Ik heb er al MAANDEN 125. Waarvan een stuk of 10 positief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik heb er maar 6 ofzo volgens mij.
En toen ik ze inlas sloeg de helft ook nog eens nergens op
Ooh ik dacht omdat zij te zien is in die FOK! docu dat zij wel een van de oprichters was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit de goot.
Nee uhgeen idee. Die zal wel eerst mod zijn geweest en daarna gevraagd voor admin
Topshow wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Hahah die avond toen we notes konden lezen van iedereen
Bij mij was de helft ook positief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er al MAANDEN 125. Waarvan een stuk of 10 positief.
wtf hoe kon datquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Notes van Kano verwijderen en 1 zelfgeschreven overlaten![]()
Wat een topshow was dat
Ja geen idee, fout in het systeem ofzoquote:
Jij bent eigenlijk best wel een rebels kereltje hè.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, fout in het systeem ofzo
Toen kon ik ook gelijk 2 weken moven trouwens
Ja. Kano had niks meer overquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
fucking geniaalkon je ze ook echt weghalen toen
Lekker man, niks mis meequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best wel een rebels kereltje hè.
Ik heb toen een note van johannes gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Notes van Kano verwijderen en 1 zelfgeschreven overlaten![]()
Wat een topshow was dat
Ja, want als er een fout van het systeem is moet je dat per se misbruiken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Wel raar dat je een ban krijgt terwijl het een fout van het systeem was.
Bleek ook gewoon teruggedraaid te kunnen worden zeiden vele al daarna, Maar ja, weer even laten zien wie de baas is hequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Wel raar dat je een ban krijgt terwijl het een fout van het systeem was.
Gebruik van maken, misbruik maken van klinkt gelijk zo negatief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als er een fout van het systeem is moet je dat per se misbruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |