over
Niet als hij geen speeltijd krijgt nee, dat is nu precies het puntquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een jaar bedenktijd gekregen, wil dus niet blijven. Zonder vervanger dus Viergever / Riedewald volgend seizoen, of twee rechtspoten.
Uh ja, of de Telegraaf heeft gevraagd "ook aan Feyenoord en PSV?" en Overmars heeft met 'Nee' geantwoord.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, de blunder Vermeer zit hem blijkbaar nog steeds diep.
Een middenmoter als Feyenoord zou Denswil anders prima kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:18 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars![]()
Kongolo vind ik wel beter, 1 van de weinigen in Nederland waar ik wel een toekomst in zie, voor de rest is het lood om oud ijzer, Rekik vind ik bijvoorbeeld weer niet beter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een middenmoter als Feyenoord zou Denswil anders prima kunnen gebruiken.
Welke wedstrijd heb je het over?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die prijzen van Ajax64 euro om vooraan te zitten
gewoon een willekeurige, in dit geval Ajax - Groningen. Ik wilde kijken of je al kon kopen voor die nieuwe vakken. Ik zie dat Ajax - Feyenoord zelfs 80 euro isquote:
Dan zie je ook een kampioen aan het werk tegen de kansloze aartsrivaal. Lijkt me elke cent dubbel en dwars waardquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gewoon een willekeurige, in dit geval Ajax - Groningen. Ik wilde kijken of je al kon kopen voor die nieuwe vakken. Ik zie dat Ajax - Feyenoord zelfs 80 euro is
Tja, blijkbaar zijn er mensen die het betalen. Mij zal je daar echter nooit zien zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gewoon een willekeurige, in dit geval Ajax - Groningen. Ik wilde kijken of je al kon kopen voor die nieuwe vakken. Ik zie dat Ajax - Feyenoord zelfs 80 euro is
mij werd ook weer ff duidelijk waarom ik altijd op de 2e ring plaats neemquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:57 schreef S15 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar zijn er mensen die het betalen. Mij zal je daar echter nooit zien zitten
Daarom. Als ik het echt goed wil zien dan kijk ik wel op fox.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mij werd ook weer ff duidelijk waarom ik altijd op de 2e ring plaats neem
de wedstrijd tegen PAOK in 2010 zat ik wel op rij 1 in zo'n vak. Die wedstrijd was niet zo duur en dan vind ik het wel echt tof om er bovenop te zitten. Je ziet het op de 2e ring eigenlijk nog beter, maar helemaal vooraan is wel erg leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Daarom. Als ik het echt goed wil zien dan kijk ik wel op fox.
En dan 75% kans een ongelofelijke zaadpotquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die prijzen van Ajax64 euro om vooraan te zitten
Haha Rekikquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Kongolo is een klasse of 5 beter. En zelfs Rekik een klasse of 3.
Vergeleken met businessseats of een box is alles een fooiquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mij werd ook weer ff duidelijk waarom ik altijd op de 2e ring plaats neem
Het moet wel van 2 kanten komen, ik denk dat ze er klaar mee zijn, Haatrecht de nieuwe pizzabakker, of pomkoning dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opmerkelijk toch wel dat ze Denswil zo laten gaan. Denk dat er wel iemand gehaald gaat worden. Viergever is geen topper, Tete vind ik nog niet heel veel indruk maken als centrale verdediger. Riedewald daarentegen moet het wel kunnen.
Als je Denswil en Moisander kwijt bent deze zomer dan blijft er weinig over. Dan moet je er eigenlijk gewoon 2 bijkopen aangezien de jeugd op verdedigend gebied nog weinig te bieden heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opmerkelijk toch wel dat ze Denswil zo laten gaan. Denk dat er wel iemand gehaald gaat worden. Viergever is geen topper, Tete vind ik nog niet heel veel indruk maken als centrale verdediger. Riedewald daarentegen moet het wel kunnen.
Haatrecht kreeg dat appje van Marcje erachteraan volgens dat bericht. Leuk detail is wel dat Haatrecht dezelfde zaakwaarnemer is die Vermeer op vrij slinkse wijze naar Feyenoord heeft gekregen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja, of de Telegraaf heeft gevraagd "ook aan Feyenoord en PSV?" en Overmars heeft met 'Nee' geantwoord.
Zeg over hem wat je wil maar het lijkt me wel gewoon een sympathieke vent die keihard knokt om in de basis te komen. Die indruk krijg ik totaal niet van swaggerboy Stefanoquote:
Kansloze toevoeging.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeg over hem wat je wil maar het lijkt me wel gewoon een sympathieke vent die keihard knokt om in de basis te komen. Die indruk krijg ik totaal niet van swaggerboy Stefano
ik ben absoluut niet van het racisme roepen hoor Heatwave.quote:
Afhaalchinees is dus ook een swaggerboy.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik ben absoluut niet van het racisme roepen hoor Heatwave.jij wil graag dat ik dat roep zodat je er lekker tegenaan kan schoppen natuurlijk.
Maar er is naar mijn weten niets mis met de levensstijl van Denswil of andere jongens in de selectie waar vaak denigrerend over wordt gedaan. Zo ook bij bijvoorbeeld van der Wiel of zag ik dat ze bij Ajaxshowtime () kritiek hadden op de trui van Veltman
_!
Goede conclusiequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Afhaalchinees is dus ook een swaggerboy.
Ik vind het een hele normale term eigenlijk tegenwoordig. En we hebben altijd overal kritiek op, alles en iedereen, waarom zou swaggerboy opeens zo erg zijn dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik ben absoluut niet van het racisme roepen hoor Heatwave.jij wil graag dat ik dat roep zodat je er lekker tegenaan kan schoppen natuurlijk.
Maar er is naar mijn weten niets mis met de levensstijl van Denswil of andere jongens in de selectie waar vaak denigrerend over wordt gedaan. Zo ook bij bijvoorbeeld van der Wiel of zag ik dat ze bij Ajaxshowtime () kritiek hadden op de trui van Veltman
_!
Dat laatste is zelfs vrij gebruikelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een hele normale term eigenlijk tegenwoordig. En we hebben altijd overal kritiek op, alles en iedereen, waarom zou swaggerboy opeens zo erg zijn dan?
Als iemand Andersen een Hipster had genoemd had of een nicht hoor je ook niemand...
Nou niet mee eens. Ook in het geval van Andersen zou ik het een beetje sneu vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een hele normale term eigenlijk tegenwoordig. En we hebben altijd overal kritiek op, alles en iedereen, waarom zou swaggerboy opeens zo erg zijn dan?
Als iemand Andersen een Hipster had genoemd had of een nicht hoor je ook niemand...
Maar je gaat er nu vanuit dat een benaming als hipster/swaggerboy bij voorbaat al meteen als denigrerend gekwalificeerd kan worden, iets wat lang niet altijd het geval is. In dit geval wel overigensquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou niet mee eens. Ook in het geval van Andersen zou ik het een beetje sneu vinden.
Als je zegt swaggerboy Denswil, Hipster Andersen of iets dergelijks is het gewoon een simpele opmerking om makkelijk denigrerend over te komen. Enige wat denswil (of andersen of wie dan ook) heeft is dat hij met zulke opmerkingen commentaar krijgt op zijn levensstijl.
Je hebt gelijk dat we overal op zeiken, en dat vind ik ook gewoon ook jammer voor de algehele sfeer die ik dan vind heersen op een forum of voetbalzone of wat dan ook. Alleen dat is meer iets persoonlijks natuurlijk.
Als het positief bedoelt wordt dan herken ik dat meestal wel. Vind het gewoon onnodig. Goed, zullen we het weer over voetbal hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Maar je gaat er nu vanuit dat een benaming als hipster/swaggerboy bij voorbaat al meteen als denigrerend gekwalificeerd kan worden, iets wat lang niet altijd het geval is.
In dit geval wel overigens
Ik ben het wel met je eens maar die potentie moet hij er wel uit halen en dat doet hij dus nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind Denswil in potentie beter dan Moisander, die Viergever kan er niks van en Riedewald heeft niet het postuur om achterin te spelen.
Dus snap er niks van dat ze Denswil laten gaan.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als het positief bedoelt wordt dan herken ik dat meestal wel. Vind het gewoon onnodig. Goed, zullen we het weer over voetbal hebben?
Vind ik ook jammer. Helemaal omdat hij al vanaf de F bij Ajax speelt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nou vooruit, overigens vind ik het wel jammer dat Denswil het niet waar heeft kunnen maken. Maakte vooral bij dat jeugd toernooi waarin ze de finale verloren van Inter een prima indruk
Toch is de laatste stap het moeilijkstquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer. Helemaal omdat hij al vanaf de F bij Ajax speelt.
Kom op zeg plebejer. Als je zo rijk bent als de voetballers dan moet je gewoon altijd kaviaar eten en Champagne zuipen. Als je dat niet doet mis je klasse en ben je een pauper. Deze regels zijn universeel in stand gehouden door old money en houdt nouvaeu riche (nieuw geld) tegen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
_!
Nouveau Riche niet kunnen spellenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom op zeg plebejer. Als je zo rijk bent als de voetballers dan moet je gewoon altijd kaviaar eten en Champagne zuipen. Als je dat niet doet mis je klasse en ben je een pauper. Deze regels zijn universeel in stand gehouden door old money en houdt nouvaeu riche (nieuw geld) tegen.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 14:26:17Bijzonder. En als het geen blessure is goed nieuws voor #Ajax: Serero niet in selectie Zuid-Afrika voor Afrika Cup. reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 14:34:32Ok… RT @OfficialPSL: "Serero is not in the team. Other players proved to be better than him." - Shakes Mashaba #AFCON2015 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |