SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
(she/her)
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:07 schreef Der_Mann het volgende:
mijn niet te nader noemen topic op een niet te nader noemen forum is nog aan het doorgaan
heel topic jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh bijna heel topic verwijderd ineens
ditquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef terrastegel het volgende:
Wat een leedvermaak op deze dinsdagnacht.
Ja tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blackings is hem snel gesmeerd?
HAHAHAHAHAHAHAH lekker voor jequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:09 schreef Der_Mann het volgende:
Uw account is momenteel verbannen.
Ban Reden: Spam
Ban zal worden opgeheven: Nooit
ah tfoe
Haha goeiequote:
wel kan welquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
ik kans als ik uitgelogd ben niet een topics bekijken
stuur in dmquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:16 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb mooie screenshots gemaakt waar ze aan het ragen zijn in de shoutbox
godver ik verwijderde m'n cookies, reageerde hier en er stond ''illegale activiteit, uw ip adres wordt opgeslagen''quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
op een niet nader te noemen ander forum ben ik geband
Dat Huge ons bang maakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, waar heb je het over?
pfft dat is te me teveel moeite allemaalquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Quinten69: wedden ze komen direct terug met andere accounts
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel grappig ik kan die zooi ondanks ban nog steeds lezenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]daar steek ik mijn tijd niet meer in hoor
Gewoon via proxy?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel grappig ik kan die zooi ondanks ban nog steeds lezen
Morgen pasquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ahah, geen "fake e-mail" hebben voor internetgebruikquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:33 schreef terrastegel het volgende:
Het enige dat ik minder leuk vind is dat ze mijn echte naam weten
Mijn email adres bevat namelijk mijn voor en achternaam![]()
Boeie, wat gaan ze doen? me stalken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahah, geen "fake e-mail" hebben voor internetgebruik
Je moeder us een hoer ban ze je hebt al 8 punten dit dat zus zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het niveau van die gesprekken is nog lager dan het niveau hier trouwens...
ik vond hermann den blijker wel geile naamquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vond Foxxy wel een geile naam trouwens.
inb4: PuurLouterquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:34 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Boeie, wat gaan ze doen? me stalken?
Waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:34 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb nog screens van die chatbox
kan je die niet ffkes dmen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:34 schreef terrastegel het volgende:
Ik heb nog screens van die chatbox
Oh dat werkt meestal primaquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
mortie
eindelijk weer internet?
quote:
hugo moet niet praten. maar watskeburt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan niet zeggen, dan bant hugecool ons
Wanneer word jij weer blauwquote:
Ik heb de hoop opgegeven.quote:
mwahquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou ook een prima kandidaat zijn als KLB-mod.
deadprez heeft teveel bieries gedronkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha deadprez zit onder de plak
Pitt neem ik aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
deadprez heeft teveel bieries gedronken
swsquote:
schrijf over je pestverhaalquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had vandaag maar 2 tweetjes ofzo gedaan, geen motivatie
Uit geweest?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
deadprez heeft teveel bieries gedronken
nee gewoon op de zolderkamer bezat, hoezo?quote:
godverquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gewoon op de zolderkamer bezat, hoezo?
ja jammerquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:48 schreef terrastegel het volgende:
Meh, dat hele vorige topic is gewoon verwijderd
wij zullen altijd weten wat er gebeurd isquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:48 schreef terrastegel het volgende:
Meh, dat hele vorige topic is gewoon verwijderd
Ik ook niet. We deden toch niets verkeerd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
al heb ik geen idee waarom trouwens
Wrm niet op de foks dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gewoon op de zolderkamer bezat, hoezo?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:50 schreef deadprez het volgende:
Ik kan jullie ook niet alleen laten hč.Alleen hierom al dp4mod
was bezig met andere dingen :$quote:
Fylax schuldquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:50 schreef deadprez het volgende:
Ik kan jullie ook niet alleen laten hč.Alleen hierom al dp4mod
tr gemaakt, niet ouwhoeren op andere foraquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:53 schreef terrastegel het volgende:
Uw account is momenteel verbannen.
Ban Reden: Het overtreden van de een niet nader te noemen forum regels.
Ban zal worden opgeheven: Nooit
Tfoeeee
Wij toch ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Fylax wel een naaiertje. Hij heeft geen ban
uh echt wel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Fylax wel een naaiertje. Hij heeft geen ban
zal toch niet johquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:54 schreef deadprez het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik jullie dus allemaal missen zodra er een admin wakker wordt?
Ontkennen heeft geen zin denk je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:54 schreef deadprez het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik jullie dus allemaal missen zodra er een admin wakker wordt?
Neequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als wij ondergaan ga jij ook onder, godsagge
Geen ban willen vangen voor je mattiesquote:
xdquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen ban willen vangen voor je matties
Allemaal, allemaal ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:54 schreef deadprez het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hugo noemt ons kutjes. Nu ben ik er klaar mee ook
ik ook, en cocaine gesnoven enzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:57 schreef deadprez het volgende:
ik ben dronken ik ben niet toerekeningsvatbaar
Nee. En anders weet ik nog wel een ander forumquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:54 schreef deadprez het volgende:
Moest oprecht lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. En anders weet ik nog wel een ander forum
Dat niet nader te noemen forum?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maken we er gewoon een tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat wordt bureau haltquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:58 schreef Fylax het volgende:
Ik ben ontoerekningsvatbaar want minderjarig enzo
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:57 schreef deadprez het volgende:
ik ben dronken ik ben niet toerekeningsvatbaar
#FOURThingsIWantForChristmas beverton unban, paus unban, hetzalallemaalwel ban, permanente verkiezingsreeks SCquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:00 schreef Der_Mann het volgende:
twitter is trouwens @HeetGeenHermann
Bokt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:00 schreef terrastegel het volgende:
Ik ben de naam van het niet nader te noemen forum al vergeten trouwens
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
#FOURThingsIWantForChristmas beverton unban, paus unban, hetzalallemaalwel ban, permanente verkiezingsreeks SC
fck jou
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
#FOURThingsIWantForChristmas beverton unban, paus unban, hetzalallemaalwel ban, permanente verkiezingsreeks SC
fck jou
Laat die kkmongolen voorgoed wegblijven aubquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fck jou
futurenet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Fylax het volgende:
ey matties wisten jullie dat ik forum heb
neequote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat die kkmongolen voorgoed wegblijven aub
Twiekers?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Fylax het volgende:
ey matties wisten jullie dat ik forum heb
deadprez zei gister dat hij paus 'wel te doen vond'quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat die kkmongolen voorgoed wegblijven aub
vertel mij wat...quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik had toch wel de slechtste grap van de avond.
Toen was hij ook dronkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deadprez zei gister dat hij paus 'wel te doen vond'
Zo wordt hij nooit modquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deadprez zei gister dat hij paus 'wel te doen vond'
ik hoorde laatst dat ik daar mijn anonimiteit voor op moet geven, dus dan hoeft he tsws al nietquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doei, misschien tot over een maand
vast welquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef terrastegel het volgende:
[..]![]()
We zien elkaar terug op een niet nader te noemen forum, ja?
Alleen Danny moet weten wie je bentquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat ik daar mijn anonimiteit voor op moet geven, dus dan hoeft he tsws al niet
Wat dacht jij dan? Dat je gewoon met de naam jonkorokendepittbierzuipendeklbkoning mod zou kunnen worden?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat ik daar mijn anonimiteit voor op moet geven, dus dan hoeft he tsws al niet
ja, daaromquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen Danny moet weten wie je bent
Wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jouw grap over Drenthe.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke van de 80 is jouw favoriet?
Waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen Danny moet weten wie je bent
Welke?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw grap over Drenthe.
hoezoquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Rot eens een beetje op he
met je forum
Dat was gewoon true story.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat het een kutprovincie was enzo
Ja, maar wrm moet je je legitimeren bij Danny?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was een keer een mod van us geloof ik die niet de chick van haar foto's was
Heeft ook echt invloed op de modskills.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was een keer een mod van us geloof ik die niet de chick van haar foto's was
Ik voel me leeg van binnenquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, toch leuk hoe je slechte grappen blijft maken
Kloptquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat voor skills moet je als MOD precies hebben trouwens? dat kan echt iedereen..
Zodat hij weet dat je een echt persoon bent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar wrm moet je je legitimeren bij Danny?
Blijft vreemd; waarom zou iemand die zich totaal anders voordoet geen geschikte mod zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodat hij weet dat je een echt persoon bent.
Denk ik.
Maar hij doet daar niets mee verder ofzo dus stelt niets voor
Is ook de enige reden die ik kan bedenken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zodat danny je aan kan pakken als je loopt te kloten enzo
Manquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zodat danny je aan kan pakken als je loopt te kloten enzo
Nee een bot typt heel die pohi bij elkaarquote:Op [KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #62 Fylax4mod 23 december 2014 03:12[/url] schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodat hij weet dat je een echt persoon bent.
Denk ik.
Maar hij doet daar niets mee verder ofzo dus stelt niets voor
Wat is dan de reden? Lekker boeiend of iemand niet is wie hij/zij zegt te zijn, de taak is om een forum leefbaar te houden.quote:
Wie heeft dan de ruiten bij netsplinter ingegooid?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja man hij komt je ruiten ingooien als je iets fout doet
Schade verhalen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja man hij komt je ruiten ingooien als je iets fout doet
Weet ik nieu precies. Dacht dat het met die krentenbol (?) te maken hadquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is dan de reden? Lekker boeiend of iemand niet is wie hij/zij zegt te zijn, de taak is om een forum leefbaar te houden.
Sorry nog daarvoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie heeft dan de ruiten bij netsplinter ingegooid?
Ja, volgens mij ook. Geen idee wat daar verder mee aan de hand was, maar zolang er gewoon normaal gemod wordt lijkt het me allemaal niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik nieu precies. Dacht dat het met die krentenbol (?) te maken had
Nja, maar wat voor 'vreemde dingen' kun je doen als mod? Ik vind het nogal overdreven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:17 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon zodat ie weet met wie hij te maken heeft, verder niks speciaals. Je zal waarschijnlijk ook minder snel 'vreemde dingen' doen met je extra toegang en zo als je niet alleen een ip-adres bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook mijn hoofdje laten rusten op mijn kussen, lieve jongens en heren.
als ik echt gebanaand wordt ben ik te vinden op twitter en misschien op het forum van een 15 jarige die hier soms post
grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten sahbiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Notes inzienquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een mod heeft behalve en zak slotjes en een natte reet door fylax toch helemaal geen extra 'macht' ofzo
Alle posts in alle topics verwijderen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef deadprez het volgende:
Nja, maar wat voor 'vreemde dingen' kun je doen als mod? Ik vind het nogal overdreven.
Maar goed, ik ken de details ook niet en zulks.
Heb jij je net schuldig aan gemaakt vriendquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:21 schreef hugecooll het volgende:
Alle posts in alle topics verwijderen bijvoorbeeld
Oh, dat verandert de zaak wel een beetje jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alle posts in alle topics verwijderen bijvoorbeeld
Of een heel forum leeggooien, dat soort ongein
Ik heb gewoon een topic verwijderd (= onzichtbaar gemaakt)quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb jij je net schuldig aan gemaakt vriend
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb jij je net schuldig aan gemaakt vriend
bang dat je imago een deuk oploopt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:24 schreef deadprez het volgende:
Maar dan nog vind ik het vreemd om je te moeten "legitimeren" om te modereren.
Ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bang dat je imago een deuk oploopt?
Wss kan hij dan money maken ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:25 schreef deadprez het volgende:
Ik bedoel, dat soort borderliners hou je daarmee toch niet tegen
Meh, doet ie echt niks mee hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:24 schreef deadprez het volgende:
Maar dan nog vind ik het vreemd om je te moeten "legitimeren" om te modereren.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou zo een dickpick sturen voor een blauwe naam hoor
Dan heeft het eigenlijk al helemaal geen nut.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, doet ie echt niks mee hoor.
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, doet ie echt niks mee hoor.
houdoequote:
natte reetquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een mod heeft behalve en zak slotjes en een natte reet door fylax toch helemaal geen extra 'macht' ofzo
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou zo een dickpick sturen voor een blauwe naam hoor
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |