Weet je. Ik ben dit echt beu. Ik word hier elke keer uitgescholden. Printscreen en een aangifte komt eraan. Niet alleen jij, maar ook andere leden die dat nodig vonden omdat ik andersdenkend ben.quote:
aangiftequote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Weet je. Ik ben dit echt beu. Ik word hier elke keer uitgescholden. Printscreen en een aangifte komt eraan. Niet alleen jij, maar ook andere leden die dat nodig vonden omdat ik andersdenkend ben.
Dat was dom inderdaad. Ik had mijn bon moeten goed moeten checken voor ik de winkel uitliep. Een les voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:10 schreef danos het volgende:
Als je wegloopt bij de kassa accepteer je de transactie toch.
Aangiftequote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Weet je. Ik ben dit echt beu. Ik word hier elke keer uitgescholden. Printscreen en een aangifte komt eraan. Niet alleen jij, maar ook andere leden die dat nodig vonden omdat ik andersdenkend ben.
Lesbi? Hippie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
klaag mij ook aan joh trut, met je goedkope mobiel, dief! je heb die salade gejat, maar de cassiere had je door...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben het zat. Gewoon kotsbeu!!! Zelfs moderators doen aan deze shitt. Wtf is dit?? En enkel omdat ik anders denk.quote:
Waren het bakken (maaltijd)sla of kroppen sla?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat was dom inderdaad. Ik had mijn bon moeten goed moeten checken voor ik de winkel uitliep. Een les voor de volgende keer.
Blijf het vreemd vinden dat ze die 2 producten hebben afgerekend. Hoe gaat dat precies??
[..]
Wel de waarheid vertellen he, anders is het strafbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klaag mij ook aan joh trut, met je goedkope mobiel, dief! je heb die salade gejat, maar de cassiere had je door...
owja je heb een dikke blubber kont met vuist diepe kraters!
Ik heb niets van salade gekocht. Niet eens groente. Daarom bizar dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waren het bakken (maaltijd)sla of kroppen sla?
[..]
jij eet geen groenten......alleen die viese vette zooi natuurlijk...blubberkontquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb niets van salade gekocht. Niet eens groente. Daarom bizar dit.
Haha wat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nou, sinds de keer dat ze 50 pakken koffie aansloegen in plaats van 5 controleer ik de kassabonnen wel even hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:11 schreef Roces18 het volgende:
Van die mensen die na de boodschappen 2 meter van de kassa de hele bon gaan nalezen.
dat je trager denkt betekend niet dat je per definitie anders denkt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben het zat. Gewoon kotsbeu!!! Zelfs moderators doen aan deze shitt. Wtf is dit?? En enkel omdat ik anders denk.
Bakken sla kan je alleen afrekenen dmv een streepjescode. Producten van de groenteafdeling (zoals kroppen sla, bananen, tomaten) hebben meestal een 2, 3 of 4 cijferige code die de cassiere kan intoetsen en het dus laten afrekenen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb niets van salade gekocht. Niet eens groente. Daarom bizar dit.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, sinds de keer dat ze 50 pakken koffie aansloegen in plaats van 5 controleer ik de kassabonnen wel even hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |