Sportjaar 2014 wordt afgedaan in 100 minuten met veel geouwehoer en weinig beelden. Hierbij het topic zodat we lekker kunnen gaan ergeren.quote:2014 was het beste sportjaar ooit voor Nederland. Nog nooit werden 'we' zo vaak wereld- en Olympisch kampioen. En van al dat succes kan op 28 december nog één keer uitgebreid van worden genoten. Vanaf 18.10 uur blikt Henry Schut in Studio Brasil terug op het afgelopen jaar.
Hij doet dat niet alleen. Aan zijn zijde zijn vaste co-presentatoren van Studio Sportwinter Sochi en Studio Brasil: Erben Wennemars en Hugo Borst.
Zij ontvangen - samen met huishond Messi- een keur aan topsporters en coaches. Zwemsters Ranomi Kromowidjojo en Femke Heemskerk. Atlete Daphne Schippers. Ruiter Jeroen Dubbeldam.
Is dat alles? Nee, want ook shorttrackers Sjinkie Knegt, Niels Kerstholt, Jeroen ter Mors en hun coach Jeroen Otter zullen aanschuiven in de Braziliaanse loft. Bovendien is er een live-videoverbinding met Ireen Wüst en Sven Kramer en zijn er uitgebreide interviews met Arjen Robben en Louis van Gaal.
Als kers op de taart is er de ontknoping in Mulder vs Mulder. De broertjes nemen het op tegen een wel heel speciale tegenstander. Tussen alle gesprekken in de studio is er ruim baan voor mooie beelden. Om nog één keer te genieten van sportjaar 2014.
Zondag 28 december vanaf 18.10 uur op NL 1.
Ik denk de Girorit van Weeningquote:Op donderdag 25 december 2014 01:02 schreef Evertjan het volgende:
Welk nederlands topsport moment gaan ze dit jaar skippen? Vorig jaar vergaten ze de finaleplaats van Haase/Sijsling tijdens de AO
Ik vrees zelfs voor de Boom en Terpstraquote:Op donderdag 25 december 2014 09:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk de Girorit van Weening
maar wel 15 min over de val op de OSquote:Op donderdag 25 december 2014 12:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk trouwens dat de gouden shorttrackrelay overgeslagen wordt.
Neh, ik gok Terpstra een halve minuut en Boom 10 seconden.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs voor de Boom en Terpstra
Ze vergeten de WK-titel van Broersen en de open water titels van Weertman en Van Rouwendaal. Die droeftoeter van een Hugo Borst pakt minstens 75% van de uitzendtijd, samen met die worst op pootjes.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:57 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Neh, ik gok Terpstra een halve minuut en Boom 10 seconden.
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:07 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ze vergeten de WK-titel van Broersen en de open water titels van Weertman en Van Rouwendaal. Die droeftoeter van een Hugo Borst pakt minstens 75% van de uitzendtijd, samen met die worst op pootjes.
Van Gerwen die WK werd.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:02 schreef Evertjan het volgende:
Welk nederlands topsport moment gaan ze dit jaar skippen? Vorig jaar vergaten ze de finaleplaats van Haase/Sijsling tijdens de AO
deze uitzending is mede mogelijk gemaakt dankzij Fox Sportsquote:Op zondag 28 december 2014 17:19 schreef Riofan83 het volgende:
Mij is niet helemaal duidelijk wat de toegevoegde waarde van Ronald de Boer is. Er zit toch al iemand met zogenaamd verstand van voetbal.
Alleen al de naam, studio Brasil.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:28 schreef heywoodu het volgende:
Meer of minder dan 50 minuten over het WK voetbal? Place your bets.
Honderdmiljoenmiljard wereld- en olympische titels dit jaar, en dan doen ze het vanuit het oogpunt van iets waar Nederland de finale niet haaldequote:
twitter:KeesJongkind twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:51:25Om 18.10 begint het jaaroverzicht van @NOSsport. Ik mag weer aanschuiven bij Henri, Hugo en Messi op de rode bank voor #anderetijdenkort reageer retweet
Vandaar ook de PIquote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is een open deur. Hij was niet eens uitgenodigd voor het Sportgala.
Of Ad.quote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet alleen maar beelden laten zien met een mooie voiceover eronder van Mart Smeets
precies.quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is leuk voor een voetbaljaaroverzicht
nee dit is hetquote:Op zondag 28 december 2014 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
Komt er ook nog een 'normaal' sportjaaroverzicht?
men wil dit zien! Liefst eindeloze analyses en gesprekken. (Live ) beelden op de streamquote:
Ik vraag me dat toch echt af.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
men wil dit zien! Liefst eindeloze analyses en gesprekken. (Live ) beelden op de stream
Nee, de staatsomroep heeft bedacht dat men dit wil zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
men wil dit zien! Liefst eindeloze analyses en gesprekken. (Live ) beelden op de stream
En de streep!quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
dat was dus nog niet zo verquote:
morgen het nieuwsjaaroverzicht volgepropt binnen 1 uurquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef marcodej het volgende:
Slap gelul. Hier zit echt echt niemand op te wachten.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef franklop het volgende:
Gelukje. Volgend jaar minder amusement bij de NPO. Dus dit onderdeel valt dan weg
quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef franklop het volgende:
Gelukje. Volgend jaar minder amusement bij de NPO. Dus dit onderdeel valt dan weg
Want?quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Sked het volgende:
Mijn anti-sportheld is Jeroen Otter. Ik haat die vent.
Tis beetje een rare snuiter, met een ontzettend grote passie voor shorttrack.quote:Op zondag 28 december 2014 18:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn interviews vind ik altijd walgelijk. De arrogantie straalt er vanaf.
Allebei om te lachen?quote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef marcodej het volgende:
Shorttrack is net als Cirque du Soleil.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Marcoss het volgende:
Het wordt helemaal niks, wat wordt het nou eigenlijk, hij pakt de wereldtitel!
Ik ben blij dat mijn voorspelling fout wasquote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef DeLuna het volgende:
Hier heb je je beelden. Maar het zal nog niet goed zijn natuurlijk
Hebben we nog niks van gezien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef franklop het volgende:
Nog even terugblikken naar het NK natuurlijk
Scheelt, jaar is niet lang meer.quote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef tralalala het volgende:
Schaatsen heeft voor dit jaar wel weer genoeg zendtijd gehad.
Ploegenachtervolging tochquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef marcodej het volgende:
Sven gaat alleen nog maar goud pakken op de 5km op de OS. En de PA.
Oh had ik even overheen gelezenquote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat had hij later pas toegevoegd volgens mij
Toch wel Sochiquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef franklop het volgende:
Zijn zo'n beetje halverwege. Zal nog wel half uur voetbal komen zo. En mag hopen nog wat Sochi beelden
Veruit de beste johquote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef RedFever007 het volgende:
Kunnen ze Henry Schut niet een oprotpremie geven ofzo : ?![]()
![]()
Wat een saaie zak![]()
![]()
Neequote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Komt er ook nog een echt overzicht met alleen beelden?
Beelden op de streamquote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Komt er ook nog een echt overzicht met alleen beelden?
die gaat alle resterende beelden ondersteunen met een minuut durende odequote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef danos het volgende:
Milow mag de aftiteling uitzingen terwijl het NOS journaal al is begonnen?
Sowieso was het een vrij idiote uitspraak. Iedereen heeft toch iemand nodig om tegen of mee te trainen.quote:
In ieder geval meer dan tien close-ups van Persiequote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Je dacht dat ze de winnende goal van Mario Götze lieten zien?
Die wil men zien. Aan beelden van het sportjaar heeft men geen behoefte.quote:
Wij hoopten allemaal (exclusief DeLuna) op meer beelden dan ditquote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan tien close-ups van Persie
quote:Op zondag 28 december 2014 19:18 schreef Marcoss het volgende:
Die kans van Silva was niet in de 2de helft, Louis..
Gewoon ja knikken dat scheelt een hoop ellende.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Ik vond Wijnaldum ook een van de beter spelers van Oranje tijdens het WK. Louis is het met mij eens. Hier werd ik uitgelachen.
Anaalyseer jij roos eerst maar eens.quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef franklop het volgende:
Zal er nog worden geanalyseerd deze uitzending ?
quote:Op zondag 28 december 2014 19:24 schreef Bruce117 het volgende:
Moet dit ook tegelijk het sportjaaroverzicht voorstellen?
In de gang tochquote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Marcoss het volgende:
Oh ja, een paard dat hij nergens kwijt kon
en over 5 jaar weet niemand meer wie Jeroen Dubbeldam isquote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo hoor je er 14 jaar niks over en dan ineens wint ie weer eens wat.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
en over 5 jaar weet niemand meer wie Jeroen Dubbeldam is
Die wint in 2016 gewoon 2x goudquote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
dan heeft ie zich net geplaatst voor de Spelen van 2020quote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
dan hebben we nog 3,5 jaar om dat te vergeten
Is ie dan niet allang met pensioen? Die kerel ziet eruit alsof ie 50 isquote:Op zondag 28 december 2014 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
dan heeft ie zich net geplaatst voor de Spelen van 2020
Dat maakt in de paardensport toch niks uit.. (hij is 41 trouwens)quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ie dan niet allang met pensioen? Die kerel ziet eruit alsof ie 50 is
In elk vak moet je toch eens ermee stoppenquote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat maakt in de paardensport toch niks uit.. (hij is 41 trouwens)
voetbal is een technische sport. Dus er is geen dopinggebruikquote:
Mart....quote:Op zondag 28 december 2014 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
In elk vak moet je toch eens ermee stoppen
Komt alleen bij wielrennen voorquote:Op zondag 28 december 2014 19:30 schreef franklop het volgende:
[..]
voetbal is een technische sport. Dus er is geen dopinggebruik
Dan mag je ook wel een SPT-ban krijgenquote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou en. Schansspringer Kasai is van plan om in 2022 mee te doen en die is nu 42.quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ie dan niet allang met pensioen? Die kerel ziet eruit alsof ie 50 is
1-7?quote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef franklop het volgende:
Dus idd niks over de 1-7 of de finale
Zo ongeveer het "moment" van het WK.quote:
Er komt toch nog wel een overzicht met giro, tour, vuelta, etc? Toch?quote:Op zondag 28 december 2014 19:24 schreef Bruce117 het volgende:
Moet dit ook tegelijk het sportjaaroverzicht voorstellen?
Dit gaat toch ook alleen over de Nederlandse prestaties van het afgelopen jaar?quote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef franklop het volgende:
Dus idd niks over de 1-7 of de finale
Zoiets zou je verwachten ja, en een overzicht over het WK en iets over de OS. Maar nee, dit is allesquote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef danos het volgende:
[..]
Er komt toch nog wel een overzicht met giro, tour, vuelta, etc? Toch?
Daarom opende ze ook met Zlatan.quote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit gaat toch ook alleen over de Nederlandse prestaties van het afgelopen jaar?
Vrees van nietquote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef danos het volgende:
[..]
Er komt toch nog wel een overzicht met giro, tour, vuelta, etc? Toch?
Oh zeg dat dan meteen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo ongeveer het "moment" van het WK.
Lars Boom was wel even in beeld bij mulder vs mulderquote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoiets zou je verwachten ja, en een overzicht over het WK en iets over de OS. Maar nee, dit is alles
Ik hoop dat het laatste interview met Van Persie dit gaat overtreffenquote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef franklop het volgende:
De Run van Mentel is het langste bijna volledige fragment dat in beeld was gekomen
Al bijna 5 minuten besteed hieraanquote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef franklop het volgende:
De Run van Mentel is het langste bijna volledige fragment dat in beeld was gekomen
Schut is goed, het programma is kut.quote:Op zondag 28 december 2014 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
En Schut gaat de nieuwe avondetappe presenteren?
Uit pure armoede vrees ik dan Genee z'n programma te moeten gaan kijken
Mart transfereren naar Tour du Jourquote:Op zondag 28 december 2014 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
En Schut gaat de nieuwe avondetappe presenteren?
Uit pure armoede vrees ik dan Genee z'n programma te moeten gaan kijken
Ik stem voorquote:Op zondag 28 december 2014 19:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mart transfereren naar Tour du Jour
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 19:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mart en Derksen bij elkaar, dat lijkt me echt genieten.quote:Op zondag 28 december 2014 19:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
op de troll plek van Johanquote:Op zondag 28 december 2014 19:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
knap, ik ben al bijna in slaap gesukkeld dus hulde voor je scherpte!quote:Op zondag 28 december 2014 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ze zei "Het houdt me op de been."
Toen moest ik lachen.
Scheelt, was best wel bijzonder ook.quote:Op zondag 28 december 2014 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al bijna 5 minuten besteed hieraan
quote:Op zondag 28 december 2014 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mart en Derksen bij elkaar, dat lijkt me echt genieten.
+ een olie op het vuur gooiende Genee.quote:Op zondag 28 december 2014 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mart en Derksen bij elkaar, dat lijkt me echt genieten.
Zelfs Vos nog in beeldquote:Op zondag 28 december 2014 19:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Scheelt, was best wel bijzonder ook.
Misschien dat dat zo nog komt? En is het zeilen inmiddels al geweest met twee wereldtitels in olympische disciplines?quote:Op zondag 28 december 2014 19:46 schreef franklop het volgende:
Toch knap dat het WK hockey bijna volledig is overgeslagen
Terwijl dat in eigen land was
om 20.00 uur journaal. Om 19.53 naar reclame. En henk spaan zou nog terugkomen geloof ikquote:Op zondag 28 december 2014 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat dat zo nog komt? En is het zeilen inmiddels al geweest met twee wereldtitels in olympische disciplines?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Vooral dat laatste.quote:Op zondag 28 december 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Van voetbal naar schaatsen, naar voetbal, weer terug naar schaatsen. En daartussen slap geouwehoer.
Past mooi bij de zondag.quote:Op zondag 28 december 2014 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Als Erben met z'n witte boordje in beeld is denk ik elke keer dat daar meneer pastoor zit.
Nopquote:Op zondag 28 december 2014 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat dat zo nog komt? En is het zeilen inmiddels al geweest met twee wereldtitels in olympische disciplines?
yup. En de eventuele boetes betalen wij blijkbaarquote:Op zondag 28 december 2014 19:52 schreef wimderon het volgende:
Is Tuitert nou naar Hilversum afgereisd om even Mulder/Smeekens aan te kondigen?
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 19:52 schreef wimderon het volgende:
Is Tuitert nou naar Hilversum afgereisd om even Mulder/Smeekens aan te kondigen?
van onze belastingcenten jaquote:Op zondag 28 december 2014 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
yup. En de eventuele boetes betalen wij blijkbaar
quote:Op zondag 28 december 2014 19:56 schreef danos het volgende:
Volgend jaar weer Tom Egbers met een echt jaaroverzicht graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |