Eén dat begrijpt ze niet en twee jij hebt een ongelofelijke plaat voor je kop.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Oksel het volgende:
Je reactie na zoveel jaar is niet gezond, maar dat snap je zelf ook. Verder zou ik die beheerder zelf opzoeken voor een goed gesprek. Zou nooit zo lang kunnen wachten.
Interessante site met zeer veel juridische en bruikbare informatie. Best interessant om eens wat uitgebreider door te nemen een keertje.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.uitvaart.nl/ju(...)graf-ouders-weg/7294
-knip-
Uit nieuwsgierigheid, staat ie dan nog net boven die van jou of eronder?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
We noteren jouw reactie bij deze ook als 'zeer nuttig', 'informatief' en 'ontopic'.
Gast... Wat een walgelijk stukje tekstquote:Op woensdag 24 december 2014 14:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om je erin in te leven, het is echter wel zo dat langs de zijlijn staan vaak een wat nuchtere kijk geeft, je mist namelijk het stuk emotie als mede-user.
Naar mijn idee schiet je er niks mee op als je enkel reacties krijgt hoe zielig het is en hoeveel medelijden we met je hebben. Het is lief bedoeld, maar het levert natuurlijk niks op.
Ik denk dat het goed is dat je nu doorgaat met leven, zoals ik al zei moet je toch door. Was het niet nu dan was het over 4 jaar. Het scheelt dat je er nu niet 4 jaar naar toe hoeft te hikken verder.
Het juridische stuk lijkt mij duidelijk, die 4 jaar moeten ze goedmaken. Laat dat verder zijn beloop en richt je op het afsluiten van het rouwproces na al die jaren.
Praat lekker zo tegen je vader of je vriendjes, gast.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:17 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Gast... Wat een walgelijk stukje tekst
Joh, je kent fok toch. Met selectief lezen kom je een stuk verderquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:33 schreef friekin_ het volgende:
Als het zo moet kan dit topic dicht.
Mag hopen dat je niet op mij doelt? Je mag het niet eens zijn met manier van rouwverwerking of hoe ik het aan zou pakken, maar dat is wat je vraagt als reactie. En dat doe ik netjes toch? En inhoudelijk?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:33 schreef friekin_ het volgende:
Als het zo moet kan dit topic dicht.
Doel meer op de twee posts boven mijn vorige.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mag hopen dat je niet op mij doelt? Je mag het niet eens zijn met manier van rouwverwerking of hoe ik het aan zou pakken, maar dat is wat je vraagt als reactie. En dat doe ik netjes toch? En inhoudelijk?
ik denk dat het toch best moeilijk is om je er in in te leven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mag hopen dat je niet op mij doelt? Je mag het niet eens zijn met manier van rouwverwerking of hoe ik het aan zou pakken, maar dat is wat je vraagt als reactie. En dat doe ik netjes toch? En inhoudelijk?
Nee ok. Aangezien we in WGR zitten en ik daar tracht serieus en ontopic te reageren, zeker in dit soort topics.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Doel meer op de twee posts boven mijn vorige.
Ik geef direct toe dat ik dat in dit geval niet kan, ik kan mij niet voorstellen dat je zolang in een dergelijk proces blijft hangen. Dat zegt iets over mij en mijn kijk op de wereld. Ik heb geprobeerd een paar handvatten aan te reiken over hoe ik het zou oppakken. Dat kan en mag TS negeren als ze het er niet mee eens is, dat is haar goed recht en niets mis mee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
ik denk dat het toch best moeilijk is om je er in in te leven.
Tip van mijn kant dan, je kunt je écht niet inleven in zo'n situatie (daar ben ik helaas zelf dus wel achter gekomen).quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik geef direct toe dat ik dat in dit geval niet kan, ik kan mij niet voorstellen dat je zolang in een dergelijk proces blijft hangen. Dat zegt iets over mij en mijn kijk op de wereld. Ik heb geprobeerd een paar handvatten aan te reiken over hoe ik het zou oppakken. Dat kan en mag TS negeren als ze het er niet mee eens is, dat is haar goed recht en niets mis mee.
Maar die eenzinnige reacties van zolderkamerautisten die beginnen of eindigen met 'gast', dat is behoorlijk vervelend in een serieus subforum als WGR.
En nu weer ontopic
^quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Tip van mijn kant dan, je kunt je écht niet inleven in zo'n situatie (daar ben ik helaas zelf dus wel achter gekomen).
Je geeft echter, onbedoeld waarschijnlijk, een waardeoordeel over het rouwproces van TS, en een advies waar mijn nekharen in ieder geval van overeind gaan.
Hou het dan écht zakelijk.
....wat deze ^^ wijze vrouw zegtquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef jajablahblah het volgende:
Tip van mijn kant dan, je kunt je écht niet inleven in zo'n situatie (daar ben ik helaas zelf dus wel achter gekomen).
Je geeft echter, onbedoeld waarschijnlijk, een waardeoordeel over het rouwproces van TS, en een advies waar mijn nekharen in ieder geval van overeind gaan.
Hou het dan écht zakelijk.
Dit. Een graf is geen persoon. Je hebt je vader dus nooit gekend en die is in '88 al overleden en je komt eigenlijk nooit bij dit graf.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ok, tijd voor een kritische noot. Logisch dat je boos bent maar dat graf is in fucking juni geruimd en het valt jullie nu pas op?!
Ik vind het best opmerkelijk dat het jullie nu zo aangrijpt terwijl toen het graf er nog lag jullie er amper naar omkeken.
Bovenstaande is niet kwetsend bedoeld en ik wens jullie veel sterkte de komende weken. Belachelijk dat jullie zo lang moeten wachten op antwoord. Ik zou er nog eens op aandringen bij de beheerder op eerder antwoord, desnoods telefonisch.
Maar er is in dit geval betaald tot 2018. Ook al zou er gen emotionele waarde meer zijn (stel dat), dan nog is er gewoon betaald tot 2018. En tot dan moet dat graf dus gewoon blijven liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |