abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 22:49:09 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_149344044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:47 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Een collega van mij ademde in terwijl er vlammen zijn kant op kwamen, ook hij gilde niet want hij had namelijk gelijk zuurstof gebrek, longblaasjes en de luchtpijp vinden hitte maar ook stoffen die vrijkomen bij brand niet fijn.
Nu heb ik het filmpje niet gekeken en ga dat ook niet doen, maar dit zou een rede kunnen zijn dat je hem niet hoort gillen.
Terwijl ik op NWS hoorde dat hij vreselijk gilde.
Oh bah, ik wil er eigenlijk niet meer aan denken want dan word ik weer kotsmisselijk.
pi_149344083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Terwijl ik op NWS hoorde dat hij vreselijk gilde.
Ja, wie dat postte, heeft echt een ander filmpje gezien.
quote:
Oh bah, ik wil er eigenlijk niet meer aan denken want dan word ik weer kotsmisselijk.
Wees niet bang voor dit filmpje, het lijkt absoluut niet echt. Eerder een reclamefilmpje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 22:51:06 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_149344116
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Wees niet bang voor dit filmpje, het lijkt absoluut niet echt. Eerder een reclamefilmpje.
Nee, ik kijk het niet. Wil zometeen graag slapen.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:52:39 #179
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149344180
quote:

[..]

[..]

Wel opvallend, de meesten op NWS hebben het filmpje niet gezien maar hebben er wel een mening over.
Blijkbaar is een bericht in het nieuws al voldoende dat mensen het meteen geloven.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149344215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik kijk het niet. Wil zometeen graag slapen.
Zo dacht ik er ook over, maar het verbaast me dat mensen geloven dat dit echt is. Alleen door de berichtgeving, de enorme ophef, zou je dat kunnen denken.

Alles aan die beelden ziet er nep uit, wat de "verbranding" (hoe kan je nu rustig je hoofd blijven vasthouden en knielen als je in de fik staat) dus niet erg meer maakt.

Het was meer een geruststelling het filmpje te zien.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149344221
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, 1970, staat bij die Dumpert. Ook slecht dat de echte datum en tijd er niet bijstaan.
Alsnog klopt je claim niet dat het rond 10.00 NL tijd bekend wordt. Is pas vanavond, zo rond 1930-2030 uit mn hoofd, bekend geworden. Tel daar het tijdverschil bij op en het zou - theoretisch - best vandaag geschoten kunnen zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 22:53:58 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_149344251
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wel opvallend, de meesten op NWS hebben het filmpje niet gezien maar hebben er wel een mening over.
Blijkbaar is een bericht in het nieuws al voldoende dat mensen het meteen geloven.
Misschien willen mensen die gruwelijkheden liever niet zien? Heb je je dat al eens bedacht?
pi_149344280
quote:

[..]

Ja, dat is storend. De acceptatie van de berichtgeving.

"Hier, hier heb je filmpje X. Het is waar."

En dan geen seconde meer nadenken en ervan uitgaan dat het ook echt waar is.

dinsdag 3 februari 2015 @ 22:54:55 #184
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149344300
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien willen mensen die gruwelijkheden liever niet zien? Heb je je dat al eens bedacht?
Dat begrijp ik helemaal, maar dan kan je de echtheid ervan niet beoordelen.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149344329
quote:

[..]

Jeetje één, misschien twee, hebben het over gegil (je hoort in begin even iets) en nu zijn het al de meeste nwsers. _O-
pi_149344339
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Alsnog klopt je claim niet dat het rond 10.00 NL tijd bekend wordt. Is pas vanavond, zo rond 1930-2030 uit mn hoofd, bekend geworden. Tel daar het tijdverschil bij op en het zou - theoretisch - best vandaag geschoten kunnen zijn.
Nee, ik was in de war met 10:00 Colombiaanse tijd. Ik zie nu dat het NWS-topic geopend is net voor 18:30 Nederlandse tijd.

pi_149344364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik helemaal, maar dan kan je de echtheid ervan niet beoordelen.
Dat doen ze op NWS dan in het topic ook niet. Kzelf heb niet de behoefte het te gaan kijken (ik bedoel, ik droom al over The Walking Dead :') _O- ) dus kan ook niet oordelen of dit echt is of fake.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149344365
quote:

[..]

[..]

Je hoort gegil zachtjes tussen het gejengel van de koranverzen door. Maar gegil of geen gegil zegt geen kont natuurlijk. Geluid is bewerkt, net als de gehele video.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 22:56:53 ]
pi_149344401
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat is storend. De acceptatie van de berichtgeving.

"Hier, hier heb je filmpje X. Het is waar."

En dan geen seconde meer nadenken en ervan uitgaan dat het ook echt waar is.
Doet me denken aan een oud filmpje. Een klif springer springt niet ver genoeg en land met zijn kop op steen. Zijn hoofd is gespleten en hij leeft nog. Te nep voor woorden, ook te veel publiek er om heen die aan het kijken was
pi_149344486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Filmpje op zo'n manier editten kost tijd. Denk niet dat het vandaag gemaakt is.
pi_149344496
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
Maar aangezien het allemaal nep is

Wie faket de boel? IS of wij?
Als je kan voorstellen dat de IS/ISL/ISIS is 'n creatie,net als Al Queada of zo... is van 't West....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149344595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je kan voorstellen dat de IS/ISL/ISIS is 'n creatie,net als Al Queada of zo... is van 't West....
Maar wie zijn dan die baarden die allemaal aan flarden zijn geschoten in Kobani bijvoorbeeld?

Radicale moslims die niet doorhebben dat ze voor het Westen vechten? :?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 23:03:42 ]
pi_149344736
quote:

[..]

De beelden zijn natuurlijk te schokkende voor onze gevoelige ogen,so just take our word for it-it's real! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149344836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

De beelden zijn natuurlijk te schokkende voor onze gevoelige ogen,so just take our word for it-it's real! :)
Dat is inderdaad een handig opzetje.

Create the myth, hide it and people will swallow.

dinsdag 3 februari 2015 @ 23:13:59 #195
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149344916
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, ik hoef ook geen echte onthoofdingen en verbrandingen te zien.
De 1e keer heb ik mezelf gedwongen om te kijken om te zien of het echt was of niet.
Eerst heel voorzichtig, maar na het zien van 1 of 2 IS filmpjes maakt het me niet meer uit.
Ik kijk nu meteen want ze zijn allemaal nep. Ik voel er niets bij, en kijk nu vooral naar de beelden
om te zien welke stukjes het meest duidelijk nep zijn.
pi_149344963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Izzy73 het volgende:

Ik kijk nu meteen want ze zijn allemaal nep. Ik voel er niets bij,
Zo zie ik het precies ook. Des te verbazender dat miljoenen mensen hierin trappen. :?

pi_149344970
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar wie zijn dan die baarden die allemaal aan flarden zijn geschoten in Kobani bijvoorbeeld?

Radicale moslims die niet doorhebben dat ze voor het Westen vechten? :?
Welke beelden kunnen we vertrouwen?
De Islamische wereld houden de mensen ook 'n de maling met veel hulp van 't West?
Ze zijn allemaal(west,midden oost enz.) in cahoots met elkaar. De Saudis bvb, ?.
pi_149345051
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, ik hoef ook geen echte onthoofdingen en verbrandingen te zien.
De 1e keer heb ik mezelf gedwongen om te kijken om te zien of het echt was of niet.
Eerst heel voorzichtig, maar na het zien van 1 of 2 IS filmpjes maakt het me niet meer uit.
Ik kijk nu meteen want ze zijn allemaal nep. Ik voel er niets bij, en kijk nu vooral naar de beelden
om te zien welke stukjes het meest duidelijk nep zijn.

Ik ook. lol.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:19:42 #199
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149345059
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo zie ik het precies ook. Des te verbazender dat miljoenen mensen hierin trappen. :?
A. Veel mensen bekijken ze niet zelf.
B. Veel mensen zien het verschil niet tussen een film en realiteit.
C. Mensen zijn bevooroordeeld en zien wat ze willen zien en geloven.
D. Een aantal mensen bekijkt ze wel kritisch en ziet dat er het een en ander niet klopt
pi_149345107
Zolang de raw footage niet beschikbaar is, net als bij de onthoofdingen, blijf ik mijn twijfels houden. Waarmee ik niet beweer dat het fake is. Je kunt het simpelweg niet zeggen aan de hand van deze beelden. Iets wat in de toekomst alleen nog maar moeilijker zal worden door nieuwe en betere technieken. Mooie ontwikkeling, maar zeker ook een gevaarlijke ontwikkeling.

Verder heb ik genoeg gruwelijke (amateuristische) beelden van de hand van Daesh (IS) gezien om iig niet te twijfelen aan de barbarij waartoe ze in staat zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 23:21:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')