Die had ik al keer gezien jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
Als men vanaf hier gaat lezen tot het eind kun je lachen
http://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60#3985577
lullamquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Sof heeft me ook diep gekwetst trouwens
Ik kreeg toen 3 weken ban voor supergirl domme hoer noemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad en heb ook wel eens mensen wat nare dingen toegewenst (oa jou)
NEEEEEEEquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk een kopietje naar Danny gestuurd ook dus je bent de volgende werkeloze moderator morgen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik al keer gezien ja![]()
(quote)
Uhm sorry hoor maar je kan de film leuk vinden maar een 5 zie ik als bewust hoog stemmen voor het gemiddelde !!
Uh, oke. Ik zal de admins vragen of ze de optie '5' weg willen halen bij het stemmen
Ze hebben het toch samen opgericht?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze staan echt niet gelijk in de hiërarchie hoor
Yvonne is vatbaar voor geslijm bedoel je, als je een mailtje stuurt met sorry en een beetje leuk doen kom je er 9/10 wel vanaf van je ban.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het niet altijd even rechtlijnig is zou zomaar kunnen. Yvonne is een mens.Maar yvonne is altijd voor rede vatbaar.
Neen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het toch samen opgericht?
quote:
Ja, heb me bescheurdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik al keer gezien ja![]()
(quote)
Uhm sorry hoor maar je kan de film leuk vinden maar een 5 zie ik als bewust hoog stemmen voor het gemiddelde !!
Uh, oke. Ik zal de admins vragen of ze de optie '5' weg willen halen bij het stemmen
Echt nog nooit gedaan. Alleen 1 keer gemailed om ONZ MOD te worden met een foto van een passer en een spaarpot. En een foto van een hossel van een paar bar. Dit werkte niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne is vatbaar voor geslijm bedoel je, als je een mailtje stuurt met sorry en een beetje leuk doen kom je er 9/10 wel vanaf van je ban.
Inso en ik weigeren dit uit principe
hebje nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
In andere topics denken mensen echt dat ik het IQ van een kind van 3 heb
Danny heeft het opgericht in z`n eentje volgens mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ook als je oprecht bent en het er gewoon niet mee eens bent. Als je maar niet loopt te schelden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne is vatbaar voor geslijm bedoel je, als je een mailtje stuurt met sorry en een beetje leuk doen kom je er 9/10 wel vanaf van je ban.
Inso en ik weigeren dit uit principe
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg toen 3 weken ban voor supergirl domme hoer noemen.
Fokkie doet dat AL-TIJDquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt nog nooit gedaan. Alleen 1 keer gemailed om ONZ MOD te worden met een foto van een passer en een spaarpot. En een foto van een hossel van een paar bar. Dit werkte niet.
Nee, Danny.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zal het er mee te maken hebben dat ik toen 50 notes had zonder ooit een ban gekregen te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dan zou GGMM elke dag wel 40-45 bans moeten krijgen voor iedereen die hij een dom varken noemt.
Waar heeft hij Yvonne dan vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Danny heeft het opgericht in z`n eentje volgens mij
Uit de goot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heeft hij Yvonne dan vandaan gehaald?
Ooh ik heb er maar 6 ofzo volgens mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al zal het er mee te maken hebben dat ik toen 50 notes had zonder ooit een ban gekregen te hebben.
Morpheus had zijn kankeralarm zeker aan in die periode.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat waren 49 notes voor kankeren in 1 maand.
Ik was jong en onbezonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |