SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
quote:
Alsof ik met mijn postcount tijd overheb om met een ander account te postenquote:
Ik zweer je op įlles dat ik niet Willoow benquote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik leg net in DM uit dat ik Slaapzak ben post ie mijn Whapp avataren ik heb Toto op Whapp
eikel
Ik legde uit dat ik hem van internet getrokken heb. Puur toevalquote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik leg net in DM uit dat ik Slaapzak ben post ie mijn Whapp avataren ik heb Toto op Whapp
eikel
something smells fishy in herequote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik legde uit dat ik hem van internet getrokken heb. Puur toeval
Als je al zoveel post dan kan je toch ook een klein stinkaccount ernaast hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof ik met mijn postcount tijd overheb om met een ander account te posten
Ja, dat zou kunnen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
Als je al zoveel post dan kan je toch ook een klein stinkaccount ernaast hebben.
het is gewoon van wikipedia, firsthit foto.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
eikel
quote:
d'r kutquote:
Lieve schat, je denkt toch niet dat ik zo gek ben als jij om met mezelf te gaan whatsappen?quote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
J asinds het HOTH VB debacle ben ik extra voorzichtig hier
waahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lieve schat, je denkt toch niet dat ik zo gek ben als jij om met mezelf te gaan whatsappen?
Wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lieve schat, je denkt toch niet dat ik zo gek ben als jij om met mezelf te gaan whatsappen?
Hehe sukkelquote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
waahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Daarom vertrouw ik niemand meer
Ik heb mezelf gek gemaakt met al die kloons
Ik ga maar gewoon weer LSD gebruiken, dat was overzichtelijker
gr gr
ik ben altijd bang dat er 1 iemand bijna heel klb runtquote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef deadprez het volgende:
Gewoon er niet over nadenken wie allemaal kloons van elkaar zijn.
Ja, ik.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik ben altijd bang dat er 1 iemand bijna heel klb runt
dead.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand op heel FOK! naast jou.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat klopt, we zijn hier met z'n tweeen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Sowieso Slaap_zak met zijn 50000 klonenquote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand op heel FOK! naast jou.
ga maar gwn op fylaxquote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
dus ik hoef niet langer op deze account te posten?
Dat we straks allemaal klonen zijn van dezelfde persoon zonder dat we het door hebben, net zoals de helft van alle banken in wereld worden beheerd door de Rothschild.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef Aberella het volgende:
Een kloon aanmaken is verboden.
Gr gr
Uberkullie
Aberkullie
Aber2.0
Aberella
Iedere keer als jij weer een nieuwe kloon aanmaakte dacht ik "wtf waarom"quote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef Aberella het volgende:
Gr gr
Uberkullie
Aberkullie
Aber2.0
Aberella
Zijn die accounts geband danquote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef Aberella het volgende:
Gr gr
Uberkullie
Aberkullie
Aber2.0
Aberella
Omg vette mindfuckquote:Op maandag 22 december 2014 15:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat we straks allemaal klonen zijn van dezelfde persoon zonder dat we het door hebben, net zoals de helft van alle banken in wereld worden beheerd door de Rothschild.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef deadprez het volgende:
aber is gwn een kloon van eend en zarb van jmf
Wat vind je van mijn tekeningquote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef deadprez het volgende:
aber is gwn een kloon van eend en zarb van jmf
lelijkquote:
nou nou nou nouquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Blackings het volgende:
zou wel kenker eng zijn als je een kloon zou hebben zonder dat je het wist #fightclub
nee, daarom 55 delen, grgr.quote:
Wie ben jijquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Ploert. het volgende:
Is het opeens weer nationale 'Kom uit de kloonkast'-dag op FOK?! Wat een taffeszooi.
spoiler alertquote:
Hoi Hoinkquote:Op maandag 22 december 2014 15:07 schreef Ploert. het volgende:
Is het opeens weer nationale 'Kom uit de kloonkast'-dag op FOK?! Wat een taffeszooi.
gaafquote:
Her_Mannquote:
ewa totoquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:08 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee hoor nothing to see here move along
naar de kkrquote:
je word niet buitengesloten iedereen is welkom hierquote:
tot 12 uur met familie zijn en dan ga ik battra's klappen met mattiesquote:
met je chimi op zolder?quote:
dan hoor k hier vast thuisquote:Op maandag 22 december 2014 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn veel aardiger in de officiele KLB SC
neenquote:
mijn kont zit nog vol van een feestje gisteravondquote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Ploert. het volgende:
Moet nodig zeiken man niet normaal. Nog een forum lid waarbij ik mijn urine in zijne of hare kont kan deponeren?
okeoke vergeven en vergetenquote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Sorry ik wou gewoon stoer doen voor jullie respect
ik snap je onderschrift nu pasquote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn kont zit nog vol van een feestje gisteravond
mijn matties hebben vuurwerk ik weet niet waarom maar sinds een paar jaar vind ik vuurwerk kut en voor paupersquote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
tot 12 uur met familie zijn en dan ga ik battra's klappen met matties
Is dat zo bijzonder dan?quote:
mweh, komt best vaak voor hoor. als er iets te doen is tenminstequote:
haha weet ik tochquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, komt best vaak voor hoor. als er iets te doen is tenminste
vind het vooral irritant dat ik er para van word als ik met m'n doorgespacede kop rondloopquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
mijn matties hebben vuurwerk ik weet niet waarom maar sinds een paar jaar vind ik vuurwerk kut en voor paupers
is nooit wat te doen dusquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook wel eng dat die piskakluk van die tabakzak ook zijn kaken steeds verder op zich zelf dicht knakttquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
eng dat slaap_zak en willoow beide stil zijn
Willoow is een kloon van Slaap_Zakquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
Je hebt ons/mij doorquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
laatste paar maanden niet meerquote:
"De kranten bezorgen zichzelf niet hé" -Baas Van Prezquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan niet als FOK!kerquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat ook.quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Blackings het volgende:
[..]
"De kranten bezorgen zichzelf niet hé" -Baas Van Prez
watquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef Ploert. het volgende:
[..]
ook wel eng dat die piskakluk van die tabakzak ook zijn kaken steeds verder op zich zelf dicht knaktt
na een paar knallen ben ik er al wel weer zat vanquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het vooral irritant dat ik er para van word als ik met m'n doorgespacede kop rondloop
jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Willoow is een kloon van Slaap_Zak
Deze meen ik serieus.
daarom koop ik nooit vuurwerk en kijk ik het gewoon andere mensen doenquote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef terrastegel het volgende:
Vuurwerk is wel leuk, alleen is het o zo'n grote geldverspilling
Ik vind het alleen geinig op vuurpijlen vast te tapen aan auto's.quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef terrastegel het volgende:
Vuurwerk is wel leuk, alleen is het o zo'n grote geldverspilling
bushokjes opblazen met lawinepijlenquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geinig op vuurpijlen vast te tapen aan auto's.
Relnichtquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geinig op vuurpijlen vast te tapen aan auto's.
mijn matties steken al jarenlang de lokale speeltuin in de fikquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
bushokjes opblazen met lawinepijlen
ben je matties met haan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
mijn matties steken al jarenlang de lokale speeltuin in de fik
Hahaquote:
dat is toch niet leukquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
mijn matties steken al jarenlang de lokale speeltuin in de fik
dat jij met je kapotgeblowde convectiekop ook steeds verder de afgront in zakt terwijl je dat niet eens zelf door hebt. Stakker.quote:
Omgevallenflatquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef Aberella het volgende:
Ik mis een episch topic zoals die met de fiets van Jan Jansen, de camera op de geparkeerde auto of die marktplaats prank
Doe eens normaal ofzoquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
dat jij met je kapotgeblowde convectiekop ook steeds verder de afgront in zakt terwijl je dat niet eens zelf door hebt. Stakker.
Prachtig topic dat.quote:
Vanavondquote:
wie ben jijquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
dat jij met je kapotgeblowde convectiekop ook steeds verder de afgront in zakt terwijl je dat niet eens zelf door hebt. Stakker.
zie hier die hommo fittie proberen te makenquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
Die gozerquote:
afgrontquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
Ja al van vorige week dinsdagquote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Aberella het volgende:
Hebben jullie ook allemaal vakantie?
jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Aberella het volgende:
Neequote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Aberella het volgende:
Not sure if kloon/trollquote:Op maandag 22 december 2014 15:16 schreef Ploert. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij altijd vakantie hadquote:
quote:
quote:
Ja sorry jongs maar wordt even helemaal para van die gozer. drie maanden ons in de steek gelaten en dan hier zo leuk aan komen wandelen met z'n stoners kopquote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie hier die hommo fittie proberen te maken
ja man. ik herken het. kut zijn die momentjes he?quote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry man, was ff moment van zwakheid
wie is 'ons'quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef Ploert. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja sorry jongs maar wordt even helemaal para van die gozer. drie maanden ons in de steek gelaten en dan hier zo leuk aan komen wandelen met z'n stoners kop
gelukkig komen ze bij mij maar 1 keer per jaar voor, bij jou in al je posts zo te zienquote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef Ploert. het volgende:
[..]
ja man. ik herken het. kut zijn die momentjes he?
Dit is mijn ware identiteit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weet je het
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Hij heeft maar 16 postsquote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig komen ze bij mij maar 1 keer per jaar voor, bij jou in al je posts zo te zien
pls.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Ploert. het volgende:
[..]
wij hier in klb. Ja ik ben een kloon van iemand die hier al heel lang rondloopt sorry
quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit is mijn ware identiteit:Nu je het zegt, het gebit komt wel overeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weet je het![]()
moet solliciteren enzo voelt ook aan als werkquote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat jij altijd vakantie had
kquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Ploert. het volgende:
[..]
wij hier in klb. Ja ik ben een kloon van iemand die hier al heel lang rondloopt sorry
Sorry, mijn welgemeende excusses.quote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig komen ze bij mij maar 1 keer per jaar voor, bij jou in al je posts zo te zien
lolquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet solliciteren enzo voelt ook aan als werk
Laten we hem vergeven jongens, het is tenslotte de tijd van saamhorigheidquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Ploert. het volgende:
[..]
Sorry, mijn welgemeende excusses.
Vlaag van verstandverbijstering.
Sorry Saktabak ook!
Jaja oke mang. Ga nu maar ontnuchteren ofzoquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Ploert. het volgende:
[..]
Sorry, mijn welgemeende excusses.
Vlaag van verstandverbijstering.
Sorry Saktabak ook!
jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Laten we hem vergeven jongens, het is tenslotte de tijd van saamhorigheid
quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het gebit komt wel overeen.
niet met kk schelden aubquote:Op maandag 22 december 2014 15:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lol die quote van deadprez, hij was kkmad omdat ik een grapje maakte
Heb ik ook gedaan. mooi uitgeslapen want ben inmiddels toch werkloossquote:Op maandag 22 december 2014 15:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jaja oke mang. Ga nu maar ontnuchteren ofzo
dp is bijna nooit kkmadquote:Op maandag 22 december 2014 15:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lol die quote van deadprez, hij was kkmad omdat ik een grapje maakte
ahaquote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Ploert. het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. mooi uitgeslapen want ben inmiddels toch werklooss
Jij ook somsquote:
jawelquote:
deadprez is ooit een half jaar geband omdat hij zowat fliptequote:
nee omdat ik erno bedreigdequote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
deadprez is ooit een half jaar geband omdat hij zowat flipte
hou je kkbek nou eens met dat kkwoord oke? bedankquote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef deadprez het volgende:
ik word kkmad van mensen die denken dat ik kkmad word
ff dimmen plsquote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef deadprez het volgende:
ik word kkmad van mensen die denken dat ik kkmad word
oke srry ;squote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Ploert. het volgende:
[..]
hou je kkbek nou eens met dat kkwoord oke? bedank
hulkquote:
Watquote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
deadprez is ooit een half jaar geband omdat hij zowat flipte
weet ik veel, werd een beetje te serieus genomenquote:
Je bent vandaag trouwens een jaar weer vrijquote:
ErnoBE?quote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel, werd een beetje te serieus genomen
Ga eens weg vieze troll, jij hoort hier niet.quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Ploert. het volgende:
[..]
hou je kkbek nou eens met dat kkwoord oke? bedank
nee 18 januari pas, herinner het me nog als de dag van gisterquote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je bent vandaag trouwens een jaar weer vrij
jaquote:
Was toch omdat je zei dat je iemand ging neersteken ofzo, ook al zei je dat duidelijk voor de grapquote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel, werd een beetje te serieus genomen
nee volgens mij nietquote:
jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Was toch omdat je zei dat je iemand ging neersteken ofzo, ook al zei je dat duidelijk voor de grap
zak in elkaar ofzoquote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ga eens weg vieze troll, jij hoort hier niet.
neem je medicijnen plsquote:
CIJFERquote:
Ik kende DP al voordat hij populair werd.quote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik ken DP eigenlijk pas sinds dit jaar
sorry spijt mequote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou toch niet meer fitties maken man
Wow. Mag ik je aanraken>? :$quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kende DP al voordat hij populair werd.
Nope, doe ik nooit.quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef terrastegel het volgende:
Heb je toen eigenlijk een kloon aangemaakt DP?
quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hipster alert!quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
55, zit je mobieltje?quote:
Staatslot tochquote:
En ik?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef terrastegel het volgende:
Mensen zoals ploert horen hier niet
deze reeks zou 10x zo episch zijn als beverton er wasquote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef terrastegel het volgende:
Heeft Befferton eigenlijk een perma?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze reeks zou 10x zo episch zijn als beverton er was
Jij ook niet met je vieze topickaapquote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef terrastegel het volgende:
nee, tot maartquote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Heeft Befferton eigenlijk een perma?
hij heeft mij pm gestuurd dat hij in maart terugkomtquote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Heeft Befferton eigenlijk een perma?
Nee oprottenquote:
ja!quote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij ook niet met je vieze topickaap
TR GEMACHTquote:
Ja, soms.quote:
Ja vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
waar is dat ene kereltje eigenlijk gebleven, rozzje ofzo?
kloontje van wickedmenquote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
nee johquote:
Bevertonquote:Op maandag 22 december 2014 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft mij pm gestuurd dat hij in maart terugkomt
quote:
Werd volgens mij ooit een foto van hem gepost en toen poste hij nooit meer.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
Nee man rozzje was wahed baasjequote:
sarcasme toch?quote:
srsquote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Werd volgens mij ooit een foto van hem gepost en toen poste hij nooit meer.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wauw.
Ik zal je nog eens een tekening maken.
Ondankbaar portret.
neequote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef deadprez het volgende:
hebben jullie, of ja de mensen die dat krijgen, de stufi al?
Ik vind dat wel sneu hoorquote:
Van Slaapzak.. Mijne dus.quote:
Ik kreeg netto 35 euroquote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef terrastegel het volgende:
Waarom krijg ik geen eindejaarspremie
Ik wil loon krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef deadprez het volgende:
Ik vind dat echt zielig voor zo'n kind.quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Rawrrr. Regel jij de condooms?
Waarom zouden we die niet nodig hebben?quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil loon krijgen
[..]
Ik vind dat echt zielig voor zo'n kind.
Condooms, hebben we toch niet nodig?
welke stuff? amnesia of black widow ???!quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Ploert. het volgende:
[..]
welke stuff? amnesia of black widow ???!
Dead. Doe eens heel even kalluhm. Dit is niet voor je hart man.quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef deadprez het volgende:
gvd ik wil naar de shop hoere kkrduo
gooi je rekeningquote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef deadprez het volgende:
misschien. wie is golfer?quote:
We gaan mini Toto's maken. En die moeten van verplicht gaan FOK!ken.quote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom zouden we die niet nodig hebben?
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
De postbode kwam vandaag nog een restant verjaardagskaarten bezorgen, waaronder nog een aantal van jullie:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
Ik heb nog baggy over van het weekend wil jequote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef deadprez het volgende:
jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nog baggy over van het weekend wil je
Dat worden wel echt heel knappe kindjes met zo'n knappe moeder.quote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
We gaan mini Toto's maken. En die moeten van verplicht gaan FOK!ken.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb mijn stufi al binnen. wheheh.
Hoinkgodquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb mijn stufi al binnen. wheheh.
Jammer van het anusgezwel waar ze straks mee geboren worden.quote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat worden wel echt heel knappe kindjes met zo'n knappe moeder.
Zak, zak, zak. Jij moet nog stemmen jongen.quote:
Hoi erno was toch capuchonjongen?quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer van het anusgezwel waar ze straks mee geboren worden.
Niemand heeft op mij gestemd. Maar dan ook echt niemandquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zak, zak, zak. Jij moet nog stemmen jongen.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer van het anusgezwel waar ze straks mee geboren worden.
Kan niet je moet verplicht non stop op FOKquote:Op maandag 22 december 2014 15:41 schreef deadprez het volgende:
Wat wil je. Je peert hem er tussen uit. Als je nu 2 maanden voor dit alles flink was gaan posten was het iets anders geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niemand heeft op mij gestemd. Maar dan ook echt niemand
ik wist tot kort niet wie je was, sorryquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niemand heeft op mij gestemd. Maar dan ook echt niemand
kk user was dat echt he wanne lulquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef BozeHaas het volgende:
Ik haatte Roadtrip al voordat het cool was.
wie ben jij nouquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Ploert. het volgende:
[..]
kk user was dat echt he wanne lul
Ze gaan er ongeveer zo uitzien:quote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat worden wel echt heel knappe kindjes met zo'n knappe moeder.
jezus stop eens met deze verschrikkelijk trollquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Ploert. het volgende:
[..]
kk user was dat echt he wanne lul
nogmaals sorryquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
jezus stop eens met deze verschrikkelijk troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |