Welke wedstrijd heb je het over?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die prijzen van Ajax64 euro om vooraan te zitten
gewoon een willekeurige, in dit geval Ajax - Groningen. Ik wilde kijken of je al kon kopen voor die nieuwe vakken. Ik zie dat Ajax - Feyenoord zelfs 80 euro isquote:
Dan zie je ook een kampioen aan het werk tegen de kansloze aartsrivaal. Lijkt me elke cent dubbel en dwars waardquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gewoon een willekeurige, in dit geval Ajax - Groningen. Ik wilde kijken of je al kon kopen voor die nieuwe vakken. Ik zie dat Ajax - Feyenoord zelfs 80 euro is
Tja, blijkbaar zijn er mensen die het betalen. Mij zal je daar echter nooit zien zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gewoon een willekeurige, in dit geval Ajax - Groningen. Ik wilde kijken of je al kon kopen voor die nieuwe vakken. Ik zie dat Ajax - Feyenoord zelfs 80 euro is
mij werd ook weer ff duidelijk waarom ik altijd op de 2e ring plaats neemquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:57 schreef S15 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar zijn er mensen die het betalen. Mij zal je daar echter nooit zien zitten
Daarom. Als ik het echt goed wil zien dan kijk ik wel op fox.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mij werd ook weer ff duidelijk waarom ik altijd op de 2e ring plaats neem
de wedstrijd tegen PAOK in 2010 zat ik wel op rij 1 in zo'n vak. Die wedstrijd was niet zo duur en dan vind ik het wel echt tof om er bovenop te zitten. Je ziet het op de 2e ring eigenlijk nog beter, maar helemaal vooraan is wel erg leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Daarom. Als ik het echt goed wil zien dan kijk ik wel op fox.
En dan 75% kans een ongelofelijke zaadpotquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die prijzen van Ajax64 euro om vooraan te zitten
Haha Rekikquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Kongolo is een klasse of 5 beter. En zelfs Rekik een klasse of 3.
Vergeleken met businessseats of een box is alles een fooiquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mij werd ook weer ff duidelijk waarom ik altijd op de 2e ring plaats neem
Het moet wel van 2 kanten komen, ik denk dat ze er klaar mee zijn, Haatrecht de nieuwe pizzabakker, of pomkoning dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opmerkelijk toch wel dat ze Denswil zo laten gaan. Denk dat er wel iemand gehaald gaat worden. Viergever is geen topper, Tete vind ik nog niet heel veel indruk maken als centrale verdediger. Riedewald daarentegen moet het wel kunnen.
Als je Denswil en Moisander kwijt bent deze zomer dan blijft er weinig over. Dan moet je er eigenlijk gewoon 2 bijkopen aangezien de jeugd op verdedigend gebied nog weinig te bieden heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opmerkelijk toch wel dat ze Denswil zo laten gaan. Denk dat er wel iemand gehaald gaat worden. Viergever is geen topper, Tete vind ik nog niet heel veel indruk maken als centrale verdediger. Riedewald daarentegen moet het wel kunnen.
Haatrecht kreeg dat appje van Marcje erachteraan volgens dat bericht. Leuk detail is wel dat Haatrecht dezelfde zaakwaarnemer is die Vermeer op vrij slinkse wijze naar Feyenoord heeft gekregen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja, of de Telegraaf heeft gevraagd "ook aan Feyenoord en PSV?" en Overmars heeft met 'Nee' geantwoord.
Zeg over hem wat je wil maar het lijkt me wel gewoon een sympathieke vent die keihard knokt om in de basis te komen. Die indruk krijg ik totaal niet van swaggerboy Stefanoquote:
Kansloze toevoeging.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeg over hem wat je wil maar het lijkt me wel gewoon een sympathieke vent die keihard knokt om in de basis te komen. Die indruk krijg ik totaal niet van swaggerboy Stefano
ik ben absoluut niet van het racisme roepen hoor Heatwave.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |