quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Komt best goedquote:Op woensdag 24 december 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb maar een topic rapportje gemaakt
Vast wel. Heb vaker ellende met fok maar dit nog niet gehad ^^quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah oké. Ik vlakbij het Evoluon
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh leuk joh! Ik vind dat zo knap he. Ik ken 2 haaksteken en thats it
Niet verder vertellenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:33 schreef indaha het volgende:
+1 maar ipv 2 haaksteken maar 1 breisteek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dan weer geen ster in hakenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh balen! Niet iets wat in mijn voorraad zit. En toffe shawl. Ben zelf nu deze aan het maken
http://imhooked25.blogspo(...)rap-pattern.html?m=1Ziet er leuk uit!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Niet verder vertellenAight. Het ziet er zo ingewikkeld uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben dan weer geen ster in hakenZiet er leuk uit!
I solemnly swear i'm up to no good
Dat is het leuke eraanquote:Op woensdag 24 december 2014 10:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aight. Het ziet er zo ingewikkeld uit.
Ja, maar ik kon het wel een beetje begrijpen, moeder had dochter net tussen de mensenmassa doorgestuurd om een doos ferrero rocher te pakken (elleboog, hakken, au), kwam terug, moeder pakt doosje aan en wil de prijs weten, dochter weer terug (elleboog, hakken, au), komt terug met de prijs en moeder roept 'laat maar zitten', dus kon dochterlief weer terug (elleboog, hakken, au)quote:Op woensdag 24 december 2014 11:23 schreef Toekito het volgende:
Ongezellig kutwijf? Als ik dat tegen mn moeder zei haalde ik de kerst niet hoor......
die dochter is gek.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon het wel een beetje begrijpen, moeder had dochter net tussen de mensenmassa doorgestuurd om een doos ferrero rocher te pakken (elleboog, hakken, au), kwam terug, moeder pakt doosje aan en wil de prijs weten, dochter weer terug (elleboog, hakken, au), komt terug met de prijs en moeder roept 'laat maar zitten', dus kon dochterlief weer terug (elleboog, hakken, au)
ja ook dat natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Moeder niet dan? Kijk, nooit zulke lelijke dingen tegen je moeder zeggen en zo, helemaal mee eens, maar dit was echt zo'n chagrijnig ende naar mens, dat ik me voor kan stellen dat ze uit haar slof schoot. En dat alles om een paar minuten eerder de supermarkt uit te zijn. Oké
AH Eindje was ik in 3 tellen door. Croisantjes en dr Peppert. Pinnen en weg. Heerlijk.quote:
Fijne feestdagen, paarse vrouwquote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef senesta het volgende:
De openingspost en de nummering heb ik aangepast.
Fijne feestdagen iedereen hier
Ja, echt genieten hoor, die Feestdagen!quote:
Sinds mn moeder dood is vind ik het beetje zinloos. Maar moet zeggen dat ik dit jaar er meer zin in heb dan anders.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, echt genieten hoor, die Feestdagen!
Overigens was het bij ons thuis ook altijd ruzie hoor.... en bij D thuis ook. Wij houden dus vooral van rustige dagen
Dankjewelquote:Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef senesta het volgende:
De openingspost en de nummering heb ik aangepast.
Fijne feestdagen iedereen hier
Ik was even in de stad moest bij de bank zijn echt zo drukquote:Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
AH Eindje was ik in 3 tellen door. Croisantjes en dr Peppert. Pinnen en weg. Heerlijk.
*rustige dagen-boks*quote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Overigens was het bij ons thuis ook altijd ruzie hoor.... en bij D thuis ook. Wij houden dus vooral van rustige dagen
welke bank? Heb nergens drukte gezien. Maar ben alleen van station naar AH en terug gelopen XDquote:Op woensdag 24 december 2014 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik was even in de stad moest bij de bank zijn echt zo druk
ING op de vestdijk /nieuwstraatquote:Op woensdag 24 december 2014 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke bank? Heb nergens drukte gezien. Maar ben alleen van station naar AH en terug gelopen XD
oh ken ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ING op de vestdijk /nieuwstraat
quote:
Ja is bij mijn ouders niet anders daarom neem ik daar meestal alles over. Om er een beetje de rust in te houdenquote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je zou voor de lol met een klapstoeltje bij de kassa's plaatsnemen om het allemaal te bekijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
Maar lang niet iedereen is zen, heb ik al gemerkt. Er kreeg er net eentje een woedeaanval bij de kassa omdat de aanbiedingen normaal op woensdag in gaan en ze de folder ook op de normale dag had, dus ze moest het echt meekrijgen voor aanbiedingsprijs. Compleet met gestampvoet. Lekker voorbeeld voor haar kleintje ook
Ik heb vanochtend expres de langste rij genomen om het allemaal goed te kunnen bekijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je zou voor de lol met een klapstoeltje bij de kassa's plaatsnemen om het allemaal te bekijken
hoelaat?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wie gaat er gezellig met me bij de ah xl zitten?
In e'hoven?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
te ver weg beidequote:Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eindhoven limburglaan natuurlijk natuurlijk ^^ of nog beter ah xl in winkelcentrum Woensel
Die is lang niet leuk genoeg joh, die is berekend op zulke mensenmassa's, die hier althans wel. Op de dag voor Kerst hadden ze echt alles nog, een paar jaar geleden, een paar uur voor sluitingstijd... hoef je bij de Hoogvliet niet te proberen. De beste jongen keek of ik hem ging slaan toen 'ie zei dat de cranberry's uitverkocht warenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:
Rond kerst trekken die xl's een bepaald type mensen heb ik altijd het ideequote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die is lang niet leuk genoeg joh, die is berekend op zulke mensenmassa's, die hier althans wel. Op de dag voor Kerst hadden ze echt alles nog, een paar jaar geleden, een paar uur voor sluitingstijd... hoef je bij de Hoogvliet niet te proberen. De beste jongen keek of ik hem ging slaan toen 'ie zei dat de cranberry's uitverkocht warenDus ik zo: 'Joh, geeft niks, da's zo'n product dat massaal wordt ingeslagen voor Kerst en massaal wordt weggegooid in de eerste week van januari.' Hij kon nog lachen
![]()
Ik probeer D nu te bewegen om eerder naar huis te komen en nog lekker even de stad in te gaan. Omdat het kan![]()
Dank voor je kaartje schat, ik heb ze afgeschaft dit jaar. Sorryquote:Op woensdag 24 december 2014 14:19 schreef indaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wens alvast iedereen hele fijne rustige / wilde kerstdagen al naar gelang men wenst![]()
Ik zit nu ook lekker op mijn kont en hoef niets meer vandaagdus dan ga ik maar eens die 300 mails nakijken en weggooien
Of liever nog: Geef het aan een goed doelquote:Op woensdag 24 december 2014 14:37 schreef roos85 het volgende:
F-,r, als het huis zo vol is, dan gooi je wat overbodig speelgoed weg.
Toch juist lief dat ze de meiden wat willen geven.
Indahabeebquote:Op woensdag 24 december 2014 14:19 schreef indaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wens alvast iedereen hele fijne rustige / wilde kerstdagen al naar gelang men wenst![]()
Ik zit nu ook lekker op mijn kont en hoef niets meer vandaagdus dan ga ik maar eens die 300 mails nakijken en weggooien
Ja dat. Tel je zegeningen hoor, is toch juist heerlijk voor kindjes, een lief cadeau? En je hebt het ook nog zelf uit kunnen zoeken, dus het is geen troep of meuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:37 schreef roos85 het volgende:
F-,r, als het huis zo vol is, dan gooi je wat overbodig speelgoed weg.
Toch juist lief dat ze de meiden wat willen geven.
Dat is nog beter iddquote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Of liever nog: Geef het aan een goed doel
En als ze niks hadden gegeven was het ook niet goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet naar een verjaardag en heb het cadeau zo goed opgeborgen dat ik het niet meer kan vinden... handig wel
[..]
Ja dat. Tel je zegeningen hoor, is toch juist heerlijk voor kindjes, een lief cadeau? En je hebt het ook nog zelf uit kunnen zoeken, dus het is geen troep of meuk.
Nee, dat denk ik ook....quote:Op woensdag 24 december 2014 14:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
En als ze niks hadden gegeven was het ook niet goed.
O tofquote:Op woensdag 24 december 2014 14:59 schreef Toekito het volgende:
Wij hebben besloten een Wii U te kopen voor kerst
Dat wilde ik ook doen en ik stuur al stukken minder want het is niet meer te betalen om iedereen te sturenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dank voor je kaartje schat, ik heb ze afgeschaft dit jaar. Sorry![]()
Toch fijne kerstdagen
Zal je net zien iddquote:Op woensdag 24 december 2014 15:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb er 20 verstuurd en laten maken. Nu ook de vrienden die niet sturen niks gestuurd.. Uiteraard sturen die nu ineens wel
Ik had er 50 laten maken en 40 verstuurd (ik heb er minder verstuurd dan normaal en ik wil er ook twee voor m'n plakboekquote:Op woensdag 24 december 2014 15:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb er 20 verstuurd en laten maken. Nu ook de vrienden die niet sturen niks gestuurd.. Uiteraard sturen die nu ineens wel
Ik krijg natuurlijk alweer niets!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had er 50 laten maken en 40 verstuurd (ik heb er minder verstuurd dan normaal en ik wil er ook twee voor m'n plakboek) en nu kreeg ik er alsnog 2 van mensen van wie ik al jaaaren niks heb gehad/gehoord. Dus die krijgen ook nog.
Ik heb trouwens niet per se een 'ik stuur alleen als ik van jou ook krijg'-policy, sommige mensen doen niet aan kerstkaarten, maar dan vind ik het toch leuk om er eentje te sturen.
Maar even naar de brievenbus beneden gelopenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen en ik stuur al stukken minder want het is niet meer te betalen om iedereen te sturen, maar ik heb nu alleen de mensen gestuurd die mij een verjaardagskaart hebben gestuurd of waarvan ik al een kerstkaart heb gekregen of beide
En verder wens ik hier iedereen een goede kerst en op FB dus dat moet het maar doen voor dit jaar
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik krijg natuurlijk alweer niets!![]()
/geenadresgrap
Als je je adres stuurt, doe ik hem zo nog op de busquote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
/geenadresgrap
Alleen als je je adres terug dm't!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je je adres stuurt, doe ik hem zo nog op de bus
Nee maar ik weet dat ze er echt niks mee doen. Als in zr hangen ze ook niet op maar gooien ze op een stapel. Dat vind ik dan gewoon jammerlijk. Bel ze lallend met oud & nieuw wel op ^^quote:Op woensdag 24 december 2014 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had er 50 laten maken en 40 verstuurd (ik heb er minder verstuurd dan normaal en ik wil er ook twee voor m'n plakboek) en nu kreeg ik er alsnog 2 van mensen van wie ik al jaaaren niks heb gehad/gehoord. Dus die krijgen ook nog.
Ik heb trouwens niet per se een 'ik stuur alleen als ik van jou ook krijg'-policy, sommige mensen doen niet aan kerstkaarten, maar dan vind ik het toch leuk om er eentje te sturen.
Oke. Is ook geen geheim, staat op de kerstkaartquote:Op woensdag 24 december 2014 15:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alleen als je je adres terug dm't!
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke. Is ook geen geheim, staat op de kerstkaart
Nee, dan is het ook logisch, je moet wel de indruk hebben dat je er iemand een plezier mee doet, anders kun je het net zo goed laten.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat ze er echt niks mee doen. Als in zr hangen ze ook niet op maar gooien ze op een stapel. Dat vind ik dan gewoon jammerlijk. Bel ze lallend met oud & nieuw wel op ^^
hij is wel na de kerst pas aanwezig is dat erg?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
/geenadresgrap
Haha dat is wel grappig. Wij maken ieder jaar een kaart met ons Loebesje eropquote:Op woensdag 24 december 2014 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan is het ook logisch, je moet wel de indruk hebben dat je er iemand een plezier mee doet, anders kun je het net zo goed laten.
Ik heb vorig jaar voor het eerst een kaart zonder kattenfoto verstuurd. Echt veel reacties van 'einde traditie?', 'geen katten?', dus dat doe ik nu niet meer
Die van mij heeft het over Feestdagen, dus kan ook gelden voor Pasen, Pinksteren, Carnaval en andere gezelligheid /cheapquote:Op woensdag 24 december 2014 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij is wel na de kerst pas aanwezig is dat erg?
Ik ga in Mei beginnen om 5 katten fatsoenlijk op de foto te krijgen voor volgend jaar .quote:Op woensdag 24 december 2014 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan is het ook logisch, je moet wel de indruk hebben dat je er iemand een plezier mee doet, anders kun je het net zo goed laten.
Ik heb vorig jaar voor het eerst een kaart zonder kattenfoto verstuurd. Echt veel reacties van 'einde traditie?', 'geen katten?', dus dat doe ik nu niet meer
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij is wel na de kerst pas aanwezig is dat erg?
Ik zou in januari beginnen als ik jou wasquote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef indaha het volgende:
Ik ga in Mei beginnen om 5 katten fatsoenlijk op de foto te krijgen voor volgend jaar .
Zeven maanden moet voldoende tijd zijn lijkt me , toch
wil ik eens lief doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Mijn adres is een goed bewaard geheim
Misschien beter ja vooral de Bolle en de Dolle ga ik werk aan hebben , zuchtquote:Op woensdag 24 december 2014 15:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zou in januari beginnen als ik jou was
Dan zou ik beginnen met Inniequote:
Het wilde hier ook niet echt. Dus heb ik maar een foto gemaakt toen ze sliepen en er een tekstje bij verzonnenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ga in Mei beginnen om 5 katten fatsoenlijk op de foto te krijgen voor volgend jaar .
Zeven maanden moet voldoende tijd zijn lijkt me , toch
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien beter ja vooral de Bolle en de Dolle ga ik werk aan hebben , zucht
Ik wilde beginnen met het moeilijkste gevalquote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met Innie
Moet jij dat vragenquote:
De Puma is beledigd!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Moet jij dat vragen, die genen lopen bij jou ook rond
Kan ik niets aan doenquote:
Onze katten krijgen vis en/of slagroom als er wat te vieren valtquote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu ga ik echt richting stad. Een cadeautje scoren voor m'n jongens, want ik kon echt niks bedenken... anders doen we snoep of zo. Net als voor Sint
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen, dan had ze niet zo moeten slettebakken met een eigenwijze wilde kater
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu ga ik echt richting stad. Een cadeautje scoren voor m'n jongens, want ik kon echt niks bedenken... anders doen we snoep of zo. Net als voor Sint
Jij ook nietquote:Op woensdag 24 december 2014 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Dan had jij.nooit zulke leuke katten gehad!
Heeft zo moeten zijn!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij ook nieten dan hadden wij elkaar nooit ontmoet
, wat een gevolgen door een loopse kater en poes
Oh balen. Vallen nu je kerstplannen in de soep of niet?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:20 schreef Toekito het volgende:
Fijne avond!
Hier kapt de kookplaat er meegoeie timing wel.
mwah ontbijt wordt iets anders. En kerstavondeten moeten we ff kijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:22 schreef Duufje het volgende:
[..]
Oh balen. Vallen nu je kerstplannen in de soep of niet?
geen elektrisch kookplaatje of camping-stelletje achter de hand?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah ontbijt wordt iets anders. En kerstavondeten moeten we ff kijken.
Ja. die van jou was ook weer zo leuk!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen en ik stuur al stukken minder want het is niet meer te betalen om iedereen te sturen, maar ik heb nu alleen de mensen gestuurd die mij een verjaardagskaart hebben gestuurd of waarvan ik al een kerstkaart heb gekregen of beide
En verder wens ik hier iedereen een goede kerst en op FB dus dat moet het maar doen voor dit jaar
Wil je Ravi of Fox lenen?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien beter ja vooral de Bolle en de Dolle ga ik werk aan hebben , zucht
elektrisch.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Is het een elektrische kookplaat of een op gas toek?
In welke regio zit jij?quote:Op donderdag 25 december 2014 10:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Fijne kerst allemaal!Hier regent het als een malle.
Ravi stond mooi op de kaartquote:Op donderdag 25 december 2014 02:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Wil je Ravi of Fox lenen?Die zitten altijd voorbeeldig.
ligt de zekering in de groepenkast er niet uit? Want alle pitten tegelijk kapot is wel apart.quote:Op donderdag 25 december 2014 06:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
elektrisch.
Ik ga proberen hoe ver ik kom met de gourmetshizzle straks
Kper!quote:Op donderdag 25 december 2014 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Fijne kerst iedereen! Leuk dat de sc weer leeft!
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Fijne kerst iedereen! Leuk dat de sc weer leeft!
Is dat je leenhondje?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, wat een werk, zo'n pup. Ik ben uitgeruster na een volle dag werken dan na een halve dag met de pup. Ze is wel lief
Edit: ze snurkt! Eindelijk!!!!!
Nog steeds fan van die grote hit van Fatboy Slim, eat sleap repeat, maar dat hebben alle britjes wel denk ikquote:
Die van ons heeft net met groot genoegen de overgebleven blokjes zalm naar binnen gewerkt. Dus nu inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2014 18:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog steeds fan van die grote hit van Fatboy Slim, eat sleap repeat, maar dat hebben alle britjes wel denk ik
Maar geen luiers gelukkigquote:Op donderdag 25 december 2014 18:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Jep. Ik vind het vermoeiender dan een baby
Nope, dit mag je zelf van de stoep schrapenquote:
nee de rest doet het gewoon!quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ligt de zekering in de groepenkast er niet uit? Want alle pitten tegelijk kapot is wel apart.
Dat is vervelendquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou dag 1 zit erop.. Ik vond het maar niks.
Er was ook een vriend van mijn ouders en dat bepaalde heel de sfeer wel zeg maar..
Vanaf moment een... Ik vind jou niet aardig gevoel.
Vandaag naar schoonouders dus ben benieuwd wat dat gaat brengenquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:34 schreef indaha het volgende:
Dat is vervelend, vandaag nog plannen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |