Het zijn echter kankworsten.quote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb zin in knakworsten nu vanwege die banner
Waarom is dat akward?quote:Op maandag 1 december 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Geoik zat net op de bank topic te scrollen en m'n zus keek net richting m'n mobiel, awkward
quote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom is dat akward?Las ze dat 3minuten plaatje? Of wat? Of de cola oh boy?
Colaquote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Je laatste posts niet eens meer herinneren.
Ik kijk nu een documentaire ''Zwart als roet'' op npo2quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
23.00 Pool toernooi op tv, ik ga dat eens kijken als ik het niet vergeet
Die shit is nog niet geboycot?quote:Op maandag 1 december 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kijk nu een documentaire ''Zwart als roet'' op npo2
Met je winterpener.quote:Op maandag 1 december 2014 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja, ik ga morgen sneeuwpoppen verkrachten..
wat.quote:
David!quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
David!bedankt voor je awesome kaartje
10 kaartenquote:
Join the team broeder.quote:Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was +1 geweest, maar ik was nalaatsig.ik ben een nare man.
Wij zullen wenen in elkanders armen om het verlies van deze kaartoorlog.quote:
Why not Zoidberg?quote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de andere kant, ik kan ook over een maand een slowpoke kaart sturen.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de andere kant, ik kan ook over een maand een slowpoke kaart sturen.
Ze floepten het varken en wij verloren.quote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij zullen wenen in elkanders armen om het verlies van deze kaartoorlog.
Tijd voor avontuur godverdomme.
wtf je bent zo debiel dat je je haren niet kunt drogen?quote:Op maandag 1 december 2014 21:24 schreef d4v1d het volgende:
Straks nog even douchen maar dan ga ik met natte haren slapen
jawel maar dan blijft het altijd wel een beetje nat.quote:Op maandag 1 december 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wtf je bent zo debiel dat je je haren niet kunt drogen?
Ik heb een keer een microvezelhanddoek gehaald omdat z'n ding minder ruimte inneemt op reis. Normaal bleven mijn haren ook altijd vrij nat. Die microvezelhanddoek er overheen, plof, haar droog.quote:Op maandag 1 december 2014 21:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
jawel maar dan blijft het altijd wel een beetje nat.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze floepten het varken en wij verloren.
#MUSEUM #CULTUREEL #HOOGGELEIDquote:Op maandag 1 december 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat volk krijg je er gratis bij. Ieder zijn smaak
Hij heeft gewoon mensenkennis.quote:
quote:
Dan heet het levenservaring.quote:
quote:
Geen fapkracht meer?quote:
Esveeeeejjjj, bedankt voor je handgeschreven kaartquote:
Graag gedaan schatjequote:Op maandag 1 december 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Esveeeeejjjj, bedankt voor je handgeschreven kaart
Géén. Game Over!quote:
quote:
wat?quote:
quote:
Niet lachen, hij heeft een watermeloen met een gaatje er in opgewarmd en nu zit z'n pener vast.quote:
Morgen weer.quote:Op maandag 1 december 2014 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waar kan ik de credits inwerpen voor een nieuwe ronde?
Net als in Peru?quote:Op maandag 1 december 2014 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet lachen, hij heeft een watermeloen met een gaatje er in opgewarmd en nu zit z'n pener vast.
quote:Op maandag 1 december 2014 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet lachen, hij heeft een watermeloen met een gaatje er in opgewarmd en nu zit z'n pener vast.
ah ntmquote:
Was een keer bij Metropolis.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit m'n pener in Peru gestoken maar ze klinkt aardig.
Great ideaquote:
Oh, die kwam ik twee weken geleden nog tegen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Voor de Disney liefhebbers.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. Ik wel tenminste.quote:
Alleen als ik in Miami ben natuurlijk.quote:
Ja is goed, ik hoorde iets over kerstvakantie ofzo? Gaat wel drukke kerstvakantie worden aangezien ik ook nog moet studeren voor de tentamenweek mjaquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chill. Daar? Ik bel je binnenkort even om af te spreken
Ja ben dan 2 weken vrij. Als je het te druk hebt houdt het op. School gaat voorquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is goed, ik hoorde iets over kerstvakantie ofzo? Gaat wel drukke kerstvakantie worden aangezien ik ook nog moet studeren voor de tentamenweek mja
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen als ik in Miami ben natuurlijk.
Neh moet vast wel lukken johquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben dan 2 weken vrij. Als je het te druk hebt houdt het op. School gaat voor
Haha is goed. Spreek je binnenkort welquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh moet vast wel lukken joh
Ik ga nu weer stoned domme Facebookspelletjes spelen, kwam eigenlijk alleen maar even ergens 'Vagina' zeggen.
Mensen die gewoon even hun bek moeten houdenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die niet nu al gewoon twee weken vrij hebben.
Goed gelukt wel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:48 schreef Moira. het volgende:
kwam eigenlijk alleen maar even ergens 'Vagina' zeggen.
Precies dat jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die gewoon even hun bek moeten houden
True.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die gewoon even hun bek moeten houden
Jawel, is een Sphenisciformes Spheniscidae Wheelius.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's geen echte, die met die wieltjes.
Ah, die. Dat zijn die types met elektrische deurvergrendeling toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, is een Sphenisciformes Spheniscidae Wheelius.
En airco voor als de Zuidpool smelt en het warm wordt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, die. Dat zijn die types met elektrische deurvergrendeling toch?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En airco voor als de Zuidpool smelt en het warm wordt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hé! Ik heb een foto van BBQSausage gevonden.
[ afbeelding ]
Omdat het kan.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
En dat allemaal live, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
24/7 Punjabi!quote:
Ik voel me verplicht om met leestekens te posten.. Lukt niet echt makkelijk als er ook al een quote in je tekstvak staat, en switchen tussen topics is ook niet heel praktisch.quote:
met mobiel op de FP heb ik wel eens dat ik in de quote aan het schrijven ben, en na het posten duurt het een hele minuut voordat ik een edit heb gemaakt, en dan is het al weer gequotequote:Op dinsdag 2 december 2014 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voel me verplicht om met leestekens te posten.. Lukt niet echt makkelijk als er ook al een quote in je tekstvak staat, en switchen tussen topics is ook niet heel praktisch.
En verder typ ik mobiel gewoon heel traag.
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
met mobiel op de FP heb ik wel eens dat ik in de quote aan het schrijven ben, en na het posten duurt het een hele minuut voordat ik een edit heb gemaakt, en dan is het al weer gequote
Dat is wel waar. Maar om te lurken vind ik hem overzichtelijker dan de gewone site.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voel me verplicht om met leestekens te posten.. Lukt niet echt makkelijk als er ook al een quote in je tekstvak staat, en switchen tussen topics is ook niet heel praktisch.
En verder typ ik mobiel gewoon heel traag.
Redelijk. Hij is iets compacter. Maar wel nodig aan vernieuwing toe. Sowieso een autorefresh voor nieuwe posts. Ook al is het zo'n simpele 'X nieuwe posts' functie als bij dm.fok.nl / tweakers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar om te lurken vind ik hem overzichtelijker dan de gewone site.
Multiquoten en quoten vanaf een andere pagina is inderdaad wel minderquote:Op dinsdag 2 december 2014 02:11 schreef BBQSausage het volgende:
Quoten moet ook veel makkelijker kunnen.
Jup. En sowieso is het onzinnig om de volledige quote mobiel in je tekstvak te hebben. Alsof je die mobiel nog even gaat zitten bewerken.. Maakt het alleen maar onpraktisch.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Multiquoten en quoten vanaf een andere pagina is inderdaad wel minder
quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:25 schreef BBQSausage het volgende:
En toen was m'n mobiel leeg, dus slapen.
Ik kijk er dan soms en hele minuut naar, en het lijkt wel of die knop met verzenden er voor zorgt dat ik toch en spelfout ziequote:Op dinsdag 2 december 2014 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.Daarom doe ik meestal juist nog langer over een post, omdat ik zeker wil weten dat alles goed staat, zodat het niet gequote gaat worden met fouten.
Ik moet nog een praktische opdracht/werkstuk economie doen, maar ik kan geen onderwerp bedenkenquote:
*you'requote:Op dinsdag 2 december 2014 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Help me Obi-Wan Kenobi, your my only hope!
Jup, inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik kijk er dan soms en hele minuut naar, en het lijkt wel of die knop met verzenden er voor zorgt dat ik toch en spelfout zie
Hoe is de vinylverkoop door de eeuwen heen verander?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet nog een praktische opdracht/werkstuk economie doen, maar ik kan geen onderwerp bedenkenIk dacht iets van vinylverkoop maar hoe moet ik die onderzoeksvraag dan weergeven
Help me DrNick!
In de tijd van de Romeinen was de verkoop zeer slecht. Je kan wel zeggen op een nulpunt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe is de vinylverkoop door de eeuwen heen verander?
Naja als je gaat slapen danquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Technisch gezien niet want: geen hoofddoek.
Anders was het een goede dupe hoor.
van der voort gaat dus weer het hele toernooi analyseren met die kale en Scholten .quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schommelpien tegen van der voort
kan nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Doen!
Ik ga vrijdag wokken dus dat betekend maar 1 ding..........
Part moeten ze ook maar op de eerste dag gooien, kan hij ook voor de rest van het toernooi met Wayne Mardle feesten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
van der voort gaat dus weer het hele toernooi analyseren met die kale en Scholten .
Why not? Ik ga zo wel in bed liggen en breaking bad kijken.quote:
Wel jammer dat Part, Mardle en Manley zo zijn afgezakt , Die 3 op niveau hadden het Taylor en MVG wel moeilijk kunnen maken .quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Part moeten ze ook maar op de eerste dag gooien, kan hij ook voor de rest van het toernooi met Wayne Mardle feesten.
Werkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Why not? Ik ga zo wel in bed liggen en breaking bad kijken.Lazy evening.
Precies! Ik weet nu al dat ik een mouthgasm ga krijgen.
Desnoods gaan ze spelers coachen en bezighouden zoals Keith Deller ook Adrian Lewis helpt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel jammer dat Part, Mardle en Manley zo zijn afgezakt , Die 3 op niveau hadden het Taylor en MVG wel moeilijk kunnen maken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |