Veel plaatjes, is wel een aardig fenomeen op het interwebquote:
tot over 2minquote:Op woensdag 24 december 2014 02:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit nu weer? Nu moet ik weer karren
Boeie, het is nacht.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 02:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit nu weer? Nu moet ik weer karren
Sorry CG. Topiks gaan niet naar hators. Kusjekroel?quote:
Vooruit. Omdat het bijna kerst is.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sorry CG. Topiks gaan niet naar hators. Kusjekroel?
quote:Op woensdag 24 december 2014 02:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vooruit. Omdat het bijna kerst is.
Heb je wel eens een trainingsschema van een Victoria Secret model gezien? Daar krijg je gewoon instant massive respect voor.quote:
quote:
dat zal allemaal best zijn, maar geilen kan ik er niet opquote:Op woensdag 24 december 2014 02:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je wel eens een trainingsschema van een Victoria Secret model gezien? Daar krijg je gewoon instant massive respect voor.
+300 streetcreds voor hun. Niks mis met een beetje abs trouwens.
Kan ik wel begrijpen hoor. Maar ze is en blijft prachtig.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
dat zal allemaal best zijn, maar geilen kan ik er niet op
Iets meer vetreserve mag wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:20 schreef richolio het volgende:
Zo'n trainingsschema word je gewoon eng van
Liever Lindsay Ellingson jaquote:Op woensdag 24 december 2014 02:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
is toch niks dit
wouldn't hit 5/10
Was laatst op NET5 idd.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:22 schreef richolio het volgende:
Ik heb laatst die Victoria Secret show gezien, nou. Die vrouwen zijn echt heel, heel mooi. Beetje jaloers op die mannen.
Toch wel leuk om te kijken hoor, ook al ben ik een gast.quote:
fapfapfapquote:Op woensdag 24 december 2014 02:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Liever Lindsay Ellingson ja
[ afbeelding ]
![]()
En paparazzi shots voor de eerlijkheid
[ afbeelding ]
die is niet boeiend in de nachtquote:Op woensdag 24 december 2014 02:23 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Waar is erik karton die mongool met zn zielige verhaal over hoeren in Brazilië
6/10 beetje puntige knieënquote:Op woensdag 24 december 2014 02:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Liever Lindsay Ellingson ja
[ afbeelding ]
![]()
En paparazzi shots voor de eerlijkheid
[ afbeelding ]
Raaien Marzieano en Sunnerie Jeems.quote:
Het gaat over de losse kalkoenflappen van Doutzen en je krijgt trek in döner?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 02:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het gaat over de losse kalkoenflappen van Doutzen en je krijgt trek in döner?
Ze zijn dan ook geen muzikanten hè, maar dj's!quote:Op woensdag 24 december 2014 02:25 schreef Guanabana het volgende:
Beetje op knopjes drukken, echte muzikanten draaien zich nu om in hun graf
Ja, die connectie is toch duidelijk?quote:Op woensdag 24 december 2014 02:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 02:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Onder de auto.quote:
Ik vind dit wel echt heel waardeloos inderdaad. Ik kan veel om elektronische muziek geven hoor, maar hier word ik echt niet warm van.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:27 schreef Guanabana het volgende:
Heb je Jett Rebel in huis, kan vanalles spelen, komen er twee dj's met dit
Als mama er maar niet achterkomtquote:Op woensdag 24 december 2014 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig vermaakt Dr_g0nz0 zich nog een beetje, stel je voor dat hij zich buitengesloten zou voelen.
Inderdaad, kom er maar lekker bij hoor gonzo schatje. Knuf.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig vermaakt Dr_g0nz0 zich nog een beetje, stel je voor dat hij zich buitengesloten zou voelen.
Topuser ditdatquote:Op woensdag 24 december 2014 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom niet boven de 10 uit momenteel.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:31 schreef Guanabana het volgende:
M'n IQ is hierdoor met 20 punten gezakt, nu heb ik nog maar 110![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 02:31 schreef Guanabana het volgende:
M'n IQ is hierdoor met 20 punten gezakt, nu heb ik nog maar 110 69![]()
Haha, 69.quote:
Fapbeweging geconstateerd!quote:
trustenquote:Op woensdag 24 december 2014 02:36 schreef richolio het volgende:
Nou, ik ga slapen folks. Morgen redelijk op tijd op om voor kerst te shoppen. Fijne nacht!
Nee, die was het dit keer niet!quote:
Dit. Een grote premix.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit is toch al heel de tijd één nummer?
Victor Reinier?quote:Op woensdag 24 december 2014 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, die was het dit keer niet!
JE MOET JE MOND HOUDENquote:Op woensdag 24 december 2014 02:38 schreef Kyran het volgende:
Dit is zo slecht dat ik liever een Serious Update kijk ....
Ja, zo slecht is het dus!quote:
Cocainequote:Op woensdag 24 december 2014 02:42 schreef CrashO het volgende:
Wat hebben die twitter fanboys gesnoven?
NCISquote:
Ligt eraanquote:Op woensdag 24 december 2014 01:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo lang heb je toch niet nodig?
Ik ook, over een minuut of 5 a 10quote:
Ik maak het uur ook nog ff vol.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, over een minuut of 5 a 10.
Ik weet niet eens wat de tijd isquote:Op woensdag 24 december 2014 02:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik maak het uur ook nog ff vol.
Tot 3 uur. Dus nog 12 minuten.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de tijd is. Je bent er nog 15 tot 30 minuten gok ik
?
Is het al zo laat jaquote:
Trustequote:
quote:
Hoe laat dacht jij dat het was dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 02:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is het al zo laat ja.
DM me maar als je in de buurt bent.
uurtje of 2quote:Op woensdag 24 december 2014 02:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe laat dacht jij dat het was dan?
Ik vind het ook prima om te luisteren, alleen er gebeurt zo weinigquote:Op woensdag 24 december 2014 02:51 schreef Strani het volgende:
Ik vind 'm nog steeds een goeie stem hebben. Dan ben ik maar de enige.
Strani Rebel.
Mja..misschien ben ik zelf te moe om meer activiteit te verwachtenquote:Op woensdag 24 december 2014 02:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima om te luisteren, alleen er gebeurt zo weinig
Bij een graveyard hoop ik toch altijd op wat spektakel, maar dat valt gewoon wat tegen deze editiequote:Op woensdag 24 december 2014 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja..misschien ben ik zelf te moe om meer activiteit te verwachten
Jij ook alvast en tot straksquote:
Vorig jaar was het veel erger. Ik kende toen ook echt bijna niemand van de mensen die 's nachts aanbelden. Dit jaar bevalt het me best eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij een graveyard hoop ik toch altijd op wat spektakel, maar dat valt gewoon wat tegen deze editie
Welterustenquote:
Jij ookquote:
Vorig jaar waren Dennis en Geraldine wel tof, maar die durven ook wel gek te doen. Het is allemaal zo braaf dit jaarquote:Op woensdag 24 december 2014 02:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorig jaar was het veel erger. Ik kende toen ook echt bijna niemand van de mensen die 's nachts aanbelden. Dit jaar bevalt het me best eigenlijk.
Hayley Williamsquote:Op woensdag 24 december 2014 03:00 schreef DaMook het volgende:
Paramore, nu slapen
. Hailey of hoe ze ook heet
.
Slaap wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:02 schreef Strani het volgende:
A dormir. Ik ga slapen. Tot morgen mensen!
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 03:03 schreef Sked het volgende:
Ik zit tevergeefs te hopen op het moment dat het Glazen Huis even ontploft
Dit ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 03:39 schreef Kyran het volgende:
Waar halen ze zie saaie DJs vandaan joh. Wat een dooie boel.
't is dan ook een enorm saaie nachtquote:Op woensdag 24 december 2014 04:22 schreef Rica het volgende:
Is het aan het doodbloeden?
Laatste nacht en er staat maar een handjevol mensen bij het GH en hier is niemand.
jaquote:Op woensdag 24 december 2014 05:32 schreef CrashO het volgende:
Mja, de nachten zijn vaak wel prima te doen als er leuke gasten langs komen. Maar de afgelopen nacht is allemaal 3x kut (op Geraldine en Chuckie na)
Eens, goeie muzikant, perfectionist ook wel en ik denk ook een gevaar voor zichzelfquote:Op woensdag 24 december 2014 06:49 schreef Uccie het volgende:
Vind Jett Rebel nog steeds een beetje weirdo, maar damn, muzikaal is hij wel!
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, goeie muzikant, perfectionist ook wel en ik denk ook een gevaar voor zichzelf
Dit ja, vind zijn eigen muziek nog steeds niet veel aan mijn die covers doet ie leuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:49 schreef Uccie het volgende:
Vind Jett Rebel nog steeds een beetje weirdo, maar damn, muzikaal is hij wel!
Is ie al 27?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, goeie muzikant, perfectionist ook wel en ik denk ook een gevaar voor zichzelf
Vooral met dank aan externe factoren (3FM, drie documentaires enz. enz.).quote:Op woensdag 24 december 2014 06:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn management die dat imago nog meer wil uitbuitenquote:Op woensdag 24 december 2014 07:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral met dank aan externe factoren (3FM, drie documentaires enz. enz.).
Yup.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:15 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn management die dat imago nog meer wil uitbuiten
Jup, en z'n management die er lekker aan kan verdienen, zo'n image...quote:Op woensdag 24 december 2014 07:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral met dank aan externe factoren (3FM, drie documentaires enz. enz.).
Ik zat dat even te lezen, wist namelijk niet zoveel van hem. Maar dat is inderdaad echt een opgelegd imago. Past niet echt bij wat ik nu zie.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:15 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn management die dat imago nog meer wil uitbuiten
dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 24 december 2014 08:01 schreef SilentChaos het volgende:
Alain Clark is toch al in het huis geweest?
Hij is dan ook wel ontzettend goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:01 schreef SilentChaos het volgende:
Alain Clark is toch al in het huis geweest?
het cynisme druipt er vanafquote:Op woensdag 24 december 2014 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is dan ook wel ontzettend goed.
Anders ik welquote:Op woensdag 24 december 2014 08:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je zou maar net wakker worden." Dan zou ik me zeker nog een keer omdraaien.
Is toch mooi, kun je even koffie halen ofzo.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 08:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Zingt ie weer samen met zijn vader of doet hij het Alain?
Verdomme.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe doe je dat op de vroege morgen?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed en ben al 3x in slaap gesukkeld. Standby modus staat dus nog aan.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat op de vroege morgen?
Staan jouw hersenen ook weleens gewoon in standby?
Pfff ik zit op mijn werk en ik ben niet half zo scherp.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed en ben al 3x in slaap gesukkeld. Standby modus staat dus nog aan.
Dubbel zo scherp?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pfff ik zit op mijn werk en ik ben niet half zo scherp.
In dit geval kan het alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:48 schreef JaneDoe het volgende:
jetje speelt mee want dat ging gisteren ook zo goed toen hij dat bij sunday sun deed
Meer een kwart.quote:
Het blijft Alaindequote:Op woensdag 24 december 2014 08:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dit geval kan het alleen maar beter worden.
dit dusquote:Op woensdag 24 december 2014 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Er zit al een pianist bij, en toch ook nog meespelen
quote:
De DJ's lijken het ook te willenquote:Op woensdag 24 december 2014 08:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze staan t maar toe anders gooit hij zich huilend op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |