abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147875712
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:06 schreef Queller het volgende:

[..]

Lees het topic even... Er is betaald tot 2018. Ergens is er dus waarschijnlijk gewoon een knoeperd van een fout gemaakt.
Ah ik las het. Maar als het een fout is, dan valt dat toch wel weer goed te maken?
pi_147875731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah ik las het. Maar als het een fout is, dan valt dat toch wel weer goed te maken?
Doe de wereld een lol en lees het topic nou even...

WGR / graf geruimd zonder ervan te weten
pi_147875750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:06 schreef Queller het volgende:

[..]

Lees het topic even... Er is betaald tot 2018. Ergens is er dus waarschijnlijk gewoon een knoeperd van een fout gemaakt.
misschien is de standaard maximale termijn daar 25 jaar, en wordt daarna geruimd.. Nieuwere regels dan in 1988 gebruikelijk waren. Zoiets zou ik als oorzaak van de fout verwachten.

Heel veel sterkte TS. Wat ontzettend naar om mee te maken. :{
pi_147875768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Een update; ik ben net naar de begraafplaats gegaan.

Mijn vaders graf is inderdaad geruimd. De beheerder gaf aan dat hij niet goed wist waarom, maar zo had het in het systeem gestaan. Hij is herbegraven ergens anders op het kerkhof (bij andere resten). Overigens hadden ze de goede gegevens van mijn moeder, en die is ook niet ingelicht.

Op 12 januari is de verantwoordelijke van de begraafplaats weer aanwezig. Dan kan ik weer bellen. De beheerder was zelf wel kapot ervan. Het was hem nog nooit eerder gebeurd.

Ik voel me op dit moment afgestompt. Ik was er niet maandelijks, de vorige keer was begin februari. Maar ik ga ervan uit dat als er betaald is.. Er was toen nergens een brief of sticker te zien. Het ruimen was in juni.
Ok, tijd voor een kritische noot. Logisch dat je boos bent maar dat graf is in fucking juni geruimd en het valt jullie nu pas op?!
Ik vind het best opmerkelijk dat het jullie nu zo aangrijpt terwijl toen het graf er nog lag jullie er amper naar omkeken.

Bovenstaande is niet kwetsend bedoeld en ik wens jullie veel sterkte de komende weken. Belachelijk dat jullie zo lang moeten wachten op antwoord. Ik zou er nog eens op aandringen bij de beheerder op eerder antwoord, desnoods telefonisch.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147875770
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is niet meer te herstellen, dat is nu net de ellende...
Er zal een heel grafveld geruimd zijn waarna de stoffelijke resten bij elkaar zijn gevoegd en ergens herbegraven en de grafmonumenten zijn vernietigd. Dat is onherstelbaar.
Er zal een andere manier van genoegdoening moeten komen.
pi_147875809
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef eight het volgende:
Ok, tijd voor een kritische noot. Logisch dat je boos bent maar dat graf is in fucking juni geruimd en het valt jullie nu pas op?!
Ik vind het best opmerkelijk dat het jullie nu zo aangrijpt terwijl toen het graf er nog lag jullie er amper naar omkeken.

Bovenstaande is niet kwetsend bedoeld
Fijn dat je dit er even bij zet. Je weet het namelijk goed te verbergen ^O^
pi_147875814
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is niet meer te herstellen, dat is nu net de ellende...
Er zal een heel grafveld geruimd zijn waarna de stoffelijke resten bij elkaar zijn gevoegd en ergens herbegraven en de grafmonumenten zijn vernietigd. Dat is onherstelbaar.
Er zal een andere manier van genoegdoening moeten komen.
:r

Zijn die soort "fouten" niet strafbaar?
pi_147875827
quote:

[..]

Bovenstaande is niet kwetsend bedoeld en ik wens jullie veel sterkte de komende weken. Belachelijk dat jullie zo lang moeten wachten op antwoord. Ik zou er nog eens op aandringen bij de beheerder op eerder antwoord, desnoods telefonisch.
Als het niet kwetsend bedoeld is zou je het anders kunnen formuleren. Ik woon niet in de buurt van het graf in kwestie, en ik ben de enige die het nog bezoekt.
pi_147875834
quote:

[..]

_O- _O-

Een echte fok reactie, ik zat er al op te wachten. O+
pi_147875859
quote:
:{ :|W
Mokkel met stuntstok
pi_147875874
Iedereen ook happen op eight, goed bezig mensen. ^O^
pi_147875886
quote:

[..]

Wat een onzin zeg, iedereen mag toch zelf bepalen hoe vaak je er komt?!

Bij het graf van mijn vader kom ik ook maximaal 1 keer in de 2 jaar. Maar zal het toch wel heel vervelend zijn als het graf in 1 keer zonder bericht weg is.
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:13:21 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147875890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Als het niet kwetsend bedoeld is zou je het anders kunnen formuleren. Ik woon niet in de buurt van het graf in kwestie, en ik ben de enige die het nog bezoekt.
Joh, laat zulke reacties toch gaan, het is het niet waard :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147875900
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:r

Zijn die soort "fouten" niet strafbaar?
Tja, hoe pijnlijk ook, dit zal men vast niet bewust gedaan hebben. Het is het gevolg van menselijk handelen en mensen maken fouten, helaas.
pi_147875902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:
Iedereen ook happen op eight, goed bezig mensen. ^O^
Drie reacties, waarvan één van jou ^O^

Misschien kan jij ook beter even iets anders gaan doen. Er is vast elders op FOK! nog wel een topic waar je je kunt vermaken :W
pi_147875928
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:13 schreef Queller het volgende:

[..]

Misschien kan jij ook beter even iets anders gaan doen. Er is vast elders op FOK! nog wel een topic waar je je kunt vermaken :W
Ja, ik vermaak mij ontzettend met het feit dat een graf is vernield.

Ziek figuur.
pi_147875944
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, hoe pijnlijk ook, dit zal men vast niet bewust gedaan hebben. Het is het gevolg van menselijk handelen en mensen maken fouten, helaas.
Nee, maar het feit dat de verantwoordelijke ook niet bereikbaar is ......

Het laat toch wel desinteresse zien, kwalijke zaak.
pi_147875975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, ik vermaak mij ontzettend met het feit dat een graf is vernield.

Ziek figuur.
Was het maar vernield..
Mokkel met stuntstok
pi_147875998
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:16 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Was het maar vernield..
True
pi_147876004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, maar het feit dat de verantwoordelijke ook niet bereikbaar is ......

Het laat toch wel desinteresse zien, kwalijke zaak.
Het is gewoon een zeer ongelukkig moment voor dit soort dingen.
pi_147876026
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is gewoon een zeer ongelukkig moment voor dit soort dingen.
Dat zeker, triest.
pi_147876059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 09:15 schreef friekin_ het volgende:
Zojuist gebeld, alle mensen die erover gaan zijn met vakantie. Ze gaan op zoek voor me. Overigens nul begrip daar. Ik wijt het aan Brabant.
Zijn daar uberhaupt wel eens mensen?

Precies hetzelfde gehad met een subsidieregeling. Iedereen op vakantie maar moet wel binnen een week ingediend worden. Uit gemak werd daar utieindelijk maar fifo principe gehanteerd anders moeten ze het nog doorlezen en er wat van vinden ook.

Natuurlijk waren we niet op tijd, we wilden het goed doen dus subsidie gemist.

Verder natuurlijk erg rot van je situatie, ik hoop voor je dat ze er nog wat aan kunnen doen en anders lappen ze maar een boel geld. Maakt het niet goed, wel dragelijker.

Roverheid :r
Wie dit leest is een lezer van dit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2014 @ 12:23:37 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147876247
quote:

Bovenstaande is niet kwetsend bedoeld
Niet iedereen woont in de buurt. Niet iedereen heeft de behoefte om wekelijks/maandelijks naar een graf te gaan. Er was betaald tot 2018. Er is geen bericht gekomen dat het graf geruimd zou worden.

Niet kwetsend bedoeld? :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 december 2014 @ 12:26:03 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147876314
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:44 schreef Copycat het volgende:
Flap eruit wat je eruit wil flappen! Het is zo schrijnend, dit. Ik zit met tranen in mijn ogen.
srsly ja? Ik heb zelf zoiets van tja...get over it, het heeft er sinds '88 gestaan en om daar nu nog zo helemaal van in de war te raken vind ik wel wat extreem. Maar goed, dat ben ik.
Ik snap wel dat je kwaad wordt op een gemeente als je betaald hebt voor een grafsteen en die wordt zomaar geruimd.
pi_147876320
Als je dit verhaal al dan niet anoniem naar buiten zou brengen via de media dan had je binnen 24 uur alle lagen van de directie voor je op de stoep. Soms moet je de bal hard spelen en in dit geval heb je er alle recht op om de spelregels naar eigen hand te zetten. Veel sterkte met de afwikkeling van dit drama.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')