Nee een bot typt heel die pohi bij elkaarquote:Op [KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #62 Fylax4mod 23 december 2014 03:12[/url] schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodat hij weet dat je een echt persoon bent.
Denk ik.
Maar hij doet daar niets mee verder ofzo dus stelt niets voor
Wat is dan de reden? Lekker boeiend of iemand niet is wie hij/zij zegt te zijn, de taak is om een forum leefbaar te houden.quote:
Wie heeft dan de ruiten bij netsplinter ingegooid?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja man hij komt je ruiten ingooien als je iets fout doet
Schade verhalen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja man hij komt je ruiten ingooien als je iets fout doet
Weet ik nieu precies. Dacht dat het met die krentenbol (?) te maken hadquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is dan de reden? Lekker boeiend of iemand niet is wie hij/zij zegt te zijn, de taak is om een forum leefbaar te houden.
Sorry nog daarvoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie heeft dan de ruiten bij netsplinter ingegooid?
Ja, volgens mij ook. Geen idee wat daar verder mee aan de hand was, maar zolang er gewoon normaal gemod wordt lijkt het me allemaal niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik nieu precies. Dacht dat het met die krentenbol (?) te maken had
Nja, maar wat voor 'vreemde dingen' kun je doen als mod? Ik vind het nogal overdreven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:17 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon zodat ie weet met wie hij te maken heeft, verder niks speciaals. Je zal waarschijnlijk ook minder snel 'vreemde dingen' doen met je extra toegang en zo als je niet alleen een ip-adres bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook mijn hoofdje laten rusten op mijn kussen, lieve jongens en heren.
als ik echt gebanaand wordt ben ik te vinden op twitter en misschien op het forum van een 15 jarige die hier soms post
grgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten sahbiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Notes inzienquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een mod heeft behalve en zak slotjes en een natte reet door fylax toch helemaal geen extra 'macht' ofzo
Alle posts in alle topics verwijderen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:19 schreef deadprez het volgende:
Nja, maar wat voor 'vreemde dingen' kun je doen als mod? Ik vind het nogal overdreven.
Maar goed, ik ken de details ook niet en zulks.
Heb jij je net schuldig aan gemaakt vriendquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:21 schreef hugecooll het volgende:
Alle posts in alle topics verwijderen bijvoorbeeld
Oh, dat verandert de zaak wel een beetje jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alle posts in alle topics verwijderen bijvoorbeeld
Of een heel forum leeggooien, dat soort ongein
Ik heb gewoon een topic verwijderd (= onzichtbaar gemaakt)quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb jij je net schuldig aan gemaakt vriend
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb jij je net schuldig aan gemaakt vriend
bang dat je imago een deuk oploopt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:24 schreef deadprez het volgende:
Maar dan nog vind ik het vreemd om je te moeten "legitimeren" om te modereren.
Ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bang dat je imago een deuk oploopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |