Carnaval is wel leuker trouwens.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat die mensen die carnaval haten boven de rivieren, wel aan Halloween doen. Onnodige amerikanisering van de Nederlandse cultuur...![]()
Ik woon boven de rivieren, vind "kagnavál" onzin, maar Halloween net zo goedquote:Op woensdag 24 december 2014 20:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat die mensen die carnaval haten boven de rivieren, wel aan Halloween doen. Onnodige amerikanisering van de Nederlandse cultuur...![]()
Wie ken jij dan die carnaval als 'kag-na-vaal' uitspreekt?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik woon boven de rivieren, vind "kagnavál" onzin, maar Halloween net zo goed
En Sint Maarten enzo.
Ik weet niet hoe ik anders die rare Limburgse "r" aan het eind van een lettergreep en de rare klemtoon op de laatste lettergreep moet typen.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wie ken jij dan die carnaval als 'kag-na-vaal' uitspreekt?
In Limburg en Brabant spreken ze met de zachte G. Dus dan zou die 'G' nog niet gepast zijn. En 'vaal' heb ik nooit gehoord. In Zuid-Limburg zullen ze ook eerder over 'vasteloavend' beginnen in plaats van carnaval.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik anders die rare Limburgse "r" aan het eind van een lettergreep en de rare klemtoon op de laatste lettergreep moet typen.
Mijn punt was in elk geval dat niet iedereen die carnaval haat automatisch wel aan Halloween doet
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah ik zie nu dat Andy Fordham er ook in staat, is die inmiddels weer net zo dik?
Hoe krijg je het voor elkaar, eerst moddervet naar een magere lat en nu weer moddervet.. Ik snap het niet, maar ja ik snap wel meer nietquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, eerst moddervet naar een magere lat en nu weer moddervet.. Ik snap het niet, maar ja ik snap wel meer niet
Aard van het beestje , waarschijnlijk ook veel te snel afgevallenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, eerst moddervet naar een magere lat en nu weer moddervet.. Ik snap het niet, maar ja ik snap wel meer niet
Hij is nooit een magere lat geweest hoor, is 20 kilo in zijn gezicht af gevallen maar was nog steeds een hambeest.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanmiddag wel.quote:
O die.quote:
Die armen daaaaamn. En ze klappen daar voor een 140quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |