Terwijl ik op NWS hoorde dat hij vreselijk gilde.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Een collega van mij ademde in terwijl er vlammen zijn kant op kwamen, ook hij gilde niet want hij had namelijk gelijk zuurstof gebrek, longblaasjes en de luchtpijp vinden hitte maar ook stoffen die vrijkomen bij brand niet fijn.
Nu heb ik het filmpje niet gekeken en ga dat ook niet doen, maar dit zou een rede kunnen zijn dat je hem niet hoort gillen.
Ja, wie dat postte, heeft echt een ander filmpje gezien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Terwijl ik op NWS hoorde dat hij vreselijk gilde.
Wees niet bang voor dit filmpje, het lijkt absoluut niet echt. Eerder een reclamefilmpje.quote:Oh bah, ik wil er eigenlijk niet meer aan denken want dan word ik weer kotsmisselijk.
Nee, ik kijk het niet. Wil zometeen graag slapen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wie dat postte, heeft echt een ander filmpje gezien.
[..]
Wees niet bang voor dit filmpje, het lijkt absoluut niet echt. Eerder een reclamefilmpje.
Wel opvallend, de meesten op NWS hebben het filmpje niet gezien maar hebben er wel een mening over.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Wees niet bang voor dit filmpje, het lijkt absoluut niet echt. Eerder een reclamefilmpje.
Zo dacht ik er ook over, maar het verbaast me dat mensen geloven dat dit echt is. Alleen door de berichtgeving, de enorme ophef, zou je dat kunnen denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik kijk het niet. Wil zometeen graag slapen.
Alsnog klopt je claim niet dat het rond 10.00 NL tijd bekend wordt. Is pas vanavond, zo rond 1930-2030 uit mn hoofd, bekend geworden. Tel daar het tijdverschil bij op en het zou - theoretisch - best vandaag geschoten kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, 1970, staat bij die Dumpert. Ook slecht dat de echte datum en tijd er niet bijstaan.
Misschien willen mensen die gruwelijkheden liever niet zien? Heb je je dat al eens bedacht?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wel opvallend, de meesten op NWS hebben het filmpje niet gezien maar hebben er wel een mening over.
Blijkbaar is een bericht in het nieuws al voldoende dat mensen het meteen geloven.
Ja, dat is storend. De acceptatie van de berichtgeving.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wel opvallend, de meesten op NWS hebben het filmpje niet gezien maar hebben er wel een mening over.
Blijkbaar is een bericht in het nieuws al voldoende dat mensen het meteen geloven.
Dat begrijp ik helemaal, maar dan kan je de echtheid ervan niet beoordelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien willen mensen die gruwelijkheden liever niet zien? Heb je je dat al eens bedacht?
Jeetje één, misschien twee, hebben het over gegil (je hoort in begin even iets) en nu zijn het al de meeste nwsers.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, ik was in de war met 10:00 Colombiaanse tijd. Ik zie nu dat het NWS-topic geopend is net voor 18:30 Nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Alsnog klopt je claim niet dat het rond 10.00 NL tijd bekend wordt. Is pas vanavond, zo rond 1930-2030 uit mn hoofd, bekend geworden. Tel daar het tijdverschil bij op en het zou - theoretisch - best vandaag geschoten kunnen zijn.
Dat doen ze op NWS dan in het topic ook niet. Kzelf heb niet de behoefte het te gaan kijken (ik bedoel, ik droom al over The Walking Deadquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal, maar dan kan je de echtheid ervan niet beoordelen.
Je hoort gegil zachtjes tussen het gejengel van de koranverzen door. Maar gegil of geen gegil zegt geen kont natuurlijk. Geluid is bewerkt, net als de gehele video.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Doet me denken aan een oud filmpje. Een klif springer springt niet ver genoeg en land met zijn kop op steen. Zijn hoofd is gespleten en hij leeft nog. Te nep voor woorden, ook te veel publiek er om heen die aan het kijken wasquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is storend. De acceptatie van de berichtgeving.
"Hier, hier heb je filmpje X. Het is waar."
En dan geen seconde meer nadenken en ervan uitgaan dat het ook echt waar is.
Filmpje op zo'n manier editten kost tijd. Denk niet dat het vandaag gemaakt is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Alsnog klopt je claim niet dat het rond 10.00 NL tijd bekend wordt. Is pas vanavond, zo rond 1930-2030 uit mn hoofd, bekend geworden. Tel daar het tijdverschil bij op en het zou - theoretisch - best vandaag geschoten kunnen zijn.
Als je kan voorstellen dat de IS/ISL/ISIS is 'n creatie,net als Al Queada of zo... is van 't West....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
Maar aangezien het allemaal nep is
Wie faket de boel? IS of wij?
Maar wie zijn dan die baarden die allemaal aan flarden zijn geschoten in Kobani bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je kan voorstellen dat de IS/ISL/ISIS is 'n creatie,net als Al Queada of zo... is van 't West....
De beelden zijn natuurlijk te schokkende voor onze gevoelige ogen,so just take our word for it-it's real!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een handig opzetje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
De beelden zijn natuurlijk te schokkende voor onze gevoelige ogen,so just take our word for it-it's real!
Dat begrijp ik wel, ik hoef ook geen echte onthoofdingen en verbrandingen te zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
De beelden zijn natuurlijk te schokkende voor onze gevoelige ogen,so just take our word for it-it's real!
Zo zie ik het precies ook. Des te verbazender dat miljoenen mensen hierin trappen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ik kijk nu meteen want ze zijn allemaal nep. Ik voel er niets bij,
Welke beelden kunnen we vertrouwen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wie zijn dan die baarden die allemaal aan flarden zijn geschoten in Kobani bijvoorbeeld?
Radicale moslims die niet doorhebben dat ze voor het Westen vechten?
Ik ook. lol.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:13 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, ik hoef ook geen echte onthoofdingen en verbrandingen te zien.
De 1e keer heb ik mezelf gedwongen om te kijken om te zien of het echt was of niet.
Eerst heel voorzichtig, maar na het zien van 1 of 2 IS filmpjes maakt het me niet meer uit.
Ik kijk nu meteen want ze zijn allemaal nep. Ik voel er niets bij, en kijk nu vooral naar de beelden
om te zien welke stukjes het meest duidelijk nep zijn.
A. Veel mensen bekijken ze niet zelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo zie ik het precies ook. Des te verbazender dat miljoenen mensen hierin trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |