Het is nog te donker om een foto te maken, maar ik zit in de buurt van de IKEAquote:Op woensdag 24 december 2014 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
U zit dichtbij? Ik zit hier
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid in de buurtquote:Op woensdag 24 december 2014 08:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is nog te donker om een foto te maken, maar ik zit in de buurt van de IKEA
Haha eens. Gehaast en struikelend een broek aantrekkenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:37 schreef Lokasenna het volgende:
Naakt slapen is dus echt niet handig als de deurbel gaat
Ik had alleen mijn lange winterjas aan, voelde me een potloodventerquote:Op woensdag 24 december 2014 09:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha eens. Gehaast en struikelend een broek aantrekken
iehlquote:Op woensdag 24 december 2014 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had alleen mijn lange winterjas aan, voelde me een potloodventer
Ik ben te fok!noob om daar een oordeel over te vellen.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben maar een vies meisje he
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben maar een vies meisje he
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had alleen mijn lange winterjas aan, voelde me een potloodventer
Goed bezig!quote:Op woensdag 24 december 2014 10:37 schreef Royco1 het volgende:
Zo, ff nieuwe remblokken op de Honda en hij kan er weer een jaar tegen.
meer dan 100.000 op jaarbasis.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te veel km of jij remt gewoon graag?
Ah, je taxi? Dan is het nog wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
meer dan 100.000 op jaarbasis.
Is ook niet echt mijn auto.
yup.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, je taxi? Dan is het nog wel begrijpelijk.
Kan ik zien vanuit mijn raamquote:Op woensdag 24 december 2014 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
U zit dichtbij? Ik zit hier
[ afbeelding ]
Jammer van de baan. Nog iets anders lopen, of gewoon weer na alle feestdagen verder zoeken?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:55 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
Gesprek ging goed, alleen andere kandidaat kwam net van zo'n zelfde project dus hadden zoiets van kan hij gelijk door.
[..]
Kan ik zien vanuit mijn raam
Mijn werk is aan het zoeken voor ander project. Wel jammer, leek leuk project.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jammer van de baan. Nog iets anders lopen, of gewoon weer na alle feestdagen verder zoeken?
En nog een update van je nieuwe huis?
Tof!quote:Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn werk is aan het zoeken voor ander project. Wel jammer, leek leuk project.
Bijna alles rond, hebben nu een gezondheidsverklaring of iets nodig en dan kan alles naar de notaris.
Blijf in Alphenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Tof!
Blijf je in Alphen?
Medische verklaring voor de levensverzekering?
die bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijf in Alphen
gezondheidsverklaring voor overlijdensrisicoverzekering
Villa met zolder toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:15 schreef JJH het volgende:
[..]
die bedoelde ik ja.
Bij ons werd de boel pas in behandeling genomen toen die binnen was.
Flatje, tussenwoning?
iehlquote:Op woensdag 24 december 2014 11:33 schreef Inolvidable het volgende:
Heb zo mega veel dorst vandaag, kan wel een zwembad op.
Alles ligt al klaar maar wacht wel op dat laatste.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:15 schreef JJH het volgende:
[..]
die bedoelde ik ja.
Bij ons werd de boel pas in behandeling genomen toen die binnen was.
Flatje, tussenwoning?
Voor minder doe ik het niet.quote:
Na de aankoop en verbouwen/inrichten niet meer hoorquote:
Zonder chloor.quote:
Nice.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Alles ligt al klaar maar wacht wel op dat laatste.
Zo maar eens doen, is toch rustig op werk.
Appartement (op zolder) en vrij uitzicht over oude centrum
[..]
Voor minder doe ik het niet.
[..]
Na de aankoop en verbouwen/inrichten niet meer hoor
Ik rijd nooit te hard dus hoef niet hard te remmen.quote:
Dan zou ik de jacuzzi pakken, die heeft tenminste nog bubbeltjes.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:33 schreef Inolvidable het volgende:
Mooi nieuwsquote:Op woensdag 24 december 2014 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Nice.
Wij hebben een maandje geleden akkooord gekregen voor onze hypotheek, volgende week krijgen we de sleutel.
En dan zijn de centen op.![]()
Had gisteren toch echt de ABS nodig, een pool gooide ineens zijn auto voor een vrachtwagen langs.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik rijd nooit te hard dus hoef niet hard te remmen.
En goedemorgen allemaal!
Sol!quote:Op woensdag 24 december 2014 11:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Had gisteren toch echt de ABS nodig, een pool gooide ineens zijn auto voor een vrachtwagen langs.
Thijs
Ik ontwijk Steam maar evenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sol!
De Steam Sale heeft leuke deals
Gisteren Shadow Warrior Redux + Duke 3D Megaton gekocht voor een habbekrats![]()
Nadorst?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:33 schreef Inolvidable het volgende:
Helemaal niet zo apart eigenlijk..quote:Op woensdag 24 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds ik mijn laptop van binnen helemaal heb schoongemaakt, wordt hij helemaal niet meer heet.
Apart.
Ik had niet verwacht dat het zoveel zou zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helemaal niet zo apart eigenlijk..
Stof en rommel houdt veel warmte vast
Herkenbaar. PC telkens crashen door oververhitting, gestofzuigd en alles, daarna nooit meer.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds ik mijn laptop van binnen helemaal heb schoongemaakt, wordt hij helemaal niet meer heet.
Apart.
Handige jongen ben je ookquote:Op woensdag 24 december 2014 12:43 schreef Faxie het volgende:
Keer bij een nicht geweest met computerproblemen. Even opgehaald om te kijken, vond het nogal stoffig. Stofzuiger gepakt en geen problemen meer
Jezus.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze bellen niet meer om hulp sinds ik een vergoeding ben gaan vragen
Whehehehe.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
En zag je me bikkelen?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:55 schreef Solique het volgende:
Geen nieuwe job nog
Gesprek ging goed, alleen andere kandidaat kwam net van zo'n zelfde project dus hadden zoiets van kan hij gelijk door.
[..]
Kan ik zien vanuit mijn raam
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik ook doen, ware het niet dat zowel in de laptop van Myra als die van mij, het allerlaatste onderdeel wat je tegenkomt de ventilator pas is.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Apart.
Je wilt het niet weten. Om die reden ben ik verhuisd naar Rotterdam.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Werden de verzoekjes te frequent?
Gewoon geduld hebben en alles netjes sorteren?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Wil ik ook doen, ware het niet dat zowel in de laptop van Myra als die van mij, het allerlaatste onderdeel wat je tegenkomt de ventilator pas is.
Dan ken je mij niet. Als het eenmaal uit elkaar is, krijg ik het nooit meer in elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebben en alles netjes sorteren?![]()
Misschien kom je met zo'n spuitbus lucht al een heel eind?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Wil ik ook doen, ware het niet dat zowel in de laptop van Myra als die van mij, het allerlaatste onderdeel wat je tegenkomt de ventilator pas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |