Zou je die wel uit elkaar willen trekken ouwe viespeuk?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat mijn Karin Krappen campagne nog niet van de grond komt.
Kijk het gemiddelde dan ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die armen daaaaamn. En ze klappen daar voor een 140
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je die wel uit elkaar willen trekken ouwe viespeuk?
Is dat een downie?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, niet te versmaden. Al zou een Francis Hoenselaar natuurlijk wel voor ernstige concurrentie zorgen, ware het niet dat zij niet in de poll-list inbegrepen was.
Mensen die niet voor de Cuil hebben gestemd moeten zich schamen.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat mijn Karin Krappen campagne nog niet van de grond komt.
Oh ja de Dutch Crown, die zou ik ook wel eens naar de kroon willen stijgen als je begrijpt wat ik bedoel ouwe pik haha. Hohoho.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, niet te versmaden. Al zou een Francis Hoenselaar natuurlijk wel voor ernstige concurrentie zorgen, ware het niet dat zij niet in de poll-list inbegrepen was.
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat een vrouw ?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sharon Prins hooligans! They don't like us, we don't care.
Nieuw talent spottenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Waarom kijken er uberhaupt nog mensen naar BDO?
Voor deze God bijvoorbeeld. #RipBamsequote:Op woensdag 24 december 2014 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Zoals het al zegt; There's Only One Andy Fordhamquote:Op woensdag 24 december 2014 21:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mooie column
http://www.nusport.nl/column/2155615/dood-van-andy-fordham.html
Wil iemand mij even uitleggen waarom Fordham voor velen zo'n held is?
Okee, hij is wereldkampioen geworden.
Okee, hij bracht viesdik zijn naar een nieuw niveau.
Okee, hij toerde veel door Nederland.
Mis ik iets?
Omdat het vaak op Eurosport na het schansspringen ofzo komt en de andere keuze is dan een of andere gare soap of talentenjacht of iets dergelijksquote:Op woensdag 24 december 2014 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Mooie japansequote:
Laat die walk-on girls van de PDC lekker een pijltje gooien op het BDO WK, kan jou het verrotten dat ze het bord niet raken. Bij elke bouncer moeten ze dat pijltje toch weer oprapen, snap je?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Eigenlijk zouden ze alleen lekkere wijven pijltjes moeten laten gooien....in rokjes....met alleen een beha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |