Veltman statistisch beste RCV van de eredivisiequote:Op dinsdag 30 december 2014 00:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Een centrum met Riedewald en Veltman, dat kan je toch niet verkopen? Lachertje.
Kongolo is een klasse of 5 beter. En zelfs Rekik een klasse of 3.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is ook opmerkelijk ja, blijkbaar is hij niet goed genoeg voor Ajax maar mag hij niet aan PSV of Feyenoord verkocht worden
Draait ook een redelijk seizoen op de laatste weken na.. geheugen is kort van sommige mensenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veltman statistisch beste RCV van de eredivisie
Je punt is?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Kongolo is een klasse of 5 beter. En zelfs Rekik een klasse of 3.
Daar had ik het ook niet over, het ging over de logica van Overmarsquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij bij PSV of Feyenoord ook niet snel aan de bak komt?
Dat Overmars nogal arrogant is om te melden dat hij niet naar Feyenoord of PSV mag. Alsof die een kneuzenkermis als Denswil nodig hebben.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:02 schreef Caland het volgende:
Maar opmerkelijk blijft het wel natuurlijk, nu gooi je eigenlijk twee CV's weg na dit seizoen. Er moet wel erg veel vertrouwen zijn in de opvolgers.
Linksbenige wel weinigquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:02 schreef Caland het volgende:
Maar opmerkelijk blijft het wel natuurlijk, nu gooi je eigenlijk twee CV's weg na dit seizoen. Er moet wel erg veel vertrouwen zijn in de opvolgers.
Ik denk niet dat er ook een huizenhoog vertrouwen in Viergever is. Zie dan eerder Riedewald daar verschijnen en Viergever pas bij een onvermijdelijke blessure van Boilesen.quote:
Of ze halen die Hoedt van AZ opeensquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook een huizenhoog vertrouwen in Viergever is. Zie dan eerder Riedewald daar verschijnen en Viergever pas bij een onvermijdelijke blessure van Boilesen.
Hoedt heb ik nog niet veel zien spelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Of ze halen die Hoedt van AZ opeens
Jaarlijkse AZ-aankoop moet er zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoedt heb ik nog niet veel zien spelen eigenlijk.
Ik vind het wel humor, de blunder Vermeer zit hem blijkbaar nog steeds diep.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:18 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars![]()
Net of dat Feyenoord of PSV zo'n matige voetballer nodig heeft.
de PSV defensie is ook niet allesquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:18 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars![]()
Wel 10x beter dan denswillquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de PSV defensie is ook niet alles
Frank moet eens schijt hebben aan die links/rechtspoot in het centrum. In het buitenland heeft niemand het daar overquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een jaar bedenktijd gekregen, wil dus niet blijven. Zonder vervanger dus Viergever / Riedewald volgend seizoen, of twee rechtspoten.
HOLLANDSE SCHOOLquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frank moet eens schijt hebben aan die links/rechtspoot in het centrum. In het buitenland heeft niemand het daar over
Niet als hij geen speeltijd krijgt nee, dat is nu precies het puntquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een jaar bedenktijd gekregen, wil dus niet blijven. Zonder vervanger dus Viergever / Riedewald volgend seizoen, of twee rechtspoten.
Uh ja, of de Telegraaf heeft gevraagd "ook aan Feyenoord en PSV?" en Overmars heeft met 'Nee' geantwoord.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, de blunder Vermeer zit hem blijkbaar nog steeds diep.
Een middenmoter als Feyenoord zou Denswil anders prima kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:18 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars![]()
Kongolo vind ik wel beter, 1 van de weinigen in Nederland waar ik wel een toekomst in zie, voor de rest is het lood om oud ijzer, Rekik vind ik bijvoorbeeld weer niet beter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een middenmoter als Feyenoord zou Denswil anders prima kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |