Zelfde plein? Maar dan de andere kant.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:06 schreef Qunix het volgende:
Amstelveen heeft een plein bij Stadshart wat ideaal en zeer geschikt is. Naast een grote winkelcentrum, busstation, tramstation (direct verbinding naar Amsterdam Zuid, de stad en Centraal Station). Grote plein enzo, alleen een plek voor een grote podium voor de bekendmaking is lastig.
Kan, misschien net als StuBru, een etage boven het glazenhuis zelf. Podium bovenop.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zelfde plein? Maar dan de andere kant.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:10 schreef Cee het volgende:
Ik ben ondertussen best wel nieuwsgierig naar Den Helder.
Er schijnt een enkel spoor (quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:10 schreef Cee het volgende:
Ik ben ondertussen best wel nieuwsgierig naar Den Helder.
Ze hebben de Beatrixstraat een makeover gegeven:quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is dat "central park" al klaar?of staan er nog steeds 8 scheve boompjes op een plein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Omdat het oud is van jaren terug.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:11 schreef Paul het volgende:
Wut ja waarom is harlem shake niet het anthem D:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:11 schreef Zelfscanner het volgende:
Niemand doet watCoen is het ook zat.
JONGE HET IS TOCH HAARLEM1!!1 HARLEM=HAARLEM! FF MIXEN EN JE HEBT HARLEM SHAKE! KUTLUL!quote:
Daar is nieuwbouw ook bijna klaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh, eindelijk die slalom rotondes wegquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben de Beatrixstraat een makeover gegeven:
https://www.google.nl/map(...)b:0x96caf52b8aa3582a
Het is of kut of lul...quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:14 schreef Paul het volgende:
[..]
JONGE HET IS TOCH HAARLEM1!!1 HARLEM=HAARLEM! FF MIXEN EN JE HEBT HARLEM SHAKE! KUTLUL!
Oud! Hype is voorbij... We leven in 12/2014... Kom op, pannekoek!quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:14 schreef Paul het volgende:
[..]
JONGE HET IS TOCH HAARLEM1!!1 HARLEM=HAARLEM! FF MIXEN EN JE HEBT HARLEM SHAKE! KUTLUL!
ik heb zo'n vermoeden dat het toen nog niet begonnen was. Er staat een hek met zwart zeil en het ziet er behoorlijk netjes uit allemaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef Paul het volgende:
Zo druk was het glazenhuis in 2004 bij de 1e
[ afbeelding ]
Nu mag je er alleen niet meer rijden op de halve straatquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Oh, eindelijk die slalom rotondes weg
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat het toen nog niet begonnen was. Er staat een hek met zwart zeil en het ziet er behoorlijk netjes uit allemaal.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga slapen, vanacht ook al weinig uren gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga slapen, vanacht ook al weinig uren gemaakt.
Zo beter?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat het toen nog niet begonnen was. Er staat een hek met zwart zeil en het ziet er behoorlijk netjes uit allemaal.
Yep.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat een bunker die blokkerEn de block is nog steeds leeg?
Zal Gerard ook wel blij mee zijnquote:
*zijn ... de gasten.quote:
Mensen kunnen niet bij de brievenbus en eveneens staan die hekken met zwart zeil d'r nog. Kortom misschien net begonnen dan?quote:
Een aantal bandleden van Kensington.quote:
Deze onverzorgde zwervers gok ikquote:
Ik wil ook wel eens een lapdance.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een heerlijk, geil, genottelijk plaatje dit
fappen vanwege de lapdancequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
fappen vanwege de lapdance
Mag dat niet meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dagoduck is op zoek naar een ban.
al tijden niet meer man, google ads vindt dat niet leukquote:
tietjes mogen nietquote:
Sinds deze zomer mag het weer hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al tijden niet meer man, google ads vindt dat niet leuk
In ONZ jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds deze zomer mag het weer hoor.
Spoiler tags toch wel? Die zien niet ingelogde mensen nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tietjes mogen nietanders wordt google boos
volgens mij alleen in bepaalde reeksen en fora?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds deze zomer mag het weer hoor.
Jammerquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens mij alleen in bepaalde reeksen en fora?
Mag je lekkere meisjes niet lekker vinden .. of deed ie iets oneerbaars?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dagoduck is op zoek naar een ban.
maar het is toch sinds deze zomer toegestaan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tietjes mogen nietanders wordt google boos
Geen bloot magquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al tijden niet meer man, google ads vindt dat niet leuk
Alleen in ONZ blijkbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
maar het is toch sinds deze zomer toegestaan?
Te harigquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dan maar andere poesjes:
[ afbeelding ]
quote:
KLB ookquote:
"We did not started zhe war!"quote:
Mickquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:38 schreef Cee het volgende:
Dit nummer![]()
Volgend jaar ga ik ze weer live zien
The Germans, wat heb ik een slappe lach gehad daaromquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"We did not started zhe war!"
"Yes you did! You invaded Poland!"
Specsaversquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:47 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]! Had zo een fokker kunnen zijn daar links
Volgens mij bedoeld hij nog eentje verder linksquote:
Bij nader inzien denk ik dat ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij nog eentje verder links.
Dat ja. 2 sec daarna deed hij ook nog een duckface maar die miste ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij nog eentje verder links.
Die specsaver is niet heel verkeerdquote:
Ontsnappen aan huisarrestquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:52 schreef CrashO het volgende:
Voor Fylax en alle andere kleuters op fok
[ afbeelding ]
waarom staat zo iemand trouwens om 2 uur snachts op een plein?
Ik ook. Had dat 4 weken geleden ook moeten doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:51 schreef DaMook het volgende:
Ik moet ook nog photoshoppen en vanalles eigenlijk voor een website, niet echt zin meer in.
Ik vind het al vrij idioot om op zo'n plein te gaan staan. Pas als Serious Request in Arnhem is zou ik het overwegen.quote:
Ik heb nog vakantiefoto's uit 2013 die ik nog moet doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ook. Had dat 4 weken geleden ook moeten doen
Mwa, nooit vandaag doen wat je kunt uitstellen tot morgenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantiefoto's uit 2013 die ik nog moet doen
Gelukkig zit er geen deadline aanquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ook. Had dat 4 weken geleden ook moeten doen
In eindhoven was ik erbijquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het al vrij idioot om op zo'n plein te gaan staan. Pas als Serious Request in Arnhem is zou ik het overwegen.
flauw hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
meh, ik ga slapen jongens. Geen graveyard voor mij dit jaar.
Klopt, maar een jaar lang wil ik vakantie zodat ik de tijd heb om daaraan te werken, nu heb ik 6 weken vakantie en gebeurt het nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig zit er geen deadline aan. Al krijg ik er ook niets voor betaald, dat scheelt
.
MexicanoB vinden dat blijkbaar leuk... Ook niet mijn ding die menigten .. Het is ook maar een vraag ..quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het al vrij idioot om op zo'n plein te gaan staan. Pas als Serious Request in Arnhem is zou ik het overwegen.
Ik wilde gewoon een gezellig dagje met een paar mensen, en als 1 van hen toevallig in Haarlem woont... why not? Ik ga er niet speciaal voor naar Leeuwarden of Groningen, maar als het in de buurt is, prima.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
MexicanoB vinden dat blijkbaar leuk... Ook niet mijn ding die menigten .. Het is ook maar een vraag ..
Ik ga er ok niet heen ook al is het op fietsafstand
Er is gewoon niks bijzonders aan en als je niet naar de brievenbus gaat sta je helemaal voor lulquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
MexicanoB vinden dat blijkbaar leuk... Ook niet mijn ding die menigten .. Het is ook maar een vraag ..
Ik ga er ok niet heen ook al is het op fietsafstand
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, maar een jaar lang wil ik vakantie zodat ik de tijd heb om daaraan te werken, nu heb ik 6 weken vakantie en gebeurt het niet
Ah ok, dan is het rond 01:57 hierquote:
Dan lijkt het net alsof ie recht uit bed er staat om zijn aandeel te doen.quote:
En bieden om shotjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:04 schreef DaMook het volgende:
Ze zouden gewoon moeten eten in dat huis en 's avonds en 's nachts verplicht moeten drinken, dan zou je leuke radio krijgen.
Pas maar op, straks krijg je alcoholvergiftigingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
En bieden om shotjes![]()
Voor iedere x euro kan je ze een shotje laten doen
Ja dat niet eten mogen ze van mij ook opgeven, was leuk het eerste jaar maar nu slaat het niet echt ergens meer opquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:04 schreef DaMook het volgende:
Ze zouden gewoon moeten eten in dat huis en 's avonds en 's nachts verplicht moeten drinken, dan zou je leuke radio krijgen.
Dan is er vanaf 23 uur radio stilte denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
En bieden om shotjes![]()
Voor iedere x euro kan je ze een shotje laten doen
Mwah. Ze eten opzich gewoon wel 3x per dag. Alleen hoeven ze niet te kauwen. Die sapjes zijn behoorlijk voedzaamquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij eten ze backstage echt wel iets hoor.. anders kan je niet na 4 dagen er nog zo fris en fruitig uitzien. Toen ik 2 dagen zonder eten moest doen was ik er echt ziek van... maar ze zijn nog zo levend....
Serious Request is ook een grote nep, maar dat roep ik al jarenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij eten ze backstage echt wel iets hoor.. anders kan je niet na 4 dagen er nog zo fris en fruitig uitzien. Toen ik 2 dagen zonder eten moest doen was ik er echt ziek van... maar ze zijn nog zo levend....
Mwah, ligt eraan wat je gewend bentquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef Amnistia het volgende:
Heb ook een keer een sap dieet gedaan... je voelt je echt wel verrot...quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwah. Ze eten opzich gewoon wel 3x per dag. Alleen hoeven ze niet te kauwen. Die sapjes zijn behoorlijk voedzaam
Hands off our girls, want wij eten niets !quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja dat niet eten mogen ze van mij ook opgeven, was leuk het eerste jaar maar nu slaat het niet echt ergens meer op
Bier is een uitstekende voedingsbronquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:07 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Heb ook een keer een sap dieet gedaan... je voelt je echt wel verrot...
Tijd voor een nieuw format dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hands off our girls, want wij eten niets !
Zelfde met het water project van een paar jaar terug. Ze hebben geen water, maar wij drinken wel gewoon.
Ja na 3 biertjes ben ik al kachel... lekker makkelijk hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bier is een uitstekende voedingsbron.
Vult als een bruine boterham tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bier is een uitstekende voedingsbron.
3quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:09 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ja na 3 biertjes ben ik al kachel... lekker makkelijk hehe
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw format dus![]()
Bij water project niet drinken. Bij deze een week gebruikt worden door een grote Bubba
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw format dus![]()
Bij water project niet drinken. Bij deze een week gebruikt worden door een grote Bubba
Hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:09 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ja na 3 biertjes ben ik al kachel... lekker makkelijk hehe
Vrouwen die zware shag roken zijn de meest seksloze wezens op aardequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:10 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw... een echte... geen tea die zware shag rookt..
Met kaasquote:
Dan ben ik voor het kapot schieten van die gasten die het flikken... kan er niet bij met mijn verstand..quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:10 schreef DaMook het volgende:
[..].
Wat ik dit jaar erg vind is dat ze voor nazorg zorgen, ik zie liever dat ze het proberen te voorkomen.
Ja gohquote:
Geen idee, maar ik heb er nu 6 op en lust er nog wel 2quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan ik na vijf bruine boterhammen met kaas dan nog trek hebben?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Foktaal voor een dun iemand toch?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrouwen die zware shag roken zijn de meest seksloze wezens op aarde
Als een meisje/vrouw die ik ken verkracht word en ik weet wie het heeft gedaan dan ga ik niet naar de politiequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:11 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dan ben ik voor het kapot schieten van die gasten die het flikken... kan er niet bij met mijn verstand..
Het is wel goedkoop, dat is een groot voordeelquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja goh
Al ben ik als semi professioneel wannabee alcoholist student, ook niet echt een goed vergelijkingsmiddel.
Ik heb een biertje of 5 a 6 nodig om aangeschoten te worden en in de buurt van een krat om neer te vallen
ok ik geloof je, ik spreek slecht Foks!quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Foktaal voor een dun iemand toch?
Aangezien ik trek heb pak ik dan nog maar lekker een bammetjequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb er nu 6 op en lust er nog wel 2.
Ik ben whisky drinkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is wel goedkoop, dat is een groot voordeel
Ik heb te weinig van hem gezien om te oordelen, maar normaal is het een naaperquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef Kyran het volgende:
Moet echt toegeven dat Domien mij verrast heeft. Ik verwachtte er tien keer niks van, maar hij doet het echt superMisschien is het omdat het echt nieuw is voor hem en hij veel meer improviseert en geen routines heeft zoals de andere twee, maar het is echt genieten
Heerlijk op z'n tijd, alleen als ik eenmaal de fles openmaak kan ik niet stoppenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik ben whisky drinkerBier drink ik eigenlijk ook niet heel vaak.
Single Malts
Eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef Kyran het volgende:
Moet echt toegeven dat Domien mij verrast heeft. Ik verwachtte er tien keer niks van, maar hij doet het echt superMisschien is het omdat het echt nieuw is voor hem en hij veel meer improviseert en geen routines heeft zoals de andere twee, maar het is echt genieten
Smakelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien ik trek heb pak ik dan nog maar lekker een bammetje
Ik maak bier en ik drink bierquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik ben whisky drinkerBier drink ik eigenlijk ook niet heel vaak.
Single Malts
Ik voel je struggles broquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Heerlijk op z'n tijd, alleen als ik eenmaal de fles openmaak kan ik niet stoppen
Ze zeggen wel eens dat als je verkracht word en je kan niet ontsnappen dat je er dan maar van moet genieten... maar dat is totaal geen optie...quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als een meisje/vrouw die ik ken verkracht word en ik weet wie het heeft gedaan dan ga ik niet naar de politie.
Wat is er dan precies zo genieten aan? Merk weinig bijzonders.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef Kyran het volgende:
Voordeel is trouwens wel dat als ik een fles whisky soldaat maak (wat gelukkig niet vaak voorkomtquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Heerlijk op z'n tijd, alleen als ik eenmaal de fles openmaak kan ik niet stoppen
Iets met een mooi vlindermesquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:15 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat als je verkracht word en je kan niet ontsnappen dat je er dan maar van moet genieten... maar dat is totaal geen optie...
Ik zou graag zn gast zijn tinkiewinkie willen bewerken met een niet nader te noemen voorwerp.
Lijkt me niet dat je daarvan kan genietenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:15 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat als je verkracht word en je kan niet ontsnappen dat je er dan maar van moet genieten... maar dat is totaal geen optie...
Ik zou graag zn gast zijn tinkiewinkie willen bewerken met een niet nader te noemen voorwerp.
Wijn is dan ook echt katerdrank. De rest is toch een stuk makkelijker, mits ik de boel niet binnen een uur wegzuipquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voordeel is trouwens wel dat als ik een fles whisky soldaat maak (wat gelukkig niet vaak voorkomt) dat er niks van een kater is, terwijl ik na een half flesje wijn een kop als een baksteen heb
Neem je er een mooie knuppel bijquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:16 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ja zo iets.. of iets wat langzaam veel pijn geeft
Nou ja, ik maak het niet, ik stop het in flessen, fusten ed, beroepsmatigquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Echt, als hobby?
dat ,maken bedoel ik dan he
quote:
Mooi brouwerijtje hequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ben zelfs bij de brouwerij geweest voor rondleiding enzo
Is echt prima te drinken, prijs is gelukkig ook nog acceptabelquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:19 schreef CrashO het volgende:
Deze vorige week gehaald![]()
![]()
[ afbeelding ]
Trustequote:
Ik vind hem normaal ook echt niks. Daarom dat mijn verwachtingen niet zo hoog waren. Ik vind het gewoon mooi dat hij er zelf erg van geniet. Daarnaast komt hij minder "geforceerd" over dan de andere twee. Die hebben een routine en alles gaat op auto-pilot. Bij Domien is dat natuurlijk veel minder en dat vind ik gewoon leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zo genieten aan? Merk weinig bijzonders.
Ken hem niet bijster goed, hoor hem weleens onder het koken, en dan vind ik hem meestal maar irritant popi jopi.
Was was zeker tof! Vooral die kelder!quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi brouwerijtje he. Ik werk alleen niet in Arcen, maar in Dommelen
. Maar wij vullen voornamelijk Hertog jan af in flesjes
.
Moet je echt leren drinken. Ik vond eerst ook niet te hachelen (leren bank-smaakquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:20 schreef Amnistia het volgende:
Snap echt niet wat er zo lekker is aan wiskey.. vind het allemaal naar ruitensproeivloeistof smaken.. sorry..
Misschien dat ie z'n sappie kan afstaan, aangezien hij toch een lekker KFC menu krijgt achter de schermenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:20 schreef DaMook het volgende:
Domien maakt een selfie met de zwervers.
Wel wat anders geprobeer dan Jim, Jack en Johnnie? Want dat is allemaal bocht. Al is JW Blue prima spul maar veeeeeel te duur voor wat je krijgtquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:20 schreef Amnistia het volgende:
Snap echt niet wat er zo lekker is aan wiskey.. vind het allemaal naar ruitensproeivloeistof smaken.. sorry..
Die oude Grand Prestigesquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:21 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Was was zeker tof! Vooral die kelder!
Dat is bij eigenlijk alle alcohol die niet zoet isquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moet je echt leren drinken. Ik vond eerst ook niet te hachelen (leren bank-smaak), maar nu vind ik het al iets minder vies.
Daar ga ik niet over oordelenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien dat ie z'n sappie kan afstaan, aangezien hij toch een lekker KFC menu krijgt achter de schermen
Glenn fiddish ( schrijf je dat zo?) Heb ik wel eens geproefd, maar Johnny en jack nooit..quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel wat anders geprobeer dan Jim, Jack en Johnnie? Want dat is allemaal bocht. Al is JW Blue prima spul maar veeeeeel te duur voor wat je krijgt
Mwa, meuk als Jack Daniels blijft uilenzijk, ongeacht gewenningquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is bij eigenlijk alle alcohol die niet zoet is
Zelfs dat is uiteindelijk te drinken, als je maar arm genoeg bentquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, meuk als Jack Daniels blijft uilenzijk, ongeacht gewenning
Glenfiddich is prima spul, beetje "saai" kwa smaken, maar niks mis mee als entree whiskyquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:23 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Glenn fiddish ( schrijf je dat zo?) Heb ik wel eens geproefd, maar Johnny en jack nooit..
Sorry, ben geen 15 jarig meisjequote:Op dinsdag 23 december 2014 02:24 schreef Guanabana het volgende:
Maar niemand die hier weleens White Russian drinkt?
Dat smaakt ook wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:24 schreef Amnistia het volgende:
Hou ook niet van die zoete troep... geef mij maar bier..
OwJa.. zwarte voda met red Bull is wel lekker hehe
Whut ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:24 schreef Guanabana het volgende:
Maar niemand die hier weleens White Russian drinkt?
Soort B52 maar dan met wodkaquote:
Voor mij smaakt het allemaal hetzelfde hehe. Zelf de dure fles wiskey die mijn vader heeft..quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Glenfiddich is prima spul, beetje "saai" kwa smaken, maar niks mis mee als entree whisky
Les 2. Schotse Whisky (zoals Glenfiddich) is geen Whiskey maar whiskyquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:26 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Voor mij smaakt het allemaal hetzelfde hehe. Zelf de dure fles wiskey die mijn vader heeft..
Ik lach me er nog altijd rot om dat die Ieren en Schotten ruziën eromquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Les 2. Schotse Whisky (zoals Glenfiddich) is geen Whiskey maar whisky
Bocht zoals Jack Daniels wat Amerikaanse Bourbon is, is wèl whiskey
Wodka met mint smaak?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:28 schreef Kyran het volgende:
Ik zoek nog steeds Minttu, maar nergens te krijgen!
[ afbeelding ]
Ga je moeten bestellen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:28 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben in iedere Duitse supermarkt wel een "breezer" versie daarvan. Ongeveer 15%, mierzoete wodkamix, felblauw met super sterkte mint-smaakquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:28 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
TBLquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Big Lebowski of een of andere faggot?
Wel jammer van de biedster danquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Na al die dagen met vooral mannen ben ik blij met elke vrouw zonder overgewicht
Jij bent makkelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Na al die dagen met vooral mannen ben ik blij met elke vrouw zonder overgewicht
Dat was ons ideequote:
Jou soort ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:34 schreef Amnistia het volgende:
Hahahahaha ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte voor mijn soort
Hopelijk volgend jaar. Toch om de hoek voor mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden Geraldine Kemper gewoon weer moeten nemen als nachtkracht
Ja, dat is veel leuker. Gewoon leuke meiden die niet bang zijn voor gekke dingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar. Toch om de hoek voor mij![]()
Of Gwen als officiële nachtkracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |