Jij kunt het wel waarderen he.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, nu weten we wel dat je Wielrennen niet leuk vindt.
Nee is verschillend, maar over het algemeen worden er geen meetings voor mij gepland voor 10.00.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begin je altijd om 09:45?
Nice
tot hoelaat werk je dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee is verschillend, maar over het algemeen worden er geen meetings voor mij gepland voor 10.00.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op wijzijnvoetbal is een leuk topic met pauperfacebookposts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#genot
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ricky is een goede zanger, jammer dat ze hem nooit draaien op de radio.
Zijn site ziet er ook erg goed uit, met op pagina 1 bovenaan, zijn nieuwe hit "Ik hef geen geld".quote:Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ricky is een goede zanger, jammer dat ze hem nooit draaien op de radio.
Het liedje Ongeldige Bron schijnt ook goed te zijn. Helaas speelt het niet af.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn site ziet er ook erg goed uit, met op pagina 1 bovenaan, zijn nieuwe hit "Ik hef geen geld".
Wow... alsof je weer in de websites van de jaren 90 zit...quote:Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn site ziet er ook erg goed uit, met op pagina 1 bovenaan, zijn nieuwe hit "Ik hef geen geld".
tering jantje, zoeken jullie nog werk?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee is verschillend, maar over het algemeen worden er geen meetings voor mij gepland voor 10.00.
Retro is weer helemaal in.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow... alsof je weer in de websites van de jaren 90 zit...
Ik kom er niet op.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uhm nee, ik heb genoeg werk.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tering jantje, zoeken jullie nog werk?
Nee, ik plaatste een link van de retrowebsite van Edward, de grote, van Cuilenborg. Alleen klikte ik op de link, maar toen bleek dat de pagina niet werkte tot mijn grote teleurstelling.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat voor hatelijks had je hier neergezet Stijntje?
Oh dat is wel jammer. Die site is eigenlijk het nulpunt, alles wordt daarmee vergeleken.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik plaatste een link van de retrowebsite van Edward, de grote, van Cuilenborg. Alleen klikte ik op de link, maar toen bleek dat de pagina niet werkte tot mijn grote teleurstelling.
Je zult achter een goede beveiliging zitten die dit herkent, als een malicious website.quote:
hahaha goeie don.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |