Daarom heb jij ook een dubbel zo hoog postgemiddelde en een hoger postaantal. Het was trouwens wel rustig dit jaar in het SR topic. Dit jaar doen we ongeveer 70 topics. In 2010 zaten we op 270 topicsquote:Op woensdag 24 december 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig dat post ik in een gemiddeld weekje GRTD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
De hype is er af.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Dit jaar doen we ongeveer 70 topics. In 2010 zaten we op 270 topics
tov welke postingslijst?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb de plaatsingslijst eens naast de postingslijst gelegd en dan krijgen we de volgende verdeling:
Michael van Gerwen (1) Ajacied422
Stuart Kellett (32) Aerioz
Terry Jenkins (16) Szura
Justin Pipe (17) Roceco
Dave Chisnall (8) PowerLoungen
Paul Nicholson (25) hafcfan
Robert Thornton (9) Insomnia_
Ronnie Baxter (24) tja77
Peter Wright (5) johannes_vermeer
Andy Smith (28) Poepz0r
Andy Hamilton (12) Smoofie
Steve Beaton (21) de_boswachter
Gary Anderson (4) icloud
Jelle Klaasen (29) TserrofEnoch
Wes Newton (13) RingBewoner
Kevin Painter (20) Slobeend
Phil Taylor (2) Mani89
Mark Webster (31) Kingstown
Ian White (15) Kopiko
Kim Huybrechts (18) jaykop
Simon Whitlock (7) Frozen-assassin
Dean Winstanley (26) Anoonumos
Mervyn King (10) Max23
Vincent van der Voort (23) DeHovenier
James Wade (6) Nober
Stephen Bunting (27) IkeDubaku99
Brendan Dolan (11) Zipportal
Michael Smith (22) luckass
Adrian Lewis (3) Sked
John Part (30) Anonymousz
Raymond van Barneveld (14) MarkoAlmelo
Jamie Caven (19) haags_kwartiertje
Voor de tweede ronde betekent dit de volgende paringen, waarbij de geplaatste spelers die eruit liggen vervangen zijn door de hoogste niet geplaatste posters:
Insomnia_ v tja77
Szura v heywoodu
johannes_vermeer v Swetsenegger
PowerLoungen v Van_Poppel
Ajacied422 v Dagoduck
icloud v TserrofEnoch
Smoofie v xzaz
Monolith v Slobeend
Kopiko v jaykop
JanCees v Anoonumos
Mani89 v Kingstown
Sked v Abed
Zipportal v luckass
Sportex v DeHovenier
MarkoAlmelo v haags_kwartiertje
Nober v IkeDubaku99
De verliezers mogen niet meer in dit topic posten en moeten terug naar het BDO-topic.
Game on!
Verdomme. Hersendood.quote:
quote:Kim Huybrechts (18) jaykop
---> Kopiko v jaykop
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Iets meer mee posten ouwe frikandelenfetisjist.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik voel me niet serieus genomen nu
Ik volg het best fanatiek eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iets meer mee posten ouwe frikandelenfetisjist.
Wat houdt dit inquote:Op woensdag 24 december 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb de plaatsingslijst eens naast de postingslijst gelegd en dan krijgen we de volgende verdeling:
Michael van Gerwen (1) Ajacied422
Stuart Kellett (32) Aerioz
Terry Jenkins (16) Szura
Justin Pipe (17) Roceco
Dave Chisnall (8) PowerLoungen
Paul Nicholson (25) hafcfan
Robert Thornton (9) Insomnia_
Ronnie Baxter (24) tja77
Peter Wright (5) johannes_vermeer
Andy Smith (28) Poepz0r
Andy Hamilton (12) Smoofie
Steve Beaton (21) de_boswachter
Gary Anderson (4) icloud
Wes Newton (13) RingBewoner
Kevin Painter (20) Slobeend
Phil Taylor (2) Mani89
Mark Webster (31) Kingstown
Ian White (15) Kopiko
Kim Huybrechts (18) jaykop
Simon Whitlock (7) Frozen-assassin
Dean Winstanley (26) Anoonumos
Mervyn King (10) Max23
Vincent van der Voort (23) DeHovenier
James Wade (6) Nober
Stephen Bunting (27) IkeDubaku99
Brendan Dolan (11) Zipportal
Michael Smith (22) luckass
Adrian Lewis (3) Sked
John Part (30) Anonymousz
Raymond van Barneveld (14) MarkoAlmelo
Jamie Caven (19) haags_kwartiertje
Voor de tweede ronde betekent dit de volgende paringen, waarbij de geplaatste spelers die eruit liggen vervangen zijn door de hoogste niet geplaatste posters:
Insomnia_ v tja77
Szura v heywoodu
johannes_vermeer v Swetsenegger
PowerLoungen v Van_Poppel
Ajacied422 v Dagoduck
icloud v TserrofEnoch
Smoofie v xzaz
Monolith v Slobeend
Kopiko v jaykop
JanCees v Anoonumos
Mani89 v Kingstown
Sked v Abed
Zipportal v luckass
Sportex v DeHovenier
MarkoAlmelo v haags_kwartiertje
Nober v IkeDubaku99
De verliezers mogen niet meer in dit topic posten en moeten terug naar het BDO-topic.
Game on!
Het is frikandellenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dank je voor mijn nieuwe ondertitel
Wat een lul die Mani.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is frikandellen
En kom inderdaad wat vaker meeposten
Graag gedaan pik!quote:Op woensdag 24 december 2014 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dank je voor mijn nieuwe ondertitel
Ja klopt ook gewoon, uiteindelijk.quote:
Oh okequote:Op woensdag 24 december 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja klopt ook gewoon, uiteindelijk.
Morgen en overmorgen de hele dag zuipen om de realiteit te ontlopen, dan kom je de dag wel door.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke
Wel jammer dat er vanavond geen darten is
Dit klinkt niet zo goed Maniquote:Op woensdag 24 december 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen de hele dag zuipen om de realiteit te ontlopen, dan kom je de dag wel door.
Dan mag dat gewoon hoor, niks mis mee. Lekker 2 keer een blackout krijgen en dan is het net alsof er maar 1 dag tussen zat.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit klinkt niet zo goed Mani
Heb je geen familie?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan mag dat gewoon hoor, niks mis mee. Lekker 2 keer een blackout krijgen en dan is het net alsof er maar 1 dag tussen zat.
Ja maar die doen gewoon vrolijk mee hoor.quote:
A.S zaterdag weerquote:
Boxing Dayquote:Op woensdag 24 december 2014 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig is er binnenkort ook nog premier league voetbal, schansspringen en vast nog meer
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Luie flikkers die dartertjes
Inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen de hele dag zuipen om de realiteit te ontlopen, dan kom je de dag wel door.
Garmisch Partenkirchenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig is er binnenkort ook nog premier league voetbal, schansspringen en vast nog meer
En dan is alles vanaf Koningendag weer zuipenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
InderdaadEn dan met oud en nieuw nog een keer, dan is de shit wel weer voorbij
Ik kijk er al naar uit, Koningendag met vrienden is altijd wel gezelligquote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan is alles vanaf Koningendag weer zuipen
Eerst Carnavalquote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan is alles vanaf Koningendag weer zuipen
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Carnaval
Niet uit het zuiden komen
Klassiekers als deze niet kennenquote:Op woensdag 24 december 2014 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Carnaval
Uit het zuiden komen
Tja had ik toch maar meer moeten posten..quote:Op woensdag 24 december 2014 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gary Anderson (4) icloud
Icloud v Pedo Jelle
Carnaval is wel leuker trouwens.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat die mensen die carnaval haten boven de rivieren, wel aan Halloween doen. Onnodige amerikanisering van de Nederlandse cultuur...![]()
Ik woon boven de rivieren, vind "kagnavál" onzin, maar Halloween net zo goedquote:Op woensdag 24 december 2014 20:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat die mensen die carnaval haten boven de rivieren, wel aan Halloween doen. Onnodige amerikanisering van de Nederlandse cultuur...![]()
Wie ken jij dan die carnaval als 'kag-na-vaal' uitspreekt?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik woon boven de rivieren, vind "kagnavál" onzin, maar Halloween net zo goed
En Sint Maarten enzo.
Ik weet niet hoe ik anders die rare Limburgse "r" aan het eind van een lettergreep en de rare klemtoon op de laatste lettergreep moet typen.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wie ken jij dan die carnaval als 'kag-na-vaal' uitspreekt?
In Limburg en Brabant spreken ze met de zachte G. Dus dan zou die 'G' nog niet gepast zijn. En 'vaal' heb ik nooit gehoord. In Zuid-Limburg zullen ze ook eerder over 'vasteloavend' beginnen in plaats van carnaval.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik anders die rare Limburgse "r" aan het eind van een lettergreep en de rare klemtoon op de laatste lettergreep moet typen.
Mijn punt was in elk geval dat niet iedereen die carnaval haat automatisch wel aan Halloween doet
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah ik zie nu dat Andy Fordham er ook in staat, is die inmiddels weer net zo dik?
Hoe krijg je het voor elkaar, eerst moddervet naar een magere lat en nu weer moddervet.. Ik snap het niet, maar ja ik snap wel meer nietquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, eerst moddervet naar een magere lat en nu weer moddervet.. Ik snap het niet, maar ja ik snap wel meer niet
Aard van het beestje , waarschijnlijk ook veel te snel afgevallenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, eerst moddervet naar een magere lat en nu weer moddervet.. Ik snap het niet, maar ja ik snap wel meer niet
Hij is nooit een magere lat geweest hoor, is 20 kilo in zijn gezicht af gevallen maar was nog steeds een hambeest.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanmiddag wel.quote:
O die.quote:
Die armen daaaaamn. En ze klappen daar voor een 140quote:
Zou je die wel uit elkaar willen trekken ouwe viespeuk?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat mijn Karin Krappen campagne nog niet van de grond komt.
Kijk het gemiddelde dan ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die armen daaaaamn. En ze klappen daar voor een 140
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je die wel uit elkaar willen trekken ouwe viespeuk?
Is dat een downie?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, niet te versmaden. Al zou een Francis Hoenselaar natuurlijk wel voor ernstige concurrentie zorgen, ware het niet dat zij niet in de poll-list inbegrepen was.
Mensen die niet voor de Cuil hebben gestemd moeten zich schamen.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat mijn Karin Krappen campagne nog niet van de grond komt.
Oh ja de Dutch Crown, die zou ik ook wel eens naar de kroon willen stijgen als je begrijpt wat ik bedoel ouwe pik haha. Hohoho.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, niet te versmaden. Al zou een Francis Hoenselaar natuurlijk wel voor ernstige concurrentie zorgen, ware het niet dat zij niet in de poll-list inbegrepen was.
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat een vrouw ?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sharon Prins hooligans! They don't like us, we don't care.
Nieuw talent spottenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Waarom kijken er uberhaupt nog mensen naar BDO?
Voor deze God bijvoorbeeld. #RipBamsequote:Op woensdag 24 december 2014 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Zoals het al zegt; There's Only One Andy Fordhamquote:Op woensdag 24 december 2014 21:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mooie column
http://www.nusport.nl/column/2155615/dood-van-andy-fordham.html
Wil iemand mij even uitleggen waarom Fordham voor velen zo'n held is?
Okee, hij is wereldkampioen geworden.
Okee, hij bracht viesdik zijn naar een nieuw niveau.
Okee, hij toerde veel door Nederland.
Mis ik iets?
Omdat het vaak op Eurosport na het schansspringen ofzo komt en de andere keuze is dan een of andere gare soap of talentenjacht of iets dergelijksquote:Op woensdag 24 december 2014 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Mooie japansequote:
Laat die walk-on girls van de PDC lekker een pijltje gooien op het BDO WK, kan jou het verrotten dat ze het bord niet raken. Bij elke bouncer moeten ze dat pijltje toch weer oprapen, snap je?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Eigenlijk zouden ze alleen lekkere wijven pijltjes moeten laten gooien....in rokjes....met alleen een beha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |