Heeft zo moeten zijn!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij ook nieten dan hadden wij elkaar nooit ontmoet
, wat een gevolgen door een loopse kater en poes
Oh balen. Vallen nu je kerstplannen in de soep of niet?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:20 schreef Toekito het volgende:
Fijne avond!
Hier kapt de kookplaat er meegoeie timing wel.
mwah ontbijt wordt iets anders. En kerstavondeten moeten we ff kijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:22 schreef Duufje het volgende:
[..]
Oh balen. Vallen nu je kerstplannen in de soep of niet?
geen elektrisch kookplaatje of camping-stelletje achter de hand?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah ontbijt wordt iets anders. En kerstavondeten moeten we ff kijken.
Ja. die van jou was ook weer zo leuk!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen en ik stuur al stukken minder want het is niet meer te betalen om iedereen te sturen, maar ik heb nu alleen de mensen gestuurd die mij een verjaardagskaart hebben gestuurd of waarvan ik al een kerstkaart heb gekregen of beide
En verder wens ik hier iedereen een goede kerst en op FB dus dat moet het maar doen voor dit jaar
Wil je Ravi of Fox lenen?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien beter ja vooral de Bolle en de Dolle ga ik werk aan hebben , zucht
elektrisch.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Is het een elektrische kookplaat of een op gas toek?
In welke regio zit jij?quote:Op donderdag 25 december 2014 10:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Fijne kerst allemaal!Hier regent het als een malle.
Ravi stond mooi op de kaartquote:Op donderdag 25 december 2014 02:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Wil je Ravi of Fox lenen?Die zitten altijd voorbeeldig.
ligt de zekering in de groepenkast er niet uit? Want alle pitten tegelijk kapot is wel apart.quote:Op donderdag 25 december 2014 06:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
elektrisch.
Ik ga proberen hoe ver ik kom met de gourmetshizzle straks
Kper!quote:Op donderdag 25 december 2014 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Fijne kerst iedereen! Leuk dat de sc weer leeft!
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Fijne kerst iedereen! Leuk dat de sc weer leeft!
Is dat je leenhondje?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, wat een werk, zo'n pup. Ik ben uitgeruster na een volle dag werken dan na een halve dag met de pup. Ze is wel lief
Edit: ze snurkt! Eindelijk!!!!!
Nog steeds fan van die grote hit van Fatboy Slim, eat sleap repeat, maar dat hebben alle britjes wel denk ikquote:
Die van ons heeft net met groot genoegen de overgebleven blokjes zalm naar binnen gewerkt. Dus nu inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 18:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog steeds fan van die grote hit van Fatboy Slim, eat sleap repeat, maar dat hebben alle britjes wel denk ik
Maar geen luiers gelukkigquote:Op donderdag 25 december 2014 18:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Jep. Ik vind het vermoeiender dan een baby
Nope, dit mag je zelf van de stoep schrapenquote:
nee de rest doet het gewoon!quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ligt de zekering in de groepenkast er niet uit? Want alle pitten tegelijk kapot is wel apart.
Dat is vervelendquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou dag 1 zit erop.. Ik vond het maar niks.
Er was ook een vriend van mijn ouders en dat bepaalde heel de sfeer wel zeg maar..
Vanaf moment een... Ik vind jou niet aardig gevoel.
Vandaag naar schoonouders dus ben benieuwd wat dat gaat brengenquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:34 schreef indaha het volgende:
Dat is vervelend, vandaag nog plannen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |