quote:
net klaarquote:
Net terug.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Die Niels krijgt met de dag een groter voorhoofd lijkt het
Geweldige stem, maar hij heeft een beetje last van het Racoon-effect, dat iedereen dat ene liedje maar blijft aanvragen en dan komt het op een bepaald moment wel je neus uitquote:
Wat is 'dat ene liedje' bij racoon dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geweldige stem, maar hij heeft een beetje last van het Racoon-effect, dat iedereen dat ene liedje maar blijft aanvragen en dan komt het op een bepaald moment wel je neus uit
Love You More... en die schreven vanaf dat moment alleen nog maar een aantal kwijlnummers, terwijl ze daarvoor echt veel toffere upbeat liedjes haddenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is 'dat ene liedje' bij racoon dan?
Ik houd er niet van als mensen met een 'accentje' gaan zingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Love You More... en die schreven vanaf dat moment alleen nog maar een aantal kwijlnummers, terwijl ze daarvoor echt veel toffere upbeat liedjes hadden
Ken ik ook nog, en beter te pruimenquote:Niels ken ik nog van Silkstone, dat was een leuk bandje
In ieder geval dus niet goed zuigen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:51 schreef Paul het volgende:
Domien heeft gewoon weer z'n eigen schoonmaker thuis hoor. KAN DIE VRIENDIN NIET SCHOONMAKEN?
Tegenwoordig heeft ieder stel dat werkt een schoonmaaksterquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:51 schreef Paul het volgende:
Domien heeft gewoon weer z'n eigen schoonmaker thuis hoor. KAN DIE VRIENDIN NIET SCHOONMAKEN?
En Coen krijgt een verkoudheidquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef JaneDoe het volgende:
gerard krijgt zn gezin op bezoek, domien zn schoonmaakster
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft ieder stel dat werkt een schoonmaakster
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef JaneDoe het volgende:
gerard krijgt zn gezin op bezoek, domien zn schoonmaakster
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft ieder stel dat werkt een schoonmaakster
ik ook niet, misschien begeven we ons in de verkeerde kringenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:54 schreef D. het volgende:
Zelf na lang nadenken, ik ken geen 1 stel met een schoonmaakster
Of ze houden het geheim
Ditquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ook niet, misschien begeven we ons in de verkeerde kringen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ook niet, misschien begeven we ons in de verkeerde kringen
Het is niet heel 'professioneel' om te zeggen dat je een middeljarige buitenlandse rolmops je huis laat schoon maken zodat zij ook haar zakcentje binnen heeftzquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:54 schreef D. het volgende:
Zelf na lang nadenken, ik ken geen 1 stel met een schoonmaakster
Of ze houden het geheim
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het is niet heel 'professioneel' om te zeggen dat je een middeljarige buitenlandse rolmops je huis laat schoon maken zodat zij ook haar zakcentje binnen heeftz
Komt al snel over alsof je teveel geld over hebt en je eigen zooi op kan ruimen.
Als ik geld heb, als ik geld over heb, als ik teveel geld over heb, dan neem ik er ook eentjequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het is niet heel 'professioneel' om te zeggen dat je een middeljarige buitenlandse rolmops je huis laat schoon maken zodat zij ook haar zakcentje binnen heeftz
Komt al snel over alsof je teveel geld over hebt en je eigen zooi op kan ruimen.
Hoeveel kost die?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:00 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ook een schoonmaakster, al doet het alleen de grond...
[ afbeelding ]
Moet ik zeker eerst een uur reizen...quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou als je nog wat vermaakt zoekt...
Hij komt je halenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:00 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Moet ik zeker eerst een uur reizen...
Ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:01 schreef Amnistia het volgende:
Het is toch heerlijk om lekker in een schoon en fris huis te zitten??!!!
Ik wil er ook wel in gaan zitten hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:01 schreef Amnistia het volgende:
Ja maar binnen eeen dag is het weer een zooi. Story of my lifequote:Op dinsdag 23 december 2014 13:01 schreef Amnistia het volgende:
quote:
Zou je inderdaad niet verwachten.quote:
Waar is deel 1?quote:
op de plaat?quote:
Die bestaat ook.quote:
Leuke dame wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Hij durft geen mokkeltje meer te zeggen
Ik denk dat ze 'm gewoon niet ter sprake brengenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef JaneDoe het volgende:
in de laatste 24 uur verwacht ik nog
en misschien toch living doll
omdat er waarschijnlijk veel mensen zijn die em nog aangevraagd hebben...maar dan hopelijk echt voor de allerlaatste keer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Sla vrouwen ongegeneerd op hun kont, hey hey hey
laten we t hopenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 'm gewoon niet ter sprake brengen
Mensen die LD aanvragen sporen niet
Dat vind ik van Coen.. hij is echt in waarde gestegen itt voorgaande jaren maar Domien doet het tofquote:
Ik vind Coen dit jaar toch weer tegenvallen, maar dat komt ook omdat Gerard gemaakt is voor dit soort dingen en Domien juist de puurheid en echt op alles puur reageert omdat het zijn eerste keer is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat vind ik van Coen.. hij is echt in waarde gestegen itt voorgaande jaren maar Domien doet het tof
Met z'n tokkiehoofdquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Coen dit jaar toch weer tegenvallen, maar dat komt ook omdat Gerard gemaakt is voor dit soort dingen en Domien juist de puurheid en echt op alles puur reageert omdat het zijn eerste keer is.
Bij Coen merk je dat hij gewoon niet helemaal op zijn plek zit... hij is niet sprankelend, hij is redelijk eendimensionaal in zijn acties en je ziet dat hij het moeilijk heeft met de sapjes en het niet eten, energielevel is al twee dagen weg lijkt het
Da's valsspelenquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:18 schreef JaneDoe het volgende:
oh gelukkig, domientje mag ook even zn familie backstage zien... wel jammer dat dit tijdens zn shift is
zal weinig te poepen zijnquote:
Coen doet mij idd ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Coen dit jaar toch weer tegenvallen, maar dat komt ook omdat Gerard gemaakt is voor dit soort dingen en Domien juist de puurheid en echt op alles puur reageert omdat het zijn eerste keer is.
Bij Coen merk je dat hij gewoon niet helemaal op zijn plek zit... hij is niet sprankelend, hij is redelijk eendimensionaal in zijn acties en je ziet dat hij het moeilijk heeft met de sapjes en het niet eten, energielevel is al twee dagen weg lijkt het
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Da's de leeftijdquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze medley blijft me te wazig.
aangifte doenquote:
Vreselijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Een logo van 3FM op je arm tatoeëren.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wat vrouwen tegenwoordig al niet doen voor een beetje aandacht. Zich laten verkrachten, zwanger raken en zich laten verstoten door familie en vrienden zodat ze er op TV een beetje over kan gaan zitten janken... walgelijkIk had het over die vrouw die die 3fm tattoo heeft laten zetten.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keller keller keukeeeeeeeeensquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:02 schreef rubbereend het volgende:
die Kellerkeukensreclame mogen ze ook wel van de radio halen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:03 schreef Sersjee het volgende:
Ben nog steeds één brok emotie van dat fa-bu-leu-ze optreden van meneer Fomdeck. Dat ik daar bij heb mogen zijn... Dit was grootser dan the Beatles in Hamburg en de Stones in het Kurhaus. Echt.
Oh excuus... dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:04 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ik had het over die vrouw die die 3fm tattoo heeft laten zetten.......
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:03 schreef Sersjee het volgende:
Ben nog steeds één brok emotie van dat fa-bu-leu-ze optreden van meneer Fomdeck. Dat ik daar bij heb mogen zijn... Dit was grootser dan the Beatles in Hamburg en de Stones in het Kurhaus. Echt.
Beetje ongelukkige timing van die filmpjes zo na elkaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh excuus... dan heb ik niks gezegd
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef PG18 het volgende:
[..]
Beetje ongelukkige timing van die filmpjes zo na elkaar
je hallucineertquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:03 schreef Sersjee het volgende:
Kwart voor 12 ongeveer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe laat was Fomdeck? Ik heb het gemist
Ah oke. Dat was precies rond het moment dat mijn broertje "ik haat 3FM" de radio op een andere zender zette.quote:
vertelquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:10 schreef Sersjee het volgende:
O, en ik heb de zus van Veenstra gesproken. Één gigantische, dolle, zotte bende.
Wij jou nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer, heb ik nog iets gemist?
Mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer, heb ik nog iets gemist?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Als je evil bent en je vriendin net is gedumpt door een Griek zou je ook Demis Roussos of Nana Mouskouri aan kunnen vragen
Dat ben ik gewend van FOK!kersquote:
Ik.quote:
Duidelijke cameltoe die in het in midden.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Frank moet gewoon homo zijn toch
He rests his suitcasequote:
De titel zegt me helemaal niets, maar ik kan het woord voor woord meezingen, blijkbaar ken ik het heel goedquote:
En daarom moet je je nooit ziekmelden en dan naar dit soort evenementen gaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:31 schreef Sked het volgende:
In beeld komen en dan je gezicht bedekken, raad eens wie er wat te verbergen heeft
Ja, dat is vrij stupidequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarom moet je je nooit ziekmelden en dan naar dit soort evenementen gaan
Die verdient het om ontslagen te worden jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is echt debiel dom.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zou ze de kost geven.quote:
Geestbustersquote:
werkelijk waar, kan me ook niks bedenkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Het zegt ook veel dat er mbt Coen totaal geen leuke fragmenten zijn om terug te luisteren, de afgelopen dagen ook al niet
toen ie 'waar zijn ie handjes' riep heb ik wel gelachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
werkelijk waar, kan me ook niks bedenken
Arme jongenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan niet eens meer Dance With Somebody meezingen door deze hoest die ik al een week heb
I approve of this messagequote:
Die staat nu in het Glazen Huisquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaan ze Zombie Nation eens draaien?
Ze zijn bang dat ie dan #ANHTEM wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaan ze Zombie Nation eens draaien?
Ga je nog naar de HMH?quote:
Welk album heb je liever, deze of de vorige?quote:
Ik denk dat die hele stroopwafelfabriek heeft meegelapt in de hoop dat het tevens een make-over zou zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:53 schreef PG18 het volgende:
Die Brabantse Truus schaamt zich geloof ik dood voor al dat publiek buiten.
Nice!quote:
En een les in hoe te stoppen met rokenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat die hele stroopwafelfabriek heeft meegelapt in de hoop dat het tevens een make-over zou zijn
Een van de betere van haar inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |