Wielrennen is heul niet gayquote:Op woensdag 24 december 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
DP is nooit echt bedreven geweest in het verzinnen van leuke TT en OP
Die ziet er ook beter uitquote:Op woensdag 24 december 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens keek ik in 1e instantie naar de fiets
Zou haar wel voorzichtig een zetje geven jaquote:Op woensdag 24 december 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wielrennen is heul niet gay
[ afbeelding ]
Duur man.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:36 schreef Tarado het volgende:
Mijn broer wilde even mijn damascus mes proberen, die was snel verkocht, misschien maar een handeltje in beginnen
Wie niet hè.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
jij houdt toch van bipsen?
Hoe laat rijd je aan?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Shun?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:36 schreef Tarado het volgende:
Mijn broer wilde even mijn damascus mes proberen, die was snel verkocht, misschien maar een handeltje in beginnen
Je bent op weg naar Bert? Bij Flink Gegist waren ze al zowat door de kerstbieren heen. Zelfs bij de slijter in het winkelcentrum hier hadden ze bij nader inzien nog meer.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:07 schreef Saind het volgende:
Ik voel me nu wel echt een biernerd. Uur reizen voor wat flesjes
Zekerquote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd of ie nog wat heeft. Anders haal ik wel gewoon wat random lekker spul, hoef alleen een of twee goeie barrel aged dingessen te hebben voor bij het hoofdgerechtquote:Op woensdag 24 december 2014 12:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent op weg naar Bert? Bij Flink Gegist waren ze al zowat door de kerstbieren heen. Zelfs bij de slijter in het winkelcentrum hier hadden ze bij nader inzien nog meer.
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd of ie nog wat heeft. Anders haal ik wel gewoon wat random lekker spul, hoef alleen een of twee goeie barrel aged dingessen te hebben voor bij het hoofdgerecht
quote:Op woensdag 24 december 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu thuis:
Cuvee van de keizer blauw 75 cl
Cantillion Iris 75 cl
Fantome de Noel 75 cl
Bush Noel premium 75 cl
Stille nacht van dolle brouwers
Mad Tom
2 bieren van wild beer
de molen BA
2 bieren van Harviestoun
Nog wat losse zooi uit de super
Ik denk dat ik het hier zeker tot 2e kerst mee ga redden.
Bij plan b was fuck de kerstboom staat in de fik opquote:Op woensdag 24 december 2014 12:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent op weg naar Bert? Bij Flink Gegist waren ze al zowat door de kerstbieren heen. Zelfs bij de slijter in het winkelcentrum hier hadden ze bij nader inzien nog meer.
Link? Ik wil eigenlijk op aanraden van Bourdain een Global G-2 kopenquote:Op woensdag 24 december 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt dus mee, 75euro inkoop (lemmet is 25cm)
Deze zijn beter dan Global en goedkoper, is van een maat van me, ik heb er net weer 2 besteld, als je echt wil moet je het even laten weten.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Link? Ik wil eigenlijk op aanraden van Bourdain een Global G-2 kopen
Stille nacht is echt heel lekker. Heb ook een Bush Noel gehaald. Mad Tom is van Alvinne, daar kun je me altijd voor wakker maken. Ik heb niet zo veel voor dit jaar, maar denk dat ik toch maar een fles Cantillon open trek, heb nog 3 verschillende staan.quote:
Ze zijn voor in de keuken neem ik aan?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze zijn beter dan Global en goedkoper, is van een maat van me, ik heb er net weer 2 besteld, als je echt wil moet je het even laten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |