futurenet?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Fylax het volgende:
ey matties wisten jullie dat ik forum heb
neequote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat die kkmongolen voorgoed wegblijven aub
Twiekers?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Fylax het volgende:
ey matties wisten jullie dat ik forum heb
deadprez zei gister dat hij paus 'wel te doen vond'quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat die kkmongolen voorgoed wegblijven aub
vertel mij wat...quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik had toch wel de slechtste grap van de avond.
Toen was hij ook dronkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deadprez zei gister dat hij paus 'wel te doen vond'
Zo wordt hij nooit modquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deadprez zei gister dat hij paus 'wel te doen vond'
ik hoorde laatst dat ik daar mijn anonimiteit voor op moet geven, dus dan hoeft he tsws al nietquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doei, misschien tot over een maand
vast welquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef terrastegel het volgende:
[..]![]()
We zien elkaar terug op een niet nader te noemen forum, ja?
Alleen Danny moet weten wie je bentquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat ik daar mijn anonimiteit voor op moet geven, dus dan hoeft he tsws al niet
Wat dacht jij dan? Dat je gewoon met de naam jonkorokendepittbierzuipendeklbkoning mod zou kunnen worden?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat ik daar mijn anonimiteit voor op moet geven, dus dan hoeft he tsws al niet
ja, daaromquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen Danny moet weten wie je bent
Wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |