Tja, weer een voorbeeld. Hoe zielig zo weinig zelfspot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bant om de meest idiote redenen inderdaad. Ik nam het voor JanCees op in een FB-topic en zei alleen dat hij hypocriet deed, meteen 2 weken
Ze zeggen toch: "FOK! is geen democratie" oftewel je moet soms je bek houden anders krijg je stennis.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kritiek houdt de mens scherp.
[..]
Zoveel mods kom ik niet tegen. Post alleen in VBL en hier in GRTD eigenlijk.
Al zijn Moira en Monopoly ook wel goede mods volgens mij
hoezo kan yvonne dat wel danquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
En maar klagen dat hij nooit eens normaal voor de schermen kan posten omdat hij admin is
Bullshit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
Is met Yvonne net zo trouwens op verkeerde moment een verkeerde smiley of opmerking en ze tieft je zo een maand er af zonder blikken of blozen.
Precies.quote:
Deed hij dat achter de schermen ja?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, weer een voorbeeld. Hoe zielig zo weinig zelfspot.
En maar klagen dat hij nooit eens normaal voor de schermen kan posten omdat hij admin is
Nee, heb ik voor de schermen eens gezien, toen een KLB-topic wat hij opende uit de hand liep.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed hij dat achter de schermen ja?
Yvonne is opzich wel okay ja. Jammer dat ze niet tegen Danny durft/wil ingaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
yvonne is altijd erg gul geweest met mij
Ze staan toch gelijk in de hierarchie op FOK! ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yvonne is opzich wel okay ja. Jammer dat ze niet tegen Danny durft/wil ingaan.
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze staan toch gelijk in de hierarchie op FOK! ?
Zelf meegemaakt man, toen met dat er is een Amsterdammer doodgegaan of dat gezeik met jou was ook echt in geen 100 jaar een maandban waard.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
Precies.![]()
Maar hij kruipt altijd en overal in de slachtofferrol.
Ze staan echt niet gelijk in de hiërarchie hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze staan toch gelijk in de hierarchie op FOK! ?
Waarom wilt ze niet wat tegengas geven
Gelijk een kopietje naar Danny gestuurd ook dus je bent de volgende werkeloze moderator morgenquote:
Dat het niet altijd even rechtlijnig is zou zomaar kunnen. Yvonne is een mens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf meegemaakt man, toen met dat er is een Amsterdammer doodgegaan of dat gezeik met jou was ook echt in geen 100 jaar een maandban waard.
Daarna veel ergere dingen gepost met kanker dit kanker dat en kreeg een week of zelfs geen ban
Ik heb nog nooit een ban gehad en heb ook wel eens mensen wat nare dingen toegewenst (oa jouquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf meegemaakt man, toen met dat er is een Amsterdammer doodgegaan of dat gezeik met jou was ook echt in geen 100 jaar een maandban waard.
Daarna veel ergere dingen gepost met kanker dit kanker dat en kreeg een week of zelfs geen ban
Die had ik al keer gezien jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
Als men vanaf hier gaat lezen tot het eind kun je lachen
http://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60#3985577
lullamquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Sof heeft me ook diep gekwetst trouwens
Ik kreeg toen 3 weken ban voor supergirl domme hoer noemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad en heb ook wel eens mensen wat nare dingen toegewenst (oa jou)
NEEEEEEEquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk een kopietje naar Danny gestuurd ook dus je bent de volgende werkeloze moderator morgen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik al keer gezien ja![]()
(quote)
Uhm sorry hoor maar je kan de film leuk vinden maar een 5 zie ik als bewust hoog stemmen voor het gemiddelde !!
Uh, oke. Ik zal de admins vragen of ze de optie '5' weg willen halen bij het stemmen
Ze hebben het toch samen opgericht?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze staan echt niet gelijk in de hiërarchie hoor
Yvonne is vatbaar voor geslijm bedoel je, als je een mailtje stuurt met sorry en een beetje leuk doen kom je er 9/10 wel vanaf van je ban.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het niet altijd even rechtlijnig is zou zomaar kunnen. Yvonne is een mens.Maar yvonne is altijd voor rede vatbaar.
Neen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het toch samen opgericht?
quote:
Ja, heb me bescheurdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik al keer gezien ja![]()
(quote)
Uhm sorry hoor maar je kan de film leuk vinden maar een 5 zie ik als bewust hoog stemmen voor het gemiddelde !!
Uh, oke. Ik zal de admins vragen of ze de optie '5' weg willen halen bij het stemmen
Echt nog nooit gedaan. Alleen 1 keer gemailed om ONZ MOD te worden met een foto van een passer en een spaarpot. En een foto van een hossel van een paar bar. Dit werkte niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne is vatbaar voor geslijm bedoel je, als je een mailtje stuurt met sorry en een beetje leuk doen kom je er 9/10 wel vanaf van je ban.
Inso en ik weigeren dit uit principe
hebje nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
In andere topics denken mensen echt dat ik het IQ van een kind van 3 heb
Danny heeft het opgericht in z`n eentje volgens mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ook als je oprecht bent en het er gewoon niet mee eens bent. Als je maar niet loopt te schelden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne is vatbaar voor geslijm bedoel je, als je een mailtje stuurt met sorry en een beetje leuk doen kom je er 9/10 wel vanaf van je ban.
Inso en ik weigeren dit uit principe
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg toen 3 weken ban voor supergirl domme hoer noemen.
Fokkie doet dat AL-TIJDquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt nog nooit gedaan. Alleen 1 keer gemailed om ONZ MOD te worden met een foto van een passer en een spaarpot. En een foto van een hossel van een paar bar. Dit werkte niet.
Nee, Danny.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zal het er mee te maken hebben dat ik toen 50 notes had zonder ooit een ban gekregen te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dan zou GGMM elke dag wel 40-45 bans moeten krijgen voor iedereen die hij een dom varken noemt.
Waar heeft hij Yvonne dan vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Danny heeft het opgericht in z`n eentje volgens mij
Uit de goot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heeft hij Yvonne dan vandaan gehaald?
Ooh ik heb er maar 6 ofzo volgens mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al zal het er mee te maken hebben dat ik toen 50 notes had zonder ooit een ban gekregen te hebben.
Morpheus had zijn kankeralarm zeker aan in die periode.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat waren 49 notes voor kankeren in 1 maand.
Ik was jong en onbezonnen
Ik heb er al MAANDEN 125. Waarvan een stuk of 10 positief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb er maar 6 ofzo volgens mij.
En toen ik ze inlas sloeg de helft ook nog eens nergens op
Ooh ik dacht omdat zij te zien is in die FOK! docu dat zij wel een van de oprichters was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit de goot.
Nee uhgeen idee. Die zal wel eerst mod zijn geweest en daarna gevraagd voor admin
Topshow wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Hahah die avond toen we notes konden lezen van iedereen
Bij mij was de helft ook positief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er al MAANDEN 125. Waarvan een stuk of 10 positief.
wtf hoe kon datquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Notes van Kano verwijderen en 1 zelfgeschreven overlaten![]()
Wat een topshow was dat
Ja geen idee, fout in het systeem ofzoquote:
Jij bent eigenlijk best wel een rebels kereltje hè.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, fout in het systeem ofzo
Toen kon ik ook gelijk 2 weken moven trouwens
Ja. Kano had niks meer overquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
fucking geniaalkon je ze ook echt weghalen toen
Lekker man, niks mis meequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best wel een rebels kereltje hè.
Ik heb toen een note van johannes gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Notes van Kano verwijderen en 1 zelfgeschreven overlaten![]()
Wat een topshow was dat
Ja, want als er een fout van het systeem is moet je dat per se misbruiken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Wel raar dat je een ban krijgt terwijl het een fout van het systeem was.
Bleek ook gewoon teruggedraaid te kunnen worden zeiden vele al daarna, Maar ja, weer even laten zien wie de baas is hequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Wel raar dat je een ban krijgt terwijl het een fout van het systeem was.
Gebruik van maken, misbruik maken van klinkt gelijk zo negatief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als er een fout van het systeem is moet je dat per se misbruiken.
Doe eens normaal, zemmel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAAZLAHLAHLAHLALHALHALHALO
Stijn met zijn eerste biertje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe eens normaal en rustig man.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben je op zoek naar wat aandacht?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja laten we het daar maar niet meer over hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Jr. Ik las laatst dat jij een keer had gezegd dat je graag kanker wilde hebben ofzo?Wtf
Je bent zelf schunnig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort schunnige taal past niet bij je.
Dat mag, maar doe alsjeblieft normaal zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
In de nacht is het hier altijd sfeervol en gezellig.
Daarom kom ik hier even kijken./
Maar voor de rest...?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hansiehansie niet live in de uitzending helaas
waarom praat ja ZOquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen vrij dagje HELEMAAL NIETS mis mee
Misschien had je kunnen scoren man, verloren kansquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag was er op de Dam trouwens een kerstconcert van de EO.
Ik ben meteen hard weggerend.
Over wie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn, ik heb een analyse nodig.
Voetbalgerelateerd.
Kazim Kazimquote:
Nou ik zag er alleen maar mensen van het leger des heils staan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien had je kunnen scoren man, verloren kans
dat is een debielquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik geleerd van HMF GOD van VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |