quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:13 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben gek op boerenkool, maar in sapvorm... Neuh.
Ik heb nog wel een voorkeur voor de eerste, maar Alt-J is ook wel weer zo dat je een beetje aan de nummers moet wennen en dat ze elke keer beter worden. Dus misschien komt het nog wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:07 schreef Pino112 het volgende:
@Silk, weet ik nog niet, deze is ook wel heel lekker..
Waar is het feestjequote:Op dinsdag 23 december 2014 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit klaar met de Coen bingo:
Handjes,
Zwaaien,
Springen,
Klappen
Ze staan er allemaal op
idd, wat een timing zo achter elkaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo na het springen met hello even het emomoment
Hij was al niet dik, na deze dagen is het helemaal niets.quote:
hij lijkt nu een beetje op freddie mercury in de clip van these were the daysquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was al niet dik, na deze dagen is het helemaal niets.
Dit denk ik al 5 dagen lang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij lijkt nu een beetje op freddie mercury in de clip van these were the days
Jij bent toch Domien-fan?quote:
Oke.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al een halve rol pepermunt in een half uur weggewerkt
Dat wordt faxenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al een halve rol pepermunt in een half uur weggewerkt
Mag het hopen. Laatste fax was zondagochtend.quote:
Bedankt, hier kunnen we wat mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag het hopen. Laatste fax was zondagochtend.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:39 schreef Cee het volgende:
Een half jaar gratis lidmaatschap en daar moet je voor betalen? Wat een zelfpromotie dit.
Train - Coca Cola Christmasquote:
Voor een keer ben ik het eens met jouw woordkeuze. Dit is wel zó gruwelijk schaamteloos...quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Train. Godverdomme wat een ranzige keiharde apenaids.
En samen met Arie douchen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:41 schreef Cee het volgende:
600 euro geboden en dan mag je een half jaar gratis sporten daar.
Ik wind er nooit echt doekjes om he, als ik iets bepaald niet trek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor een keer ben ik het eens met jouw woordkeuze. Dit is wel zó gruwelijk schaamteloos...
Spontaan iets doen is niets voor Coenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
een gevalletje ik zal kijken wat ik voor je kan doen
hij ging wel spontaan zingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spontaan iets doen is niets voor Coen
Wat errugquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Qunix het volgende:
Blijkbaar ook Amstelveen heeft een Glazen Huis en wel in een verlaten omgeving. Edoch het is inmens druk. Wat een succes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs ik wist niets hiervan
Het Serieuzzz effectquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Qunix het volgende:
Blijkbaar ook Amstelveen heeft een Glazen Huis en wel in een verlaten omgeving. Edoch het is inmens druk. Wat een succes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook echt een 'groot scherm' omdat je niets ziet doordat het zo druk isquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
serieuzzz live, tweede editiequote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n grietje die zometeen haar vriendinnen uitkaffert omdat ze niet goed genoeg danstenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:47 schreef PG18 het volgende:
Laat die andere kinderen ook eens aan het woord
Amstelveen ook echtquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://seriouskerst.nlquote:
Hubertoooooo.quote:Lees hier het persbericht over de afsluiting van Serious Kerst Amstelveen door Huberto Tan.
Heb even 1 minuutje die stream bekeken, het zijn ook wel gezellige DJ'squote:Op dinsdag 23 december 2014 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
http://seriouskerst.nl
[..]
Hubertoooooo.![]()
![]()
Je zit hiervoor in het verkeerde topic, Abed.quote:
Hier hebben ze vorig jaar toch nog ¤31.500 opgehaald. Stond ook niet altijd veel man voor het huis.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb even 1 minuutje die stream bekeken, het zijn ook wel gezellige DJ's
Ja, dit ken ik nietquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
IK HEB HIER GODVERDOMME EEN BROERTJE DOTAN
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
IK HEB HIER GODVERDOMME EEN BROERTJE DOTAN
Hopelijk ga je er niet Dotan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:16 schreef Cee het volgende:
Ik ken nog een leuke woordspeling met deze naam.
De Verlosser.quote:
Als de zangeres van het covernummer 'Heaven' met Humberto trouwt he...quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk ga je er niet Dotan.
En dat met kerst!quote:
man man man.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Als de zangeres van het covernummer 'Heaven' met Humberto trouwt he...
Nou is ie aan het werk (=niet in Eindhoven), dus dan zal het zijn lieftallige S. zijn...quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad een rare substantie uit Eindhoven omhoog komen als ik in de verte kijk.
Of het is Mexicanobakker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou is ie aan het werk (=niet in Eindhoven), dus dan zal het zijn lieftallige S. zijn...
quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
http://seriouskerst.nl
[..]
Hubertoooooo.![]()
![]()
Ik schakel net weer in, dacht hetzelfde. Wie is het welquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:23 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat het Jordi van Loon was.
Ah! Martin Garrixquote:
Doet ie goed. Hopelijk eet hij wel voldoende.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
DATE VENUE LOCATION TICKETS
12/26/2014 ELECTRIC PARADISE PUNTA CANA, DOMINICAN REPUBLIC BUY
12/27/2014 ELECTRIC HOLIDAY SAN JUAN, PR BUY
12/31/2014 PIER 36 NEW YORK, NY
Damn...
Zelfs zonder vuurwerk is het zo ongeveer het beste veilingitem van het jaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:25 schreef Qunix het volgende:
Geloof mij maar, je mag -geen- vuurwerk afschieten.
Is het niet meer 'je drukt op dit knopje' en daarna boom goes the dynamite?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:25 schreef Qunix het volgende:
Geloof mij maar, je mag -geen- vuurwerk afschieten.
ik heb ¤1 gegevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo even 2,50 aan de krantenbezorger gegeven.
Ben ik nu een krent?
ga je ook naar de voedselbank?quote:
Ja en nee... Maar niemand dan pros mogen op het knoppie drukkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het niet meer 'je drukt op dit knopje' en daarna boom goes the dynamite?
Ah oké. Ergens wel logisch denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja en nee... Maar niemand dan pros mogen op het knoppie drukken
Ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:27 schreef Cee het volgende:
Vorig jaar gaf hij toch een huiskamerconcert voor een hele club scholieren?
Neequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga je ook naar de voedselbank?
Inmiddels mag ik hopen dat hij ze wel allemaal legaal kooptquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:27 schreef Qunix het volgende:
Deze gast had dus een super simpel dingetje gemaakt in een illegale versie van Fruityloops met extreem veel vst's (ook illegaal) en is nu rijk ermee geworden.
Tijdens een interview zag je de serial number en het team die het software gecracked hadquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inmiddels mag ik hopen dat hij ze wel allemaal legaal koopt
¤2.550quote:
zo tofquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een dikke trip
quote:Let op: De precieze datum in juli is nog niet bekend. Het zal in ieder geval van vrijdag t/m zondag zijn. Om mee te gaan met Martin moet je wel minimaal 18 jaar oud zijn.
Spaanse slofjes aan en voeten omhoogquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef Sersjee het volgende:
"Kom morgen naar het Houtplein"
Nou, ik dacht het effe niet. Het is nu al tering druk in de stad, kan je nagaan wat er morgen loos is...
over 24 uur zeggen ze 'komt vooral NIET naar het Houtplein'quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef Sersjee het volgende:
"Kom morgen naar het Houtplein"
Nou, ik dacht het effe niet. Het is nu al tering druk in de stad, kan je nagaan wat er morgen loos is...
Exact.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Spaanse slofjes aan en voeten omhoog
¤4000quote:
Minthy vindt dit zeker ook leuk?quote:
Yup.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minthy vindt dit zeker ook leuk?
¤4.750!quote:
Zou je dat nou wel doen, het is nooit te voorspellen wat voor reacties je krijgt op zo'n bedrag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga een plaatje aanvragen voor 1940-1945 euro
¤5.500quote:
Nee, dat is totaal niet interessant voor dit topic.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef muzas het volgende:
Kan iemand me hier even op de hoogte houden van het bedrag wat er op die snotneus geboden is?
Nou nouquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef muzas het volgende:
Kan iemand me hier even op de hoogte houden van het bedrag wat er op die snotneus geboden is?
Te veelquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef muzas het volgende:
Tuurlijk niet, laat ze lekker een miljoen bieden. Voor het goede doel.quote:
Zal wel een of andere arrogante rijke stinkerd ermee vandoor gaan, het is goed dat die ook eens wat doen voor hun medemensquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, laat ze lekker een miljoen bieden. Voor het goede doel.
Achterlangs zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:43 schreef Sersjee het volgende:
Je kan hier van vinden wat je wilt, maar niemand kan ontkennen dat het een rammer is.
Er zijn leukere liedjes om op te springen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:43 schreef Sersjee het volgende:
Je kan hier van vinden wat je wilt, maar niemand kan ontkennen dat het een rammer is.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoop dat ze wel een beetje oppassen met die springplaatjes, want die panden daar zijn vrij oud...
Och ... vorig jaar heeft het publiek bij het eindfeest de grond doen trillen, dus zo raar is die uitspraak niet.quote:
En is toen de boel ook ingestort of onherstelbaar beschadigd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och ... vorig jaar heeft het publiek bij het eindfeest de grond doen trillen, dus zo raar is die uitspraak niet.
ja en de toren op de oldehove heeft daar best even een tik van overgehouden. De klok bleef stilstaan ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och ... vorig jaar heeft het publiek bij het eindfeest de grond doen trillen, dus zo raar is die uitspraak niet.
Staat hier niet bijquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
En is toen de boel ook ingestort of onherstelbaar beschadigd?
Die panden zijn oud, niet verrot en instabiel...
Als ze zo lang overeind blijven kunnen ze die paar mensen ook wel hebben. Is niet de eerste keer dat dat plein vol staat met een menigte.
Voordeel is dat het eindfeest een goede kilometer verder is van de grote markt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Staat hier niet bijhttp://www.deondernemer.n(...)Serious-Request.html
Ja, daar mis je niet veel aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Voordeel is dat het eindfeest een goede kilometer verder is van de grote markt.
Houtplein mag instorten. Graag zelfs.
Je hebt Dotan gemist, ouwe reus.quote:
Waarom zou je in vredesnaam willen dat iets instortquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Staat nergens dat ik het wíl he? zou niet rouwig zijn om de bebouwing....quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam willen dat iets instortDenk aan de doden en gewonden, het is bijna kerst!
Oké nu ben ik nieuwsgierig naar Den Helder én Haarlem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Die ranzige kutpoppen in die lelijke telefooncellen
Dus ze worden weer als goden vervoerd op een auto.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:51 schreef muzas het volgende:
[..]
weer in zo'n pausmobiel zekerquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ze worden weer als goden vervoerd op een auto.
nee, giel trekt volle zalenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:58 schreef Paul het volgende:
Ik vind die Barend maar een vreemd jochie met z'n gekke mondje
Die kaaklijn heb je een 21:9 breedbeeld tv voor nodig, verdommequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:58 schreef Paul het volgende:
Ik vind die Barend maar een vreemd jochie met z'n gekke mondje
Giel is 1 vd beroempste en beste dj's van NL, dus beter ff bakkes houwequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die kaaklijn heb je een 21:9 breedbeeld tv voor nodig, verdomme
beroempstequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel is 1 vd beroempste en beste dj's van NL, dus beter ff bakkes houwe
quote:
groupiesquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel is 1 vd beroempste en beste dj's van NL, dus beter ff bakkes houwe
Niet zeuren, doorwerkenquote:Coen Swijnenberg
@coen3fm17:03
Lang item in het nieuws over gourmetten. IK WORD GEK. #honger #3FM #SR14
Het is wel Haarlem he..quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kerstbandana's voor hondjes.
Damn
Gregor Salto - Can't Stop Playing?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef D. het volgende:
Wat is het origineel van wat net onder het Heldens item zat?
Ja, duh. Iedereen heeft ze!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gregor Salto - Can't Stop Playing?
Nee het is meer het soort mens die die dingen koopt... Dat soort spul verkoopt hier in Groningen gewoon niet..quote:
Omdat je het de Kampioen leest denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:13 schreef Sersjee het volgende:
Die grijze is de wegenwacht die een column had in de Kampioen.
waarom weet ik dit?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |